Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensitreffit alttarilla OFFICIAL 2018

Kommentit (8881)

Vierailija
3861/8881 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eetu on ihana mies, mutta Rosa on "hirviö" ! Ihmettelen, miten Rosa on läpäissyt seulan ja päässyt tähän ohjelmaan. Pelkään Eetun mielenterveyden puolesta !

Vierailija
3862/8881 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eetu on ihana mies, mutta Rosa on "hirviö" ! Ihmettelen, miten Rosa on läpäissyt seulan ja päässyt tähän ohjelmaan. Pelkään Eetun mielenterveyden puolesta !

Blaah, sinä se jaksat tuota samaa koko ajan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3863/8881 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä keskustelu. Täällä useampi kommentoija on kertonut olevansa äkkipikainen tai kiukuttelija ja puolustellut itseään, että on vain sellainen, mutta onneksi on saanut kumppanin joka osaa joko ymmärtää ja tukea tai sitten asettaa rajat. Mielenkiintoista on se, että kukaan ei ole tänne kommentoinut, että hänellä on äkkipikainen kiukuttelija kumppanina, ja se on ihanaa.

Vierailija
3864/8881 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekassa ja vielä toisessaki jaksossa ajattelin että Miina ja Heikki on täysin erilaisia ihmisiä, että sen parin "taivalta" on kyllä kivulias kattoa :D MUTTA! osoittautuikin että ne ovat mielestäni sarjan sulosin pari :) 

Vierailija
3865/8881 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekassa ja vielä toisessaki jaksossa ajattelin että Miina ja Heikki on täysin erilaisia ihmisiä, että sen parin "taivalta" on kyllä kivulias kattoa :D MUTTA! osoittautuikin että ne ovat mielestäni sarjan sulosin pari :) 

Niin, tai Miina on suloinen. Heikki taas.. no, ei mennä siihen.

Vierailija
3866/8881 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä keskustelu. Täällä useampi kommentoija on kertonut olevansa äkkipikainen tai kiukuttelija ja puolustellut itseään, että on vain sellainen, mutta onneksi on saanut kumppanin joka osaa joko ymmärtää ja tukea tai sitten asettaa rajat. Mielenkiintoista on se, että kukaan ei ole tänne kommentoinut, että hänellä on äkkipikainen kiukuttelija kumppanina, ja se on ihanaa.

No mulla on juuri tuollainen puoliso joka menee ihan sijoiltaan, kun ei ole ruokaa just nyt. Ei varmasti tarvitse kertoa et on aika raskas ihminen parisuhteessa. Se paska vaan kun menin rakastumaan siihen.

Eikä tommoselle käy sekään et toinen sanos että: "turpa kiinni nyt". Siitä seuraisi kolmen päivän hiljaisuus. Saati et menis neuvomaan vahvana persoonana mihin parkkeerata auto... :D

Vierailija
3867/8881 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt hei, Rosa on ihan normaali ihminen, joka on tilanteessa josta ei pidä, ihmisen kanssa josta ei piittaa. miten itse käyttäytyisitte jos joutuisitte tuollaiseen tilanteeseen? Toiset on vähän tylympiä kuin toiset ihan luonnostaan, mutta ei se itsessään ole mitenkään patologista. Mä pidän itseäni tosi ystävällisenä ja kivana tyyppinä joka välttää konfikteja eikä pidä draamasta, ja on aina kohtelias, mutta olen itsekin ollut tilanteissa, joissa vastapuoli vaan vituttaa ja ärsyttää (ihan ilman omaa syytään jopa) niin, että minusta kuoriutuu hyvin ikävä ihminen, jota en meinaa itsekään tunnistaa.  

No minä ainakin käyttäytyisin tuollaisessa tilanteessa kohteliaasti, ehkä etäisesti ja minusta ehkä näkisi että kohtelias käytös olisi vähän sellaista työelämässä totuttua kuin asiakkaita kohtaan olevaa kohteliaisuutta. Mutta ystävällisen kohteliaasti käyttäytyisin. En todellakaan alkaisi kiukuttelemaan tai puhumaan toiselle tylysti. Varoisin tosin visusti, että toinen ei tulkitsisi ystävällisyyttäni rakastumiseksi, joten siksi se sellainen etäinen ote.

