Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla OFFICIAL 2018

Kommentit (8881)

Vierailija
981/8881 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä veikkaatte, ketkä jatkaa yhdessä?

Kaikki <3

Vierailija
982/8881 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johanna ja Markus tulivat eilen kaupungilla vastaan 😊

Asuvatko vielä Tikkurilassa?

Ovatko he siellä jossain vaiheessa asuneet? (Silloin ohjelman teon jälkeen ainakin asuivat Johannan yksiössä Turussa.) Ja Turussa tulivat minua vastaan.

Sä puhut nyt eri pariskunnasta... Markus ja Johanna asuivat kai Turussa, Samuel ja Tiina Tixissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
983/8881 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikki on ainoa kiinnostava mies noista kolmesta...

Vierailija
984/8881 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon miettiny kauan aikaa keneltä Miina näyttää - Jeremy Renneriltä :)

Vierailija
985/8881 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, antakaa vähän armoa.

Onhan tuo ihan kauhea tilanne. Se toinen ihminen on nähty vasta siinä alttarilla ja me tiedetään heistä heti enemmän kuin itse ihmiset ohjelmassa.

Pitää yrittää tutustua toiseen ilman että ottaisi stressiä tilanteesta, tietää että aikaa on ainakin se viisi viikkoa missä ajassa käydään matkalla, muutetaan jommankumman nurkkiin, pitää analysoida itseä ja toista, tavataan asiantuntijoita ja perhettä, sitten jos ei ole lomalla niin pitää työt hoitaa ja on se arki kuitenkin jollain lailla elettävä, niin on siinä yhdelle ihmiselle paljon mietittävää. Että annetaan kannustusta näille ohjelman sankareille. Se on ihanaa, että Suomessa tämä on vakava asia, johon lähdetään vakavalla mielellä. Ihan hyvä onnistumissaldohan tällä ohjelmalla on ja lisää ainakin itsetuntemusta, mitä ei koskaan ole liikaa.

Muistelen, että aiemmilla kausilla Mari syytti hieman Jounia siitä, että Jouni oli kameroiden edessä erilainen. Siihen taidettiin liittää jotain juoruakin. Itse varmasti olisin ainakin alussa kameroiden edessä vireässä tilassa, heittelisin vitsiä ja olisin superkiinnostunut toisesta, ja sitten kun ovi sulkeutuisi, puhaltaisin, housun nappi sinkoaisi irti ja palautuisin möllöttämällä. Minua hirvittäisi ehkä eniten se, että pitää reflektoida ja analysoida eli siis miettiä, mikä ei ole mun vahvinta osa-aluetta elämässä...saisin sanottua jotain järkevää vasta pitkän ajan päästä.

Löytyykö jostain kaikkien jaksojen kuvaukset? Kenelle tulee isoimmat kriisit, veikkauksia?

Uskon, että Heikki&Miina ja Sini&Vesa jatkaa. Eetu&Rosa voi olla hankaluuksia. Ihan käytännön asioina hoitajan työvuorot, asuminen ja sitten jos Rosa on kuvannut olevansa jyrä, niin siinä voi olla törmäyksiä. Hirveän mielenkiintoista nähdä se jakso, missä muuttavat yhteen.

Vierailija
986/8881 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Heikki osuisi omalle reitille, harkitsisin. Tässä on jäänyt mainitsematta hänen kauniit silmänluontinsa Miinaan jopa epäilleessään, hitaasti lämpenevä mies siis. Ohittaisin kinnaavan puvun ja muun, hänessä on sitä jotain.

Minä voisin naittaa Heikin Li Anderssonille, joka kai on nyt jonkin juorulehden mukaan sinkku. Olisi älyllistä ja aatteellista matchia ja naimanaamatkin ;)

Olen Heikki-fani, mutta nyt täytyy silti sanoa, että kyllä Li on ylempää tasoa kuin Heikki. ;)

Onkos kellään tietoa, onko Heikki uskis? 

