Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hankala tilanne suhteessa

Vierailija
03.11.2024 |

Ollaan oltu py kanssa 2 vuotta kimpassa. Ollaan 22 ja 25 v. 

Meillä on kuitenkin jonkin verran ongelmia suhteessa joihin kaipaisin jotain neuvoa. 

Riidellään usein samoista asioista suhteessa ja ne on asioita, jotka esim on tullut siitä kun py kommentoi mun kroppaa ja verhoilee ne vaan vitsiksi 

Tää saa mulle tosi epävarman olon, ja sitten kun se purkautuu siten, että sanon py:lle että musta tuntuu ettei hän välitä kun kohtelee mua noin, niin hän suuttuu aina todella paljon, ja alkaa haukkua mua, milloin huo**ksi ja millon tyhmäksi, milloin etten ole hänelle erityinen tai koskaan ollutkaan, tai että olen hänelle mitätön. 

Näiden kuuleminen sattuu todella paljon, koska nää samat toistuu joka tilanteessa. 

py ei ota sanojaan takaisin, eikä edes ole pahoillaan koskaan. 

Jos kerron hänelle että musta tuntuu myös ettei hän välitä sentakia mitä hän on mulle sanonut, hän suuttuu myös aina siitä. Olen hänen mielestä hankala, pyörin vanhoissa asioissa, en arvosta häntä jne. Sitten hän vaan sanoo että mun pitää olla turpakiinni, ja jos en suostu olemaan hiljaa kun hän sen noin rumasti sanoo niin en tottele häntä ja olen siksi hankala ja kamala nainen.

Eriasia jos hän nätisti pyytäisi että haluaa miettiä tilannetta ja palaa myöhemmin, sitten tietenkin suostuisin olemaan hiljaa ja antamaan tilaa, mutta ei noin että mut vaan hiljennetään noin alentavasti. 

Mä en jotenkaan ymmärrä, miksei hän voi edes yrittää ymmärtää, että mulle on ymmärrettävästi tullut olo, ettei hän välitä kun puhuu mulle noin rumasti ja ja että uskon sen kun hän on toistuvasti sanonut, että olen hänelle nolla ja en ole erityinen jne.

Hän nykyään aina oli miten tahansa ja kuinka varovasti tahansa avaan suuni ja yritän puhua asioista niin suuttuu ja haukkuu mut maan rakoon, ja uhkaa eroa, sanoo etten ole erityinen jne ja ollaan taas kierteessä että sitten mua alkaa vaivata mitä hän sanoo, ja hän ei pyydä anteeksi ja sitten hänen mielesstä mun pitää vaan olla hiljaa ja jos en tunne että hän välittää ja rakastaa niin olen kiittämätön ja hirviö jne  

Mitä tässä tilanteessa enää voi tehdä? Onko ero ainoa ratkaisu vai voisiko tilannetta jotenkin parantaa?

Anteeksi sekava teksti, mutta niin on suhdekkin jo niin sekava!

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tyttökulta, usko kokeneempia naisia: älä jää tuohon suhteeseen. Ero tulee nyt tai 10 vuoden päästä. Älä tuhlaa aikaasi tähän suhteeseen. 

Vierailija
2/29 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen oma huono itsetunto tulee ulos haukkumisena, joka on myös psyykkistä väkivaltaa. Kannattaa miettiä onko tämä suhde sen arvoinen. Yleensä ei ole. Se joka oikeasti rakastaa kohtelee myös hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttökulta! Uskon kokeneempia: lähde menemään. Kadut katkerasti jos jäät katselemaan tuota @skaa. Lähde ennen kuin toi mies tuhoaa sinut. 

Vierailija
4/29 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei kyllä parane millään. Jos on noin pahasti luonnehäiriöinen kumppani pelastautui ennenkuin henki lähtee. Ero.

Vierailija
5/29 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmepalsta- ensin ei kommentti tartu ja sit tuleekin jostain bittiavaruudesta. Sori tuplaus. 1 ja 3

Vierailija
6/29 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvään suhteeseen ei kuulu toisen haukkuminen ja vähättely. Piste. Erimielisyyksiä on kaikilla, mutta aikuiset eivät hoida asioita noin. Lähde suhteesta, koskat uota se tulee aina olemaan. Varmasti saat paremmankin miehen joka arvostaa sinua ja kohtelee hyvin. 

