Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensitreffit alttarilla OFFICIAL 2018

Kommentit (8881)

Vierailija
7921/8881 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eetu on ihana. Herkkä ja ihan kauhuissaan siitä, mihin on joutunut. Jos tuntuu hitaalta eikä sano juuri mitään, johtunee siitä, että ei varmaan tiedä, miten päin olisi, että Rosa olisi tyytyväinen. Oon ollut samanlaisen kritisoijan armoilla ja se jatkuva kritiikki tekee kyllä aika varovaiseksi. En ymmärrä, miksi Rosa ilkeilee koko ajan. Jos ei mies natsaa, voisiko vain sivistyneesti yrittää viisi viikkoa kestää ja olla ilkeilemättä.

Vierailija
7922/8881 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eetu on ihana. Herkkä ja ihan kauhuissaan siitä, mihin on joutunut. Jos tuntuu hitaalta eikä sano juuri mitään, johtunee siitä, että ei varmaan tiedä, miten päin olisi, että Rosa olisi tyytyväinen. Oon ollut samanlaisen kritisoijan armoilla ja se jatkuva kritiikki tekee kyllä aika varovaiseksi. En ymmärrä, miksi Rosa ilkeilee koko ajan. Jos ei mies natsaa, voisiko vain sivistyneesti yrittää viisi viikkoa kestää ja olla ilkeilemättä.

Kasvattas selkärankaa ja lähtis kävellee. Jokainen vastuussa omista tekemisistään. Toki Rosa käyttäytyy huonosti, mut Eetu on idiootti kun ei ota vastuuta mistään. Nytkin (tv-ajassa) vaan nönnöttää kotona yksin ja miettii et mitäköhö se Rosa päättää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7923/8881 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itellä kyllä loppuis huumori viimeistään tossa kohtaa, kun monta viikkoa jo purrut hammasta epäonnistuneet "matchin" kanssa ja sitten vielä Tanskanen paukkaa muovailuvahojen kanssa ovesta sisään ja lässyttäen pakottaa osallistumaan "tunteita käsittelevään askartelutuokioon".

Mää kuolen nauruun! Taidankin käyttää meidän parisuhdekeskustelujen apuna jatkossa muovailuvahaa. (Lässyttäneet) Miltä susta kulta nyt tuntuu kun et päässyt viikonloppuna kaljalle jätkien kanssa? Muovailehan ne tunteesi tähän vahaan niin saadaan homma hoidettua. 🤣

Vierailija
7924/8881 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ihmetellyt hiukan Vesan ja Sinin naittamista. Mielestäni he eivät sovi toisilleen.

Mielestäni nämä ovat samanlainen pari kuin aiemmalla kaudella se lentokenttätyöläispariskunta, josta ei saanut mitään selvää ja loppuratkaisussa paljastui että homma oli ollut heille ihan selvä, että jatkavat yhdessä.

Vierailija
7925/8881 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se soittoäänen nauraminen sopii ehkä vielä 13 kesäselle ei ammatissa työskentelevälle, varsinkaan palveluammatissa

No et sitten enää muuta keksinyt ? Kyllä taisi molemmilla olla hauskaa, se taisi olla eetun vara kännykkä ja molempia huvitti se ääni !

Mutta hyvä yritys, alkaako aiheet loppumaan?

Tää palsta on kyllä ollut taas pohjanoteeraus, milloin sekoitetaan ihmisiä, eihän sillä ole väliä kuhan saa haukkua ! Enkä siis tarkoita vain Rosaa.

Minusta tuossa kohtauksesta ihan selvästi Eetu oli ihmeissään, miksi Rosa nauraa. Eli ei todellakaan nähnyt siinä mitään huvittavaa, vaan nauroi Rosan kanssa kohteliaisuussyistä. Noin katsos ollaan kohtelias ja yritetään päästä toisen kanssa samalle aaltopituudelle. Jos tuo tilanne olisi ollut toisin päin, Rosa olisi tiuskaissut, että mitäs siinä naurat, minusta soittoäänessä ei ole mitään huvittavaa. 

