Ensitreffit alttarilla OFFICIAL 2018
Kommentit (8881)
Vierailija kirjoitti:
Mikä CMore-ketju?
En löydä sellaista ollenkaan ja aiemmin tänne linkattu ei edes toimi... :(Haluaisin kirjoittaa pari spoilausta katsomastani huomisesta jaksosta mutta tänne en niitä ”uskalla” enää kirjoittaa...
No ilmeisesti siellä ketjussa on tapahtunut "jotain", miksi se on lukittu. Syytä voi miettiä. Tehkää uusi, jos osaatte olla ihmisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Heikki osuisi omalle reitille, harkitsisin. Tässä on jäänyt mainitsematta hänen kauniit silmänluontinsa Miinaan jopa epäilleessään, hitaasti lämpenevä mies siis. Ohittaisin kinnaavan puvun ja muun, hänessä on sitä jotain.
Minä voisin naittaa Heikin Li Anderssonille, joka kai on nyt jonkin juorulehden mukaan sinkku. Olisi älyllistä ja aatteellista matchia ja naimanaamatkin ;)
Olen Heikki-fani, mutta nyt täytyy silti sanoa, että kyllä Li on ylempää tasoa kuin Heikki. ;)
Onkos kellään tietoa, onko Heikki uskis?
Heikin fb-sivu ei ole julkinen, mutta siellä näkyy pari uutista/sivua joista on joskus tykätty, ja siellä lukee että tykkää linkistä Uutiset-Suomen lähetysseura, joten voisi kuvitella että jotain kytköksiä on.
Aloin katsomaan lisää noita fb-tykkäyksiä, ja siellä on paljon kristinuskoon liittyviä aiheita. Mutta sitten hän on tykännyt myös Uskontojen uhrit ry:n sivuista, sekä elokuvasta Luopuneet-kohtaloita vartiotornin varjosta.Tulee mieleen, että onkohan Heikki esim. entinen Jehivantodistaja?
Joo, no nyt kun täällä tämä mainittiin, niin voin kertoa, että esitin kysymykseni monien FB-uskonasiatykkäysten takia. Koitin kuitenkin täällä olla vähän hienotunteisempi enkä laverrella heti kaikkea.
Mutta tosiaan, Heikki lukee teologiaa, ja ihminen voi tykkäillä myös siksi, että on kiinnostunut asioista eikä siksi, että ne suoraan koskettavat omaa sydäntä. Seuraan minäkin paria kirkon tyyppiä ateistina. Kuitenkin minäkin vähän pahaa pelkään.
Voi jestas että odotan sitä rennon jälleennäkemisen riemua, kun Heikki tekee sarja rutiineihin kuuluvan kohteliaisuuskäynnin appiperheeseen...
Vierailija kirjoitti:
Musta on outoa, että näiden tavallisten ihmisten ulkonäköä arvostellaan. Menkääpä hetkeksi jonnekin Prisman aulaan seisomaan ja katsokaa ohi kulkevia ihmisiä. Aika harvassa lehtien kansissa näkyvät mallit ovat. Suurin osa meistä on ihan tavallisen näköisiä.
Ehkä silotellut selfiet saa jotkut luulemaan itsestään vähän liikaa. Hekin yleensä hätkähtävät nähdessään itsestään jonkun muun ottaman kuvan...
Ohis, mutta Maajusseista viime jaksossa lähtenyt Juulia oli sellainen, jota voi hyvällä syyllä sanoa tosi nätiksi. Jopa tatskoista huolimatta.
Heikki opiskelee teologiaa niin kai se nyt seuraa uskontoon liittyviä aiheita ja sivustoja. Järki käteen hei. Suattaapi olla konservatiivinen silti kun ei noista tatuoinneista, lävistyksistä ja silmille hyppivistä akoista tykkää.
Tänään tärähtää taas!
jeesusonherra kirjoitti:
Heikki opiskelee teologiaa niin kai se nyt seuraa uskontoon liittyviä aiheita ja sivustoja. Järki käteen hei. Suattaapi olla konservatiivinen silti kun ei noista tatuoinneista, lävistyksistä ja silmille hyppivistä akoista tykkää.
Tänään tärähtää taas!
Pelkkä seuraaminen on kuitenkin eri asia kuin tykkääminen.
Vierailija kirjoitti:
jeesusonherra kirjoitti:
Tänään tärähtää taas!
Pelkkä seuraaminen on kuitenkin eri asia kuin tykkääminen.
No tykkäämällä ne just seurantaan tulee.
Koska EA katsomoon keskiyöllä ilmestyi, niin katsoin.
Sini ja Vesa. Ei toivoa. Vesa puhuu äänennopeudesta ja kaipaa selvästi sivistävää keskustelua, Sini on herttainen käytäntöä elävä lastenhoitaja. Kumpikin on oikein mukavan oloinen ihminen, mutta tuo koulutusero vain on liikaa. Vesa ei pysty muodostamaan Siniin henkistä yhteyttä. Vesa tulee miettimään koko ajan eroa ja saattaa ilmoittaa siitä jo ennen ohjelman päättymistä. Viimeistään pari eroaa jonkin aikaa ohjelman jälkeen.
Heikki ja Miina. Rauhallista ja jonkin verran varovaista tutustumista, jossa näkyy järki ja kunnioitus. Tulevasta ei tiedä, mutta tällä parilla on eniten potentiaalia elinikäiseen liittoon, jossa kasvetaan samankaltaisista arvomaailmoista ja omista persoonista käsin yhdeksi. Täysin mahdollista tietenkin sekin, että kemiat eivät kanna ja jäljelle jää pelkkä ystävyys tai vain kunnioittava muisto. Heikissä on tietynlaista kömpelöä särmää, joka saattaa viehättää Miinaa. Vaikka Heikki on vähän sellainen lössykkä, niin silti hänellä on rohkeutta olla oma itsensä liian tiukasti sosiaalisista normeista piittaamatta.
