Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla OFFICIAL 2018

Kommentit (8881)

Vierailija
1921/8881 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eetu on liian pehmo mun makuun, Rosakin vaikuttaa aika turhautuneelta ja on koko ajan kiukkunen. Miina ja Heikki on mun suosikkipari ehdottomasti. Niillä vaan riittää kemiaa ja särmää. Miina on aivan ihana.

Rosa on turhautunut, koska makkarin puolella ei tapahdu mitään. 

Vierailija
1922/8881 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enää enää ihmettele, miksi Rosan kaaso näytti nyrpeää naamaa. Tuntee Rosan ja tiesi, ettei tuo onnistu kenenkään kanssa. Ehkä hällekin äksyillyt.

Eetu olisi ansainnut upealla luonteellaan mahdollisuuden yrittää. Varsinkin, kun naisista on ylitarjontaa, olisi ollut hauska seurata Eetun menoa jonkun taviksemman kanssa. Saamarin himourheilijat, etsikööt seuraa harrastuksistaan ja piireistään kun joustavuus ihmissuhteissa on pyöreä nolla.

Rosa räpsytteli tekoripsiään räps, räps ja taas oli asiantuntijat sulaa vahaa: pakko saada ohjelmaan mukaan!

Rosalla ei taida olla tekoripsiä. Muutenkin ihan luomuna, ois sen varmaan pitännyt vähän meikata niin näyttäisi pirteämmältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1923/8881 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä sano tähänkäån muuta kuin että näillä ohjelmaan osallistuvilla pitää olla joko jäätävä itsetunto tai sokea usko siihen, että paritusprosessi onnistuu. Jos nimittäin ei onnistu, niin silloin asiantuntijoita harmittaa ja he ruinaavat: "Teis on paljon potentiaalii blaablaa...". Ja keskustelupalstalla vasta lynkataankin. Logiikka on se, että jos ei valittu kumppani "kelpaa" eli natsaa, on ihminen automaattisesti keskenkasvuinen, huono, nirppanokka jne.

Vierailija
1924/8881 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenet ottaisit Ensitreffit Alttarilla kaikkien kausien miehistä?

oma TOP 3:

1. Antti

2. Kimmo

3. Vesa

ja sitten listan toisesta päästä inhokit TOP 3:

1. Mikko

2. Roni

3. Petri

Mä valitsisin itseasiassa Mikon. 😀 Mulle ei välittynyt hänen persoonastaan ikävää kuvaa. Lisäksi on minun silmääni parhaimman näköinen noista kuudesta.

Samoin, Mikko vaikutti hyvältä tyypiltä ja oli tosi komeakin. Samoin Antti. 

Minäkään en inhonnut Mikkoa. Kaiken kukkuraksi en tanssi, niin eipä olisi siitäkään tullut ongelmaa :) Olisi voitu kalastella yhdessä ja lelliä Äijää. No, siitä olisi voinut Mikko tulla mustasukkaiseksi! Kissat <3 Futiksen katselu ja keskustelu talousasioista käy mulle kanssa, enkä odota että mies koko ajan olisi minua viihdyttämässä (kuten Heidi taisi tehdä; ei keksinyt Tampereen kokoisesta kaupungista itselleen tekemistä).

Vierailija
1925/8881 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinistä ja Vesasta hyvä fiilis. Luulen, että he jäävät yhteen ja hankkivat lapsia ja nivoutuvat lujasti yhteen.

Heillä ei ole mitään yhteistä. Ero tulee.

Miinasta ja Heikistä tulee tunne, että kaikki on Miinan urhean hyväntuulisuuden varassa.

Heikki on ohjelman ainoa rehellisesti aikuinen mies, joka osaa seistä. Suhde ei todellakaan ole Miinan varassa. Tuossa suhteessa näyttää olevan kaksi täyspäistä ihmistä, jotka ymmärtävät toistensa arvon, mutta osaavat myös pitää puolensa.

Vierailija
1926/8881 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eetu on liian pehmo mun makuun, Rosakin vaikuttaa aika turhautuneelta ja on koko ajan kiukkunen. Miina ja Heikki on mun suosikkipari ehdottomasti. Niillä vaan riittää kemiaa ja särmää. Miina on aivan ihana.

Rosa on turhautunut, koska makkarin puolella ei tapahdu mitään. 

Veikkaan samaa. Eetu on huono sängyssä. Rosa ei kehtaa ottaa asiaa puheeksi kameroiden seuratessa, mutta häntä hirvittää miettiä loppuelämäänsä huonon seksin kurimuksessa.

Vierailija
1927/8881 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi sentään. Jos oma tyyli käydä kaupassa on nopea ja toisen tyyli on hitaampi ja harkitsevampi niin mitä sitten? Ei varmastikaan suurin kompromissia vaativa asia parisuhteessa. Nyt vähän valoja päälle niin kuin entinen tyttö sanoi.

