Ensitreffit alttarilla OFFICIAL 2018
Kommentit (8881)
Miina ja heikki vissiin vielä pariskunta ku näin heidät kaupassa💖
Sukulaiseni oli taannoin hoidossa Lahdessa ja Rosa oli sattunut hoitajaksi (tunnisti kuvan lehdestä, ei ole sarjaa katsonut). Kehui Rosaa todella paljon, oli ollut ystävällinen ja miellyttävä hoitaja, joka oli tehnyt toimenpiteet napakasti ja hyvin.
En ole saanut Rosasta sarjan perusteella parasta mahdollista kuvaa, mutta mielestäni on väärin vihjailla hänen työtaidoistaan. Siksi kirjoitin tämän.
Kaikki parit ilmoittavat jatkavansa. Ainakin kunnes kamerat sammuvat.
En saa tuosta Heikin muminasta mitään tolkkua, aina joutuu lisäämään ääntä kun se aloittaa mutinansa..
Vierailija kirjoitti:
Sukulaiseni oli taannoin hoidossa Lahdessa ja Rosa oli sattunut hoitajaksi (tunnisti kuvan lehdestä, ei ole sarjaa katsonut). Kehui Rosaa todella paljon, oli ollut ystävällinen ja miellyttävä hoitaja, joka oli tehnyt toimenpiteet napakasti ja hyvin.
En ole saanut Rosasta sarjan perusteella parasta mahdollista kuvaa, mutta mielestäni on väärin vihjailla hänen työtaidoistaan. Siksi kirjoitin tämän.
Ensin en uskaltanut tänne laittaa, koska saan varmasti uuden ryöpyn tänne lynkkausta, ehkä halua enää yhtään pahaa Rosalle.
Viime viikolla olin tyttäreni kanssa akuutissa ja Rosa osui hoitajaksi. Ehdottomasti yksi parhaita kokemuksia siellä. Jämpti, empaattinen ja osaava hoitaja. Tyttäreni rauhoittui kun niin mukava hoitaja. Odottaa jouduttiin, mutta se ei ole hoitajien vika. Kiirettä niillä oli.
Luulen että Rosa on median ja huonon säkän uhri (väärä mies)
Eikös tällä kaudella pitänyt olla joku huikea kasvutarina? On kyllä mennyt mulla ihan ohi.
Jännä että Heikin hyllynlaitosta niin eri näkemyksiä! Itse yllätyin positiivisesti, oletin ennakkoluuloisesti (nyt hävettää) teologi-tutkijan olevan täysi käsi ja välinpitämätön askareita kohtaan. Heikkipä otti ohjat prosessissa kun Miinalla oli "vähän sinnepäin" tyyli. Heikki olisi myös halunnut viedä homman loppuun ja laittaa kailki ruuvit paikoilleen mutta Miina ei kokenut tarpeelliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin en uskaltanut tänne laittaa, koska saan varmasti uuden ryöpyn tänne lynkkausta, ehkä halua enää yhtään pahaa Rosalle.
Viime viikolla olin tyttäreni kanssa akuutissa ja Rosa osui hoitajaksi. Ehdottomasti yksi parhaita kokemuksia siellä. Jämpti, empaattinen ja osaava hoitaja. Tyttäreni rauhoittui kun niin mukava hoitaja. Odottaa jouduttiin, mutta se ei ole hoitajien vika. Kiirettä niillä oli.
Luulen että Rosa on median ja huonon säkän uhri (väärä mies)
Moni ihminen käyttäytyy hyvin erilailla työssään ja sitten läheissuhteissaan. Kummastakaan ei voi tehdä johtopäätöstä siitä, että millainen on toisessa. Hyvä juttu, että saitte hyvää hoitoa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rosan äänensävy, kun sanoo Eetulle "Muista valita viisaasti."
Voiko kylmempää sävyä ääneen saada??
Jäi vaivaamaan, että mitä hän sillä tarkoitti? Onko Rosa sitä mieltä, että molempien pitäisi sanoa tulevassa jaksossa, että haluavat vielä jatkaa, koska ei voi kestää perfektionistina sitä julkista nöyryytystä, että Eetu sanoisi, että suhde epäonnistui?
