Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla OFFICIAL 2018

Kommentit (8881)

Vierailija
5881/8881 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Eetu ala tvssa räyhäämään. Ilmeisesti yrittää tosissaan jos kuitenkin avioliitto pysyisi kasassa ja uskoo Rosaan. Eetuna pamauttaisin nyrkin pöytään ja sanoisin että tämä loppu tähän. Lähtisin kotiin.

Rosan kaltainen nainen tarvitsee miehen asettamat rajat jotka mies pitää tarvittaessa räyhäten. Kun rajat on asetettu, saattaa olla että ei tarvitse räyhätä kuin kerran vuodessa. Mutta olisi aika temppu räyhätä telkkarissa, ja asiaan kuuluva Rosan taipuminen voisi olla liian intiimiä ja nolaavaa Rosalle kaiken kansan katseltavana telkussa. Jos olisin Eetu, jatkaisin vielä Rosan kanssa viimeisessä jaksossa ja kameroiden sammuttua koittaisin vielä muutaman viikon, nyt päin naamaa huutaminen keinovalikoimassa mukana.

Räyhätä? Kuka mies haluaa suhteen, jossa on pakko räyhätä naiselleen? Ja jossa nainen odottaa, että mies räyhää? Ihme touhua. Ei kukaan täyspäinen mies sellaista naista itselleen halua. Jääköön keskenään sellaiset naiset, jotka eivät osaa olla ilman että heille räyhätään. Palautettava kotiin iskän helmoihin kasvamaan, iskä räyhätköön ja asettakoon rajoja teinitytölleen.

Kyllä leijonauroksen pitää välillä karjaista, ei se ole mikään ihmejuttu ole 😁

Jos mulle mies karjaisee, niin karjaisen kyllä kovempaa takaisin. Menkööt muualle karjumaan. 

Onko miehesi kuin Eetu?

Ei. Mieheni on yrittänyt kyllä karjua minulle, mutta karjaisin kovempaa takaisin ja sanoin että lopeta karjuminen. Sen jälkeen kumpikaan meistä ei ole karjunut vaan ollaan oltu onnellisia ihan ilman huutamisia.

Eli pistit miehesi ruotuun 😂

Vierailija
5882/8881 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkin muuten ihmettelin tuota Dunderfeltin introvertti-ekstrovertti -jaottelua. Sen mukaan miten itse olen ymmärtänyt, niin Rosahan on nimenomaan introvertti, koska tarvitsee yksinoloa ja lataa akkujaan parhaiten yksin. Eetu taas vaikuttaa olevan hyvinkin seurallinen ja kaipaa läheisyyttä, vaikka onkin muuten rauhallinen. Ei introvertti tai ekstrovertti tarkoita sitä, millainen temperamentti ihmisellä on. Toki Dunderihan tässä se psykologi on, mutta...

Tästä juuri huomaa, miten vähän me tunnemme mukana olevia pareja. Meillä tietona vain nämä leikatut pätkät. Tony viettänyt enemmän aikaa molempien kanssa, eli varmasti parempi käsitys.

Aivan Dunderfelt on toki psykologi, mutta myös ihminen, mies, ja paljon Rosaa vanhempi mies. Kun D. Kuvaili R:aa reippaaksi extrovertiksi, oli Rosan hymyilevä ilme todella tyytyväinen, ja nyökyttelevä. Rosa on olemukseltaan hyvin pikkutyttömäinen, ja söpö. Tämän vielä ”reippaus” päälle! Vetoaa hyvin varsinkin

vanhempaan mieheen.

En usko mitenkään, että henkilöstä olisi saatu muutaman viikon kuluessa näin paljon materiaalia henkilön tylyistä sanoista, kyllästyneistä toiseen (samassa ”veneessä” olevaan) henkilöön kohdistuvista katseista,

itsekkäistä lauseista, jne. kuin Rosasta, ellei näitä hänestä löytyisi enemmän kuin on suotavaa. Rosan säteilevän söpöli-ilmeet hänen puhuessaan Dunderfeltille, ovat täydellisesti hämänneet asiantuntijat. Samaa säteilyä on Rosassa nähty esim. uniformupukuisen vieraan miehen nähdessään, ja esim. oman uintiharrastuksensa parissa Eetun kanssa ollessaan. Muutoin Eetun kanssa parhaimmillaankin, käyttäytynyt kuin omasta ajastaan hampaat irvessä luopumaan joutunut kyllästyneen oloinen aikuinen lapsen seurassa!

