Ensitreffit alttarilla OFFICIAL 2018
Kommentit (8881)
Vierailija kirjoitti:
Spoiler:
Ensi viikon jaksossa Rosa ja Eetu menevät kokeilemaan bmx-pyöräilyä, mikä on molemmille uusi laji. Rosa ottaa nokkiinsa, kun Eetu neuvoo häntä. Ei kuulemma kaipaa kritiikkiä amatööreiltä. Rosa vaikuttaa myös pitkävihaiselta, koska mököttää vielä myöhemminkin niittypiknikillä. Rosan mielestä heillä on kommunikaatio-ongelmia. Facebook-päivityksen tekeminenkin kesti Eetulta liian pitkään ja oli Rosan oli huono siivota, kun Eetun asunnosta ei löytynyt pesuainetta (miksei Rosa voinut käydä ostamassa?).
😂😂 eikä??! Missä tolla muijalla on vamma? Ylä- vai alapäässä? Kestopmsoireinen narsistinen stressikönkkääjä. Joo, otetaan se tähän ohjelmaan 😨
Vierailija kirjoitti:
Mä en ehkä ihan tajua, mikä "sitruuna" tai hapannaama Rosa on. Ei nyt ihan synkkaa toisen kanssa, mutta ihan normaali ihminen.
Normaali ihminen? Omassa kaveripiirissä ei oo ainakaan noin ynseitä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ihmetellyt sitä, miten Rosa on voinut päästä sairaanhoitajaksi??? Tuollaisella luonteella!!!
Miksi oletat, että Roosan luonne ei sopisi hoitajan hommiin? Hän on varmasti ammattitaitoinen ja ammatillinen päivystyksen hoitaja, joten ihan hyvin sopii.
Ovat kuulemma Heikin kanssa yhä yhdessä.. nähty heilastelevan. Sääliksi käy naista...
Vierailija kirjoitti:
Rosa on ihan kauhea... Eetu ymmärtäisit, että saat itsellesi paremman naisen. En tajua kuinka olet jaksanut tuota kiukuttelevaa akkaa.. Rosa on käytöksensä perusteella pikkulapsi..
Tsot, tsot - mitä on sovittu? Vain yksi Rosa-viesti sinulta päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainoa jolla tulee mieleen että Eetu on kaapissa?
Et, mä ajattelin näin heti ku näin sen ja kuulin sen puhuvan. lisäks vielä vaatevalinnatkin on jotenkin.. no gay. Sori, missään nimessä ei oo mitään homoja vastaan, mut sellaset vibat vaan tulee.
Mä ajattelin alussa, että Eetu on aika nallekarhu, mutta ei nyt silti homotutka varsinaisesti hälytä.
Toisaalta musta toi Heikin käkätys on aika naismaista. Naismainen puhetapa on kamala turn-off heteronaiselle. Ja kyllä, olen seurustellut sellaisen kanssa.
Ai epäilikö joku että Eetu olis gay...no ei ole.
Satun tietämään🤗
CMORE-SPOILER
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Vesa ja Sini lähtevät juoksutreffeille, jotka ansaitsevat erityismaininnan palstalla käydyn keskustelun vuoksi: Vesan meno on erittäin kevyen näköistä ja Sinikin jaksaa hyvin, vaikkei ole tottunut juoksija. Tästä voimme tehdä johtopäätöksen, ettei ulkomuoto tosiaankaan aina kerro, kuinka hyvä kunto jollakin on, tai kuinka liikunnallinen hän on.
Sini ja Vesa käyvät myös lenkin jälkeen syömässä. Ruokapöytäkeskustelusta jää ikävä kyllä sellainen olo, että nämä kaksi eivät kohtaa älyllisellä tasolla. Lisäksi kertovat kameralle, että suhde on viime aikoina ollut vuoristorataa Sinin tunnekuohujen ja ahdistuksen takia. Jotenkin jakso jätti omalta osaltani ihan avoimeksi, miten tässä käy. Ilmeisesti katsojilta on tarkoituksella pimitetty noita huonoja hetkiä.