Jep ja niin, kuka ylipäätään käy ruokakaupassa puolisonsa kanssa...? Ja miksi pitäisi käydä? Paljon nopeammin ja tehokkaammin homman saa hoidettua itsekseen, ja jos on se hitaampi kauppailija niin yksin saa tehtyä omalla tavallaan.  Toki yhdessä voidaan sopia mitä syödään ja ostetaan ja laatia kauppalistaa, mutta kaupassa yhdessä haahuilu on ajan hukkaa, toinen voi sillä aikaa vaikka tehdä treenin jos on tarpeen ja sen aika.

Vierailija
1928/8881 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saamarin himourheilijat, etsikööt seuraa harrastuksistaan ja piireistään kun joustavuus ihmissuhteissa on pyöreä nolla.

Rosa <3 Petri? Pyörätkin viihtyisivät sulassa sovussa keskenään lasitetulla parvekkeella tai ehkä olohuoneessakin.

Vierailija
1929/8881 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oma TOP 3:

1. Antti

2. Kimmo

3. Vesa

1. Mikko

2. Roni

3. Petri

Mulla TOP3: Esa1, Antti, Esa2

Down3: Petri, Mikko, Roni 

Vierailija
1930/8881 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesa on ollut vain puoli vuotta sinkkuna ennen ohjelmaan osallistumista? Käytännössä heti vaan uuteen kiinni. Olis kyllä kiva tietää, miten kauan kesti edellinen seukkaus. Eikö kellään näköhavaintoja tai muuta vinkkiä liiton jatkumisesta tällä parilla?

Vierailija
1931/8881 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enää enää ihmettele, miksi Rosan kaaso näytti nyrpeää naamaa. Tuntee Rosan ja tiesi, ettei tuo onnistu kenenkään kanssa. Ehkä hällekin äksyillyt.

Eetu olisi ansainnut upealla luonteellaan mahdollisuuden yrittää. Varsinkin, kun naisista on ylitarjontaa, olisi ollut hauska seurata Eetun menoa jonkun taviksemman kanssa. Saamarin himourheilijat, etsikööt seuraa harrastuksistaan ja piireistään kun joustavuus ihmissuhteissa on pyöreä nolla.

Rosa räpsytteli tekoripsiään räps, räps ja taas oli asiantuntijat sulaa vahaa: pakko saada ohjelmaan mukaan!

Voisko joku ystävällisesti kertoa, missä kohtaa kaaso näytti nyrpeältä? Olen yrittänyt etsiä, mutta en vain löytänyt... Kiitos jo etukäteen!

Vierailija
1932/8881 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi sentään. Jos oma tyyli käydä kaupassa on nopea ja toisen tyyli on hitaampi ja harkitsevampi niin mitä sitten? Ei varmastikaan suurin kompromissia vaativa asia parisuhteessa. Nyt vähän valoja päälle niin kuin entinen tyttö sanoi.

Jep ja niin, kuka ylipäätään käy ruokakaupassa puolisonsa kanssa...? Ja miksi pitäisi käydä? Paljon nopeammin ja tehokkaammin homman saa hoidettua itsekseen, ja jos on se hitaampi kauppailija niin yksin saa tehtyä omalla tavallaan.  Toki yhdessä voidaan sopia mitä syödään ja ostetaan ja laatia kauppalistaa, mutta kaupassa yhdessä haahuilu on ajan hukkaa, toinen voi sillä aikaa vaikka tehdä treenin jos on tarpeen ja sen aika.

Minä en ainakaan päästäisi, jos on yhteiset rahat ja toinen ostaa hölmösti (esim. kyvyttömyys huomioida, että vieressä sama tai  vastaava tuote eri kokoisessa pakkauksessa, jossa selvästi parempi kilohinta).

Vierailija
1933/8881 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saamarin himourheilijat, etsikööt seuraa harrastuksistaan ja piireistään kun joustavuus ihmissuhteissa on pyöreä nolla.

Rosa <3 Petri? Pyörätkin viihtyisivät sulassa sovussa keskenään lasitetulla parvekkeella tai ehkä olohuoneessakin.

Petrihän perusti ohjelman päättymisen jälkeen Facebookiin jonkun ryhmän mihin kokosi pyöräilyhulluja sinkkuja tai jotain. Toivottavasti on vaikka sitä kautta löytänyt kaltaisensa. Petrihän oli ihan asiallinen mies, mutta niin urheiluhullu, että tuskin kykenee suhteeseen kenenkään muun kuin toisen samanlaisen kanssa.

Rosa ja Petri olisi ollut kyllä aivan loistava paritus. Rosa vielä sopivan nuorikin kun Petrihän kaipaili nimenomaan nuorta naista (en todellakaan tiedä että miksi, mutta niin hän teki). 

Mielestäni myös viime kauden Mari sopisi paljon paremmin Vesalle kuin "hassunhauska" Sini. Mutta minkäs teet kun pienessä maassa ei joka vuosi varmaan ole tarpeeksi hyviä hakijoita. 

