Ensitreffit alttarilla OFFICIAL 2018
Kommentit (8881)
Vierailija kirjoitti:
Eetun hattivatteilut todistavat että järki on lähtemässä päästä stressaavan avioliiton jälkeen. Kuulin huhuja että vielä kauan kuvausten päättymisen jälkeen Eetu leperteli hyväntahtoisista hattivateista jotka sanovat vain kaikkeen "joo joo, me tykätään susta!".
Ai kamala! Toivottavasti ei oikeasti ollut noin rankkaa.
Jännää että Eetua mietityttää niin kovasti että miten Suomenlinnassa käy. Hän siis haluaa jatkaa, ja jännittää nyt mitä Rosa päättää. Eivät ole asiasta etukäteen keskustelleet?
Eetusta tulee sellainen vaikutelma, että ei ole ehkä hirveästi tottunut tiedostamaan mitä itse haluaa, ja tekemään omia päätöksiään. Sit kun se on vielä kiltti ja perussöpö, niin sillä on varmaan jo nuoresta pitäen riittänyt päättäväisiä tyttöjä jotka ovat valinneet sen poikaystäväkseen ilman että on tarttenut itse miettiä. Ehkä. Tai sitten jotain ihan muuta.
Vesa enemmän kiintynyt nyt, Sini jarruttaa. Heikki aika täysillä ja Miina tuntee paljon Heikkiä kohtaan.
Tanskanen lastenohjelmaan!
Vierailija kirjoitti:
En ole erityisemmin innostunut Sinistä ja Vesasta parina, mutta pakko sanoa, että he ovat malliesimerkki siitä, kuinka tämä kokeilujakso tulee katsoa läpi. He selvästi kunnioittavat toisiaan kaikilla osa-alueilla, vaikka suhde ei ole lähtenyt raketilla suoraan kuuhun. He pysyvät rauhallisina, kumpikaan ei panikoi. Ja tapa, jolla Sini kertoi epävarmuuttaan suhdetta kohtaan oli kuitenkin mielestäni niin hellävaraisesti ja reilusti toteutettu kuin mahdollista. Yksi parhaita ohjelmassa nähtyjä asenteita mielestäni molemmilla.
Toisaalta ja toisaalta noin. En usko että heidän yhteiselämästään tulee tai tulisi mitään. Sen tietää aika pian onko mitään mahdollisuuksia rakastua ja jos ei tunne kipinöintiä niin yhteinen elämä on mahdotonta. Ulkomaisissa vastaavissa tilanteissa parit ovat melko pian eronneet, heti häämatkan jälkeen mm. eivätkä jääneet kitumaan yhdessä. Onko Suomessa joutuneet allekirjoittamaan jonkin lupauksen vai miksi kestävät viikkoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hittoa se Eetu teki muovaillessa??! mä mietin, onko se niin masentunut ja lukossa, että ei pysty pistää itseään likoon ollenkaan VAI onko sillä joku ohjeiden noudattamisen häiriö, mielikuvituksen puute tai syvällisemmän itsetutkiskelun puute että tehtävän ymmärtäminen meni aivan puihin
Ei vaan ole erityisen syvällinen saatikka luova. Ihan eri planeetalta oli Eetun "pohdinnat" kuin muiden. Voi Rosaa, olisi ansainnut paremman miehen.
Saattaa olla että ei uskaltanut tässäkään sanoa todella mitä ajattelee... olisi ollut reipasta jos tässä vaiheessa avautunut ja muovaillut paperin täyteen möykkyjä ja sanonut että ne kuvaavat sitä v****tusta ja harmitusta jota huono kommunikaatiotilanne ja vaimon jatkuva kiukuttelu aiheuttaa.
Mitäköhän Sini kaipaisi miehessä? Mun mielestä Vesa olis hyvä mätsi, niin miksi kipinää ei ole? No eihän sitä ole jos ei ole. Yleensä kai sitten odotukset on jotain enemmän, mutta mihin suuntaan enemmän. Sini on vähän arvoitus. Toivon, että jatkavat yhdessä.
Siis mitä ihmettä Eetu, etkö muka tiedä päivää ennen h-hetkeä kuinka tulee käymään. Ikään kuin sanoisit, että Rosa päättää - yksin! Eikös tämä nyt yleensä mene niin, että parit ovat keskenään sopineet mitä tehdään, ENNEN kuin mennään asiantuntijoiden eteen. En tiedä, miten ohjelma on leikattu mutta nähdyn perusteella; ymmärrä nyt hyvä mies ettei Rosa ole sinulle se oikea. Voi olla, että teillä on samanlaisia päämääriä elämässä, haluatte valloittaa saman vuoren, mutta täysin eri menetelmillä ja eri kieltä puhumalla.
Vierailija kirjoitti:
Jännää että Eetua mietityttää niin kovasti että miten Suomenlinnassa käy. Hän siis haluaa jatkaa, ja jännittää nyt mitä Rosa päättää. Eivät ole asiasta etukäteen keskustelleet?
Mulla ei ole mitään Eetua vastaan, mutta kuulosti uskomattomalta että häntä vielä jännitti että miten tässä käy. Kyllä jokainen itseään kunnioittava ihminen tajuaa kävellä tuollaisesta suhteesta ulos. Toivon että Eetu vain heitti kommentteja kameralle show'n vuoksi. Muuten olen kyllä vähän pettynyt, jos hän ei todellakaan kykene tajuamaan sitä, ettei Rosa välitä hänestä lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko kenellekään muulle Marianna Stolbowista mieleen Kaisa Liski?
