Ensitreffit alttarilla OFFICIAL 2018
Kommentit (8881)
Jessus tuota Elinan lässytystä.YÄK!!!
Miina on ollut suosikki alusta asti, pikkuhiljaa olen alkanut tykkäämään myös kaikista tämän kauden miehistä. Varsinkin Vesasta ja Heikistä. Ja jotenkin Eetukin on alkanut tuntua varsin miellyttävältä ihmiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä hittoa se Eetu teki muovaillessa??! mä mietin, onko se niin masentunut ja lukossa, että ei pysty pistää itseään likoon ollenkaan VAI onko sillä joku ohjeiden noudattamisen häiriö, mielikuvituksen puute tai syvällisemmän itsetutkiskelun puute että tehtävän ymmärtäminen meni aivan puihin
Ei vaan ole erityisen syvällinen saatikka luova. Ihan eri planeetalta oli Eetun "pohdinnat" kuin muiden. Voi Rosaa, olisi ansainnut paremman miehen.
En ole erityisemmin innostunut Sinistä ja Vesasta parina, mutta pakko sanoa, että he ovat malliesimerkki siitä, kuinka tämä kokeilujakso tulee katsoa läpi. He selvästi kunnioittavat toisiaan kaikilla osa-alueilla, vaikka suhde ei ole lähtenyt raketilla suoraan kuuhun. He pysyvät rauhallisina, kumpikaan ei panikoi. Ja tapa, jolla Sini kertoi epävarmuuttaan suhdetta kohtaan oli kuitenkin mielestäni niin hellävaraisesti ja reilusti toteutettu kuin mahdollista. Yksi parhaita ohjelmassa nähtyjä asenteita mielestäni molemmilla.
Ei voi mitään: Rosa on pirun seksikäs, vaikka hankala luonne onkin.
Rosa nauraa vaan kun pitää tehdä päätöksiä (kun haluu lähteä vetää) Miten Eetu ei muka tiedä että miten siinä käy? Eikö ole puhunut Rosan kanssa yhtään jatkosta? Rosan puoleltaan peli on selvä.
Vierailija kirjoitti:
Heti kun mies tulee kotiin torstaina, laitan sen muovailemaan ja purkamaan tunteitaan sitä kautta. Jess!!
Kiitti ideasta, me ruvetaan tekemään joka perjantai tunnekartta muovailuvahasta niin kaikki viikon aikana koetut angstit purkautuu!
Vai semmonen muovailuvahajakso.
Vesa diggaa edelleen Sinin pebasta mutta riittääkö peba pitämään avioliiton kasassa?
Vierailija kirjoitti:
Ystävällinen pyyntö: voisitko Rosa-fanaatikko vähän vähentää noita viestejäsi ja niiden peukutteluja. Ei kovin uskottavaa. Pilaa tätä ketjua. Asiallista kritiikkikä saa esittää, mutta tuollainen mustamaalaaminen ja vihjailut Rosan mielenterveydestä menevät liian pitkälle ja liikutaan kaltevalla pinnalla.
Mä tykkäisin tämmösestä hattivatti-harrypotter-miehestä. Ei elämä voi olla niin vakavaa. Kun kaikki muut parit latelivat vain mielikuvituksettomia itsestäänselvyyksiä, juuri niitä samoja joita on kaikilla osallistujilla oletusarvoisesti. Ehkä Eetu ei kokenut tarpeelliseksi jankuttaa samaa.
Tunteistahan piti purkaa eikä tavotteista. Tosin en niin tarkasti katsonut.
"Onko jotain missä mä voisin teitä auttaa?"
*Sinin avautuminen tunteista*
"...Okei."
Mietin tota Rosan urheilullisuutta. Siis triathlon on kyllä kova, mutta siis muuten sen liikkuminen näyttää tosi kömpelöltä. Aivan kuin olis toinen jalka jotenkin halvaantunut tms. pareettista? Ei ole äkkiseltään mikään sporttinen olemus.
Vierailija kirjoitti:
Miina on ollut suosikki alusta asti, pikkuhiljaa olen alkanut tykkäämään myös kaikista tämän kauden miehistä. Varsinkin Vesasta ja Heikistä. Ja jotenkin Eetukin on alkanut tuntua varsin miellyttävältä ihmiseltä.
Vesa lausui unohtumattoman mietelauseen: "Jokainen elävä olento ansaitsee persereiän." Tuossa on viisautta kerrakseen.
Vierailija kirjoitti:
Ja kymmeniä alapeukkuja sataa, kun yksi ja ainoa ihminen siellä klikkailee. Mikä teitä lahtelaisia vaivaa? Kyllä, tiedän että olet Lahdesta ;)
Eetun hattivatteilut todistavat että järki on lähtemässä päästä stressaavan avioliiton jälkeen. Kuulin huhuja että vielä kauan kuvausten päättymisen jälkeen Eetu leperteli hyväntahtoisista hattivateista jotka sanovat vain kaikkeen "joo joo, me tykätään susta!".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen hämmentynyt miten oudolla logiikalla tästä keskustelusta poistetaan kommentteja.
Rosaa arvostelevia kommentteja poistetaan. Ei poista kuitenkaan sitä tosiasiaa että on keskenkasvuinen ja törkeä kakara jolla ei ole sosiaalisia taitoja.
Tottakai niitä poistetaan koska ovat paitsi törkeitä (mielenterveysvihjailut) ja tulevat samasta ip.osoitteesta.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kuule Rosa luulet liikoja itsestäs🤣
Jakso oli koostettu nyt jotenkin eritavalla. Tuli ihan eri fiilikset kun vertaa aiempien viikkojen jaksoja. Jotenkin kaikki oli eri valossa.
eetu pakeni hattivattimaahan turvaan koska hattivatit eivät ole pahoja.