Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla OFFICIAL 2018

Kommentit (8881)

Vierailija
8041/8881 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi juttu josta olen tässä kaudessa tykännyt: Tavikset pullukat liikunnallisten harrastusten parissa. Ei tarvitse olla huipputimmi liikkuakseen ja siitä nauttiakseen ja jopa suoriutuakseen ihan hyvin.

Vierailija
8042/8881 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis onko tuo Tanskanen jossain töissä ja maksaako joku hänen palveluistaan? Ei hänellä ole mitään järkevää sanottavaa ikinä ja omassa muovailutehtävässäänkin näytti olevan enemmän ohjattavan roolissa. Mikä ”erityistason seksuaaliterapeutti” edes on? Onko se muka joku virallinen ammattinimi tai tutkinto?

On Tanskanen ihan osaava tyyppi. Heidikin sanoi Mikosta erottuaan, että oli saanut keskusteluista Elinan kanssa suurta apua. 

Ensin Elina paritti Heidille Mikon. Sitten auttoi korjailemaan jälkiä. No vau mikä hyväntekijä. Eiköhän Heidin tilanne olisi parempi, jos koko Mikkoa ei olisi ikinä ollutkaan.

Oliko kaikki Mikon "syytä" ettei suhde onnistunut? Jos Mikko oli niin kamala kuin av on päättänyt miksi Heidi olisi halunnut jatkaa? temperamenttisten ihmisten kannattaa joskus katsoa peiliin. Heidi oli fiksumpi kuin Rosa, räjähteli kun kamerat oli kiinni, jotkut saivat hänestä marttyyrin kuvan vaikka jo kauden alkukuvauksessa häntä luonnehdittiin hyvin "rosamaiseksi". Kannattaako oikeasti tehdä niin vahvoja leimailuja ihmisistä noiden  meille esitettyjen klippien perusteella?

Kuulostaa ihan siltä, että Mikko täällä jatkaa edelleen ristiretkeään. Jos Heidi on käyttäytynyt huonosti kameroiden ulkopuolella (senhän tietää vain Mikko) niin ainakin Heidillä oli ihan silminnähden huono olo ja hän kärsi tilanteesta aivan toisella tunneskaalalla kuin Rosa tällä kaudella. Ei Rosakaan tästä nauti, mutta Rosa ei ole järkyttynyt tilanteesta kuten Heidi oli. Kyllä minä näen siinä mielessä vastinparin Eetussa ja Heidissä, jotka olivat ihmeissään siitä, mihin ovat joutuneet. 

Heidi oli järkyttynyt, kun Mikko ei antanutkaan tämän jyrätä häntä, vaan pisti johdonmukaisesti alusta alkaen kovan kovaa vastaan. Kamala nainen. En kestäisi päivääkään, edes ystävänä.

Millähän tavalla Heidi yritti jyrätä???

Jatkamalla jonkun vanhan riidan jankkaamista, juuri kun Mikko saapui väsyneenä töistä.

Muuten eikö avioliiton idea ole jotenkin kunnioitta asioita, jotka toiselle on tärkeitä? Okei, Mikko vanhoillisuuttaan jyräsi tanssiasiassa. Heidi ehkä ei jyrännyt, mutta käyttäytyi vastuuttomasti kissa-asiassa pariinkin kertaan. Jos ollaan naimisissa niin sitoudutaan toisen tärkeisiin juttuihin eikä käyttäydytä kuin joku vasta tapaileva.

Kyllä näillä oli kummallakin peiliin katsomista siinä, miksi liitto kariutui.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8043/8881 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi juttu josta olen tässä kaudessa tykännyt: Tavikset pullukat liikunnallisten harrastusten parissa. Ei tarvitse olla huipputimmi liikkuakseen ja siitä nauttiakseen ja jopa suoriutuakseen ihan hyvin.