Eetu ja Rosa. Varmoja jatkajia. Oikein huokuvat nuorenparin ja kahden lapsen omakotilähiöhenkeä. Rosa vie ja passiivinen ja henkisesti aavistuksen lässyttävä Eetu alistuu ja palvelee. Tämän parin liitto jatkuu ohjelman jälkeen, mutta siinä ei ole samanlaista potentiaalia elinikäiseen liittoon kuin Heikillä ja Miinalla.
Tosi kiva jakso, kaikki parit tuntuu paremmilta kuin viime kaudella. Pääsisinpä joskus itsekin häämatkalle
Rosa muuten on ihan huikean kaunis: mikä upea iho![/quote]
En ymmärrä tätä. Sarkasmia? Mun mielestä Rosalla just nimenomaan ei ole hyvä iho. Meikittömänä ei ollut mikään prinsessa. Luomet kasvoissa myös rumia. En pidä myöskään hiustyylistä. Eetun äiti on kaunis.
Voihan Dunderin analyysi parien häämatkasta, "Matka toisen sieluun, matka toisen sisäisyyteen". Ihan kiva. Ja siis joo, mulla on nyt menossa 3. jakso Katsomosta.
Mua vähän huolestuttaa toi, että käskee vaimoa (muutama päivä sitten ekan kerran tapaamaansa naista) laittamaan sukkahousut jalkaan.
Onneks tuli sentään napakka vastaus moiseen käskyyn! Jotain sanomista oli ollut myös farkkutakista. Ei hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Mua vähän huolestuttaa toi, että käskee vaimoa (muutama päivä sitten ekan kerran tapaamaansa naista) laittamaan sukkahousut jalkaan.
Kuitenkin on aivan äärimmäisen yleistä, että naiset arvostelevat miesten pukeutumista. Psykologien mukaan on suorastaan tavanomaista, että kun mies ja nainen pariutuvat, niin nainen tekee miehestä itselleen projektin, jonka puitteissa hän esimerkiksi vaatettaa miehen.
Kyllä näissä asioissa vallitsee vahva kaksoisstandardi. Naisen oikeutta arvostella miehen vaatetusta tai ohjata miehen pukeutumista, ei katsota pahalla, mutta mies ei saa tehdä samaa naisille,.
Mä en oikein tiedä tuosta, että nainen yleensä tekisi miehestä itselleen projektin, jonka tarkoituksena on muuttaa miehen pukeutumista tai ylipäätään jotain miehessä parempaan suuntaan = naiselle mieleiseksi. En itse ole toiminut niin yhdessäkään parisuhteessani enkä todellakaan kestäisi, jos mies yrittäisi samaa minulle. Tulisi todella ahdistunut fiilis, jos toinen antaisi edes rivien välistä ymmärtää, että en kelpaa sellaisena kuin olen. Jos sitä on tapahtunut puolin tai toisin niin, että kumpikaan ei ole sitä tajunnut niin se on sitten kai ok? :) Kaikkihan me muututaan, erityisesti vuosia tai vuosikymmeniä kestäneissä liitoissa se on ihan varmaa.
Johanna stailasi Markuksen ainakin uusiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuitenkin on aivan äärimmäisen yleistä, että naiset arvostelevat miesten pukeutumista. Psykologien mukaan on suorastaan tavanomaista, että kun mies ja nainen pariutuvat, niin nainen tekee miehestä itselleen projektin, jonka puitteissa hän esimerkiksi vaatettaa miehen.
Kyllä näissä asioissa vallitsee vahva kaksoisstandardi. Naisen oikeutta arvostella miehen vaatetusta tai ohjata miehen pukeutumista, ei katsota pahalla, mutta mies ei saa tehdä samaa naisille,.
En oikein usko. En ole itse puuttunut kenenkään poikaystäväni tai mieheni pukeutumiseen tai tyyliin muutenkaan, eikä ystävistänikään ymmärtääkseni kukaan ole. Tai muutenkaan tehnyt miehestä itselleen projektia. Voi tietenkin olla, että jotkut naiset tekevät noin, mutta oman tuttavapiirini naiset ei. Yksi ystävistäni on psykologi, ja hänen mukaansa tuollainen että nainen tekisi miehestä itselleen projektin ei ole mitenkään tavanomaista, ainakaan Suomessa eikä psykologit Suomessa sellaista väitä. Voi olla että jenkeissä on toisin ja jenkkipsykologit sanoo, että se olisi tavallista, en tiedä kun en ole moista väitettä missään kohdannut psykologien sanomana.
On eri asia, jos esim. toinen kumppaneista on välinpitämätön oman vaatetuksensa/tyylin suhteen. Silloin on mielestäni ok, että kumppani ehdottaa sopivia vaatekappaleita - etenkin jos hän on enemmän pukeutumisesta kiinnostunut.
Sen sijaan jos toisella on selkeästi oma pukeutumistyyli, kuten Miinalla, on törkeää kommentoida hänen asuvalintojaan. Etenkin muutaman päivän tuntemisen jälkeen.
jeesusonherra kirjoitti:
Tänään tärähtää taas!
Kiitos valaisemisesta, mutta olemme aiemmin tämän todenneet jo useampaan kertaan.
Kuitenkin... no, katotaan, mutta tältä pohjalta ja näillä tiedoilla uskon, että uskis on.
eiku dunderi näytti mallia miten hommat hoituu niin ei hwhkunut kellään.