Rosa ja Eetu... Tää homma on viimeistään nyt taputeltu. Rosa tekee kauden ensimmäisen hyväntahdoneleensä Eetua kohtaan tarjoutumalla siivoamaan tämän kämpän. Pesuainetta ei löydy, joten Rosa ryhtyy toimeen pelkällä vedellä ja rätillä.
Siivoamisen jälkeen Rosa kertoo Eetulle (omasta mielestäni ihan neutraaliin sävyyn), että lopputulos olisi ollut parempi, jos pesuainettakin olisi ollut. Eetu näyttää menevän aivan pois tolaltaan ja näyttää valehtelematta pidättelevänsä itkua. Tilanne eskaloituu BMX-treffeillä, joilla Rosan pikkumaisuus repeää liitoksistaan. Eetu menee kommentoimaan Rosan suoritusta (ihan ystävälliseen sävyyn), minkä Rosa tulkitsee perusteettomaksi pätemiseksi. Rosa vetää siis herneen nenään, kun "lajista mitään tietämätön Eetu" alkaa neuvoa häntä. Tämän jälkeen kiukustunut Rosa aloittaa passiivis-aggressiivisen ja sarkastisen v*ttuilun Eetulle tämän omista taidoista. Eetu ei ymmärrä Rosan olevan kiukkuinen (mikä antaa Eetusta kyllä melko hitaan kuvan, sen verran yksiselitteistä Rosan käytös on), mikä suututtaa Rosaa entisestään. Kireä tunnelma heidän välillään jatkuu, kun Eetulla kestää Rosan mielestä liian kauan päivittää Facebookia ennen pihapiknikille lähtemistä tai jotakin muuta vastaavaa... Näiden kahden seuraaminen alkaa tuntua jo todella raskaalta ja epämiellyttävältä.
Miina ja Heikki lähtevät vaateostoksille. Heikki toteaa Miinan olevan liian pikkumyymäinen vastatakseen hänen käsitystään naisellisesta naisesta. Suppailutreffeillä Heikki turhautuu omaan osaamattomuuteensa ja heittää huumorilla toivovansa Miinankin tippuvan laudalta. Hetken päästä Miina menee ja hyppää veteen ilmeisesti myötätunnosta... Tilanteessa on kuitenkin paljon naurua, mutta pistää silti miettimään tuon suhteen dynamiikkaa. Mitään muuta mielenkiintoista näiden välillä ei oikeastaan tapahdu, mutta pätkä seuraavasta jaksosta lupaa uskontoon liittyvää draamaa. Myös Rosan ja Eetun tilanne kärjistyy sanaharkaksi asti...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainoa jolla tulee mieleen että Eetu on kaapissa?
Et, mä ajattelin näin heti ku näin sen ja kuulin sen puhuvan. lisäks vielä vaatevalinnatkin on jotenkin.. no gay. Sori, missään nimessä ei oo mitään homoja vastaan, mut sellaset vibat vaan tulee.
Siis joku perus ruutupaita ja sit mökillä hihaton paita. Miten gay?
Vierailija kirjoitti:
En usein arvostele ihmisiä, varsinkaan kauniimman sukupuolen edustajia, mutta nyt on kyllä pakko sanoa, että en kyllä tuon Rosan kaltaisen naisen kanssa haluaisi päiviäni jakaa.
M36
Luonne on kyllä hankala, mutta tarpeeksi jämäkkä mies saa senkin toimimaan toivotulla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Sinin ja vesan porukan ryhmäpeli vaikutti hauskalta, taidan ottaa käyttöön seuraavissa juhlissa 😄
Tuon tapaisia ryhmäleikkejä tehdään erilaisilla kursseilla keventämään ja varmaan just tuota päiväkodissa.
Omat veikkaukset:
Rosa ja Eetu eroaa(toivottavasti!) Rosa jää vanhaksi piiaksi.
Miina ja Heikki pysyy yhdessä(valitettavasti)
Vesa ja Sini pysyy yhdessä
Näyttää siltä, että Rosa haluaa sabotoida suhteensa, taustalla usein se, ettei kykene/ uskaltaudu läheisyyteen. Varmaan toiminut näin aiemminkin miesten kanssa, siksi on edelleen sinkku, vaikka on kivan näköinen.