Apuva, pidätkö pullukoina noita? Where does that put me... Mutta siis joo, ei tarvitse. Useamman maratonin olen juossut BMI:n puolesta ylipainoisena - mitä siis kukaan noista ei taida olla.

Vierailija
8044/8881 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rosa on kunnon koulukiusaaja. Jatkaa lyttäämistä vaikka huomaa et toisella paha olla. Sääliksi käy Rosan työkavereita, potilaista puhumattakaan.

Ei pidä yhdistää kenenkään "työminää" arkiminään. Yleensä ne ovat täysin erilaiset.

Juurihan palstalla oli muutama kehuminen kun olivat kohdanneet Rosan työssä sairaanhoitajana. Kovasti olivat tykänneet. Enkä ihmettele kun omen käytännössä havainnut ettei ihminen ole sama työssä vs vapaalla.

Vierailija
8045/8881 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rosa on kunnon koulukiusaaja. Jatkaa lyttäämistä vaikka huomaa et toisella paha olla. Sääliksi käy Rosan työkavereita, potilaista puhumattakaan.

Ei pidä yhdistää kenenkään "työminää" arkiminään. Yleensä ne ovat täysin erilaiset.

Juurihan palstalla oli muutama kehuminen kun olivat kohdanneet Rosan työssä sairaanhoitajana. Kovasti olivat tykänneet. Enkä ihmettele kun omen käytännössä havainnut ettei ihminen ole sama työssä vs vapaalla.

Ihmisellä ei myöskään ole yhtä ns arkiminää, ts joku ei aina ole samanlainen. Jokaisessa hyvät ja huonot puolensa. Täällä tuntuu osa mammoista kuvittelevan, että ihmiset on kuin disneyleffoista, ehdottoman hyviksiä tai ehdottoman pahiksia. Ei se niin mene. Ei teistä raatelijoistakaan kovin hyvää kuvaa palstalla saa, vaikka luulen, että livenä olette ihan ookoo ihmisiä. Mitä nyt opetatte lapsillenne kiusaamisen perusteita, mutta muuten. Ehkä.

Vierailija
8046/8881 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisellä ei myöskään ole yhtä ns arkiminää, ts joku ei aina ole samanlainen. Jokaisessa hyvät ja huonot puolensa. Täällä tuntuu osa mammoista kuvittelevan, että ihmiset on kuin disneyleffoista, ehdottoman hyviksiä tai ehdottoman pahiksia. Ei se niin mene. Ei teistä raatelijoistakaan kovin hyvää kuvaa palstalla saa, vaikka luulen, että livenä olette ihan ookoo ihmisiä. Mitä nyt opetatte lapsillenne kiusaamisen perusteita, mutta muuten. Ehkä.

Ja heti pyhä lauantai aamuna alettu toi sama hokeminen!

Eikö edes kyllästytä?

Onneksi täällä välillä saadaan aikaan ihan asiallista keskustelua.

Vierailija
8047/8881 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En puolusta Rosan huonoa käytöstä, mutta ymmärrän kyllä että kivakin ihminen voi käyttäytyä kamalalla tavalla jos kokee parisuhteen huonoksi. Itsekin eksän kanssa suhteen aikana huomasin, että aivan kaikki mitä toinen sanoo tai tekee ärsyttää. Samalta kuulostaa Rosan kommentit Eetun "hitaudesta" ja milloin mistäkin, tyyliin puoliso katsoo liian pitkään, puhuu ärsyttävästi, seisoo typerästi jne...