Ei tietoa, mutta voisi mielestäni olla tämän perusteella:

"Ensitreffit alttarilla

ti 30.10. klo 21:00 - 22:00

Kausi 5, 9/10. Elina Tanskanen vierailee parien luona ja yllyttää unelmoimaan. Heikki ja Miina rohkaistuvat puhumaan uskonnollisista eroistaan."

https://www.telsu.fi/ensitreffit+alttarilla/4

Vierailija
987/8881 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Heikki osuisi omalle reitille, harkitsisin. Tässä on jäänyt mainitsematta hänen kauniit silmänluontinsa Miinaan jopa epäilleessään, hitaasti lämpenevä mies siis. Ohittaisin kinnaavan puvun ja muun, hänessä on sitä jotain.

Minä voisin naittaa Heikin Li Anderssonille, joka kai on nyt jonkin juorulehden mukaan sinkku. Olisi älyllistä ja aatteellista matchia ja naimanaamatkin ;)

Olen Heikki-fani, mutta nyt täytyy silti sanoa, että kyllä Li on ylempää tasoa kuin Heikki. ;)

"Ensitreffit alttarilla

Kausi 5, 9/10. Elina Tanskanen vierailee parien luona ja yllyttää unelmoimaan. Heikki ja Miina rohkaistuvat puhumaan uskonnollisista eroistaan."

Toisaalta Miina on nykymittapuulla melkoisen isosta perheestä (6 lasta), taitaa olla moiset määrät yleisempiä tietyissä piireissä. Miinan isän puhuttelu Heikille oli kanssa vähän erikoinen veto.

Vierailija
988/8881 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenellä naisista on isoin perse? Tykkään isoista pyllyistä... :)

Vierailija
989/8881 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että pareja tulee.

Vierailija
990/8881 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin Miina on niin epätoivoinen että Heikin ottaa forever.

Vierailija
991/8881 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nähnyt ekaa jaksoa, mutta Tahdon-jakson perusteella Miina vaikuttaa aika trashylle. Kauhea mukahauska säksättäjä, ja todella elämänkolu tatuoinnit.

Vierailija
992/8881 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miina on aivan ihana.

Ei pitkä parisuhde minkään ihanuuden varaan rakennu. Ihastuessaan ihminen näkee aina ihastuksensa kohteen ihanana, mutta pitkässä parisuhteessa ratkaisevat aivan muut asiat. Kysymys kun on loppujen lopuksi siitä, kuinka tarpeet osuvat yksiin käytännössä.

Olen minäkin tavannut monia pareja, joissa kumpikin osapuoli vaikuttaa hyvin fiksulta ja viehättävältä ja hurmaavalta, mutta niin vain niissäkin on ero tullut.

Sellainen pintavaikutelma on ihan eri asia kuin se, kuinka suhteessa osapuolet loksahtavat toisiinsa sitten, kun se tasainen junnaus alkaa. Ja sehän alkaa.

No duh, tietenkin! Mutta jos voisi nyt valita, niin itse ainakin ottaisin rennon ja hauskan ja huomioonottavan ja kivan vaimon (enkä esimerkiksi tylsää ja huumorintajutonta). Sellaisen kuin Miina. 

Ulkopuolelta huutelen, jotta totta kai sä ottaisit, koska olet oletettavasti mies. Ottaisit sellaisen vaimon, joka heittelisi tyhmiä juttuja, näyttelisi kieltä kera kielikorun (ja ottaisi siitä ehkä selfien), esittelisi tatuointeja ja olisi helppo ja hauska. Myötähäpeää ehkä joskus aiheuttava, mutta mitä pienistä. 

Miinan ainoa huono puoli on se, että pinnan alla saattaa olla luvassa tylsiä ja kipakoita keskusteluita maah*anmuutosta (täällä on näitä outoja kiellettyjä sanoja, joten vara ei venettä kaada) ym. Hyvähän se on siis ensi alkuun hassutellakin, jotta jokin kala kävisi koukkuun. Ainoa vaan, että todennäköisesti Heikki-kala olisi viehättynyt ensi alkuun paljon enemmän siitä vakavammasta Miinasta. 