Vierailija
7926/8881 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä kaudessa on ollut parasta nämä meidän keskustelut ja analyysit. Kiitos kaikille ihanille keskustelijoille <3

Kiitos kaikille tuottamastanne aineistosta somelynkkausta käsittelevää sosiologian tutkimustani varten. Rankkaa tekstiä on ollut.

Tämän tutkimuksen haluaisin lukea, jos tämä some maailma aukeaisi mulle vähän. On niin käsittämätöntä, mitä ihmiset saa siitä, että päivät pitkät haukkuu ja spekuloi muita.

Ekan kerran tänne eksyin viikko sitten ja olen todella hämilläni .

Minulle tulee käsittämättömän paha olo kun olen katsonut ohjelmaa ja nähnyt Rosan käytöstä. On ollut lohdullista huomata etteivät tunteeni ole olleet outoja vaan olen palstan perusteella saanut oikeuden tuntea pahaa mieltä Eetua kohtaan ja pitänyt Rosaa kohtaa tuntemaani vastenmielisyyttä ymmärrettävänä.

Olen valmis haastateltavaksi opinnäytetyön.

Vierailija
7927/8881 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä kaudessa on ollut parasta nämä meidän keskustelut ja analyysit. Kiitos kaikille ihanille keskustelijoille <3

Kiitos kaikille tuottamastanne aineistosta somelynkkausta käsittelevää sosiologian tutkimustani varten. Rankkaa tekstiä on ollut.

Somelynkkausta? Jäin miettimään tätä. Nämä ihmiset avasivat parisuhteensa julkisuudelle. Missä määrin mielestänne on asiallista ruotia tapahtumia? Varmaan tässä on paljon sellaista harmaata aluetta, jossa mennään vähän rajoilla. Missä menee mielestänne raja, onko sellaista? Ihmisethän kokevat asiat niin eri tavoin. Luultavasti yksityisyyttä tarkasti suojelevat ihmiset eivät edes hakeutuisi tähän ohjelmaan. Kaiketi he ovat ymmärtäneet sen, että heitä tullaan analysoimaan ja arvioimaan?

Henkilöt ovat ohjelmassa jossa etsitään puolisoa. Ohjelma käsittelee parinmuodostusta, parisuhdetta ja kyseisten henkilöiden avioliittoa 5 viikon ajan. Kommentointi ja keskustelu kohdistuu henkilöiden parisuhteeseen ja heihin puolisoina.

Vierailija
7928/8881 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän tutkimuksen haluaisin lukea, jos tämä some maailma aukeaisi mulle vähän. On niin käsittämätöntä, mitä ihmiset saa siitä, että päivät pitkät haukkuu ja spekuloi muita.

Minulle tulee käsittämättömän paha olo kun olen katsonut ohjelmaa ja nähnyt Rosan käytöstä. On ollut lohdullista huomata etteivät tunteeni ole olleet outoja vaan olen palstan perusteella saanut oikeuden tuntea pahaa mieltä Eetua kohtaan ja pitänyt Rosaa kohtaa tuntemaani vastenmielisyyttä ymmärrettävänä.

Mulle tulee paha olo heitä katsellessa siksi, että eivät sovi yhteen millään tavalla eikä tunteita ole. Molemmat parempia jonkun toisen kanssa.

Vierailija
7929/8881 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rosa lähti viimeisimmässä jaksossa Eetun kotoa siihen tyyliin, ettei lähtösuukkoja tai muuta melko varmasti enää vaihdettu. Vähän ivallisesti hymyillen ovensuusta sanoi ”noni heippa” ja varmaan mielessään iloitsi että jesss tämä piina loppuu ja viimeistä kertaa elämässäni suljen tämän oven!

Vierailija
7930/8881 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näistä enemmän tai vähemmän epäonnistuneista pareista tulee mieleen 16 Personalities -teoria eli MBTI/Myers-Briggs Temperament Indicator. Onko kukaan muu miettinyt pareja sen kautta? :)

Minusta esim. Rosa vaikuttaisi olevan hyvin vahvasti Thinking, Eetu taas Feeling, jolle tärkeää on mm. harmoninen ilmapiiri ihmisten välillä enemmän kuin Rosalle. En tarkoita, että se olisi heidän ongelmiensa varsinainen ydin, mutta osoittaa osaltaan heidän erilaisuuttaan. Lisäksi Rosa on Sensing-tyyppiä, eli tosiasiallinen. ESTJ? Hän ottaa kirjaimellisesti sen mitä on sanottu ja myös viittaa siihen: ”Etkö kuullut, että sanoin jo, että tykkään väittelystä,” kun taas Eetu aloitti väittelemisestä puhumisen toistamiseen enemmänkin keskustelun itsensä vuoksi, koska halusi jutella mukavia ja luoda yhteisymmärrystä.