Siinä vaiheessa olisi tietysti viisasta ymmärtää ettei vika oikeasti ole toisessa. On se mun eksäksin varmasti hyvä ja sopiva poikaystävä nykyiselle tyttöystävälleen

Kiva ja kamalasti käyttäytyvä ei nyt jotenkin vaan sovi samaan lauseeseen. Ymmärrän, että pidät tietenkin itseäsi kivana ihmisenä, mutta jos sinä nyt joskus ja välillä jonkun seurassa käyttäydyt kivasti ja joskus jonkun toisen seurassa taas kamalasti ja huonosti, niin et ole kiva vaan ailahteleva, joka ei osaa käyttäytyä aina hyvin. Olkoon sitten kyse puolisosta tai ei, mutta viisasta on tosiaan ymmärtää ne omat viat ja sitten vasta kaataa se huono olo toisen päälle. Eikä huijata itseään selittelemällä kuinka oikeasti on ihan kiva ihminen, kunhan nyt vaan tässä ja tässä ja tässä tilanteessa kohtelen toista tosi huonosti, koska itseäni ärsyttää.

Nyt on pakko itsekin kommentoida. Tämän tyyppisiä mielipiteitä täällä on heitelty paljonkin, ja nähdäkseni niiden ainoa tarkoitus on vahvistaa sitä "yleistä mielipidettä", että Rosa on HUONO IHMINEN, eikä ansaitse keneltäkään täällä yhtään ymmärrystä tai empatiaa.

Näyttäkää mulle yksikin ihminen, joka EI KOSKAAN käyttäydy huonosti. Ketä te luulette olevanne? Jeesus eli ja kuoli jo!

Vierailija
8048/8881 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rosa on 26v. Mietin tässä, että ihan pikkasen voin eläytyä Rosan kilahduksiin, kun olin itse 22v ja alle. Liittyi sellaiseen, että itsellä oli innostunut odotus, että asiat menisi tietyllä tavalla ja sitten ne ei mennytkään ja tuntui, että se oli toisen syy ja hän teki sen tahallaan. Esimerkiksi oltiin menossa isossa porukassa juhlimaan ja uusi ystävä sanookin kaikille minusta, että en jaksa juhlia ja että minun pitäisi mennä kotiin. Tämän tyylisiä jotka silloin koin aika herkästikin hyvin voimakkaina tunneryöppyinä ja epäreiluuden tunteena. En tiedä onko Rosalla samaa tunnetta. Saatoinpa joskus sitten kilahtaakkin. En kyllä itse näe kuinka Eetu olisi sen saanut omalla käytöksellään aikaan, siis että ois vienyt Rosalta jotain. No joo paitsi sen unelmien miehen jota Rosa kovasti toivoi. Eetu ei kuitenkaan ole sitä tahallaan tehnyt joten en kyllä käsitä Rosan kilahduksia ja vieläpä kameroiden edessä. Mulla oli muuten ollut jotain vaikeita asioita elämässä (ehkä hänelläkin?) joita myöhemmin sain päässäni käsiteltyä ja kypsyin enkä enää nelikymppisenä kilahtele...tai no aniharvoin. Kun tietää mitä itse on ja löytää siitä tyytyväisyyden, niin ei tartte olla noin ärtsynä.

Vierailija
8049/8881 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bullero kirjoitti:

Ja nyt näki jo selvästi et miinaa ahdisti ku puoliso jahkas seinähyllyn kans

Heikki sentään sommitteli seinään itse hyllyä eikä kiinnitysosaa kuten Miina 😅. Ja naulalla seinään. No ehkä se sen valokuvan painon kestää.

Vierailija
8050/8881 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katon just jenny+ jossa puhutaan erilaisista ihmisistä ja täällä sit tämmöstä oman zen erinomaisuuden ylistystä ja taas näitä iänikuisia mutu analyysejä lapsuuden tai ties mistä traumoista.

Oikeesti erilaisia, adhd, rajatila ja bipo skitsahduksia nähneenä aika hankala lähteä Rosan nyrpeyttä edes kilahduksena näkemään.

Vierailija
8051/8881 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katon just jenny+ jossa puhutaan erilaisista ihmisistä ja täällä sit tämmöstä oman zen erinomaisuuden ylistystä ja taas näitä iänikuisia mutu analyysejä lapsuuden tai ties mistä traumoista.