En ole mies. Enkä kyllä tajua sun pointtia muutenkaan. Mikä ihmeen myötähäpeä? Ja mitä sitten, jos Heikki olis tykännty erilaisesta tyypistä? Elämä on, sellasen saa ku sattuu saamaan ku menee tällaseen ohjelmaan. Nähtäväks jää miten suhde kehittyy. 

Jos et ole mies, niin sitten taas tuo sun spekulointisi on turhaa siitä, millaisen vaimon ottaisit, koska ymmärtääkseni Miina on hetero. 

Myötähäpeä pelleilystä ja itsensä tyhmentämisestä, mutta toki jos on itse samanlainen, niin se ei haittaa. 

Täh :D Haluaisin hauskan vaimon, ja se vois olla ihan kuka vaan kaikista maailman hauskoista naisista eikä sen tarvi olla just Miina. Kyllä kivoja naisia maailmassa riittää. Mitvit tätä sun logiikkaa :D 

Toki riittää, mutta tässä ketjussa puhutaan mm. Miinasta ja keskustelu lähti Miinan kaltaisista "hauskoista" (niivvarmaan) vaimoista eikä yksinomaan juuri Miinasta. Mutta joo, teoriani ei toimi kunnolla, koska et ole mies. 

Vierailija
993/8881 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenellä naisista on isoin perse? Tykkään isoista pyllyistä... :)

No eikös sen silmällä näe aika helposti?

Vierailija
994/8881 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ensitreffit alttarilla

Joo. Mulla on muut syyt epäillä, että on uskis, mutta tiedemiehestä ei ikinä voi olla varma. Vähän laskee Heikkisen pisteitä, jos näin on. 

Vierailija
995/8881 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eetu on myös hyvin neitimäinen, mikä ominaisuus on aika ristiriidassa siihen macho-univormu-luukkiin ja siitä syntyvään assoisiaatioon, minkä Rosa alkuhuumassa sai.

Minua kiinnostaisi nyt kovasti, mitä ovat nämä neitimäisyydet? Laittaa kajalia silmiin? Keikistelee peilin edessä? Pyöräyttelee ranteitaan ja kikattelee feminiinisellä tavalla? Vai riittääkö se, että uskaltaa puhua tunteistaan ja olla tasa-arvoinen?

Sillä on sen verran naismaiset kasvonpiirteet, että voisin kuvitella jannun homoseksuaaliksi.

Vierailija
996/8881 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämänkalu kirjoitti:

En nähnyt ekaa jaksoa, mutta Tahdon-jakson perusteella Miina vaikuttaa aika trashylle. Kauhea mukahauska säksättäjä, ja todella elämänkolu tatuoinnit.

👍

Vierailija
997/8881 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse veikkaan, että Heikillä lähti menneisyyteen perustuen sekä Miinan ulkonäköön ja kauneuteen liittyen jonkinlaiset defenssit päälle ja siitä seurasi "projisointi" eli lähti hylkäämään ja kritisioimaan Miinaa ulkonäön perusteella jo alussa, vaikka todellisuudessa alitajuisesti Heikkiä pelotti se, ettei tule kelpaamaan Miinalle. Kyllä Heikki älykkäänä miehenä tietää, ettei ole mikään supercatch ulkonäkönsä tai elämäntyylinsä (esim. asunto) vuoksi. Miina on kaunis nainen (aivan varmasti ainakin Heikin mielestä/standardeilla!) ja varmasti nousi sisäinen vastustus siinä, että voisiko hän todella olla Miinalle se unelmien mies....siinä sitten helposti lähtee itse hylkäämään toista jo alitajuisesti, koska uskoo niin vahvasti jollain tasolla ettei voi riittää toiselle.

Vierailija
998/8881 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voipi myös hyvin olla, ettei Heikki yksinkertaisesti tykkää rääväsuisista ja tatuoiduista naisista. Minäkään en tykkää.

Vierailija
999/8881 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä CMore-ketju?

En löydä sellaista ollenkaan ja aiemmin tänne linkattu ei edes toimi... :(

Haluaisin kirjoittaa pari spoilausta katsomastani huomisesta jaksosta mutta tänne en niitä ”uskalla” enää kirjoittaa...

Vierailija
1000/8881 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna tulla vaan.

Ketju on lukittu.