Ensitreffit alttarilla OFFICIAL 2018
Kommentit (8881)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenet ottaisit Ensitreffit Alttarilla kaikkien kausien miehistä?
oma TOP 3:
1. Antti
2. Kimmo
3. Vesa
ja sitten listan toisesta päästä inhokit TOP 3:
1. Mikko
2. Roni
3. Petri
Mä valitsisin itseasiassa Mikon. 😀 Mulle ei välittynyt hänen persoonastaan ikävää kuvaa. Lisäksi on minun silmääni parhaimman näköinen noista kuudesta.
Eikun oho, saikin valita kaikista miehistä eikä vain noista kuudesta. Valintani olisi varmaankin silti sama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteessa pärjää melko hyvin, kun on mukava luonne ja normaali ihminen. Tässä ketjussa mukavuutta on puuttunut ainakin akateemisilta 🤔
Mä uskon kahteen muuhun pariin, mutta en Eetuun ja Rosaan. Jos Rosalla on jo nyt alussa vaikeuksia yhdistää vuorotyönsä ja parisuhde niin en näe kovin ruusuista tulevaisuutta. Eetu jaksaa aikansa yrittää, mutta ei loputtomiin.
Rosa on niin nyrpeä, oman tiensä kulkija joka pomottaa, määrää ja hallitsee. Kehonkielikin jo kertoo, että nyt ei nappaa. Niin kuin olisi töissä kotonakin, tiukka mimmi varmaan töissä ja pärjää varmasti naisvoittoisessa työyhteisössä. Missä empatia ?
Minkälainen mies hänellä sitten pitäisi olla. Ei minkäänlaista on minun mielipide. Viihtyy itsekseen ja ihmettelen suuresti miksi meni tämmöseen ohjelmaan kun noin pahalta tuntuu jo ensimetreillä. Vali vali koko nainen.
Hirveän hyvin ihmiset pystyy antamaan täydellisen luonneanalyysin muutamien tuottajien valitsemien kohtauksien perusteetta. Suomessa osat ovat kyllä hurjan lyhyitä, ja todella pätkittyjä. Näitten perustetulla en kyllä kävisi ketään analysoimaan.
Jokainen vuorollaan... mielenkiinnolla seuraan ehkä just miten ohjelman formaatti esitetään. Koko draaman kaaren!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteessa pärjää melko hyvin, kun on mukava luonne ja normaali ihminen. Tässä ketjussa mukavuutta on puuttunut ainakin akateemisilta 🤔
Mä uskon kahteen muuhun pariin, mutta en Eetuun ja Rosaan. Jos Rosalla on jo nyt alussa vaikeuksia yhdistää vuorotyönsä ja parisuhde niin en näe kovin ruusuista tulevaisuutta. Eetu jaksaa aikansa yrittää, mutta ei loputtomiin.
Rosa on niin nyrpeä, oman tiensä kulkija joka pomottaa, määrää ja hallitsee. Kehonkielikin jo kertoo, että nyt ei nappaa. Niin kuin olisi töissä kotonakin, tiukka mimmi varmaan töissä ja pärjää varmasti naisvoittoisessa työyhteisössä. Missä empatia ?
Minkälainen mies hänellä sitten pitäisi olla. Ei minkäänlaista on minun mielipide. Viihtyy itsekseen ja ihmettelen suuresti miksi meni tämmöseen ohjelmaan kun noin pahalta tuntuu jo ensimetreillä. Vali vali koko nainen.
