Tein lastensuojeluilmoituksen exästäni
Kyseessä on siis entinen poikaystäväni, jonka kanssa olin yhdessä lukion jälkeen. Nyttemmin saanut lapsia toisen naisen kanssa ja ovat naimisissa. Olen kuitenkin hänen elämästään sen verran perillä, ettei kaikki näytä olevan ihan kunnossa. He siis antavat noiden pienten lapsien 3 ja 5v kulkea vapaasti taloyhtiön pihalla, eivätkä ollenkaan välitä mitä kaikkea voi sattua. olen koittanut kysyä, että mitä jos esimerkiksijää ja auton alle, mutta en ole saanut vastausta. lisäksi pelkään, että hänen uusi naisystävänsä, on jonkinlainen elämäntapavegaani koska näyttää aina jotenkin tyylittömältä ja hoitamattomalta ja lasten ja miehen puolesta pelkään että joutuu tällaisen toiminnan pauloihin.
teinkö oikein?
Kommentit (6)
Teit lasun eksästä - siis hän on vielä alaikäinen, vaikka kahden leikki-ikäisen isä? Onpa hurjaa menoa Porvoossa.
Mihin voisi tehdä ilmoituksen elämäntapatrollaajasta?
Kannattaa seuraavaksi tehdä se exän lapsista. Eipä sun kertomassa ole sillekään syytä, mutta noin yleisesti se kannattaa tehdä niistä lapsista, isä ei kaivanne lastensuojelua suojelemaan itseään.
siis helvetti!!! oli poikaystäväni lukion jälkeen. tarkoittaako se, että olemme vieläkin siinä iässä. Sanotaan vaan, että olen kytännyt häntä kymmenen vuotta mustasukkaisuudestani.
Ja joo oli trolli
Heh heh. Hyvä yritys. Paljastui viimeistään elämäntapavegaani-kohdassa.