Mitäs jos Rosa ei vain yksinkertaisesti tykkää eetusta ! Vaikka kuinka yrittäisi . Js ihmettelee sitä tunnetta. Joskus itsellekin joku ihminen aiheuttaa niin suurta inhotusta, että itsekkin yllättyy. Esim jos häämatkalla selvisi iso ero arvomaailmasta. Siitä ahdistus . Tämä on ihan arvailua, niinkuin kaikki mitä tänne kommentoidaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5883/8881 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkin muuten ihmettelin tuota Dunderfeltin introvertti-ekstrovertti -jaottelua. Sen mukaan miten itse olen ymmärtänyt, niin Rosahan on nimenomaan introvertti, koska tarvitsee yksinoloa ja lataa akkujaan parhaiten yksin. Eetu taas vaikuttaa olevan hyvinkin seurallinen ja kaipaa läheisyyttä, vaikka onkin muuten rauhallinen. Ei introvertti tai ekstrovertti tarkoita sitä, millainen temperamentti ihmisellä on. Toki Dunderihan tässä se psykologi on, mutta...

Tästä juuri huomaa, miten vähän me tunnemme mukana olevia pareja. Meillä tietona vain nämä leikatut pätkät. Tony viettänyt enemmän aikaa molempien kanssa, eli varmasti parempi käsitys.

Aivan Dunderfelt on toki psykologi, mutta myös ihminen, mies, ja paljon Rosaa vanhempi mies. Kun D. Kuvaili R:aa reippaaksi extrovertiksi, oli Rosan hymyilevä ilme todella tyytyväinen, ja nyökyttelevä. Rosa on olemukseltaan hyvin pikkutyttömäinen, ja söpö. Tämän vielä ”reippaus” päälle! Vetoaa hyvin varsinkin

vanhempaan mieheen.

En usko mitenkään, että henkilöstä olisi saatu muutaman viikon kuluessa näin paljon materiaalia henkilön tylyistä sanoista, kyllästyneistä toiseen (samassa ”veneessä” olevaan) henkilöön kohdistuvista katseista,

itsekkäistä lauseista, jne. kuin Rosasta, ellei näitä hänestä löytyisi enemmän kuin on suotavaa. Rosan säteilevän söpöli-ilmeet hänen puhuessaan Dunderfeltille, ovat täydellisesti hämänneet asiantuntijat. Samaa säteilyä on Rosassa nähty esim. uniformupukuisen vieraan miehen nähdessään, ja esim. oman uintiharrastuksensa parissa Eetun kanssa ollessaan. Muutoin Eetun kanssa parhaimmillaankin, käyttäytynyt kuin omasta ajastaan hampaat irvessä luopumaan joutunut kyllästyneen oloinen aikuinen lapsen seurassa!

Mitäs jos Rosa ei vain yksinkertaisesti tykkää eetusta!

Kyllä ainakin minulle on kotikasvatuksessa korostettu, että kaikista ihmisistä ei tarvitse pitää, mutta kaikkia täytyy kunnioittaa ja kaikkien kanssa täytyy tulla toimeen.

Kun Eetu vielä vaikuttaa kaikin puolin kunnolliselle ja hyvin kasvatetulle miehen alulle, niin Rosan käytökseen ei ole mitään perustetta. Ei ole olemassa mitään objektiivista syytä, miksi Rosan käytös olisi oikeutettua.

Eniten minua Rosan käytöksessä ihmetyttää se, että hän uvittelee, että hänellä pitäisi olla tunteita Eetua kohtaan. Aivan kuin hän olisi lähtenyt ohjelmaan olettaen, että ihastuu. Aivan kuin hän olisi kuvitellut, että asiantuntijat järjestävät hänelle rakkauden.