Vaikea arvailla, mutta ihmettelen sitä, että kumpikin heistä tahoillaan valitsee. Minun mielestä se pitäisi olla yhdessä sovittu asia, että jatketaanko vai ei. Vaikka se olisi toisen päätös, niin tv-kameroille se sanottaisiin sovittuna asiana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rosan äänensävy, kun sanoo Eetulle "Muista valita viisaasti."
Voiko kylmempää sävyä ääneen saada??
Jäi vaivaamaan, että mitä hän sillä tarkoitti? Onko Rosa sitä mieltä, että molempien pitäisi sanoa tulevassa jaksossa, että haluavat vielä jatkaa, koska ei voi kestää perfektionistina sitä julkista nöyryytystä, että Eetu sanoisi, että suhde epäonnistui?
Eiköhän se ole leikattu jostain tarkoituksella niin että jää mielenkiinto nähdä seuraava osa. Ei varmaan mitään dramatiikkaa, varmasti puhuneet ja sopineet miten toimitaan. Jos on vain läppä, ja noin erilleen leikattuna eri vaikutelma
Eihän ne kuvaajat 5 viikkoa roiku parien perässä. Luulisin, että Sinin ja Vesan pyykkit, lautaset kaapissa, vessapaperirulla, ja kaali on otettu samalla kertaa. Siinä vaiheessa kun kaalijuttu kuvattiin niin Sini sai jo hepulin ja nauroi jääkaappiin. Minusta ne oli järjestettyjä tilanteita. Ei minullakaan olisi pokka pitänyt, jos joutuisin näyttelemään.
Vierailija kirjoitti:
Jännä että Heikin hyllynlaitosta niin eri näkemyksiä! Itse yllätyin positiivisesti, oletin ennakkoluuloisesti (nyt hävettää) teologi-tutkijan olevan täysi käsi ja välinpitämätön askareita kohtaan. Heikkipä otti ohjat prosessissa kun Miinalla oli "vähän sinnepäin" tyyli. Heikki olisi myös halunnut viedä homman loppuun ja laittaa kailki ruuvit paikoilleen mutta Miina ei kokenut tarpeelliseksi.
Nopeana ja toimeksisaavana ihmisenä itse ja kätevän miehen kumppanina koko hyllynlaittosessio aika kädetöntä ihan molemmilta.
Ymmärsin sen niin, että Miina haluaisi ottaa Heikin mukaan, että saisivat tehdä yhdessä hommia, siis ihan yhteisen tekemisen takia. Saattoi olla tuotannon keksimä pikkuhomma.
Koska tajusivat, että suurempi projeksti on mahdotonta toteuttaa näiden henkilöiden kanssa.
Onhan muillakin kausilla tehty jotain tapetointia, taulujen laittoa ja vastaavaa. Nytkin oli Rosan ja Eetun parvekukukkien laittoa.
Muutenkin tämän kyseisen hyllyn paikka oli outo, saattaa olla, että lavastajat ottivat koko hyllyn pois kun kamerat sammuivat. ☺
Nyt kun tämä Suomen Ensitreffit alttarilla on tulossa päätökseen, suosittelen lämpimästi siirtymään Katsomon kautta Ruotsin ja Tanskan versioihin. Niihin jäi totaalisesti koukkuun. Todella herttaisia pareja pääosin. Ahmaisin ne hetkessä :)
On tämä silti ihan paras tosi TV-ohjelma, vaikka alkuun olin täysin vastaan koko ohjelmaformaattia.
Toivon silti, että jatkossa tuontanto katsoo tarkemmin ketä pareja yhdistetään ja ketä ylipäätään otetaan ohjelmaan, ei saisi olla skandaalin takia. Siitä jää paha mieli. Enemmän iloitsen kun parit löytävät toisistaan hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nopeana ja toimeksisaavana ihmisenä itse ja kätevän miehen kumppanina koko hyllynlaittosessio aika kädetöntä ihan molemmilta.
Ymmärsin sen niin, että Miina haluaisi ottaa Heikin mukaan, että saisivat tehdä yhdessä hommia, siis ihan yhteisen tekemisen takia. Saattoi olla tuotannon keksimä pikkuhomma.
Koska tajusivat, että suurempi projeksti on mahdotonta toteuttaa näiden henkilöiden kanssa.
Onhan muillakin kausilla tehty jotain tapetointia, taulujen laittoa ja vastaavaa. Nytkin oli Rosan ja Eetun parvekukukkien laittoa.
