Inhoamasi mies- ja naisnäyttelijä?
Mä olen aina inhonnut Hugh Grantia joka on maailman limaisin mies! Naisnäyttelijöistä inhoan Juliette Lewisiä joka on kuin vajaamielinen joka roolissaan, suu auki hymyilemisensä näyttää niin järkyttävältä!
Kommentit (48)
Jasper Pääkkönen ja Gwyneth Paltrow
Adam Sandler ja ..en muista nimee, mut tosta Juliettesta aika samat sävelet, näyttää ihan dilleltä.
Adam Sandler, Jim Carrey. Naisista Cameron Diaz ja monet nuoret naisnäyttelijät jotka vaan näyttää kaikki samalta.
Jim Carrey, Steven Seagal, Sarah Jessica Parker.
Kaikki suomalaiset näyttelijät ärsyttää. Samat naamat joka leffassa.
Kaikki rumat naisnäyttelijät jotka esiintyvät kauniin naisen rooleissa. Esim. Juliette Lewis, Hilary Swank, Sarah Jessica Parker...
Samuli Edelman. Maria Ylipää ja Anna-jotain Tuokko.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki rumat naisnäyttelijät jotka esiintyvät kauniin naisen rooleissa. Esim. Juliette Lewis, Hilary Swank, Sarah Jessica Parker...
Tai Glenn Close (noinko se kirjoitetaan?) Vaarallisessa suhteessa. Transu noita-akka.
Sanna Saarijärvi. Onneks ei enää lärviä paljoa leffoissa/sarjoissa näy. Kari-Pekka Toivonen, rooli vaihtuu mut kaikki vedetään samalla kaavalla.
Bruce Willis ja Sandra Bullock ovat mielestäni puisevia ja ilmeitään vahtivia itsensä näyttelijöitä.
Tom Cruise, Richard Gere, Nicole Kidman ja Kate Hudson
Hilary Swank! Kamala muija! Tykkäsin leffasta P.S. Rakastan sinua mutta se kamala akka pilaa sen naamallaan. Gerald Butler on ihana mies ja mietin miksi olisi ottanut noin ruman akan.
Kaikkein hirvein miesnäyttelijä on Willem Dafoe. Hyi helkkari.
Alyssa Sutherland. Enemmän hevonen kuin hevonen itse.
Adam Sandler. Ei vaatine selityksiä.
Vierailija kirjoitti:
Hilary Swank! Kamala muija! Tykkäsin leffasta P.S. Rakastan sinua mutta se kamala akka pilaa sen naamallaan. Gerald Butler on ihana mies ja mietin miksi olisi ottanut noin ruman akan.
Kaikkein hirvein miesnäyttelijä on Willem Dafoe. Hyi helkkari.
Willem Dafoe oli hyvä Platoonisea ja Boondock Saintsissa. Mut muuten en tykkää kun naama on niin ”läpitunkeva”.
G. Depardieu ja Jodie Foster.