Mikään noista 16 persoonallisuustyypistä ei ole toistaan parempi sinänsä. Ja eri tyypit voivat hyvin sopia yhteen kun arvostavat ja kunnioittavat toistensa erilaisuutta.

Myös Sini on minusta selvästi Sensing-tyyppi ja Judging. Hänelle on tärkeää järjestelmällisyys ja että asiat tehdään tietyllä tavalla. Ehkä ESFJ? Vesa on teoreettisempi eli Intuitive ja samalla ”nörtimpi”. INTP?

Heikki on selvästi minusta Intuitive, ehkä Miinakin. Miina on vahvasti Extrovert, Heikki Introvert. Miina varmaankin ENFP tai ESFP.

Ymmärrän, että jotain voi ärsyttää tämä analysointini, kun en tunne osallistujia muuta kuin tv-ohjelmasta, mutta tämä on samanlaista hupia kuin ohjelman muukin hyväntahtoinen analysointi. Olen perehtynyt MBTI:hin jo 20 v sitten ja yllättävän usein analyysini ovat osuneet oikeaan.

Tuolla on suomenkielinen testi: https://www.16personalities.com/fi/persoonallisuustesti

Olen tehnyt MB-testin monta kertaa eri lähteistä ja saan aina saman tuloksen: ESTJ. Tunnistan itsessäni noita kärkkäitä piirteitä mutta olen iänkin takia kehittynyt ja kasvanut, enkä kyllä nuorenakaan avoimesti kovin kärkäs ole ollut vaan pikemminkin peruspositiivinen ja hakenut muilta hyväksyntää ja halunnut miellyttää, uskallan kuitenkin sanoa mielipiteeni. Mieheni on myös ESTJ, välillä kolisee kun kumpikin on reaktioissaan suht nopea ja siksi väärin ymmärryksiä syntyy. Mies on kuitenkin hieman harkitsevampi kuin minä ja tasapainottaa. Minulle ei sopisi todellakaan todella hidas ja jahkaileva kumppani.

Toinen MBTI friikki ilmoittautuu keskusteluun.

Itse olen myös pohtinut pariskuntien kirjainyhdistelmiä.

Minusta Rosa vaikuttaa enemmän tunteelliselta, kuin ajattelevalta. Voi olla näiden kahden välimaastossa.Sanoisin ESXJ joka on kallistunut thinking -puoleen enemmän.

Miina on aika selkeä ENFP. Lukee hyvin muiden ihmisten tunnetiloja ja on selkeästi hyvin intuitiivinen.Rempseys ja koko olemus on tyypillistä ENFP:lle.

Heikki voi olla INTJ?! Selkeästi introvertti ja ajatteleva. Intuitiivisen ihmisen sarkastinen huumorintaju, eikä hänessä ole ehkä sellaista spontaaniutta ollakseen P, eli selkeästi harkitseva (J.)

Olen täysin samaa mieltä kanssasi Sinistä ja Vesasta. ESFJ ja INTP. Ei ole ehkä mikään ihan paras yhdistelmä parisuhdemielessä, mutta mikä tahansa voi toimia ;)

Tiedän että monille tämä on hepreaa, enkä kirjoittele tänne enempää näitä "analyysejä", mutta oli pakko vastata tähän ;)

Vierailija
7931/8881 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Vesa taas on muuttunut alkuärsytyksestä ehdottomasti yhdeksi kauden suosikki hahmokseni! Sarkastinen, fiksu ja hyvin jalat maassa oleva tyyppi. Kovanluokan analyyttisyys voi olla rassaava piirre mutta ei mikään ylitsepääsemätön este."

