Ensitreffit alttarilla OFFICIAL 2018
Kommentit (8881)
Mitähän Samuelille ja sille naiselle kuuluu? Ne oli alkujärkytyksen jälkeen ihania.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johanna ja Markus tulivat eilen kaupungilla vastaan 😊
Asuvatko vielä Tikkurilassa?
Turussahan he asuivat, ymmärtääkseni asuvat edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että olin fiiliksissä eilen! Rosan ja Eetun romanssi on parasta, mitä tv on aikoihin tarjonnut romantiikannälkäiselle katsojalle. Korkealentoista tunnelmaani harmillisesti latisti se, että siinä ohessa joutui seuraamaan erästä kiusallista "epäromanssia", kun iloinen ja reipas nainen joutui naimisiin varsin happamalta näyttäneen herra-ylivertainen superälykkö -olen väärässä ohjelmassa- tutkijan kanssa..
Rosan ja Eetun romanssi on aivan samalla tasolla kolmannen jakson perusteella kuin muillakin. Neljännessä jaksossa Rosa jo itkeä pillittää ja haluaisi tauon kaikkeen - mitä se tarkoittaakaan. Eetuhan myös kertoo, että ovat voineet keskustella myös vaikeammista asioista ja kun huomioidaan, että Rosa alkaa selvästi pitää ongelmana sitä, että Eetu asuu siskonsa kanssa, niin se vaikea asia lienee siskon ja Eetun asuminen samassa kämpässä. Eetu on myös hyvin neitimäinen, mikä ominaisuus on aika ristiriidassa siihen macho-univormu-luukkiin ja siitä syntyvään assoisiaatioon, minkä Rosa alkuhuumassa sai. Ja joku syyhän tietysti on sille, että miksi Eetu on sinkku ja miksi hän on lähtenyt moiseen ohjelmaan ja samalla leimaamaan itsensä lopuksi elämää. Oma veikkaus on, että tuo on ensimmäinen suhde, missä ajaudutaan eroon.
Joku oli tehnyt Cmore-ketjun. Ei tänne spoilauksia kiitos.
Mene takaisin sinne Demiin itkemään. Täällä AV:llä on aina keskusteltu kaikista jaksoista, niistäkin jotka joku on nähnyt etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miina on aika raskas siitä näennäisestä huumorista huolimatta.
On joo. Vähän rasittava.
Millälailla raskas tai rasittava?
Vierailija kirjoitti:
Ei C-more spoilauksia tähän ketjuun! Niille on oma ketjunsa, menkää sinne spekuloimaan seuraavan jakson käänteitä!
Mene takaisin sinne Demiin itkemään. Täällä AV:llä on aina keskusteltu kaikista jaksoista, niistäkin jotka joku on nähnyt etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On joo. Vähän rasittava.
Tilaavievä. Pelkää hiljaisia hetkiä ja päsmäröi. Toi Heikkihän vaan vetäytyy entisestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On joo. Vähän rasittava.
Kanamainen kikattelija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä veikkaatte, ketkä jatkaa yhdessä?
Ei välttämättä yksikään pariskunta.
Vaikea sanoa. Ei näin alkuun ainakaan vakuuta kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei C-more spoilauksia tähän ketjuun! Niille on oma ketjunsa, menkää sinne spekuloimaan seuraavan jakson käänteitä!
Olen toinen ihminen, mutta ei muuten varmasti ole. Viime vuonna ei ollut lainkaan tällaista ihme Cmore-ongelmaa ja spoilauksia. Seurasin silloin tosi aktiivisesti tätä ketjua, eikä ollut mitään ongelmia. Kellään ei ollut tarvetta spoilata. Kiitos heille.
En sitten tiedä, eikö viime vuonna ollut mitään tällaista Cmore-mahdollisuutta, mutta ongelmaa ei tosiaan ilmennyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovatko he siellä jossain vaiheessa asuneet? (Silloin ohjelman teon jälkeen ainakin asuivat Johannan yksiössä Turussa.) Ja Turussa tulivat minua vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miina on aivan ihana.
Ei pitkä parisuhde minkään ihanuuden varaan rakennu. Ihastuessaan ihminen näkee aina ihastuksensa kohteen ihanana, mutta pitkässä parisuhteessa ratkaisevat aivan muut asiat. Kysymys kun on loppujen lopuksi siitä, kuinka tarpeet osuvat yksiin käytännössä.
Olen minäkin tavannut monia pareja, joissa kumpikin osapuoli vaikuttaa hyvin fiksulta ja viehättävältä ja hurmaavalta, mutta niin vain niissäkin on ero tullut.
Sellainen pintavaikutelma on ihan eri asia kuin se, kuinka suhteessa osapuolet loksahtavat toisiinsa sitten, kun se tasainen junnaus alkaa. Ja sehän alkaa.
No duh, tietenkin! Mutta jos voisi nyt valita, niin itse ainakin ottaisin rennon ja hauskan ja huomioonottavan ja kivan vaimon (enkä esimerkiksi tylsää ja huumorintajutonta). Sellaisen kuin Miina.
Ulkopuolelta huutelen, jotta totta kai sä ottaisit, koska olet oletettavasti mies. Ottaisit sellaisen vaimon, joka heittelisi tyhmiä juttuja, näyttelisi kieltä kera kielikorun (ja ottaisi siitä ehkä selfien), esittelisi tatuointeja ja olisi helppo ja hauska. Myötähäpeää ehkä joskus aiheuttava, mutta mitä pienistä.