Tulee mieleen, onko vanhempien (varsinkin isän) hemmottelema prinsessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen mies hänellä sitten pitäisi olla. Ei minkäänlaista on minun mielipide. Viihtyy itsekseen ja ihmettelen suuresti miksi meni tämmöseen ohjelmaan kun noin pahalta tuntuu jo ensimetreillä. Vali vali koko nainen.Tulee mieleen, onko vanhempien (varsinkin isän) hemmottelema prinsessa
Tunnistan itsessäni noita samoja piirteitä. Isän tai kenenkään muunkaan hemmottelusta ne tuskin johtuvat vaan nousevat pintaan ja kärjistyvät lähinnä silloin, kun mulla on liian monta rautaa tulessa. Tällaisessa henkisesti ja fyysisestikin ylikuormittavassa olotilassa pienikin ärsyke laukaisee "hirviön" sisälläni. Jos taas mikään ei horjuta "status quota" ylikuormituksesta huolimatta, olen varsin lämmin, hellä ja rakastava. Voisiko Rosallakin olla ongelmana jonkinasteinen ylikuormittunrisuus? Ei ehkä itse osaa edes ajatella tuota mahdollisuutta, jos on tottunut paahtamaan hiki hatussa omaa arkeaan ja kestämään sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä uskon kahteen muuhun pariin, mutta en Eetuun ja Rosaan. Jos Rosalla on jo nyt alussa vaikeuksia yhdistää vuorotyönsä ja parisuhde niin en näe kovin ruusuista tulevaisuutta. Eetu jaksaa aikansa yrittää,
mutta ei loputtomiin.Rosa on niin nyrpeä, oman tiensä kulkija joka pomottaa, määrää ja hallitsee. Kehonkielikin jo kertoo, että nyt ei nappaa. Niin kuin olisi töissä kotonakin, tiukka mimmi varmaan töissä ja pärjää varmasti naisvoittoisessa työyhteisössä. Missä empatia ?
Minkälainen mies hänellä sitten pitäisi olla. Ei minkäänlaista on minun mielipide. Viihtyy itsekseen ja ihmettelen suuresti miksi meni tämmöseen ohjelmaan kun noin pahalta tuntuu jo ensimetreillä. Vali vali koko nainen.Tulee mieleen, onko vanhempien (varsinkin isän) hemmottelema prinsessa
Tunnistan itsessäni noita samoja piirteitä. Isän tai kenenkään muunkaan hemmottelusta ne tuskin johtuvat vaan nousevat pintaan ja kärjistyvät lähinnä silloin, kun mulla on liian monta rautaa tulessa. Tällaisessa henkisesti ja fyysisestikin ylikuormittavassa olotilassa pienikin ärsyke laukaisee "hirviön" sisälläni. Jos taas mikään ei horjuta "status quota" ylikuormituksesta huolimatta, olen varsin lämmin, hellä ja rakastava. Voisiko Rosallakin olla ongelmana jonkinasteinen ylikuormittunrisuus? Ei ehkä itse osaa edes ajatella tuota mahdollisuutta, jos on tottunut paahtamaan hiki hatussa omaa arkeaan ja kestämään sitä.[/
Mulle tuli sama fiilis. Ja selvästi itkukohtauksessa valittaa ahdistusta oman riittämättömyyden takia. Mua ahistaa ja itkettää aina lomamatkan jälkeen kun pitää mennä taas arkeen. Varsinkin kun tossa vaiheessa Rosalla olis paljon muutakin kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä uskon kahteen muuhun pariin, mutta en Eetuun ja Rosaan. Jos Rosalla on jo nyt alussa vaikeuksia yhdistää vuorotyönsä ja parisuhde niin en näe kovin ruusuista tulevaisuutta. Eetu jaksaa aikansa yrittää,
mutta ei loputtomiin.Rosa on niin nyrpeä, oman tiensä kulkija joka pomottaa, määrää ja hallitsee. Kehonkielikin jo kertoo, että nyt ei nappaa. Niin kuin olisi töissä kotonakin, tiukka mimmi varmaan töissä ja pärjää varmasti naisvoittoisessa työyhteisössä. Missä empatia ?