Tuollainen asenne viittaa minusta hyvin vahvaan kypsymättömyyteen ja keskenkasvuisuuteen.

Vierailija
5884/8881 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vanhempaan mieheen.

Mitäs jos Rosa ei vain yksinkertaisesti tykkää eetusta ! Vaikka kuinka yrittäisi . Js ihmettelee sitä tunnetta. Joskus itsellekin joku ihminen aiheuttaa niin suurta inhotusta, että itsekkin yllättyy. Esim jos häämatkalla selvisi iso ero arvomaailmasta. Siitä ahdistus . Tämä on ihan arvailua, niinkuin kaikki mitä tänne kommentoidaan.

Jos nyt kävisi niin, että tuohon ohjelmaan osallistuva ei kertakaikkiaan vain tykkäisi siitä, jolle hänet on naitettu, niin kyllä se homma silti asiallisesti ja toista kunnioittaen on hoidettava. Silloin sitten sanoo vaikka kameroiden poissaollessa sille puolisolleen, että nyt kävi näin, että en pysty olemaan kanssasi kuin kaveri, mutta hoidetaanko tämä ohjelmantekoaika niin, että ollaan ihan vain kavereita tai sitten voidaan lopettaa tämä parisuhde hetikin (Mari ja Petri lopetti kesken sen viiden viikon). Mutta silti kohtelee sitä toista kohteliaasti ja ihmisenä arvostaen. 

Vierailija
5885/8881 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua vaivaisi, ja ilmeisesti Miinaakin, Heikin toiminnan ristiriitaisuus. Välillä katsoo lempeästi ja on hellä, sitten arvaamattomasti pisteliäs ja tönkkö. Välillä aivan puunaama ja sitten killittää hempeästi silmiin.

Vaihtuva ja ennalta-arvaamaton käytös pitää toisen koko ajan varpaillaan ja varuillaan ja valmiina ottamaan vastaan mitä sieltä toisen suunnalta milloinkin tulee. Se on rasittavaa henkisesti ja samalla kuormittaa suhdetta.

Vaarana (ja minun toivomuksena) on se, että Miinan jaksaa aikansa ja sitten tulee se korsi joka katkaisee kamelin selän. Saattaa olla, että Miinan antaa tulla suustaan kaiken jonka on nyt päättänyt niellä hiljaa tai naureskella *leikkisästi*.

Vaikeaa minulle olisi olla parisuhteessa kun kumppanilla on ikäänkuin kahdet kasvot. En välttyisi mietinnältä kumpi niistä on se todellinen, vai onko hän itsekään tietoinen omasta persoonastaan, vai putkahtaako se oikea aina välillä ja sitten *paikkailee* ja *parantelee* omaa kuvaansa toisen silmissä tiedostamalla, että välillä pitää olla myös rakastava ja mukava. Että saa sen toisen pysymään siinä.

Vierailija
5886/8881 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenko minä siis se *itsekäs*, jos annan, esimerkiksi vaikeasti vammautuessani, kumppanille vapauden? Pitäisikö sen kumppanin vain jäädä siihen, kun on valinnut sen *epäitsekkyyden*?

Vaikka minä kärsin henkisesti, kun tajuan, että hän on siinä vain velvollisuudesta? Koska velvollisuus tai *tahtominen* ei ole se syy, jonka takia minä haluan hänen siihen jäävän?

Kääntyikö tuo kertomana nyt jotenkin väärin päin? Eli kumppani ei saisi lähteä vaikka se *muuttunut* nimenomaan haluaisi hänen lähtevän? *Itsekäs* on se joka luopuu sen vuoksi kun haluaa toiselle mahdollisuuden elää vapaana tai ehkä jonkun muun kanssa?

Koska itse ei enää voi niitä asioita antaa joita haluaisi, mutta se on mahdotonta? Ja kokee, että silloin on väärin pitää kumppaninsa riippuvaisena itsessään? Ja haluaa toimia oikeudenmukaisesti?