Miksi Vesalle ei valittu jotain analyyttisempää naista. Veikkaisin että hänelle joku matemaattisen/tekniikan alan "nörttityttö", joka on kiinnostunut samanlaisista tv-sarjoista ja viihteestä, omaa samanlaista kuivaa huumoria olisi ollut oikein hyvä valinta. Joka olisi hieman rauhallisempi tapaus mutta toki huumorintajuinen ja pilke silmäkulmassa

Sinille taas olisin valinnut jonkun rempseämmän käytännön alan miehen. Olkoot tämä kuvitteellinen Risto Raksamies. Kun Sini olisi alkanut kikattelemaan, niin tämä kuvitteellinen könsikäs olisi ottanut Sinin halaukseen ja suudellut, itsevarmasti. Hieman päämäärätietoisempi tapaus kuin Vesa ottamaan ohjat. Sini ja Vesa jämähti friendzonelle.

Sähän puhut ikään kuin hakijoissa olisi useita sopivia, joista valita. Ehkä viisi nörttityttöä, joista vain kaksi tykkäsi samanlaisista tv-sarjoista kuin Vesa ja joiden huumorintaju oli kuiva. Valituksi tulisi se, jonka huumorintajun kuivuus pysyy stabiilina pidempään. 

Ja eikö tuolla noita nörttityttökavereita ollut juhannuksena ihan riittämiin. Kai olisi yliopistoympyröistä sellaisen löytänyt. Jospa ei sytytä samanlaisuus.

Joo, oli ja mielestäni keskimääräistä paremman näköisiä. Sellaisilla on yleensä kiikarissa myös joku komistus, ehkä hieman vatsaa omaava ja kasvoistakin tavis Vesa ei siinä kisassa ihan pärjää.

Vierailija
7932/8881 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etpä kuitenkaan malta pysyä poiskaan, kun palasit heti takaisin. 😂 Onhan tää koukuttava paikka.

Vierailija
7933/8881 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tämä on masentava ja huono kausi enkä näe yhdelläkään parilla edellytyksiä jatkoon.

Miina ja Heikki olis ehkä ainoita joilla on toivoa. Siniä ja Vesaa on vähän tylsää kattoa, ei tapahdu mitään, mutta se mitä Sini kertoi selittääkin kaiken, kipinä puuttuu. Eetua ja Rosaa on ollut tuskallista katsoa viimeiset jaksot.

Toivon kyllä, että Miina älyää erota tuosta narsisti-Heikistä, muuten hänkin ajan myötä kyynistyy ja menettää sen ihanan lämminhenkisyytensä. Jos olisin Miinan lähipiirissä, niin olisin tuosta tilanteesta tosi huolissani...

Itseäni kylmästi eilen, kun katsoin jakson. Ehkä johtuu omasta avioerostani, mutta tuli todella vahva tunne siitä, että Heikki on väärällä tavalla hallitseva ja ohjaileva, ja Miinaakin alkanut ahdistaa. Itse erosin näistä syistä, ero oli raadollinen ja repivä, onneksi käsitelty jo ja elämässä menty eteenpäin. Mutta exäni oli vastaava, todella kontrolloiva sellaisella hienovaraisella tavalla, jota on vaikea osoittaa. Kukaan aikaisempi poikaystäväni ei ole ollut sellainen, eikä myöskään nykyinen mieheni. Mutta exäni kanssa oli vain yksinkertaisesti vaikea hengittää ja olla oma itsensä. Hän oli kontrolloiva ja heitti sellaisia ilkeitä kommentteja, joiden yli oli vaikea päästä. Usein ne liittyivät joko ulkonäkööni tai älykkyyteeni. Sanalla sanoen oli vaikea olla, ja olen ikionnellinen, että uskalsin erota, vaikka se oli rankkaa. Niin ja tavatessamme mies ei ollut sellainen, hänen käytöksensä muuttui avioliiton myötä. Eilen koin Miinan puolesta samaa tunnetta. Mielestäni Miina ei ollut enää niin iloinen ja rempseä, mutta voi toki olla ihan leikattu niin tai sitten ylitulkitsen itse. Uskon että he jatkavat yhdessä, mutta jotenkin toivon että Miina ei jäisi suhteeseen, jos kokee samanlaista "hengenahdistusta" kuin itse koin omassa avioliitossani.