Eihän me olla nähty kuin muutama kohtaus. En usko että aina tiuskii. Tuotanto halunnut tuoda parhaat hetket esille .

Eetu näyttää tykkäävän rosasta, eli varmaan on ollut hyviä hetkiä paljon.

Mehän ollaan nähty Rosa vain yövuorojen välissä ja nälissään . Uskon että treenin jälkeen. Itse olen myös urheilun jälkeen todella nälkäinen. Sellaista se kestävyysurheilu on. Varnasti olisi pitännyt toimia toisin, mutta ihmisiä me vain ollaan kaikki.

Tää nyt on tämmöinen mun näkemys . En en usko että pahoja ihmisiä on edes.

Ei minunkaan mielestä R mikään paha ihminen ole. Mutta luulisin, että yötöissä sairaalassa tai ensiavussa tai missä se nyt on, niin tulee ihan työvuorossa paljonkin hetkiä, että on nälkä ja väsy. Ja silti siellä töissä varmaan kovasta nälästä ja väsymyksestä huolimatta pystyy olemaan ihan kohtelias potilaille ja työkavereille. Miksei sitä sitten muka pystyisi olemaan myös kotona viiden viikon projektin ajan ne muutamat tunnit, kun tv-kuvaajat on siinä läsnä?

Siinä on se, että töissä - varsinkin hoitoalan hommissa - on usein päällä voimakas ammattirooli. Se kestää aika paljon ja joskus vähän liikaakin. Sitten kun pääsee kotiin, niin haluaa kyllä riisua sen roolin ja olla ihan oma itsensä. Ja silloin ei välttämättä jaksa yhtään mitään muuta kuin sen oman mielihalunsa.

Höpöhöpö! Tai ehkä sinulla on niin. Itse huomioin kyllä kotona muutkin ihmiset enkä mene vain omat mielihaluni mielessä. Ja kyllä, teen myös yötyötä, aivan kuten Miinakin ja moni muu.

Ihmeellinen olettamus ettei 26-vuotiaan tarvitsisi käyttäytyä? Jokainen on joskus nälkäinen/väsynyt/tms. mutta ei silti pidä kohdella toista huonosti. Muutaman kerran voisin vielä ymmärtää mutta en ole nähnyt Rosalta minkäänlaista muuta käytöstä!

Ja ihan turha syyttää Eetun kiltteyttä tms. Toisilla nyt sattuu olemaan käytöstavat eivätkä pura negatiivisia tunteitaan toiseen - varsinkaan puolituttuun!

Vierailija
3868/8881 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kait kukaan sellaista sano, harva ylistää kumppanin huonoja puolia. :D

On mun mies kyllä sanonut, että huono puoli mussa on äkkipikaisuus. on kuitenkin eri asia olla äkkipikainen siten, että heiluttelee arvaamattomasti hedelmäveistä, kun reagoida nopeasti asioihin ja kiihtyä nollasta sataan. Epävakaa persoonallisuus on ihan eri asia kuin normaali temperamentti.

Olen kuulemma ihan lapsesta asti reagoinut nopeasti ja nokkelasti, hoksannut asioita ja pistänyt toimeksi. Mitä pahaa siinä on? Toiselle pitää sallia ne puutteet. Hyviä puolia äkkipikaisuudessa ovat lyhytvihaisuus ja spontaanius, ne ovat niitä hyviä kääntöpuolia. Mies on sanonut, että rauhallisempi exänsä ei voinut lähteä extempore edes kauppaan, kun piti valmistautua ja meikata. Telttaan sitä ei kuulemma saanut millään. Mä lähden reissuun äkkilähtönä mielellään, mutta kykenen myös suunnittelemaan pitkälle. Nopea reagointi on mulle luontaista.

