Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla OFFICIAL 2018

Kommentit (8881)

Vierailija
5741/8881 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on (entinen) kaveri, joka on kuin Rosa. Aina otsa kurtussa valittamassa ja kritisoimassa. Takakireä ihmistyyppi. Sellaisilta puuttuu elämästä kaikki leikillisyys, huumori, suurpiirteisyys, empatia, boheemius, avara maailmankatsomus ja pienet paheet - eli kaikki mitä minä eniten arvostan ihmisissä! Tuollaiset ihmiset ovat kyllä luotettavia eli pitävät kiinni siitä mitä sovitaan jne. mutta ovat tavattoman tylsää ja raskasta seuraa.

Ahaa, no jos nämä seikat rassaavatkin Rosassa, niin nyt alan paremmin ymmärtää. Minä taas näen tällaiset ihmiset tarkkoina, luotettavina, usein ovat tarkkoja moraalin ja arvojen suhteen. En tosin tuota otsa kurtussa -juttua oikein tunnistanut, mutta jos siihen lasketaan esim. se, että havainnoi paljon maailmaa ja tuo esille paljon myös epäkohtia elämästä, niin sitten. No, minä ehkä olenkin vähän Rosan kaltainen ihminen, tosin en yhtään noin ripeä käänteissäni saati sporttinen. Mutta siis minun on vaikeata nähdä, että noissa piirteissä olisi jotakin absoluuttisesti huonoa. Esim. suurpiirteisyys on taas minusta usein huono piirre, kuten myös boheemius ja epäluotettavuus. Enkä minä kyllä mitään tylsääkään tuossa näe. Onhan Rosakin täällä paljon kiivastuttanut ihmisiä eli sikäli hän ei voi kyllä olla tylsä.

Joo, huomasin kyllä entisen kaverini kanssa aikaa viettäessäni, ettei tämä lainkaan arvostanut suurpiirteisyyttäni. En siis rikkonut kaveruutemme aikana hänen luottamustaan, mutta aina hän löysi jotakin kritisoitavaa käytöksestäni silti. En vastannut tarpeeksi nopeasti tekstareihin, unohdin vastata johonkin doodle-kyselyyn jne. Siksi varmaan välimme viilenivätkin. Ja hän jaksoi paheksua elämäntyyliäni: miksi asun vuokralla, miksi matkustelen ”vaarallisiin paikkoihin” ym. Ehkä kaikille parempi niin, että te pikkutarkat ihmiset jatkatte elämän suorittamista keskenänne ja me boheemit halailemme puita keskenämme.

Voi olla. :) Mutta siis ehkä siihen tarkkuuteenkaan ei kannata suhtautua sillä tavalla, että se on jotenkin ehdottoman huono asia ja tuoda sitä esille kärkkäin sanakääntein. Ei suurpiirteisyyskään minusta aina ole huono asia, eikä mulla ole tarvetta sitä piirrettä sinällään kopautella jotenkin halveksuvasti. Itselläni on hyvä ystävä, joka on suurpiirteinen, ja kyllähän tämä yhteentörmäyksiä ja mielipahaakin välillä aiheuttaa. Toisaalta jos olisimme kaksi tarkkaa ihmistä, niin emme ehkä olisi "selvinneet" näin pitkälle. Suurpiirteisessä on se hyvä puoli, että hän mokailee itse, mutta hän ei juuri välitä toistenkaan mokista eli siis sikäli hän ei ruoki aktiivisesti sitä piirrettä siinä tarkassa, että kaiken pitää aina olla kohdillaan. 

Vierailija
5742/8881 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyykö kukaan ymmärtämään Heikkiä mikä Miinan pukeutumisessa on pielessä? Mielestäni asiallinen ja siisti pukeutuja, osaa myös kaunistautua juhlatilanteeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5743/8881 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö joku, saako osallistuvat parit palkkion ohjelmasta?

Vierailija
5744/8881 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin osallistua tällaiseen avioliitto"kokeiluun", JOS sitä ei kuvattaisi koko kansalle ja vielä vääristeltäisi draaman kaaren vuoksi tapahtumia. Pidän osallistujia rohkeina, kun uskaltavat altistaa itsensä julkiselle solvaamiselle jne.