Tunnistan itsessäni noita samoja piirteitä. Isän tai kenenkään muunkaan hemmottelusta ne tuskin johtuvat vaan nousevat pintaan ja kärjistyvät lähinnä silloin, kun mulla on liian monta rautaa tulessa. Tällaisessa henkisesti ja fyysisestikin ylikuormittavassa olotilassa pienikin ärsyke laukaisee "hirviön" sisälläni. Jos taas mikään ei horjuta "status quota" ylikuormituksesta huolimatta, olen varsin lämmin, hellä ja rakastava. Voisiko Rosallakin olla ongelmana jonkinasteinen ylikuormittunrisuus? Ei ehkä itse osaa edes ajatella tuota mahdollisuutta, jos on tottunut paahtamaan hiki hatussa omaa arkeaan ja kestämään sitä.[/
Mulle tuli sama fiilis. Ja selvästi itkukohtauksessa valittaa ahdistusta oman riittämättömyyden takia. Mua ahistaa ja itkettää aina lomamatkan jälkeen kun pitää mennä taas arkeen. Varsinkin kun tossa vaiheessa Rosalla olis paljon muutakin kivaa.
Hups! Mun kommentti meni tohon edellisen jatkoksi! Ei ollut tarkoitus !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen huuli pyöreänä seurannut sitä, miten koulutusasia on paisunut tällä palstalla näinkin suuriin mittasuhteisiin. Voihan asialla olla jotain merkitystä joillekin pareille, esim. Heikin ja Miinan tapauksessa kiinnostukset ja ajattelutapa vaikuttaisivat sivusta seuraten hyvällä tavalla yhtäläisiltä, mutta yhtä hyvin tuollainen kiinnostusasia voi toteutua muun mielenkiinnon kautta erilaisen koulutuksen ihmisillä.
Ja ja jokainen koulutettu tietää, ettei välttämättä niiden oman tiedekunnan tyyppien kanssa löydy yhteistä säveltä. Esim. niillä, joita opiskeluaikana katselin sillä silmällä, paljastui täysin erilaiset arvot. Samallakaan koulutuksella ei pitkälle pötki, ellei muuten kolahda.
Mikä tökkäsi arvoissa?
Niistä aina puhutaan, mutta koskaan ei kukaan avaa tarkemmin.
Yksikin, jota katselin, ja pyöri samoissa piireissä, samoissa bileissä jne. osoittautui ihmiseksi, jolle on _muiden_ ajattelemiset ja sanomiset kaikkein tärkeintä. Se miltä näyttää ulospäin. Raha ja isot jutut, paremmuus. En olisi voinut jakaa elämää tällaisen ihmisen kanssa, koska omat arvot eivät vai ole satsaamista vaikka golfinpeluuseen ja piireissä/hyväveliverkostoissa hillumiseen.
Katselin tämän iltaisen jakson jo katsomosta, seuraavassa mietteitäni.. Varokaa siis spoilereita vaikka kirjoitankin kohtuullisen yleisluontoisesti ja omia fiiliksiäni vain.
Siispä varokaa varokaa
.
.
.
.
.
.
SPOILERI ALKAA
.
.
.
.
.
Yllättävän kiva jakso oli, pelkäsin pahempaa Rosalta ennakkoon lukemani perusteella mutta ei toi nyt niin paha ollutkaan. Ahdistunut, väsynyt ja kiukutteleva mutta Eetu vaikutti toiveikkaalta ja sanoi jopa että tuntuu että tuo suhde on juuri sitä mitä tarvitsee. Näkemämme lisäksi heillä on siis varmasti ollut myös kivoja hetkiä.
Heikissä ja Miinassa pisti silmään fyysinen läheisyys ja halu koskettaa, ovat lähes koko ajan vierekkäin, käsikkäin tai muuten kontaktissa. Heillä on myös todella aikuinen ja kypsä tapa suhtautua tilanteeseen, haasteita on ja sen voi kumpikin sanoa ääneen mutta haasteita vahvempana on tahto onnistua ja päätös olla naimisissa. Todella toiveita herättävä pari.
Sini ja Vesa ovat edelleen vähän arvoitus, onko romanttista kipinää ja fyysistä vetovoimaa olemassa? Syttyykö se kun Vesa vetää kitaran esiin ja alkaa soittamaan? Todella tyytyväisille vaikuttavat itse ainakin tilanteeseen ja molemmilla on hyvä suhtautuminen avioliittoon.
Mun mielestä Heikki ja Miina on hyvä pari. Ne osaa nauraa toisilleen ja virheilleen.