Oletko kokenut tuon, mihin kerrot olevasi valmis? Jos et, ei kannattaisi lupailla. Asiat nimittäin tuntuvat melko erilaisilta kuvitelmissa kuin raa’an todellisuuden iskiessä.

En ole kokenut esimerkiksi vammautumista, mutta olen luopunut rakastamastini ihmisestä, vaikka itse rakastan, mutta olen huomannut, että hän on kanssani esimerkiksi säälistä tai velvollisuudesta tai huomannut, että rakastaa vielä entistäkin.

Minulle olisi erittäin vaikeaa olla suhteessa, jossa kokisin olevani toiselle taakka tai, että estäisin (suhteemme vuoksI) häntä elämästä vailla omia unelmia tai asioita tai nautintoja jotka tiedän hänelle tärkeäksi. Saati, että huomasin olevani hänelle vastenmielinen tai hän tekisi jotain vastentahtoisesti, esimerkiksi rakastelussa tai yleensä läheisyydessä.

Myös se, että älykkyyteni tai toimintakykyni alensi niin, että emme enää pysyisi tasavertaiseen kommunikointiin ja toimintatapoihin.

Js tietäison, että kumppanini olisi esimerkiksi nauttinut paljon seksistä ja nyt emme pystyisi enää siitä keskenäme nauttimaan niin en haluaisi häntä sitoa itseeni. Antaisin hänelle vapauden mennä ja etsiä uusi kumppani.

Pelkkä tahto tai rakkaus ei kuitenkaan korvaa sitä todellista fyysistä asiaa, ainakaan pitemmän päälle.

Esimerkiksi jos olisin pitkään niin masentunut, etten edes sietäisi miestä lähelleni enkä näyttäisi mitään hellyydenosoitusta hänelle.

Tai en vain fyysisesti enää pysyisi.

Kärsisin siitä kun näkisin mieheni olevan onneton tai joutuvan typistämään elämäänsä minun vuokseni.

Eiköhän jokainen ole jossain kohtaa kokenut sen, että on ollut suhteessa sellaisen kanssa, ainakin lyhyessä, jonka kanssa ei ole niin molemminpuolista. Vaan toisella on enemmän tunteita. Sitä kutsutaan sydämen särkymiseksi eikä monikaan tahdo olla epätoivoinen roikkuja. Harvassa on ne, jotka jäävät roikkumaan ja saavat esim. lähestymiskiellon siihen kyllästyneeseen osapuoleen.

Ei ole verrattavissa näihin vaikeisiin koettelemuksiin avioliitossa, joista tässä oli kyse.

Vierailija
5887/8881 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vanhempaan mieheen.

Jos nyt kävisi niin, että tuohon ohjelmaan osallistuva ei kertakaikkiaan vain tykkäisi siitä, jolle hänet on naitettu, niin kyllä se homma silti asiallisesti ja toista kunnioittaen on hoidettava. Silloin sitten sanoo vaikka kameroiden poissaollessa sille puolisolleen, että nyt kävi näin, että en pysty olemaan kanssasi kuin kaveri, mutta hoidetaanko tämä ohjelmantekoaika niin, että ollaan ihan vain kavereita tai sitten voidaan lopettaa tämä parisuhde hetikin (Mari ja Petri lopetti kesken sen viiden viikon). Mutta silti kohtelee sitä toista kohteliaasti ja ihmisenä arvostaen. 

Aivan samaa mieltä. Ei tietenkään tarvitse ”tykätä” itselleen valitusta vieraasta ihmisestä! Tässä ohjelmassa on tarkoitus antaa itselleen, ja pariksi valitulle muutaman viikon ajan tilaisuus tutustua, ja katsoa onko mahdollista ihastua valittuun kumppaniin. Oli sitten ensivaikutelma positiivinen, tai ei.

Kuten edellä on joku kirjoittanut, se ettei ole ihastunut, tai ei ”tykkää” henkilöstä, ei ole huonoon käytökseen oikeuttava syy. Vrt. ed. kauden Mari ja Petri. Totesivat olevan toisilleen epäsopivia, eivät loukanneet tosiaan ihmisenä kameroiden läsnäollessa.