Entä, jos kaikki avioliitot olisivat kokeiluja eli tulisi sääntö, että avioliitto pitää/pakko uudistaa tiettyjen vuosien kuluttua? Kahden, kolmen ,viiden, kymmenen vuoden kuluttua. Muuten raukeaa automaattisesti.

Mitä se muuttaisi elämässä kun tietäis että tämä loppuu jos ei uudista?

Nyt kysytään vihkivalassa, tahdotko rakastaa myötä ja vastoinkäymisissä aina kuolemaan/elämän loppuun saakka. Käytännössä ei velvoita mitään.

Kritisoin sosiologian tunneilla tuota vihkivalaa kun siinä kysytään tahdotko. Mitä tahtominen on oikeastaan? Sanoin luennoitsijalle että siinä pitäs olla , lupaatko ja vastataan lupaan. Se olisi pätevämpi velvoite kuin tahtominen.

No, tulipa pohdittua avioliittoa voisko käytäntöjä muuttaa.

Katteettomia lupauksia on typerää antaa. Tahtominen on sopivampi termi, koska kukaan ei tiedä, miten itse, toinen tai maailma ympärillä muuttuu ja johtaako se muutos lähemmäs vai kauemmas toisesta. Elämässä ainut pysyvä asia on muutos, joten mieluummin tahdon kuin lupaan.

Minä en lupaisi mitään, mikä koskee tulevaisuuden tunnetiloja kuten tahtomista. Tahto on tunne. Siitä ei voi kukaan mennä takuuseen. 

Vihkivalassa voisi luvata pysyä naimisissa, ja niinhän asia on ennen ajateltukin. Nykyään kun sosiaalista(kaan) pakkoa ei enää ole, on jäljelle jäänyt väärinymmärrys koko valan sisällöstä. Vihkivalassa vannotaan, että nyt haluttaa ihan oikeesti mennä avioon, mutta jotkut valehtelevat siinäkin. Edelleenkin kun on niitä, jotka menevät naimisiin, vaikka tahtoisivat perua koko jutun.

Antaisit kuitenkin lupauksen pysyä ikuisesti naimisissa, vaikka et tulevaisuudessa syystä tai toisesta enää haluaisi tai olisit erittäin onneton? Hiukka ristiriitaista...

Vierailija
5745/8881 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tietty.

Vierailija
5746/8881 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näiden psykologien pätevyyttä voi oikeasti alkaa kyseenalaistaa, kun antavat Eetun jäädä tilanteeseen jossa Rosan käyttäytyminen on silkkaa henkistä väkivaltaa. Onko tämä joku koe siitä kuinka pitkään Eetu kestää menettämättä mielenterveyttään, luultavasti.

Rosa ei osaa hillitä tunteitaan ja on hyvin ikävä ihminen, mutta henkistä väkivaltaa? Ei, vaan ihan vain kypsymättömyyttä ja ahdistusta. Ei tunteet itsessään ole hyviä eikä pahoja. Kuten joku tuolla aiemminkin yritti tuoda esille, ei Rosa ole ollut tarkoituksella ilkeä, ei ole tehnyt pahoja tekoja. Hän ei vaan osaa olla ja käyttäytyä tunteidensa kanssa. Joka päivä tälläkin palstalla ihmiset kertoo useiden vuosien parisuhteistaan, joissa on vuosien ajan ollut ihan oikeaa henkistä väkivaltaa puolisoiden välillä. Aika vähällä olet päässyt, jos tuollaisen teineilynkin luet henkiseksi väkivallaksi.

Vierailija
5747/8881 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystyykö kukaan ymmärtämään Heikkiä mikä Miinan pukeutumisessa on pielessä? Mielestäni asiallinen ja siisti pukeutuja, osaa myös kaunistautua juhlatilanteeseen.

En tiedä, mutta mulle tulee aina mieleen, että mitä ihmeen juristin oikeussalipukeutumista se hakee sukkahousuineen kaikkineen. Tosin siis se sukkahousujuttu saattoi olla leikattu pahasti. 

