Ensitreffit alttarilla OFFICIAL 2018
Kommentit (8881)
Heikki on jees.
Eetu liian lälly.
Vesasta tulee pahat fibat.
Näin naisen näkökulmasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä CMore-ketju?
En löydä sellaista ollenkaan ja aiemmin tänne linkattu ei edes toimi... :(Haluaisin kirjoittaa pari spoilausta katsomastani huomisesta jaksosta mutta tänne en niitä ”uskalla” enää kirjoittaa...
No eipä siinä jaksossa oikein mitään tapahtunu.
Oli siellä häämatkalla. Aika vaisua.
Ikävä myöntää, että jos minun tuleva sulhanen olisi noin levoton ja tatuoitu, Miina on suloinen, älkää käsittäkö väärin, niin minäkin ehkä vähän säikähtäisin, että onko liian erilainen. Itse myös kierrän kaukaa tuonhenkiset, vaikka voivat olla ihan kivojakin, mutta se on jokin tyhmä stereotypia, että tatuioitu ja liian levoton ihminen, että tuleeko ongelmia elämään sen kautta. Armahtakaa nyt Heikkiä tässä vähän, ihan inhimillinen reaktio. Tietynlaiset ajattelevat juuri näin. Ei sille mitään voi. Johtuuko sitten tuosta akateemisuudesta, vai mistä, kun itsekin olen, niin ymmärrän tuon ihan hyvin.
Tajkkdakja kirjoitti:
Itse veikkaan, että Heikillä lähti menneisyyteen perustuen sekä Miinan ulkonäköön ja kauneuteen liittyen jonkinlaiset defenssit päälle ja siitä seurasi "projisointi" eli lähti hylkäämään ja kritisioimaan Miinaa ulkonäön perusteella jo alussa, vaikka todellisuudessa alitajuisesti Heikkiä pelotti se, ettei tule kelpaamaan Miinalle. Kyllä Heikki älykkäänä miehenä tietää, ettei ole mikään supercatch ulkonäkönsä tai elämäntyylinsä (esim. asunto) vuoksi. Miina on kaunis nainen (aivan varmasti ainakin Heikin mielestä/standardeilla!) ja varmasti nousi sisäinen vastustus siinä, että voisiko hän todella olla Miinalle se unelmien mies....siinä sitten helposti lähtee itse hylkäämään toista jo alitajuisesti, koska uskoo niin vahvasti jollain tasolla ettei voi riittää toiselle.
No ohhoh, mitkä teoriat... olen Heikkiä 10v vanhempi mies, ja edes minusta Miina ei ole niin catch, että ainakaan siitä jäisi homma itselläni kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eetu on myös hyvin neitimäinen, mikä ominaisuus on aika ristiriidassa siihen macho-univormu-luukkiin ja siitä syntyvään assoisiaatioon, minkä Rosa alkuhuumassa sai.
Minua kiinnostaisi nyt kovasti, mitä ovat nämä neitimäisyydet? Laittaa kajalia silmiin? Keikistelee peilin edessä? Pyöräyttelee ranteitaan ja kikattelee feminiinisellä tavalla? Vai riittääkö se, että uskaltaa puhua tunteistaan ja olla tasa-arvoinen?
Sillä on sen verran naismaiset kasvonpiirteet, että voisin kuvitella jannun homoseksuaaliksi.
No ei ole ollenkaan naismaiset, mutta nuoren miehen pers(ikka)posket hänellä on. Hyvin nuoren, ihan lapsennäköisen miehen kasvot. Tämmöiset miehet paranevat vanhetessaan, koska ikä tuo kasvoille miehenkarheuden. Hänellä juurikin on "laatikkopää", leveät leukapielet jne. T. muotokuvamaalari, harrastajatasolla, mutta jopa töitäni myynyt
Vierailija kirjoitti:
Mä ajattelin, että Sini ja Vesa olis hyvä pari. Häämatkajaksossa ei kuitenkaan vetovoimaa juuri näy.
Näen tässä parissa riskin että homma menee kuten Piian ja Jussin suhteelle kävi, eli kipinän puutteen vuoksi max toinen olisi valmis kokeilemaan ihan tosissaan täysillä, vaikka molemmat vetävät muodon ja kohteliaisuuden vuoksi sarjan rutiinit tunnollisesti läpi.