Muutenkin tämän kyseisen hyllyn paikka oli outo, saattaa olla, että lavastajat ottivat koko hyllyn pois kun kamerat sammuivat. ☺
En usko, että lavastajia on mukana, ellet viittaa lavastajilla Heikkiin ja Miinaan. Ja mikä järki ruuvata turhan takia pari reikää seinään? Tai laittaa kotia enemmän, jos itsellä ei ole tarvetta siihen?
Tiina ja Samuel ainakin tekivät itse yhdessä listan kuvauksia varten, mitä he haluavat tehdä yhdessä kesän aikana. https://www.instagram.com/p/BZius1mHU2-/
Multakin jäi vähän epäselväksi, että millä tavalla tämä oli kaikkien aikojen kausi ja mikä oli se huima kasvutarina jota hehkutettiin. Jos joku keksii, niin saa kertoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen että Rosa on median ja huonon säkän uhri (väärä mies)Moni ihminen käyttäytyy hyvin erilailla työssään ja sitten läheissuhteissaan. Kummastakaan ei voi tehdä johtopäätöstä siitä, että millainen on toisessa. Hyvä juttu, että saitte hyvää hoitoa!
ai tääkin on nyt miehen vika :DDDD voi helvatin helvatti
Vierailija kirjoitti:
Eikös tällä kaudella pitänyt olla joku huikea kasvutarina? On kyllä mennyt mulla ihan ohi.
Heikki on se kasvutarina!? Muistathan, miten nihkee oli alussa! Nyt sulaa vahaa, vaikkei Miina vastaa vieläkään kaikilta osiltaan H:n ihannenaista ulkoisesti, mutta kun sisäisesti Miina on rakastettava ja sen H on huomannut.
Katjusha kirjoitti:
Nyt kun tämä Suomen Ensitreffit alttarilla on tulossa päätökseen, suosittelen lämpimästi siirtymään Katsomon kautta Ruotsin ja Tanskan versioihin. Niihin jäi totaalisesti koukkuun. Todella herttaisia pareja pääosin. Ahmaisin ne hetkessä :)
On tämä silti ihan paras tosi TV-ohjelma, vaikka alkuun olin täysin vastaan koko ohjelmaformaattia.
Toivon silti, että jatkossa tuontanto katsoo tarkemmin ketä pareja yhdistetään ja ketä ylipäätään otetaan ohjelmaan, ei saisi olla skandaalin takia. Siitä jää paha mieli. Enemmän iloitsen kun parit löytävät toisistaan hyvää.
Onko joku katsonut sitä Australian versiota. En ole noita muita katsonut, mutta tuosta australialaisesta versiosta olen pari pätkää nähnyt ohimennen ja sen ideaa en oikein tajua. Ne kohdat, jotka olen nähnyt, ovat kuin jostain paratiisihotellista, että porukka istuu illallisella ja kyräilee ja haukkuu toisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Multakin jäi vähän epäselväksi, että millä tavalla tämä oli kaikkien aikojen kausi ja mikä oli se huima kasvutarina jota hehkutettiin. Jos joku keksii, niin saa kertoa
- Heikin kasvutarina, koska pelkästään ulkonäön ja ihanteiden perusteella ei voi valita kumppania
-Miinan kasvutarina, koska yhteinen arvomaailma, huumori ja sitoutuminen ovat kumppanissa tärkeämpiä kuin komeus ja jännittävyys
- Eetun kasvutarina, koska tajuaa nyt, että tarvitsee herkkiksen, ei pärjää jyrän kanssa ollenkaan, vaan sulkeutuu kuoreensa
- Rosan kasvutarina, koska oppinut, että tarvitsee rohkeamman, vahvemman ja sanavalmiimman miehen, joka pistää hänet aisoihin
- Vesan kasvutarina, koska tajuaa nyt, että vaikka huumori onkin tärkeä yhdistävä tekijä, pelkästään se ei riitä
- Sinin kasvutarina, koska pelkkä kiva ilman kipinää ei ole riittävästi vakavaan suhteeseen
Niin ja mitä tulee nettisaitin hostaamaan keskustelualustaan, siellä noudatetaan sen sivuston asettamia sääntöjä eikä ne sellaisenaan mitenkään rajoita sananvapautta.
"Itse tulit palstalle".