Heikki itse varmaan hengailee kuitenkin Domarilla tai Dorkassa tai muissa boheemimestoissa, joten sikäli vähän ihmetyttää, eikö hän nyt ihan tavallisia naisia ole nähnyt. 

Vierailija
5748/8881 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on (entinen) kaveri, joka on kuin Rosa. Aina otsa kurtussa valittamassa ja kritisoimassa. Takakireä ihmistyyppi. Sellaisilta puuttuu elämästä kaikki leikillisyys, huumori, suurpiirteisyys, empatia, boheemius, avara maailmankatsomus ja pienet paheet - eli kaikki mitä minä eniten arvostan ihmisissä! Tuollaiset ihmiset ovat kyllä luotettavia eli pitävät kiinni siitä mitä sovitaan jne. mutta ovat tavattoman tylsää ja raskasta seuraa.

Ahaa, no jos nämä seikat rassaavatkin Rosassa, niin nyt alan paremmin ymmärtää. Minä taas näen tällaiset ihmiset tarkkoina, luotettavina, usein ovat tarkkoja moraalin ja arvojen suhteen. En tosin tuota otsa kurtussa -juttua oikein tunnistanut, mutta jos siihen lasketaan esim. se, että havainnoi paljon maailmaa ja tuo esille paljon myös epäkohtia elämästä, niin sitten. No, minä ehkä olenkin vähän Rosan kaltainen ihminen, tosin en yhtään noin ripeä käänteissäni saati sporttinen. Mutta siis minun on vaikeata nähdä, että noissa piirteissä olisi jotakin absoluuttisesti huonoa. Esim. suurpiirteisyys on taas minusta usein huono piirre, kuten myös boheemius ja epäluotettavuus. Enkä minä kyllä mitään tylsääkään tuossa näe. Onhan Rosakin täällä paljon kiivastuttanut ihmisiä eli sikäli hän ei voi kyllä olla tylsä.

Joo, huomasin kyllä entisen kaverini kanssa aikaa viettäessäni, ettei tämä lainkaan arvostanut suurpiirteisyyttäni. En siis rikkonut kaveruutemme aikana hänen luottamustaan, mutta aina hän löysi jotakin kritisoitavaa käytöksestäni silti. En vastannut tarpeeksi nopeasti tekstareihin, unohdin vastata johonkin doodle-kyselyyn jne. Siksi varmaan välimme viilenivätkin. Ja hän jaksoi paheksua elämäntyyliäni: miksi asun vuokralla, miksi matkustelen ”vaarallisiin paikkoihin” ym. Ehkä kaikille parempi niin, että te pikkutarkat ihmiset jatkatte elämän suorittamista keskenänne ja me boheemit halailemme puita keskenämme.

Tiedän mitä tarkoitat, sama juttu. Esimerkiksi eräässä suhteessani olin se suurpiirteinen ja en tarttunut pikkuasioihin, en soitellut perään, olin hellä ja kuunteleva, en tarvinnut pitkää miettimisaikaa lähdetäänkö johonkin vai ei enkä useinkaan perunut sopimaani ne. Olin, ainakin miehen puheiden mukaan, aivan erilainen kuin entinen. Hän kehui kuinka helppoa kanssani on olla ja kuinka ei ole koskaan tällaista elämää viettänyt kuin nyt kanssani jne.

No, lopputulema oli, että palasi sen exänsä luo, ilmeisesti ei sitten arvostanut kuitenkaan noita luonteenpiirteitäni joihin niin rakastui.

En tänä päivääkään ymmärrä miksi, mutta olkoon kuinka vaan.

Ehkä tosiaan kuitenkin niin, että olin liian erilainen (erikoinen) kuin exänsä, joka sitten kuitenkin paremmin sopi hänen omiin piirteisiinsä.

Eli just niin, että eläkööt tarkat keskenään ja ei niin pikkuasioihin tarttuvat keskenään.

Vierailija
5749/8881 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli mieleen se, kun Heikki häämatkalla aiheutti Miinalle fyysistä kipua ja nautti siitä. Otahan purkkaa.