Vierailija kirjoitti:
Katselin tämän iltaisen jakson jo katsomosta, seuraavassa mietteitäni.. Varokaa siis spoilereita vaikka kirjoitankin kohtuullisen yleisluontoisesti ja omia fiiliksiäni vain.
Siispä varokaa varokaa
.
.
.
.
.
.
SPOILERI ALKAA
.
.
.
.
.
Yllättävän kiva jakso oli, pelkäsin pahempaa Rosalta ennakkoon lukemani perusteella mutta ei toi nyt niin paha ollutkaan. Ahdistunut, väsynyt ja kiukutteleva mutta Eetu vaikutti toiveikkaalta ja sanoi jopa että tuntuu että tuo suhde on juuri sitä mitä tarvitsee. Näkemämme lisäksi heillä on siis varmasti ollut myös kivoja hetkiä.
Heikissä ja Miinassa pisti silmään fyysinen läheisyys ja halu koskettaa, ovat lähes koko ajan vierekkäin, käsikkäin tai muuten kontaktissa. Heillä on myös todella aikuinen ja kypsä tapa suhtautua tilanteeseen, haasteita on ja sen voi kumpikin sanoa ääneen mutta haasteita vahvempana on tahto onnistua ja päätös olla naimisissa. Todella toiveita herättävä pari.
Sini ja Vesa ovat edelleen vähän arvoitus, onko romanttista kipinää ja fyysistä vetovoimaa olemassa? Syttyykö se kun Vesa vetää kitaran esiin ja alkaa soittamaan? Todella tyytyväisille vaikuttavat itse ainakin tilanteeseen ja molemmilla on hyvä suhtautuminen av ioliittoon.
Samat fiilikset ! Iltalehdessä hirveää draamaa niin oli pakko mennä katsomaan!
Minusta aika normaalia arkea . Väsyneitä mutta vähän onnellisia kaikki. Myös vähän eksyksissä varmaan . Kuvausryhmät ym varmaan ujostuttaa
Toimiiko muilla CMore-katsojille vitosjakso? Itse näen, että se "on olemassa" mutta kun klikkaan jaksoa, alkaakin kolmosjakso pyöriä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenet ottaisit Ensitreffit Alttarilla kaikkien kausien miehistä?
oma TOP 3:
1. Antti
2. Kimmo
3. Vesa
ja sitten listan toisesta päästä inhokit TOP 3:
1. Mikko
2. Roni
3. Petri
Mä valitsisin itseasiassa Mikon. 😀 Mulle ei välittynyt hänen persoonastaan ikävää kuvaa. Lisäksi on minun silmääni parhaimman näköinen noista kuudesta.
Samoin, Mikko vaikutti hyvältä tyypiltä ja oli tosi komeakin. Samoin Antti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen mies hänellä sitten pitäisi olla. Ei minkäänlaista on minun mielipide. Viihtyy itsekseen ja ihmettelen suuresti miksi meni tämmöseen ohjelmaan kun noin pahalta tuntuu jo ensimetreillä. Vali vali koko nainen.Hirveän hyvin ihmiset pystyy antamaan täydellisen luonneanalyysin muutamien tuottajien valitsemien kohtauksien perusteetta. Suomessa osat ovat kyllä hurjan lyhyitä, ja todella pätkittyjä. Näitten perustetulla en kyllä kävisi ketään analysoimaan.
Jokainen vuorollaan... mielenkiinnolla seuraan ehkä just miten ohjelman formaatti esitetään. Koko draaman kaaren!
Ei kai tässä ole mitään mahdollisuutta analysoida aitoa ihmistä taustalla, joten analysoidaan sitä kuvaa, joka katsojille välitetään.
Vierailija kirjoitti:
Siispä varokaa varokaa
.
.
.
.
.
.
SPOILERI ALKAA
.
.
.
.
.
Sini ja Vesa ovat edelleen vähän arvoitus, onko romanttista kipinää ja fyysistä vetovoimaa olemassa? Syttyykö se kun Vesa vetää kitaran esiin ja alkaa soittamaan? Todella tyytyväisille vaikuttavat itse ainakin tilanteeseen ja molemmilla on hyvä suhtautuminen avioliittoon.