Miinan ainoa huono puoli on se, että pinnan alla saattaa olla luvassa tylsiä ja kipakoita keskusteluita maah*anmuutosta (täällä on näitä outoja kiellettyjä sanoja, joten vara ei venettä kaada) ym. Hyvähän se on siis ensi alkuun hassutellakin, jotta jokin kala kävisi koukkuun. Ainoa vaan, että todennäköisesti Heikki-kala olisi viehättynyt ensi alkuun paljon enemmän siitä vakavammasta Miinasta.
En ole mies. Enkä kyllä tajua sun pointtia muutenkaan. Mikä ihmeen myötähäpeä? Ja mitä sitten, jos Heikki olis tykännty erilaisesta tyypistä? Elämä on, sellasen saa ku sattuu saamaan ku menee tällaseen ohjelmaan. Nähtäväks jää miten suhde kehittyy.
Jos et ole mies, niin sitten taas tuo sun spekulointisi on turhaa siitä, millaisen vaimon ottaisit, koska ymmärtääkseni Miina on hetero.
Myötähäpeä pelleilystä ja itsensä tyhmentämisestä, mutta toki jos on itse samanlainen, niin se ei haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin.
Jännä juttu, mutta mukamas-hauskat ovat yleensä raskaimpia. Loputon showtime aiheuttaa päänsäryn. Toivottavasti hänen kohdallaan loppuu pian. Kaikille ei lopu koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin.
Jännä juttu, mutta mukamas-hauskat ovat yleensä raskaimpia. Loputon showtime aiheuttaa päänsäryn. Toivottavasti hänen kohdallaan loppuu pian. Kaikille ei lopu koskaan.
Just näin. Väsyy jo pelkästään katsoessa, saati jos viettäis aikaa 24/7 sen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin.
👍 rooli voi jäädä päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin.
Eipä noistakaan muutamista televisioon valituista lausahduksista voi päätellä yhtään mitään siitä, mitä Miina on tehnyt tai sanonut ne loput 99% ajasta. Mulle ei tullu yhtään semmoinen "luokan pelle" olo Miinasta, ehkä jopa enemmän Heikistä jos nyt jostain. Mun mielestä taas loputon tunteista puhuminen ja herkistely (esim Sini tai se toisen tuotantokauden Sari) on paljon raskaampaa kun pelleily. Mä veikkaan, että Miina ja Heikki kiinnostuu toisistaan ja päättää viiden viikon päästä jatkaa.
No yhtä paljon mä voin mielessäni päätellä Miinasta, kuin sä Heikistä 🙂
Kai täällä nyt saa spekuloida ensivaikutelmiaan, joka ei kellään mihinkään faktoihin perustu. Intuitiolla mennään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovatko he siellä jossain vaiheessa asuneet? (Silloin ohjelman teon jälkeen ainakin asuivat Johannan yksiössä Turussa.) Ja Turussa tulivat minua vastaan.
Tiina ja Samuel asuvat Tikkurilassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miina on aivan ihana.
Ei pitkä parisuhde minkään ihanuuden varaan rakennu. Ihastuessaan ihminen näkee aina ihastuksensa kohteen ihanana, mutta pitkässä parisuhteessa ratkaisevat aivan muut asiat. Kysymys kun on loppujen lopuksi siitä, kuinka tarpeet osuvat yksiin käytännössä.
Olen minäkin tavannut monia pareja, joissa kumpikin osapuoli vaikuttaa hyvin fiksulta ja viehättävältä ja hurmaavalta, mutta niin vain niissäkin on ero tullut.
Sellainen pintavaikutelma on ihan eri asia kuin se, kuinka suhteessa osapuolet loksahtavat toisiinsa sitten, kun se tasainen junnaus alkaa. Ja sehän alkaa.
No duh, tietenkin! Mutta jos voisi nyt valita, niin itse ainakin ottaisin rennon ja hauskan ja huomioonottavan ja kivan vaimon (enkä esimerkiksi tylsää ja huumorintajutonta). Sellaisen kuin Miina.
Ulkopuolelta huutelen, jotta totta kai sä ottaisit, koska olet oletettavasti mies. Ottaisit sellaisen vaimon, joka heittelisi tyhmiä juttuja, näyttelisi kieltä kera kielikorun (ja ottaisi siitä ehkä selfien), esittelisi tatuointeja ja olisi helppo ja hauska. Myötähäpeää ehkä joskus aiheuttava, mutta mitä pienistä.
Miinan ainoa huono puoli on se, että pinnan alla saattaa olla luvassa tylsiä ja kipakoita keskusteluita maah*anmuutosta (täällä on näitä outoja kiellettyjä sanoja, joten vara ei venettä kaada) ym. Hyvähän se on siis ensi alkuun hassutellakin, jotta jokin kala kävisi koukkuun. Ainoa vaan, että todennäköisesti Heikki-kala olisi viehättynyt ensi alkuun paljon enemmän siitä vakavammasta Miinasta.
En ole mies. Enkä kyllä tajua sun pointtia muutenkaan. Mikä ihmeen myötähäpeä? Ja mitä sitten, jos Heikki olis tykännty erilaisesta tyypistä? Elämä on, sellasen saa ku sattuu saamaan ku menee tällaseen ohjelmaan. Nähtäväks jää miten suhde kehittyy.
Jos et ole mies, niin sitten taas tuo sun spekulointisi on turhaa siitä, millaisen vaimon ottaisit, koska ymmärtääkseni Miina on hetero.
Myötähäpeä pelleilystä ja itsensä tyhmentämisestä, mutta toki jos on itse samanlainen, niin se ei haittaa.
Täh :D Haluaisin hauskan vaimon, ja se vois olla ihan kuka vaan kaikista maailman hauskoista naisista eikä sen tarvi olla just Miina. Kyllä kivoja naisia maailmassa riittää. Mitvit tätä sun logiikkaa :D