Oikeesti erilaisia, adhd, rajatila ja bipo skitsahduksia nähneenä aika hankala lähteä Rosan nyrpeyttä edes kilahduksena näkemään.

Erilaisia ollaan, OK. Musta tässä ohjelmassa se pointti on katsoa ihmisten vuorovaikutusta, miten kukakin käyttäytyy kun periaatteessa pitäisi siitä toisesta itselleen paria saada. Tähän ohjelmaan kai on yritetty valita suht "normaaleja"ihmisiä jotka kestävät ohjelmanteon ja kokeen aiheuttaman ylimääräisen stressin, aina ei näemmä ihan olla onnistuttu siinä. Olisi edesvastuutonta laittaa henkisesti epätasapainoista tällaiseen kokeeseen. Oli se persoona millainen tahansa, on hyvä joskus nähdä miltä tuo oma käyttäytyminen muille näyttäytyy, erityisesti niille lähimmille, parisuhteen toisille puoliskoille. Sitähän tässä kaikki voi katsojina pohtia, tai jos paria ei ole, miten se oma tapa käyttäytyä näyttää toisen silmin. Harvempi jaksaa koko elämäänsä toimia vain ymmärtäjänä, tukijana ja hoitajana, parisuhteet kun pitäisi olla vastavuoroisia. Ja tuota puolta Jenni ja kaverinsa voisivat myös miettiä, nuo näkemäni jaksot ovat olleet epämiellyttäviä, itsesäälissä ja oman navan ympärillä pyörivien ihmisten marinaa ja itkua, en tiedä ketä auttaa tai voimaannuttaa?

Vierailija
8052/8881 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli sitten työminä tai arkiminä, mikä vaan... mutta kyllä aikuisen ihmisen olisi ihan perusköytöstavat hallittava. Varsinkin jos ne hallitsee töissään, niin saman luulisi heijastuvan yksityiselämäänkin. Mut ei Rosan kohdalla. Järkyttävää kiukkuilua ja ala-arvoista käytöstä.

Vierailija
8053/8881 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missähä se oli netissä se Stolbown haastis tms jossa pohti ihmisten tarvetta kytätä näitä tositeeveitä ja tuntea ylemmyyttä toisia kohtaan? Ei löytyny googeloimalla... siinä oli niin easta kuin love islandistakin jotain. Pääpointtina oli just tää MINÄ olen parempi kuin noi nolot jne.

Vierailija
8054/8881 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti löyty pari synnitöntä Jeesusta 😂

Vierailija
8055/8881 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyöpeli kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apuva, pidätkö pullukoina noita? Where does that put me... Mutta siis joo, ei tarvitse. Useamman maratonin olen juossut BMI:n puolesta ylipainoisena - mitä siis kukaan noista ei taida olla.

Kyllä noissa painoindeksin mukaan ylipainoisia taitaa olla. Vesalla selvästi erottuva vararengas vyötäröllä, Sini tasaisen pyöreä joka puolelta. Rosa ei liene ylipainoinen, mutta kävelyssä on kyllä jotain häikkää. Mutta: eivät anna näiden menoa haitata!

Vierailija
8056/8881 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Multakin jäi vähän epäselväksi, että millä tavalla tämä oli kaikkien aikojen kausi ja mikä oli se huima kasvutarina jota hehkutettiin. Jos joku keksii, niin saa kertoa

- Eetun kasvutarina, koska tajuaa nyt, että tarvitsee herkkiksen, ei pärjää jyrän kanssa ollenkaan, vaan sulkeutuu kuoreensa

- Rosan kasvutarina, koska oppinut, että tarvitsee rohkeamman, vahvemman ja sanavalmiimman miehen, joka pistää hänet aisoihin

Rosa on tuon itsestään jo tiennytkin.

Eetu saattaa oppia, ettei se ulkonäkö riitä. Ei ole ennen noin kiukkuista akkaa kohdannut niin ei ole tiennyt, että nätin kuoren alla saattaa piillä sellainenkin.