Vierailija
1934/8881 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Petrihän perusti ohjelman päättymisen jälkeen Facebookiin jonkun ryhmän mihin kokosi pyöräilyhulluja sinkkuja tai jotain. Toivottavasti on vaikka sitä kautta löytänyt kaltaisensa. Petrihän oli ihan asiallinen mies, mutta niin urheiluhullu, että tuskin kykenee suhteeseen kenenkään muun kuin toisen samanlaisen kanssa.

Rosa ja Petri olisi ollut kyllä aivan loistava paritus. Rosa vielä sopivan nuorikin kun Petrihän kaipaili nimenomaan nuorta naista (en todellakaan tiedä että miksi, mutta niin hän teki). 

Mielestäni myös viime kauden Mari sopisi paljon paremmin Vesalle kuin "hassunhauska" Sini. Mutta minkäs teet kun pienessä maassa ei joka vuosi varmaan ole tarpeeksi hyviä hakijoita. 

Vesa ei todellakaan sopisi Marille. Mari kammoaisi jotain Hgin ulkopuolella olevaa mummon taloa. 

Vierailija
1935/8881 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

oma TOP 3:

1. Antti

2. Kimmo

3. Vesa

1. Mikko

2. Roni

3. Petri

Mä valitsisin itseasiassa Mikon. 😀 Mulle ei välittynyt hänen persoonastaan ikävää kuvaa. Lisäksi on minun silmääni parhaimman näköinen noista kuudesta.

Minäkään en inhonnut Mikkoa. Kaiken kukkuraksi en tanssi, niin eipä olisi siitäkään tullut ongelmaa :) Olisi voitu kalastella yhdessä ja lelliä Äijää. No, siitä olisi voinut Mikko tulla mustasukkaiseksi! Kissat <3 Futiksen katselu ja keskustelu talousasioista käy mulle kanssa, enkä odota että mies koko ajan olisi minua viihdyttämässä (kuten Heidi taisi tehdä; ei keksinyt Tampereen kokoisesta kaupungista itselleen tekemistä).

Mikkohan kävi täällä aikanaan kehumassa itseään ja kovasti näyttää siltä, että on tullut takaisin.

Mitä kävi? Miten se ilmeni?

Vierailija
1936/8881 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon sitä mieltä, että Rosa on vaan nyt tajunnut, ettei heidän välillä ole tarpeeksi kemiaa. Ei kehtaa loukata toista sanomalla sitä suoraan ja on päättänyt "yrittää" ohjelman loppuun asti. Eetussa ei sinänsä ole mitään vikaa, mutta persoonat eivät taida heillä kohdata.

Vierailija
1937/8881 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

oma TOP 3:

1. Antti

2. Kimmo

3. Vesa

1. Mikko

2. Roni

3. Petri

Mikkohan kävi täällä aikanaan kehumassa itseään ja kovasti näyttää siltä, että on tullut takaisin.

Mitä kävi? Miten se ilmeni?

Kirjoitteli ainakin tuolla Köllikatti-nimimerkillä (ei siis myöntänyt itse, mutta ihan ilmiselvää, kun muistakin kirjoittamistaan kommentieista käy ilmi ajatusmaailma ja asuminen Tampereen seudulla) ja kai välillä nimettömänäkin. 

https://www.vauva.fi/keskustelu/2654674/ensitreffit-alttarilla-official…

Vierailija
1938/8881 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon sitä mieltä, että Rosa on vaan nyt tajunnut, ettei heidän välillä ole tarpeeksi kemiaa. Ei kehtaa loukata toista sanomalla sitä suoraan ja on päättänyt "yrittää" ohjelman loppuun asti. Eetussa ei sinänsä ole mitään vikaa, mutta persoonat eivät taida heillä kohdata.

Kemiahan on jotain, mikä luodaan eikä jotain mikä on olemassa ilman tekoja, sanoja ja kosketuksia. 

Vierailija
1939/8881 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisko joku ystävällisesti kertoa, missä kohtaa kaaso näytti nyrpeältä? Olen yrittänyt etsiä, mutta en vain löytänyt... Kiitos jo etukäteen!

Ainakin silloin kun Rosa sovitti hääpukua. Näytti kiukkuiselta ja pyöritteli silmiään :D

Vierailija
1940/8881 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

oma TOP 3:

1. Antti

2. Kimmo

3. Vesa

1. Mikko

2. Roni

3. Petri

Mulla TOP3: Esa1, Antti, Esa2

Down3: Petri, Mikko, Roni 

1) Jouni

Muut ovat olleet ihan kivoja, mutta minusta Jouni oli hauska, fiksu, herkkä, kätevä ja ihan uskomattoman komea

2) Samuel, symppis

3) Jussi

Down:

1) Petri

Jos ei voi joustaa maitorahkan vetämisestä alkuvaiheessa, niin olisi aika tahmeaa varmaan monessa muussakin asiassa.

Ketju on lukittu.