Kummallista kun Roomassa Rosa alkaa kiukutteleen. Eikö seksi sujunut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen huuli pyöreänä seurannut sitä, miten koulutusasia on paisunut tällä palstalla näinkin suuriin mittasuhteisiin. Voihan asialla olla jotain merkitystä joillekin pareille, esim. Heikin ja Miinan tapauksessa kiinnostukset ja ajattelutapa vaikuttaisivat sivusta seuraten hyvällä tavalla yhtäläisiltä, mutta yhtä hyvin tuollainen kiinnostusasia voi toteutua muun mielenkiinnon kautta erilaisen koulutuksen ihmisillä.
Ja ja jokainen koulutettu tietää, ettei välttämättä niiden oman tiedekunnan tyyppien kanssa löydy yhteistä säveltä. Esim. niillä, joita opiskeluaikana katselin sillä silmällä, paljastui täysin erilaiset arvot. Samallakaan koulutuksella ei pitkälle pötki, ellei muuten kolahda.
Mikä tökkäsi arvoissa?
Yksikin, jota katselin, ja pyöri samoissa piireissä, samoissa bileissä jne. osoittautui ihmiseksi, jolle on _muiden_ ajattelemiset ja sanomiset kaikkein tärkeintä. Se miltä näyttää ulospäin. Raha ja isot jutut, paremmuus. En olisi voinut jakaa elämää tällaisen ihmisen kanssa, koska omat arvot eivät vai ole satsaamista vaikka golfinpeluuseen ja piireissä/hyväveliverkostoissa hillumiseen.
Golf on harrastus, josta on todella paljon epämääräisiä ennakkoluuloja. Eli johtuivatko ajatuksesi ylipäätään golfista vai siitä, että tyyppi leuhotti tuttavapiirillään?
Jep. Aika ironista kyllä esittää arvomaailmaltaan jotenkin parempaa, mut loppujen lopuksi on noinkin nokkava ja ennakkoluuloinen muita kohtaan.
Spoileria uusimmasta jaksosta.......
Rosahan on naispuolinen Petri!
Siis samanlainen takakireä ruoasta nipottaja ja kiukuttelija: ei kelpaa Eetun tekemä kinkkupaistos kun haluaa suunnitelmistaan joustamatta syödä härkispihvinsä ja käydä kaupassakin nopeasti miettimättä tarkemmin mitä ostaa. Eetun erilainen tapa toimia ja syödä aiheuttaa Rosassa vain turhautumista ja kiukkua jota tämä ei uudessa jaksossa edes yritä peitellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tökkäsi arvoissa?
No esim, kuinka tärkeää ura ja raha on, tai perhe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tökkäsi arvoissa?
No esim, kuinka tärkeää ura ja raha on, tai perhe.
+ uskonto, terveysasiat, rytmi, alkoholi/tupakka, positiivisuus/pessimistisyys, toivottu elintaso, toivottu lapsimäärä, halutaanko yhteisiä harrastuksia, paljon kosketusta vai ei jne.
Uusimman jakson perustella.
Kaikki muut vaikuttavat mukavilta, tasapainoisilta ja kaikin puolin miellyttäviltä ihmisistä, mutta Rosa nalkuttaa, pomottaa, ei ymmärrä huumoria ja tulkitsee kaiken kielteisesti.
Silti Eetu jaksaa suhtautua häneen positiivisesti. Juokse, Eetu, juokse! Ei ihmisen perusluonne tuosta muutu. Rosa tarvitsee ärjyvämmän miehen, sellaisen, joka huutaa takaisin.
Onpas täällä tympeä meininki verrattuna edellisvuosien EA-ketjuihin. Jankataan sivutolkulla akateemisten ja amisten eroista ja spoilataan. Toivottavasti joku perustaa AVA:n iltaiselle jaksolle oman ketjun kohta ja siellä saa keskustella reaaliajassa ilman spoilauksia.