Vierailija kirjoitti:
Oon miettiny kauan aikaa keneltä Miina näyttää - Jeremy Renneriltä :)
Höpsistä. Hän on kuin Cyndi Lauper nuorena. Kaunis. Ehdottomasti suosikkini tämän vuoden porukasta.
Minusta Eetu on melko homomainen. Ehkä ei vaan itse vielä tiedä sitä?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä ajattelin, että tää akateeminen pari voisi kohdata. Arvot ja kiinnostuksen kohteet tuntuu olevan hyvin samanlaisia. Kyllä ne mun mielestä ratkaisee paljonkin parisuhteessa vaikka joku täällä sanoikin, että mitä väliä ammateilla parisuhteessa. No ei välttämättä mitään, mutta ammatillinen suuntautuminen ja akateemisuus kyllä kertovat kiinnostuksen kohteista yleensä jotain..
Onko henkilö akateeminen, jos ei ikinä suorita tutkintoa valmiiksi? Miinahan on nyt kai turannut jo vuosia yliajalla perustutkintoaan, vai onko vaan roikkunut kirjoilla muodon vuoksi, joten tsänssit siihenkin on...
Musta on outoa, että näiden tavallisten ihmisten ulkonäköä arvostellaan. Menkääpä hetkeksi jonnekin Prisman aulaan seisomaan ja katsokaa ohi kulkevia ihmisiä. Aika harvassa lehtien kansissa näkyvät mallit ovat. Suurin osa meistä on ihan tavallisen näköisiä.
Ehkä silotellut selfiet saa jotkut luulemaan itsestään vähän liikaa. Hekin yleensä hätkähtävät nähdessään itsestään jonkun muun ottaman kuvan...
Sini ja Vesa vaan on sen tyyppisiä, että niillä ei helposti syty mikään liekki muutenkaan. En tiedä, mikä siinä on, mutta sen näkee ihmisestä. Tollasten pitäis vain sopia, että yritetään nyt vain olla yhdessä, jos jonkun kanssa yhdessä haluaa kerran olla. Ja ymmärtää, että ei niitä sen kummempia tunteita tule ehkä koskaan.
Elämänkalu kirjoitti:
En nähnyt ekaa jaksoa, mutta Tahdon-jakson perusteella Miina vaikuttaa aika trashylle. Kauhea mukahauska säksättäjä, ja todella elämänkolu tatuoinnit.
Ehkä oli hermostunut. Kukapa olisi täysin oma itsensä tuossa tilanteessa. Sitten vielä yritti keventää tunnelmaa kun mies oli ihan jäätynyt. Ei hyvin menny, mutta eiköhän nähdä vielä hänet ei-noin-stressaavissa tilanteissa ja enemmän omana itsenään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Heikki osuisi omalle reitille, harkitsisin. Tässä on jäänyt mainitsematta hänen kauniit silmänluontinsa Miinaan jopa epäilleessään, hitaasti lämpenevä mies siis. Ohittaisin kinnaavan puvun ja muun, hänessä on sitä jotain.
Minä voisin naittaa Heikin Li Anderssonille, joka kai on nyt jonkin juorulehden mukaan sinkku. Olisi älyllistä ja aatteellista matchia ja naimanaamatkin ;)
Olen Heikki-fani, mutta nyt täytyy silti sanoa, että kyllä Li on ylempää tasoa kuin Heikki. ;)
Onkos kellään tietoa, onko Heikki uskis?
Heikin fb-sivu ei ole julkinen, mutta siellä näkyy pari uutista/sivua joista on joskus tykätty, ja siellä lukee että tykkää linkistä Uutiset-Suomen lähetysseura, joten voisi kuvitella että jotain kytköksiä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Heikki osuisi omalle reitille, harkitsisin. Tässä on jäänyt mainitsematta hänen kauniit silmänluontinsa Miinaan jopa epäilleessään, hitaasti lämpenevä mies siis. Ohittaisin kinnaavan puvun ja muun, hänessä on sitä jotain.
