Ensitreffit alttarilla OFFICIAL 2018
Kommentit (8881)
Nauratti tuo muovailutuokio. Ei ole helppoa Elinallakaan.
"Ajattelin sit tehdä hattivatin..."
"Mmm.."
"Hattivatit ovat hyväntahtoisia..."
"Mmm.."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan asiallisestihan tuo Rosa perusteli tuota väittelyjuttua.. mitä täällä oikein väitetään ihan muuta?
Etkö huomannut hänen toiminnassaan ja sanomassaan mitään ristiriitaa?
En.
Vierailija kirjoitti:
Nauratti tuo muovailutuokio. Ei ole helppoa Elinallakaan.
"Ajattelin sit tehdä hattivatin..."
"Mmm.."
"Hattivatit ovat hyväntahtoisia..."
"Mmm.."
Mää kuolen !!!
Vierailija kirjoitti:
Kun jokin aika sitten Aamu tv:ssä vieraili se joku miesasiamies kertomassa, kuinka on miehiä, jotka on nitistetty täysin tyrannivaimojensa henkisen väkivallan alla. Rosa on malliesimerkki tällaisesta hirviönaisesta..
Voi nyt vittu mitä analyysia.. huh huh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en uskalla hakea ensi kaudelle mukaan, kun pelkään mitä musta kirjoitettaisiin tällä palstalla
Toista Rosaa tuskin on olemassa. 🤭
Olen todennut olevani kymmenen kertaa äkkipikaisempi ja pahempi kuin Rosa eli ei ole ihme, että en ole naimisissa.
Oletteko huomanneet, että Välillä Rosaa ja Eetua on kuvattu hymyillen iloisesti juttelemassa, mutta ilman ääntä eli heillä on saattanut olla myös hyviä hetkiä niiden huonojen hetkien lisäksi, jotka on leikattu ohjelmaan
Minä olen kans huomannut hyviä rentoja hetkiä juuri niin ettei ääni kuulu. Tulee siksi mieleen juuri se, että mitä meille on haluttu esittää. Valikoituja paloja.
Samaa mietin siitä muovailuvahajutusta, muutaman kymmenen sekunnin juttu molemmilta, varmasti ainakin tunnin tapaamisesta, voi olla jotain ihan muuta kuin todellisuus.
Ystävällinen pyyntö: voisitko Rosa-fanaatikko vähän vähentää noita viestejäsi ja niiden peukutteluja. Ei kovin uskottavaa. Pilaa tätä ketjua. Asiallista kritiikkikä saa esittää, mutta tuollainen mustamaalaaminen ja vihjailut Rosan mielenterveydestä menevät liian pitkälle ja liikutaan kaltevalla pinnalla.
Mikä hemmetin hattivattikausi tämä on, Vesa ja Eetu jo molemmat, kohta Heikkikin höpisee hattivateista :D
Heti kun mies tulee kotiin torstaina, laitan sen muovailemaan ja purkamaan tunteitaan sitä kautta. Jess!!
Ärsyttävin tuosta porukasta on Sini.
Ei ole hänellä tuo neuroottinen hirinä kovinkaan paljoa vähentynyt. Ihan kuin ei ois koko aikana vielä rentoutunut.
Tavallaan tarkoittaa, että ei ole ihan ollu oma itsensä.
Aika ilmiselvää, että jatkavat Vesan kanssa, mutta kuinka pitkään?
Tuollaisesta voi kuoriutua kuvausten jälkeen ihan eri ihminen.
Itseäni haittaisi pitemmän pälle, jos kumppani olisi noin paljon itseäni tyhmempi. Eikö Vesaa häiritse?
Mikä Sinin ammatti / työ on?
Miehistä ottaisin: 1. Heikki, 2. Vesa, 3. Eetu
Naisista ottaisin (jos oisin siihen päin suuntautunut): 1. Miina, 2. Sini, 3. Rosa
Kaikki miehet on ihan ok tyyppejä. Kaikki erilaisia kuitenkin.
Heikillä tikittää biologinen kello kling klong kilikili kuuluu kilometrien päähän.
Vesa ja Sini on ihania, toivon, että jatkavat!
Mitä hittoa se Eetu teki muovaillessa??! mä mietin, onko se niin masentunut ja lukossa, että ei pysty pistää itseään likoon ollenkaan VAI onko sillä joku ohjeiden noudattamisen häiriö, mielikuvituksen puute tai syvällisemmän itsetutkiskelun puute että tehtävän ymmärtäminen meni aivan puihin
Noi muovailuvahat!!
Ja ton erityistason seksuaaliterapetin lässyttävä ääni: "Mitä sussa herää, kun sä katsot tätä työtä?"
Heikki on oman
elämänsä Nuuskamuikkunen
No niin Sini ei tunne kipinää. Eiköhän tuo kerro jo paljon.
Olen hämmentynyt miten oudolla logiikalla tästä keskustelusta poistetaan kommentteja.