Mutta mistä me toisaalta tiedämme, oliko alun tosi rempseä Miina se todellinen iloinen Miina, vai huippusosiaaliseksi tahdonvoimalla tsempattu supermiina, ja nyt kun aikaa on kulunut, aito ihminen kaikkine puolueen on alkanut kuoriutua esiin?

Vierailija
7934/8881 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Julkiset keskustelupalstat tai blogit ovat sen sijaan hieman monimutkaisempi kysymys. Koska yksiselitteisiä toimintaohjeita ei ole, on olemassa monenlaisia tapoja toimia. Toistaiseksi informointiin liittyvä velvollisuus ja vastuu ovat olleet tutkijan oman harkinnan varassa ja niitä tulee punnita suhteessa omaan tutkimusaiheeseen. Erityisesti arkaluontoisten aiheiden osalta tutkijan on hyvä miettiä, miten verkosta kerättyä aineistoa käyttää. Arkaluonteisia aiheita voivat olla esimerkiksi keskustelut syömishäiriöistä tai väkivaltakokemuksista."

Anonyymi palsta, ei erityisen arkaluontoinen keskustelu. Ei liene tarpeellista lupia kysellä. Laitahan linkkiä tutkimukseen kun valmistuu!

"Verkossa tehtävä tutkimus ei lähtökohtaisesti eroa muusta tutkimuksesta. Yleisesti tutkimuksen eettisiksi lähtökohdiksi ovat muodostuneet periaatteet esimerkiksi tutkittavien itsemääräämisoikeudesta, informoinnista ja henkilötietojen poistamisesta. Tutkimukseen osallistuville tulee kertoa rehellisesti tutkimuksen tavoitteista ja tarjota mahdollisuutta kieltäytyä osallistumisesta. --

-- Verkkoaineistojen käyttöä voi pohtia myös omakohtaisesti: miltä tuntuisi törmätä tutkimukseen, jossa selkeästi tunnistaisit omia juttujasi keskustelupalstalta tai blogista, ilman että olit lainkaan tietoinen osallistumisestasi tutkimukseen?"

Itse ainakin olisin imarreltu siitä, että olen kirjoittanut sen verran kiinnostavaa tekstiä, että sitä halutaan oikein tutkimuksessa analysoida.

Vierailija
7935/8881 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee paha olo heitä katsellessa siksi, että eivät sovi yhteen millään tavalla eikä tunteita ole. Molemmat parempia jonkun toisen kanssa.

Väitätkö ettei tunteita muka ole? Niitähän on aivan ylipursuavasti, muille jakaa... Molemmilla alussa runsaasti positiivisia, sen jälkeen Rosalla negatiivisia ja Eetulla aluksi positiivisia mutta toki kylmenemään päin väkisinkin. Mutta se on valhetta, etteikö tunteita olisi.

ps. negatiiviset tunteetkin on tunteita!

Vierailija
7936/8881 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tämä on masentava ja huono kausi enkä näe yhdelläkään parilla edellytyksiä jatkoon.

Miina ja Heikki olis ehkä ainoita joilla on toivoa. Siniä ja Vesaa on vähän tylsää kattoa, ei tapahdu mitään, mutta se mitä Sini kertoi selittääkin kaiken, kipinä puuttuu. Eetua ja Rosaa on ollut tuskallista katsoa viimeiset jaksot.

Toivon kyllä, että Miina älyää erota tuosta narsisti-Heikistä, muuten hänkin ajan myötä kyynistyy ja menettää sen ihanan lämminhenkisyytensä. Jos olisin Miinan lähipiirissä, niin olisin tuosta tilanteesta tosi huolissani...