Nyt Heikki sanoi, että hänestä tulee Miinan kanssa esiin parempia puolia kuin aiemmissa suhteissa. Tulee vaikutelma, että Heikki on aiemmissa suhteissaan ollut vieläkin ilkeämpi.

Olennaista on, että Heikissä on puoli, joka haluaa satuttaa ja nauttii siitä. Joku kommentoi, että Heikki taitaa katsoa piikittelyn oikeudekseen ja taitaa pitää itseään Miinaa parempana.

Miina itki juhannusterassilla ahdistuksesta. Kannattaa kuunnella sitä ahdistusta. Kannattaa katsoa, millainen Heikki objektiivisesti tarkasteltuna on. Ja miettiä, haluaako jakaa elämäänsä sellaisen ihmisen kanssa.

Siis mitä kipua? :o

Mistä sää puhut? :o 

Vierailija
5750/8881 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli mieleen se, kun Heikki häämatkalla aiheutti Miinalle fyysistä kipua ja nautti siitä. Otahan purkkaa.

Nyt Heikki sanoi, että hänestä tulee Miinan kanssa esiin parempia puolia kuin aiemmissa suhteissa. Tulee vaikutelma, että Heikki on aiemmissa suhteissaan ollut vieläkin ilkeämpi.

Olennaista on, että Heikissä on puoli, joka haluaa satuttaa ja nauttii siitä. Joku kommentoi, että Heikki taitaa katsoa piikittelyn oikeudekseen ja taitaa pitää itseään Miinaa parempana.

Miina itki juhannusterassilla ahdistuksesta. Kannattaa kuunnella sitä ahdistusta. Kannattaa katsoa, millainen Heikki objektiivisesti tarkasteltuna on. Ja miettiä, haluaako jakaa elämäänsä sellaisen ihmisen kanssa.

Siis mitä kipua? :o

Mistä sää puhut? :o 

Onhan tuo purkkalelu nyt SADISTISTA KIDUTUSTA!!!!##!!##

Vierailija
5751/8881 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta maar saavat palkkion. Samoin kuin maajussille morsian ohjelmassa.

Vierailija
5752/8881 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jonkun mielestä pikkumainen, mutta jo silloin kun oli Miinan ja Heikin häät ja Heikki sanoi sukkanauhaa hakiessaan, että hän ei lupaa kysy.

Kun Miina kysyi, etkö kysy lupaa, siis voi olla Heikiltä huumoria, mutta jos on vasta noin tunnin tuntenut koko ihmistä, niin silloin ei ole vielä aika tuonkaltaiselle huumorille.

Ja kuvaa myös sitä, että hyvin kärkkäästi ja nopeasti Heikillä nämä *huumori*lausahdukset suusta tulevat, eli jos on kielen päässä niin on myös mielen päällä.

Eri juttu jos olisi kyse vanhasta parista joka menee vihille, ronskikin huumori voi käydä, mutta tässä, muutenkin jo oudossa tilanteessa tulisi olla varovainen, ettei letkauta mitään, minkä voi tulkita väärin tai toisin.

Vierailija
5753/8881 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

SPOILER

En ymmärrä miksi Heikki oli sitä mieltä että käsilaukun on oltava täsmälleen saman värinen kuin yllä olevat vaatteet, ja että vaaleansininen käsilaukku ei käy tummansinisen mekon kanssa. Onko tästä joku sääntö? Minusta sopivat oikein hyvin yhteen, olenko toivottoman tyylitajuton?

Vierailija
5754/8881 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri samaa mieltä, jos on henkisesti vahva ihminen, niin ei ota vastaan mitä tahansa parisuhteessa, osaa vetää sen rajan mikä on soveliasta.

Kumppanin epäoikeudenmukaiset tai omaan itseen kohdistuvat arvostelut tai vaatimukset ovat ihan oikein päoikeudnmukaisia tai loukkaavia ja siis niihin reagoi tai ilmoittaa, että ei niitä hyväksy.

Nyt tuntuu, että Miina ihan kuin *palkitsee* Heikkiä huonosta käytöksestä olemalla mukava, ymmärtäväinen ja hellä. Toinen ei edes välttämättä silloin koe, että on *oikeesti* toiminnutkaan väärin, kun arvostelun ja röksäyttelyn jälkeenkin saa ihan samaa ihailevat käytöstä kuin hellyydenkin jälkeen.

