Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla OFFICIAL 2018

Kommentit (8881)

Vierailija
941/8881 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkeeks siis jotku jaksot etukäteen? Niinku vaikka Tempparit.

Vierailija
942/8881 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miina on aivan ihana. Jos olisin mies, haluaisin Miinan tyylisen vaimon: Rennon ja hauskan, mutta samalla älykkään ja herkän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
943/8881 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cmore

Vierailija
944/8881 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cmore

Vierailija
945/8881 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eetu on myös hyvin neitimäinen, mikä ominaisuus on aika ristiriidassa siihen macho-univormu-luukkiin ja siitä syntyvään assoisiaatioon, minkä Rosa alkuhuumassa sai.

Minua kiinnostaisi nyt kovasti, mitä ovat nämä neitimäisyydet? Laittaa kajalia silmiin? Keikistelee peilin edessä? Pyöräyttelee ranteitaan ja kikattelee feminiinisellä tavalla? Vai riittääkö se, että uskaltaa puhua tunteistaan ja olla tasa-arvoinen?

Lässyttävä puhetapa ja tietynlainen elehtiminen, myös ulkonäössä feminiinisyyttä.

Vierailija
946/8881 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekassa jaksossa Heikki ärsytti mutta häissä ja häämatkalla sen sarkastinen huumori alkoi upota muhun.

Vierailija
947/8881 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikistä tulee mieleen vähän 2016 kaudessa mukana ollut Mikko. Tietty itsekkyys ja vaativuus.

Heikillä on lisäksi aika huonot sosiaaliset taidot.

Vierailija
948/8881 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei tule Heikistä mieleen Mikko. Mikko vaikutti teennäiseltä ja lässyttävältä, ja sovinistisia kommentteja tuli alusta asti. Heikki on sanonut jotain tökeröltä vaikuttavia kommentteja, mutta mielestäni hän vaikuttaa pohjimmiltaan hyvältä tyypiltä. Uskoisin ainakin, että perusarvot kunnossa. Kirosana varmaan täällä, mutta on feministi, fiksu, yleissivistynyt. Sarkastinen huumori saadaan etenkin leikkaamalla vaikuttamaan erilaiselta, mitä oikeasti on tarkoittanut.

Uskon, että tullaan tykkäämään Heikistä lopulta ja Miinan kanssa heillä tuntui synkkaavan jo nyt. Ne häämatka keskitysleiriin jne jutut tuntuivat toimivan yhteisenä vitsailuna.

Vierailija
949/8881 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miina on aivan ihana.

Ei pitkä parisuhde minkään ihanuuden varaan rakennu. Ihastuessaan ihminen näkee aina ihastuksensa kohteen ihanana, mutta pitkässä parisuhteessa ratkaisevat aivan muut asiat. Kysymys kun on loppujen lopuksi siitä, kuinka tarpeet osuvat yksiin käytännössä.

Olen minäkin tavannut monia pareja, joissa kumpikin osapuoli vaikuttaa hyvin fiksulta ja viehättävältä ja hurmaavalta, mutta niin vain niissäkin on ero tullut.

Sellainen pintavaikutelma on ihan eri asia kuin se, kuinka suhteessa osapuolet loksahtavat toisiinsa sitten, kun se tasainen junnaus alkaa. Ja sehän alkaa.

Vierailija
950/8881 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Cmore

Eikös sieltä näe yhden jakson etukäteen eikä jaksoja?

Vierailija
951/8881 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miina on aivan ihana.

Ei pitkä parisuhde minkään ihanuuden varaan rakennu. Ihastuessaan ihminen näkee aina ihastuksensa kohteen ihanana, mutta pitkässä parisuhteessa ratkaisevat aivan muut asiat. Kysymys kun on loppujen lopuksi siitä, kuinka tarpeet osuvat yksiin käytännössä.

Olen minäkin tavannut monia pareja, joissa kumpikin osapuoli vaikuttaa hyvin fiksulta ja viehättävältä ja hurmaavalta, mutta niin vain niissäkin on ero tullut.