Vierailija
8057/8881 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Multakin jäi vähän epäselväksi, että millä tavalla tämä oli kaikkien aikojen kausi ja mikä oli se huima kasvutarina jota hehkutettiin. Jos joku keksii, niin saa kertoa

- Eetun kasvutarina, koska tajuaa nyt, että tarvitsee herkkiksen, ei pärjää jyrän kanssa ollenkaan, vaan sulkeutuu kuoreensa

- Rosan kasvutarina, koska oppinut, että tarvitsee rohkeamman, vahvemman ja sanavalmiimman miehen, joka pistää hänet aisoihin

Eetu saattaa oppia, ettei se ulkonäkö riitä. Ei ole ennen noin kiukkuista akkaa kohdannut niin ei ole tiennyt, että nätin kuoren alla saattaa piillä sellainenkin.

Nätin kuoren? Minusta Rosa on kaukana nätistä, muistuttaa lähinnä teini-ikäistä, kapinallista pojankloppia ulkonäöltään.

Vierailija
8058/8881 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rosan kaltaiset reippaat naiset tuskin suuremmin Eetun kaltaisten hitailijoitten kanssa on tekemisissä, koska eihän tuollainen vedä puoleensa. Nyt molemmat joutuneet sopimattoman henkilön seuraan ja jostain käsittämättömästä syystä väkisin yrittävät vängätä yhteiseloa.

Itse olen myös tuollainen reippaampi nainen. Olen kiltti, mukava ja vihmerä, mutta kerranpa sitten eetumainen hidasjärjikkö aloitti sinnikkän vonkausoperaation ja ...noh... kaikkien kavereiden yllätykseksi minusta tuli esiin piikittelevä ja kiukkuinen puoli. Mutta kun ei se hyvällä tajunnu että ei. Noilla nyt eri tilanne, voisivat sivistyneesto päättää koko sekoilun sen sijaan, että nolaavat itsensä koko kansan edessä, mut eniwei, ymmärrän kyllä Rosaa ja tajuan myös olla tekemättä kauaskantoisia päätelmiä hånen persoonastaan ja vuorovaikutustavoista vain srn perusteella, miten on reagoinut hidasjärkiseen Eetuun.

Vierailija
8059/8881 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katson jakson uudelleen ja Rosan katse on halveksiva Eetua kohtaan väittelykeskustelussa. Tämä ihmistyyppi on vallassa myös vauvalla. Tuomitaan toinen ihan dorkaksi salamannopeasti ja mitä tahansa toinen sanoo, on jotenkin tyhmää, vaikka kyse on enemmänkin siitä, ettei itse ole ymmärretty toista ja kärsivällisyys on nolla.

Heikkiä on raskas katsoa. Mumiseva ja tuomitseva kumararyhtinen ”tyyliniekka” joka voisi mennä vaikka roskiin.

Ja Heikistä puhuessasi niin herkullisesti syyllistyt itse juuri siihen, mistä Rosaa arvostelet.

Taitaa olla niin, että jos Heikki menisi roskiin, Miina painelisi perässä. Välittää puolisostaan.

Vierailija
8060/8881 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En saa tuosta Heikin muminasta mitään tolkkua, aina joutuu lisäämään ääntä kun se aloittaa mutinansa..

Mulla päinvastoin, saan selvää paremmin kuin puheesta yleensä. Heikki puhuu hitaasti ja tasaisella intonaatiolla, ei tule mitään yllättäviä kiekaisuja, joiden kohdalla säikähdän niin että menee puolet seuraavasta lauseesta ohi.

Eetun ja Vesan puheesta en saa ollenkaan niin hyvin selvää. Vesan tapauksessa voi olla kysymys siitäkin, ettei kaikki sisältö ole entuudestaan tuttua. Eetu taas kietoo puheensa hehehehe-hyminään.

Ketju on lukittu.