Ensitreffit alttarilla OFFICIAL 2018
Kommentit (8881)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Heikin "Tulee ihan eksä mieleen kun tästä näkyy sen asunto. Juu, ihan tuossa lahden toisella puolella se näkyy" ja sitten vielä kameramiehen intensiiviset zoomaukset sinne taloihin.. :D
Voi ei, Heikki! Tuo nyt on vihonviimeistä mitä vastavihitylle vaimolle voi sanoa :(
Miksi ihmeessä te uskotte näitä juttuja?
Tuohan oli täysin käsikirjoitettu juttu. Heikin rooli tässä esityksessä on olla se sosiaalisesti kömpelö tutkijapoika. Se on tuotannon tahto ja tuotanto kertoo, mitä Heikiltä odotetaan.
Tämä on tosiTEEVEETÄ eikä totta. Tässä on taustalla käsikirjoittaja, joka rakentaa henkilöhahmoja ja piirtää draaman kaarta. Suurin osa puhutusta on ennalta sovittua.
Ei noista kukaan tällaiseen pelleilyyn olisi riittävän taitava näyttelijä.
Vierailija kirjoitti:
Sanooko Heikki teidän mielestä kaikki ne töksäytykset sosiaalista kömpelyyttään vai onko se hänen sarkastista vähän yli menevää huumoriaan? Onko niissä sammakoissa edes vähän pilkettä silmäkulmassa?
Mä en koe Heikkiä sosiaalisesti kömpelöksi, vaan juuri sarkastiseksi pilke silmäkulmassa. Joka tietysti on vähän riskaabelia, jollei toista tunne ja tiedä toisen ymmärtävän sen huumoriksi. Itse tykkään samanlaisesta sarkastisesta huumorista, ja muutaman kerran on kyllä mennyt vastapuolelta herne nenään, kun en ole harkinnut kenelle sellaista voi heittää. Eli mua kyllä naurattaa Heikin heitot ja kommentit, enkä koe niitä ilkeiksi :).
Miina alkaa selvästi epäröidä. Ihmeen pitkään jaksoikin tunnelmaa kannatella. Heikki on niin vakava ja jäykkä ja vähän tahditon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Heikin "Tulee ihan eksä mieleen kun tästä näkyy sen asunto. Juu, ihan tuossa lahden toisella puolella se näkyy" ja sitten vielä kameramiehen intensiiviset zoomaukset sinne taloihin.. :D
Voi ei, Heikki! Tuo nyt on vihonviimeistä mitä vastavihitylle vaimolle voi sanoa :(
Miksi ihmeessä te uskotte näitä juttuja?
Tuohan oli täysin käsikirjoitettu juttu. Heikin rooli tässä esityksessä on olla se sosiaalisesti kömpelö tutkijapoika. Se on tuotannon tahto ja tuotanto kertoo, mitä Heikiltä odotetaan.
Tämä on tosiTEEVEETÄ eikä totta. Tässä on taustalla käsikirjoittaja, joka rakentaa henkilöhahmoja ja piirtää draaman kaarta. Suurin osa puhutusta on ennalta sovittua.
Otapa iltalääkkeet. Käsikirjoittaja ei todellakaan laita sanoja osallistujien suuhun.
Sketsihahmoltahan tuo Heikki vaikuttaa.
Koskakohan tuo uusi jakso tulee C Moreen, onko kenelläkään tietoa?
Haluisin nähdä kun toi nainen menee Heikin asuntoon
sarkasmia kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanooko Heikki teidän mielestä kaikki ne töksäytykset sosiaalista kömpelyyttään vai onko se hänen sarkastista vähän yli menevää huumoriaan? Onko niissä sammakoissa edes vähän pilkettä silmäkulmassa?
Mä en koe Heikkiä sosiaalisesti kömpelöksi, vaan juuri sarkastiseksi pilke silmäkulmassa. Joka tietysti on vähän riskaabelia, jollei toista tunne ja tiedä toisen ymmärtävän sen huumoriksi. Itse tykkään samanlaisesta sarkastisesta huumorista, ja muutaman kerran on kyllä mennyt vastapuolelta herne nenään, kun en ole harkinnut kenelle sellaista voi heittää. Eli mua kyllä naurattaa Heikin heitot ja kommentit, enkä koe niitä ilkeiksi :).
Kamalan vakava se kuitenkin on.
Heikin äänensävy on hyvin innostunut. "Sulla on tosi ihana koti." Not.
Vierailija kirjoitti:
Koskakohan tuo uusi jakso tulee C Moreen, onko kenelläkään tietoa?
Jos tarkoitat tämän päivän uutta jaksoa niin on tullut jo.
"Exä asuu tossa lahden toisella puolella"
Tosissas?
Eiks nää ennen oo lähteny heti häämatkalle eivätkä oo nähny toistensa asuntoja kuin vasta muuttaessa?
Heikin huonosti istuva puku oli ilmeisesti vuokrattu frakkipalvelu-NAM:sta. Ainakin pukupussi näkyi Heikin kädessä roikkuvan, kun astui sisään Miinan asuntoon.
Ei siis ollut Heikin oma... Mitäköhän ovat pukuvuokraamossa miettineet.... Eikö ole ollut oikeankokoista takkia tarjolla?
"Potential daddy". Priceless! :)
mistäpäin hertsikaa toi miinan koti on?
Ilmestyy aikaisintaan klo 21.00, jolloin alkaa tämän viikon jakso Avalta. Mutta jos menee samalla tavalla kuin eilen Maajussille morsian -ennakkojakson kanssa, niin ei ilmesty edes silloin. Johonkin aikaan se tänään kuitenkin julkaistaan.