Jos ja kun ihminen, kuten nyt ilmeisesti Heikki, on sosiaalisesti kömpelö ja ei ole paljonkaan kokemusta parisuhteesta, niin miten ihmeessä hän ymmärtää sen loukkaukset syvyyden? Kun kumppanin käytös on kokoaikaisesti häntä palvovaa, vai pienillä huomautuksilla ehkä joskus jotain sanoo, että ei tykkää jostain.

Olen myös sitä mieltä, että Heiki ei ehkä itse ei olisi ottanut piikittelyään puheeksi asiantuntijan istunnossa. Luultavasti Miina oli siitä jo ennen keskustellut ja ilmaissut, että se otetaan esille ja siitä oli etukäteen myös Heikille sanottu, että siitä pitää keskustella.

Taas tämä *kannettu vesi* ilmiö, josta jo aiemmin kirjoitin.

Kyllä Miina on ottanut asian esille useampaan otteeseen, mutta keskustellen, ei möykäten. Häämatkalla neuvoi kuinka ei ehkä kannata sanoa kumppanille, että joku vaate on ruma, mieluummin kehua kuinka joku toinen näyttää hienolta päällä. Ja C-more jaksossa heittää jo aika tiukkaan takaisin - Heikki ymmärtää yskän, lopettaa heti

Vierailija
5755/8881 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri samaa mieltä, jos on henkisesti vahva ihminen, niin ei ota vastaan mitä tahansa parisuhteessa, osaa vetää sen rajan mikä on soveliasta.

Kumppanin epäoikeudenmukaiset tai omaan itseen kohdistuvat arvostelut tai vaatimukset ovat ihan oikein päoikeudnmukaisia tai loukkaavia ja siis niihin reagoi tai ilmoittaa, että ei niitä hyväksy.

Nyt tuntuu, että Miina ihan kuin *palkitsee* Heikkiä huonosta käytöksestä olemalla mukava, ymmärtäväinen ja hellä. Toinen ei edes välttämättä silloin koe, että on *oikeesti* toiminnutkaan väärin, kun arvostelun ja röksäyttelyn jälkeenkin saa ihan samaa ihailevat käytöstä kuin hellyydenkin jälkeen.

Jos ja kun ihminen, kuten nyt ilmeisesti Heikki, on sosiaalisesti kömpelö ja ei ole paljonkaan kokemusta parisuhteesta, niin miten ihmeessä hän ymmärtää sen loukkaukset syvyyden? Kun kumppanin käytös on kokoaikaisesti häntä palvovaa, vai pienillä huomautuksilla ehkä joskus jotain sanoo, että ei tykkää jostain.

Olen myös sitä mieltä, että Heiki ei ehkä itse ei olisi ottanut piikittelyään puheeksi asiantuntijan istunnossa. Luultavasti Miina oli siitä jo ennen keskustellut ja ilmaissut, että se otetaan esille ja siitä oli etukäteen myös Heikille sanottu, että siitä pitää keskustella.

Taas tämä *kannettu vesi* ilmiö, josta jo aiemmin kirjoitin.

Kyllä Miina on ottanut asian esille useampaan otteeseen, mutta keskustellen, ei möykäten. Häämatkalla neuvoi kuinka ei ehkä kannata sanoa kumppanille, että joku vaate on ruma, mieluummin kehua kuinka joku toinen näyttää hienolta päällä. Ja C-more jaksossa heittää jo aika tiukkaan takaisin - Heikki ymmärtää yskän, lopettaa heti

Mut siis noi Miinankin "neuvot" on sit taas välillä sen verran övereitä, että niistä tulee tunne, että ovat vaan huumoria. Siis että pitäisi suurin piirtein kehua vaimoa maailman kauneimmaksi jne., mikä nyt on taas ihan toista ääripäätä. Toki voi olla, että hän jotain prinsessajuttua oikeasti haluaisikin.