Minä voisin naittaa Heikin Li Anderssonille, joka kai on nyt jonkin juorulehden mukaan sinkku. Olisi älyllistä ja aatteellista matchia ja naimanaamatkin ;)
Olen Heikki-fani, mutta nyt täytyy silti sanoa, että kyllä Li on ylempää tasoa kuin Heikki. ;)
Heikin fb-sivu ei ole julkinen, mutta siellä näkyy pari uutista/sivua joista on joskus tykätty, ja siellä lukee että tykkää linkistä Uutiset-Suomen lähetysseura, joten voisi kuvitella että jotain kytköksiä on.
Aloin katsomaan lisää noita fb-tykkäyksiä, ja siellä on paljon kristinuskoon liittyviä aiheita. Mutta sitten hän on tykännyt myös Uskontojen uhrit ry:n sivuista, sekä elokuvasta Luopuneet-kohtaloita vartiotornin varjosta.Tulee mieleen, että onkohan Heikki esim. entinen Jehivantodistaja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä CMore-ketju?
En löydä sellaista ollenkaan ja aiemmin tänne linkattu ei edes toimi... :(Haluaisin kirjoittaa pari spoilausta katsomastani huomisesta jaksosta mutta tänne en niitä ”uskalla” enää kirjoittaa...
Oli siellä häämatkalla. Aika vaisua.
Näkyikö millaiset ilmeet ekana aamuna? Hehkuiko posket nyt kun Thunderi oli antanut miehille ennakkoon tarkat pano ohjeet?
Vierailija kirjoitti:
Tajkkdakja kirjoitti:
Itse veikkaan, että Heikillä lähti menneisyyteen perustuen sekä Miinan ulkonäköön ja kauneuteen liittyen jonkinlaiset defenssit päälle ja siitä seurasi "projisointi" eli lähti hylkäämään ja kritisioimaan Miinaa ulkonäön perusteella jo alussa, vaikka todellisuudessa alitajuisesti Heikkiä pelotti se, ettei tule kelpaamaan Miinalle. Kyllä Heikki älykkäänä miehenä tietää, ettei ole mikään supercatch ulkonäkönsä tai elämäntyylinsä (esim. asunto) vuoksi. Miina on kaunis nainen (aivan varmasti ainakin Heikin mielestä/standardeilla!) ja varmasti nousi sisäinen vastustus siinä, että voisiko hän todella olla Miinalle se unelmien mies....siinä sitten helposti lähtee itse hylkäämään toista jo alitajuisesti, koska uskoo niin vahvasti jollain tasolla ettei voi riittää toiselle.
No ohhoh, mitkä teoriat... olen Heikkiä 10v vanhempi mies, ja edes minusta Miina ei ole niin catch, että ainakaan siitä jäisi homma itselläni kiinni.
Ei Miina minustakaan ole mitenkään erikoinen tai Heikkiä paremman näköinen (ainakaan ilman ripsenpidennyksiä ja muita meikkejä). Olen myös itse suurin piirtein Miinan ikäinen nainen ja töissä paikassa, jossa on paljon samaan ikäluokkaan kuuluvia naisia, joten osaan kyllä mielestäni arvioida, onko joku oikeasti normaalia kauniimpi vai ei.
Ei Miina olekaan mitenkään erityisspesiaali, mutta kiva luonne ja nätti, eiks se oo jo tosi hyvä :)
Miten tolla yhdellä Jussilla liikkuu kulmakarvat joka suuntaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloin katsomaan lisää noita fb-tykkäyksiä, ja siellä on paljon kristinuskoon liittyviä aiheita. Mutta sitten hän on tykännyt myös Uskontojen uhrit ry:n sivuista, sekä elokuvasta Luopuneet-kohtaloita vartiotornin varjosta.Tulee mieleen, että onkohan Heikki esim. entinen Jehivantodistaja?
Tai sitten seuraa noita sivuja akateemisesta kiinnostuksesta. Olen itse vtm alani työssä ja seuraan paljon erilaisia uskontosivuja Facebookissa (ja muualla) vain siksi, että uskonto on niin merkittävä vaikuttaja kulttuurin kannalta. Henkilökohtaiselta vakaumukseltani olen kuitenkin agnostikko, ateismiin päin.