Sellainen pintavaikutelma on ihan eri asia kuin se, kuinka suhteessa osapuolet loksahtavat toisiinsa sitten, kun se tasainen junnaus alkaa. Ja sehän alkaa.

No duh, tietenkin! Mutta jos voisi nyt valita, niin itse ainakin ottaisin rennon ja hauskan ja huomioonottavan ja kivan vaimon (enkä esimerkiksi tylsää ja huumorintajutonta). Sellaisen kuin Miina. Sen lisäksi pitäs tietysti muut hommat sujua, mutta siitä tässä kommentissa ei ollutkaan kyse, vaan siitä millainen ihminen Miina nyt näyttäis olevan (nyt kun tälleen sivustakatsojina häntä seuraamme ja häneen tutustumme). Siitä tässä kommentissa oli kyse. Ja kommentti ei ollut mun, olen vaan sen kanssa samaa mieltä. 

Vierailija
952/8881 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heikistä tulee mieleen vähän 2016 kaudessa mukana ollut Mikko. Tietty itsekkyys ja vaativuus.

Heikillä on lisäksi aika huonot sosiaaliset taidot.

No hyi ny hitto! Mikkohan oli urpo. Siis kamala. Osasi vain pussailla, kunnes ei osannut enää sitäkään. Ei tosiaan mikään älykäs tyyppi. Se on yhteistä, että olivat maantieteellisesti samalta alueelta. 

En mä kovin huonoja sosiaalisia taitoja ole huomannut. Heikki koitti rauhoitella sekoilevaa tulevaa puolisoaankin. Ja tosiaan kosikin vielä!

Vierailija
953/8881 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miina on aivan ihana.

No duh, tietenkin! Mutta jos voisi nyt valita, niin itse ainakin ottaisin rennon ja hauskan ja huomioonottavan ja kivan vaimon (enkä esimerkiksi tylsää ja huumorintajutonta). Sellaisen kuin Miina. 

Ulkopuolelta huutelen, jotta totta kai sä ottaisit, koska olet oletettavasti mies. Ottaisit sellaisen vaimon, joka heittelisi tyhmiä juttuja, näyttelisi kieltä kera kielikorun (ja ottaisi siitä ehkä selfien), esittelisi tatuointeja ja olisi helppo ja hauska. Myötähäpeää ehkä joskus aiheuttava, mutta mitä pienistä. 

Miinan ainoa huono puoli on se, että pinnan alla saattaa olla luvassa tylsiä ja kipakoita keskusteluita maah*anmuutosta (täällä on näitä outoja kiellettyjä sanoja, joten vara ei venettä kaada) ym. Hyvähän se on siis ensi alkuun hassutellakin, jotta jokin kala kävisi koukkuun. Ainoa vaan, että todennäköisesti Heikki-kala olisi viehättynyt ensi alkuun paljon enemmän siitä vakavammasta Miinasta. 

En ole mies. Enkä kyllä tajua sun pointtia muutenkaan. Mikä ihmeen myötähäpeä? Ja mitä sitten, jos Heikki olis tykännty erilaisesta tyypistä? Elämä on, sellasen saa ku sattuu saamaan ku menee tällaseen ohjelmaan. Nähtäväks jää miten suhde kehittyy. 

Vierailija
954/8881 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta se oli Heikiltä hyvää itseanalyysiä, kun sanoi kavereilleen, että on tuomitseva ihmisiä kohtaan. Hyvä lähtökohta ymmärtää itseään, helpompi ymmärtää toistakin.

Vierailija
955/8881 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miina on aika raskas siitä näennäisestä huumorista huolimatta.

Vierailija
956/8881 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelin, että Sini ja Vesa olis hyvä pari. Häämatkajaksossa ei kuitenkaan vetovoimaa juuri näy.

Vierailija
957/8881 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miina on aika raskas siitä näennäisestä huumorista huolimatta.

On joo. Vähän rasittava.

Vierailija
958/8881 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä mielenkiintoista nähdä, miten arki alkaa rullata.

Vierailija
959/8881 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä veikkaatte, ketkä jatkaa yhdessä?

Vierailija
960/8881 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä veikkaatte, ketkä jatkaa yhdessä?

Ei välttämättä yksikään pariskunta.