Vierailija
5756/8881 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ok, että Heikillä on omat mieltymyksensä mikä on kaunista ja sopivaa toisen päällä. Asiasta nipottamiset on kuitenkin paljon mauttomampia kuin Miinan vaatteet...

Vierailija
5757/8881 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, että saako palkkaa, jos on töissä tv-tuotannossa? Oli sitten esiintyjä, ohjaaja, äänimies tai tsuppari, menetetystä vapaa-ajasta = työnteosta maksetaan palkkaa. Yksinkertaista.

Ensitreffit alttarilla esiintyjät tuskin tienaa hirveästi. Jos juuri näistä ihmisistä tulisi julkkiksia, hinnat nousevat, kun kysyntä lisääntyy. Veikkaan että kysymys on muutamista tonneista. Nämä ihmisethän kuitenkin myyvät persoonallisuutensa ruodittaviksi kaiken maailman foorumeilla ja kertovat lehdistölle tarinansa. Säälittää Rosa, kun sen maine on vähän kyseenalainen tällä hetkellä jos on aaveehen luottamista.

Vierailija
5758/8881 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näiden psykologien pätevyyttä voi oikeasti alkaa kyseenalaistaa, kun antavat Eetun jäädä tilanteeseen jossa Rosan käyttäytyminen on silkkaa henkistä väkivaltaa. Onko tämä joku koe siitä kuinka pitkään Eetu kestää menettämättä mielenterveyttään, luultavasti.

Rosa ei osaa hillitä tunteitaan ja on hyvin ikävä ihminen, mutta henkistä väkivaltaa? Ei, vaan ihan vain kypsymättömyyttä ja ahdistusta. Ei tunteet itsessään ole hyviä eikä pahoja. Kuten joku tuolla aiemminkin yritti tuoda esille, ei Rosa ole ollut tarkoituksella ilkeä, ei ole tehnyt pahoja tekoja. Hän ei vaan osaa olla ja käyttäytyä tunteidensa kanssa. Joka päivä tälläkin palstalla ihmiset kertoo useiden vuosien parisuhteistaan, joissa on vuosien ajan ollut ihan oikeaa henkistä väkivaltaa puolisoiden välillä. Aika vähällä olet päässyt, jos tuollaisen teineilynkin luet henkiseksi väkivallaksi.

Eikö se ole sama lopputuloksen kannalta onko henkinen väkivalta kestänyt lyhyen vai pitkän aikaa. Ei kai pituus tässä ole merkityksellistä vaan se mitä toisesta jää jäljelle Rosan käytöksen jälkeen. Henkistä väkivaltaa on varmasti monenlaista ja kyllä yksi muoto siitä on tehdä toinen epävarmaksi ja pitää varpaillaan että mitä seuraavaksi jne. Joutua kestämään epätasapainoisen ihmisen tunnemyrskyjä.  Tuskinpa kaikki henkiseen väkivaltaan taipuvaiset toimivat tietoisen tarkoituksellisesti. Eiköhän yhtä yleinen esiintymismuoto ole olla tällainen henkilö ihan tiedostamattaankin.

Vierailija
5759/8881 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miina ei vain vastaa Heikin käsitystä "tyylikkyydestä" - mikä se sitten lienee. Heikkiä katsellessa on aika vaikea arvata, mikä hänen mielestään on tyylikästä. T-paita ja farkutko?

Minulla oli jokunen vuosi sitten Heikin tapainen miesystävä, joka arvosteli jatkuvasti vaatteitani ja niiden värejä. Mies piti itseään suurenakin tyylitaiturina, mikä selvisi minulle vasta vähitellen, koska omasta mielestäni hänen pukeutumisensa ei ollut kovinkaan kummoista. Kerran erehdyin kehumaan, kuinka hän näytti kaikkein seksikkäimmältä niissä vaateissa, joita hän käytti yleensä puutarhatöissä, ja sekös järkytti häntä suuresti!  No, se suhde ei jatkunut muutamaa kuukautta pidempää...   

Vierailija
5760/8881 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ootte niuhoja ylitulkitsijoita 😂 hirveetä ois olla suhteessa tuollasen pilkunviilaajan kanssa. No en kyl ois ees...

Ketju on lukittu.