Vierailija
5888/8881 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsytti esittelyjaksossa kun Eetu sanoi oikeastaan pelkästään haluavansa hyvännäköisen naisen! Aikamoisen koulun joutui käymään nyt sitten tästä syystä... Ehkä jos sarjan jälkeen kysytään, saattaisi vastaus olla hieman toinen...

Vierailija
5889/8881 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan jokainen asiantuntija valinnut yhden parin? Kukakohan on valinnut Roosan ja Eetun? Dunde? Halunnut Roosan mukaan, kun on niin söpö ja herttainen.... Viimeksi hänellä oli pakkomielle Petristä..

Vierailija
5890/8881 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsytti esittelyjaksossa kun Eetu sanoi oikeastaan pelkästään haluavansa hyvännäköisen naisen! Aikamoisen koulun joutui käymään nyt sitten tästä syystä... Ehkä jos sarjan jälkeen kysytään, saattaisi vastaus olla hieman toinen...

Hyvä opetus Eetu-pojalle siitä, että pelkkä hyvä ulkonäkö ei riitä mihinkään.

Vierailija
5891/8881 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei kukaan asiantuntijoista ravistellut henkisesti Rosaa? Ärsyttävää esittää kympin tyttöä, ja puolison kanssa ollessa kaataa paskaa niskaan jatkuvasti. Ilmeisesti hällä aina on ollut kaksien korttien tai kaksinaamaisuuden taktiikka. Rooli, joka vaikuttais vahvasti omaksutulta. Jo sieltä kotoa asti. Suorituskeskeisestä taustasta ainakin ponnistaa. Onko kukaan muistanut rakastaa pikku Rosaa ihan vaan sellaisena kuin on. Nyt on kyllä pahasti myöhäistä, kun on niin vinoon kasvanut eikä näe oman käytöksen osuutta ihmissuhteidensa toimivuuteen. Klassinen esimerkki siitä, kun on itse itsensä pahin vihollinen.

Vierailija
5892/8881 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ton Dunderin voisi laittaa vaihtoon. Varmaan on ihan pätevä tyyppi monessa asiassa, mutta jotenkin aikansa elänyt tässä formaatissa, mielestäni hänellä ei oikein ole mitään kovin suurta annettavaa noille osallistujille. Uusi Marianna on todella hyvä, ekan kauden Mikael oli myös todella taitava, heidät haluaisin nähdä seuraavan kauden asiantuntijoina, ja sitten kolmanneksi voisin ottaa uudeksi asiantuntijaksi ekalla kaudella osallistujana olleen Esan, koska se on psykologi ja sillä on omakohtaista kokemusta osallistujana olemisesta, eli tietää tasan tarkkaan millaista on mennä sokkona naimisiin ja mitä apua siinä tarvii.

Vierailija
5893/8881 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valintaraati halusi näpäyttää Eetua. Mutta eivät arvanneet, että tulisikin tyrmäys heti ekassa erässä! 😕

Vierailija
5894/8881 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rosan kaltaisia hoitajia olen tavannut kun työskentelin vuosia sairaalassa. En tiedä miksi tää ihmistyyppi on hirveen yleinen siellä ja naisvaltaisilla aloilla. Kipakka, sähäkkä, napakka sanoo liiankin suoraan mielipiteensä ei osaa suodattaa mitään? Tämmöset kipakat olivat syy että lähdin melkein 20 v jälkeen muulle alalle. Mikään ei ollut hyvin. Miten terveydenhuoltoalalle pääsee ihmisiä jotka ovat niin huonoja kestämään itse paineita? Erilaisuutta ja hyväksyä sellaista. Soveltuvuuskokeet ilmeisesti turhia. Aremmat saa pelätä työssä joka päivä millainen päivä sähäkällä kaikki tietävällä on tänään. Yli 50 vuotiaana sanon että Eetu on liian kiltti Rosalle. Rosan ei ois pitäny hakea koko ohjelmaan vaan olla sinkku ja silloin tehdä niin kuin tykkää. Ei voi odottaa että toinen vaan joustaa. Kumpi on tärkeämpää joku treeni vai haluttu miesystävä? Oiskohan kasvunpaikka?