Joka tapauksessa tosi aggressiivinen Eetua kohtaan, joka ei osaa pitää puoliaan.
Mua jaksaa huvittaa Heikin pokerinaama. Tulkitsematon ilme silloinkin kun selitti miten paljon Miina merkitsee jo hänelle: "Kyllä mulla on semmosia voimakkaita kiintymyksen ja rakkauden tunteita heränny Miinaa kohtaan -_-"
Toisaalta kun Heikin katse on Miinassa, siitä jotenkin paistaa ihailu ja tyytyväisyys näkemäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ehkä ihan tajua, mikä "sitruuna" tai hapannaama Rosa on. Ei nyt ihan synkkaa toisen kanssa, mutta ihan normaali ihminen.
Normaali ihminen? Omassa kaveripiirissä ei oo ainakaan noin ynseitä ihmisiä.
Niin siis mä pidän ihan normaalina ihmistä, joka on parhaimmillaan omien kiinnostustenkohteiden ja omien kavereiden seurassa. Lukkiutuu ja ärsyyntyy, kun on seurassa, joka ei kiinnosta. Reipas. En tiedä, mitä vitsiniekkailua tuossa varsinaisesti haetaan. Jutteli myös ihan normisti porukassa. Viime jaksossa oli ihan normi metsäretkellä ja avovesillä.
Enkä mä ihmettele mitään kuulokejuttujakaan. Jos ja kun on tottunut asumaan yksin ja on ihmisenä sellainen, joka tekee töitä aika täysillä, niin sen jälkeen pitää palautua. Mä tuun töistä hetkeks koneelle ja otan päikkärit. Sen jälkeen alan palautua tähän maailmaan. Heti töiden jälkeen en voi tehdä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Spoiler:
Ensi viikon jaksossa Rosa ja Eetu menevät kokeilemaan bmx-pyöräilyä, mikä on molemmille uusi laji. Rosa ottaa nokkiinsa, kun Eetu neuvoo häntä. Ei kuulemma kaipaa kritiikkiä amatööreiltä. Rosa vaikuttaa myös pitkävihaiselta, koska mököttää vielä myöhemminkin niittypiknikillä. Rosan mielestä heillä on kommunikaatio-ongelmia. Facebook-päivityksen tekeminenkin kesti Eetulta liian pitkään ja oli Rosan oli huono siivota, kun Eetun asunnosta ei löytynyt pesuainetta (miksei Rosa voinut käydä ostamassa?).
Johan tässä loppuikin tämä jakso, niin piti rynnistää heti paikalle spoilaamaan?
Tuossa yläpuolellahan luki spoiler, eli voi skipata, jos ensi jakso ei kiinnosta. Täällä oli aiemmin oma spoiler-ketju, mutta joku poistatti sen. T.eri
Nyt on kyllä asiantuntijoille tullut iso
virhe, kun tuon hapannaama Rosan ovat
ottaneet tähän ohjelmaan.
Kyllä käy sääliksi Eetua, kun tuon sai parikseen.
Rosa ja edellisen kauden Petri vois sopia toisilleen. Samalla tavalla nyrpistelevät naamaakin analysoidessaan avioliittonsa tilaa.
En muista että kukaan tämän konseptin kilpailijoista olisi herättänyt mussa niin paljon ärsytystä kuin Rosa. Ihan järkyttävän huonoa ja lapsellista käytöstä jatkuvasti! Vaikka vastapuoli ei kiinnostaisikaan niin joitakin perus käytöstapoja toista ihmistä kohtaan luulisi olevan. Tuolla ulkonäöllä saati luonteella ei todellakaan ole varaa olla mikään nirpistelevä prinsessa.
Voi Eetu...sinusta tulee niin ihana aviomies ja lasten isä jollekin oikealle naiselle. <3
Rosa on ihan kauhea... Eetu ymmärtäisit, että saat itsellesi paremman naisen. En tajua kuinka olet jaksanut tuota kiukuttelevaa akkaa.. Rosa on käytöksensä perusteella pikkulapsi..