Itseäni kylmästi eilen, kun katsoin jakson. Ehkä johtuu omasta avioerostani, mutta tuli todella vahva tunne siitä, että Heikki on väärällä tavalla hallitseva ja ohjaileva, ja Miinaakin alkanut ahdistaa. Itse erosin näistä syistä, ero oli raadollinen ja repivä, onneksi käsitelty jo ja elämässä menty eteenpäin. Mutta exäni oli vastaava, todella kontrolloiva sellaisella hienovaraisella tavalla, jota on vaikea osoittaa. Kukaan aikaisempi poikaystäväni ei ole ollut sellainen, eikä myöskään nykyinen mieheni. Mutta exäni kanssa oli vain yksinkertaisesti vaikea hengittää ja olla oma itsensä. Hän oli kontrolloiva ja heitti sellaisia ilkeitä kommentteja, joiden yli oli vaikea päästä. Usein ne liittyivät joko ulkonäkööni tai älykkyyteeni. Sanalla sanoen oli vaikea olla, ja olen ikionnellinen, että uskalsin erota, vaikka se oli rankkaa. Niin ja tavatessamme mies ei ollut sellainen, hänen käytöksensä muuttui avioliiton myötä. Eilen koin Miinan puolesta samaa tunnetta. Mielestäni Miina ei ollut enää niin iloinen ja rempseä, mutta voi toki olla ihan leikattu niin tai sitten ylitulkitsen itse. Uskon että he jatkavat yhdessä, mutta jotenkin toivon että Miina ei jäisi suhteeseen, jos kokee samanlaista "hengenahdistusta" kuin itse koin omassa avioliitossani.

Mutta mistä me toisaalta tiedämme, oliko alun tosi rempseä Miina se todellinen iloinen Miina, vai huippusosiaaliseksi tahdonvoimalla tsempattu supermiina, ja nyt kun aikaa on kulunut, aito ihminen kaikkine puolueen on alkanut kuoriutua esiin?

...tai mitenkä nuo klipit on leikattu ja järjestetty jaksoihin. Ainakin noissa kotikuvauksissa ei kronologiaa harrasteta, on leikattu teemoittain ei aikajärjestykseen.

Vierailija
7937/8881 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tällä kaudella ykskään pari ei sovi toisilleen. Aika erikoiset paritukset asiantuntijoilta:

Rosa ja Eetu > luonteet ei natsaa yhteen

Miina ja Heikki > outo yhdistelmä laittaa yhteen peruspositiivinen herkkä ihminen ja rajoittunut ja ennakkoluuloinen introvertti

Sini ja Vesa > ei löydy kipinää kuin sisko ja veli

Kaiken kaikkiaan huono ja tylsä kausi ja jopa piinallista katsottavaa. Mikä hehkutus olikaan kauden alussa asiantuntijoilta näistä pareista. Voiko pahemmin enää mennä metsään. Jos joku pari jatkaa yhdessä niin ei taatusti kestä pitkään liitto, onhan se nähty aikaisemminkin kun ei vaan natsaa niin ero tulee enemmin tai myöhemmin.

Itse asiassa formaatin pareista ei taida enää olla kovin moni pari naimisissa, onko kolme paria vielä yhdessä? Joutaa tauolle ohjelma.

Vierailija
7938/8881 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ei kannattaisi nyt noin paljon vihjailla vauvoista tässä vaiheessa ylipäätään. Miltäs lause vahinkovauvasta olisi kuulostanut Miinan sanomana? Varmaan kova ryöpytys,

että nyt sitten yrittää saada *vahingossa* itsensä raskaaksi ja Heikin pysymään jatkossa.

Muutenkaan nykymaailmassa vahinkovauvasta puhuminen tuossa vaiheessa ei ole fiksua eikä edes vitsikästä, kun on tunnettu vajaa pari kuukautta.

Ihmettelen sitäkin, että mies on ensin kertonut olevansa erakko ja haluavansa välillä olla omassa luolassaan rauhassa. Nyt sitten jo on melkein tuntemattoman ihmisen kansaa tekemässä lapsia ja muuttamassa yhteiseen asuntoon? Tunteeko itseään lainkaan ja tietääkö, että kyseessä ei ole mikään kotileikki? Mitenköhän siitä sitten pääsee sinne *omaan luolaansa*?

Ei ihminen kuin taikaiskusta muuksi muutu kun ja vaikka rakastuukin.

Vierailija
7939/8881 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä alkupään kommentteja on kyllä aina hauska lukee. Mielipiteet muuttuu aika paljon kauden aikana :D

Vierailija
7940/8881 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eetussa ja jääkiekkoilija Aleksander Barkovissa on todella paljon samaa paitsi ulkonäöllisesti, myös ulosannillisesti. Melkein säpsähdin kun Barkovia haastateltiin telkkarissa, että mitä Eetua haastatellaan.

Ketju on lukittu.