Vierailija
5895/8881 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä ton Dunderin voisi laittaa vaihtoon. Varmaan on ihan pätevä tyyppi monessa asiassa, mutta jotenkin aikansa elänyt tässä formaatissa, mielestäni hänellä ei oikein ole mitään kovin suurta annettavaa noille osallistujille. Uusi Marianna on todella hyvä, ekan kauden Mikael oli myös todella taitava, heidät haluaisin nähdä seuraavan kauden asiantuntijoina, ja sitten kolmanneksi voisin ottaa uudeksi asiantuntijaksi ekalla kaudella osallistujana olleen Esan, koska se on psykologi ja sillä on omakohtaista kokemusta osallistujana olemisesta, eli tietää tasan tarkkaan millaista on mennä sokkona naimisiin ja mitä apua siinä tarvii.

Just. Olisipa hyvä jos Esa olisi ohjelman psykologi kun on omaa kokemusta. Ei vois olla paremmin. En ole kuullut keltään hyvää palautetta Dunderista.

Vierailija
5896/8881 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika tyhmä täytyy olla jos vaatimuksena on tuo... Sitä saa mitä tilaa?

Vierailija
5897/8881 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää, kuinka Dunder & Rosa yhdessä leimasivat Eetun joksikin perässävedettäväksi nössöksi. Eetullahan on paljon omia ehdotuksia ja näkemyksiä, kuten hän selvästi ärsyyntyneenä siellä Dunderin vastaanotolla ilmaisikin. Rosa ei vaan ota niitä Eetun ehdotuksiakuuleviin korviinsakaan: vääränlaisia kukkia, vääränlaista ruokaa! Ei yhtään arvosta, miten Eetu ottaa suvereenisti esim. kokkaushommat keittiössä haltuun ja esittää tuosta vain omia sävellyksiään. Tuo mies ole mikään nössö vässykkä todellakaan (niitäkin on nähty), ja mukavamman kumppanin kanssa olisi sitä vielä vähemmän. Rosa vaan ei anna tyypille yhtään tilaa loistaa.

Vierailija
5898/8881 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää, kuinka Dunder & Rosa yhdessä leimasivat Eetun joksikin perässävedettäväksi nössöksi. Eetullahan on paljon omia ehdotuksia ja näkemyksiä, kuten hän selvästi ärsyyntyneenä siellä Dunderin vastaanotolla ilmaisikin. Rosa ei vaan ota niitä Eetun ehdotuksiakuuleviin korviinsakaan: vääränlaisia kukkia, vääränlaista ruokaa! Ei yhtään arvosta, miten Eetu ottaa suvereenisti esim. kokkaushommat keittiössä haltuun ja esittää tuosta vain omia sävellyksiään. Tuo mies ole mikään nössö vässykkä todellakaan (niitäkin on nähty), ja mukavamman kumppanin kanssa olisi sitä vielä vähemmän. Rosa vaan ei anna tyypille yhtään tilaa loistaa.

Lyödäänkö vetoa että Dunde valinnut Roosan ohjelmaan... Eikö ole itsekin eronnut monta kertaa? Ihmistuntemus?

Vierailija
5899/8881 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kerran valitti kun ruoka valmistui hitaasti! Ei minusta ole valittanut ruuasta muuten . Kehunut enemmän kun syö normaalisti mautonta ja nopeaa ruokaa. Ei nyt liioitella ! Ja jos omalle parvekkeelle eetun ehdottamat ei kivoja, niin eihän niitä nut tarvitse laittaa siksi. Voihan kysyä, että mitkä sinusta olisi kivoja jos vaikka maku natsaisi. Kysyn itse mieheltäni usein mikä olisi kiva sen mielestä. Mutta valitsen kyllä mieleiset itselleni kuitenkin. Ihan normia.

Vierailija
5900/8881 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä opetus Eetu-pojalle siitä, että pelkkä hyvä ulkonäkö ei riitä mihinkään.

Jep, parempi olisi mukava, hauska ja hyvännäköinen.

Ketju on lukittu.