Kasvoissa ja ilmeissä on kyllä jotain samaa, mietin aika kauan, että jotain hän muistuttaa, mutta ketä.
Mulle tulee mieleen joku poliitikkonainen.
Berner?
Olen vakuuttunut, että Rosa lueskelee parhaillaan viestejä täällä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä hemmetin hattivattikausi tämä on, Vesa ja Eetu jo molemmat, kohta Heikkikin höpisee hattivateista :D
Puhuuko Vesannon jossain vaiheessa hattivateista? Mä aattelin vaan, että Vesalla oli huoli muumien takamuksista, Eetu pitää hattivateista ja Heikillä on Pikku Myy vaimona.
Vierailija kirjoitti:
"Menihän tää hyvin sen puolen tuntia" Ei jumalauta
Hyvin vedetty matto jalkojen alta. Eiköhän tää ollu tässä.
Vierailija kirjoitti:
"Menihän tää hyvin sen puolen tuntia" Ei jumalauta
Mun mielestä näyttää ihan puhtaasti vain siltä, että Rosa inhoaa Eetua, tai siis kokee Eetun läsnäolon jotenkin hyvin luotaantyöntäväksi asiaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi mitään: Rosa on pirun seksikäs, vaikka hankala luonne onkin.
Ja kymmeniä alapeukkuja sataa, kun yksi ja ainoa ihminen siellä klikkailee. Mikä teitä lahtelaisia vaivaa? Kyllä, tiedän että olet Lahdesta ;)
Valistakaapa, miten niitä peukkuja voi antaa kerralla enemmän kuin yhden? Eri käyttöalustoilta vai? Poistamalla evästeet (poistuisko aiemmatkin peukutkin sillon?)? Vaikka täälläkin on edellämainitun oloisia viestejä mille mielellään heittäis vaikka 20 alapeukkua, ei tämä kyllä rekkaa kuin yhden per viesti. <3 Vähän kuin tämä että vain yksi täällä kirjoittelisi vastaan ja toinen puolesta. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä hemmetin hattivattikausi tämä on, Vesa ja Eetu jo molemmat, kohta Heikkikin höpisee hattivateista :D
Puhuuko Vesannon jossain vaiheessa hattivateista? Mä aattelin vaan, että Vesalla oli huoli muumien takamuksista, Eetu pitää hattivateista ja Heikillä on Pikku Myy vaimona.
Siinähän onkin sitten koko Muumilaakson väki koolla xD Yksi on oman elämänsä Nuuskamuikkunen vielä, Heikkikös se oli.
Vierailija kirjoitti:
Voi hattivatti ja pehmeet... pilvet
Äh. Se oli vain Eetun poliittisesti korrekti tapa luistella siitä, että joutuisi avaamaan sisimpänsä nuorikolleen, jolta saa liian herkästi silmilleen kaiken mitä sanoo. Suojautumisreaktio se oli - osallistua muovailutehtävään vain näennäisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hittoa se Eetu teki muovaillessa??! mä mietin, onko se niin masentunut ja lukossa, että ei pysty pistää itseään likoon ollenkaan VAI onko sillä joku ohjeiden noudattamisen häiriö, mielikuvituksen puute tai syvällisemmän itsetutkiskelun puute että tehtävän ymmärtäminen meni aivan puihin
Ei vaan ole erityisen syvällinen saatikka luova. Ihan eri planeetalta oli Eetun "pohdinnat" kuin muiden. Voi Rosaa, olisi ansainnut paremman miehen.
Saattaa olla että ei uskaltanut tässäkään sanoa todella mitä ajattelee... olisi ollut reipasta jos tässä vaiheessa avautunut ja muovaillut paperin täyteen möykkyjä ja sanonut että ne kuvaavat sitä v****tusta ja harmitusta jota huono kommunikaatiotilanne ja vaimon jatkuva kiukuttelu aiheuttaa.
Kasvattas sen selkärangan niin Rosakin voisi enemmän kunnioittaa. Eniten Rosaa varmaan tympii tuo velttoilu ja nössöily. Ymmärrän kyllä et tuollaisen kanssa meinaa palaa hermot.
Eihän sitä toinen uskalla sanoa oikein mitään, kun saa pelätä milloin se Rosa silvaltaa terävällä kielellään. Ei se ole selkärangattomuutta, vaan arkuutta ja pelkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko kenellekään muulle Marianna Stolbowista mieleen Kaisa Liski?
Kasvoissa ja ilmeissä on kyllä jotain samaa, mietin aika kauan, että jotain hän muistuttaa, mutta ketä.
Mulle tulee mieleen joku poliitikkonainen.
Anne Berner?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännää että Eetua mietityttää niin kovasti että miten Suomenlinnassa käy.
Mä luulen, että heitti vaan kommentteja tuotantotiimin ohjaamana "esitäppä nyt pohtivaista, että et vielä tiedä kuinka käy". Edellisinä vuosinakin on ollut tällaisia, että kuviot ovat olleet jo ihan selkeet, mutta katsojille paljastuu vasta päätösjaksossa. Enkä myöskään usko, että Eetu enää tässä vaiheessa tykkää Rosasta.
Missä c moren seuraava jakso viipyy? Tähän asti on tullut heti yhdeksältä.