Vierailija
7/29 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa. Toi on vasta alkusoittoa. 

8/29 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää naiset ikinä suostuko suhteeseen jossa toinen dissaa, monoa perseeseen ja menoksi. Oon kuvitellut ettei nykyajan naiset suostu tuommoseen.

Vierailija
9/29 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 vuoden parisuhdekokemuksella: kukaan ei ole ikinä sanonut minulle noin kuten sinulle on sanottu. Ja jos olisi, niin se olisi ollut lähtö samantien.

Vierailija
10/29 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi parantaa, eikä noihin mikään katuminen auta.Tuollaisia ei vaan sanota. Ero edessä.

Vierailija
11/29 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sua lapsiparka. Lopeta se suhde EILEN. Maailmassa on kunnollisiakin miehiä.

Vierailija
12/29 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika etsiä uus py! 

Vierailija
13/29 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua sitten kiukuttaa tuo, että toiselle halventavasti tai rumasti puhuminen yritetään poispyyhkiä vitsin varjolla! Jo lapsille opetetaan koulussa (olen ope) ,ettei vitsi ole mikään tekosyy puhua toiselle rumasti. EI IKINÄ!

Siispä neuvoni on sama kuin edellisilläkin: jätä se tyyppi. Löydät satavarmasti paremman!

Vierailija
14/29 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että kirjoitit tänne. Monet tuollaisessa suhteessa olevat eivät tee asialle mitään kun narsisti on saanut manipuloitua uhrinsa kuvittelemaan että vika olisikin kuitenkin hänessä itsessään, ja sitten tapahtuukin jotain hirveää  tai vähintään itsetunto on revitty ihan riekaleiksi. Lähde nyt, niin ymmärrät aika pian, miten oikein teit. Mitään muuta vaihtoehtoa ei ole, jos tuo, mitä kerroit on totta.

Vierailija
15/29 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt leuka pystyyn ja eri teille. Arvosta itseäsi ja lähde tuosta suhteesta. Terveessä parisuhteessa ei toisista noin puhuta vaikka kuinka riidoissa oltaisiin ja tulet sen varmasti tulevaisuudessa huomaamaan myös itse. 

Vierailija
16/29 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tällaiset miehet aina löytävät tyttöystävän, mutta itse en pääse edes treffeille?

Vierailija
17/29 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua sitten kiukuttaa tuo, että toiselle halventavasti tai rumasti puhuminen yritetään poispyyhkiä vitsin varjolla! Jo lapsille opetetaan koulussa (olen ope) ,ettei vitsi ole mikään tekosyy puhua toiselle rumasti. EI IKINÄ!

Siispä neuvoni on sama kuin edellisilläkin: jätä se tyyppi. Löydät satavarmasti paremman!

Juuri tuo. Kiusaajat puolustelevat juuri noin, että se oli vaan läppää.  Niin, on meinaan aika huonoa läppää silloin.

Vierailija
18/29 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä sanon että pistä likka pennit jonoon ja lähde kun vielä voit!

Vierailija
19/29 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä punainen lippu liehuu korkealla. Älä tuhlaa aikaasi. Sisäistä tämä nyt kunnolla: Mies ei välitä sinusta. Kukaan puolisoaan kunnioittava ihminen ei puhu noin.

Vierailija
20/29 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elät parhaita vuosiasi. Ei kannata tuhlata niitä tuollaiseen tyyppiin. Voisit helposti saada miehen, joka oikeasti pitää sinua hyvännäköisenä ja kohtelee sinua hyvin. Kun nykyinen poikaystävä nälvii ja haukkuu sinua, hän paljastaa todelliset tunteensa sinua kohtaan. Hän ei välitä sinusta eikä arvosta sinua. Eikä sinun tarvitse yrittää parantaa tai muuttaa häntä. Ero on paras ratkaisu.

Jos eroat nykyisestä, ole varovainen. Tuollainen mies voi äityä väkivaltaiseksi erotilanteessa. Jos asutte yhdessä, valmistele eroa miehen selän takana. Hanki ensin asunto itsellesi mieheltä salaa, sitten pyydät omia sukulaisia ja kavereita muuttoavuksi ja muutat pois silloin, kun mies ei ole kotona. Vasta sen jälkeen ilmoitat miehelle erosta.