Luuletko sä, että kaikki pitävät Eetun kaltaisista ihmisistä? Että kaikki maailman miehet haluavat rauhallisen, hiljaisen ja harkitsevan naisen, joka punnitsee kaikkea mitä tekee ja suunnittelee kaiken etukäteen? Sellaisille naisille on varmasti tilausta monellakin ihmisellä, mutta ei sellainen kumppani sovi kaikille. Omassa tapauksessani mun mies on rauhallisempi kuin minä, ja on kertonut nauttivansa siitä, kun sohvalle laiskottelun sijasta mä houkuttelen hänet lenkille. Itse taas olen ymmärtänyt rauhallisten aamujen arvon, ja annan miehen heräillä rauhassa.

Parisuhde on toisen kunnioittamista ja erilaisuuden arvostamista, ei pidä keskittyä huonoihin puoliin, mutta omat huonot puolensa pitää tiedostaa, eikä perustella omaa hölmöilyään sillä.

Vierailija
3869/8881 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkuin täällä on sanottukin: alkuvaihe kestää viisi viikkoa. Kyllä se pitäisi jaksaa ja tsempata, edes ne lyhyet tunnit mitä kameraryhmä on paikalla.

Jos on työstressiä tms. niin ei olisi pitänyt hakea koko ohjelmaan. En todellakaan ymmärrä miksi Rosa on hakenut.

Vierailija
3870/8881 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on CMore mutta ei tee mieli katsoa uusinta jaksoa, koska Rosan kiukuttelu saa huonolle tuulelle ja se ei liene viihteen tarkoitus?

Toivottavasti Eetu pääsee äkkiä tilanteesta pois!

Vierailija
3871/8881 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mulla on juuri tuollainen puoliso joka menee ihan sijoiltaan, kun ei ole ruokaa just nyt. Ei varmasti tarvitse kertoa et on aika raskas ihminen parisuhteessa. Se paska vaan kun menin rakastumaan siihen.

Eikä tommoselle käy sekään et toinen sanos että: "turpa kiinni nyt". Siitä seuraisi kolmen päivän hiljaisuus. Saati et menis neuvomaan vahvana persoonana mihin parkkeerata auto... :D

Mulle kyllä voi sanoa, että turpa kiinni nyt. Miehellä kesti jonkin aikaa tajuta, että mulle voi sanoa niin. :D Exänsä oli alkanut itkemään, kun mies oli toivonut, että voisiko keittiön siivota heti sotkemisen jälkeen. Minä voin hyvin siivota jos toinen sanoo, enkä ole tajunnut.

Suhteen alussa siirrettiin miehen kanssa yhtä sen lipastoa ja intin, että se pitää laittaa näin, mies toivoi toisin. Intin hetken ja mies sitten ärähti, että se on minun kämppä ja lipasto, minä päätän. Sitten sanoin, että aha. Siirtämisen jälkeen kysyin, että juodaanko kahvit. Mies luimisteli hetken ja kysyi, että enkö ole vihainen kun hän sanoi niin pahasti. :D En mä edes tajunnut, että se oli pahasti sanomista. Miehen mukaan on ihanaa, kun mulle voi sanoa suoraan enkä ala itkemään, jos sanoo napakasti. Sen verran itsepäinen olen, että aina en tajua muiden olevan oikeassa.

Tässä lipaston tapauksessa tosin se siirrettiin siihen mihin mä olin ehdottanut, koska mies löi jatkuvasti siihen varpaansa siinä kyseisessä paikassa. Olin sen verran kiltti, että en asiasta aukonut päätäni, mutta mies nauroi asialle. :)

Itsepäisyys on ok, jos ymmärtää antaa periksi. Varmaan kaikki eivät ymmärrä. Oma temperamentti on oman miehen kanssa laantunut siltä osin, että kun mies on niin huomioiva, niin minäkin osaan nykyisin ottaa huomioon paljon enemmän sen toisen. Oma ex ei sanonut mitään ikinä vaan hautoi sisälleen ja räjähti sitten kerralla. Tuntui epäreilulta, että ei voinut oikein muuttaa käytöstään kun siinä hetkessä toinen pysyi vaiti. SE on raskaampaa mielestäni, kuin temperamenttisen kumppanin kanssa eläminen.

Vierailija
3872/8881 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ehkä ei nyt kannata sentään liioitella, alkaa epäilyttää lähinnä joidenkin kirjoittelijoiden mielenterveys. Kai kohta on joku Free Eetu -kampanja pystyssä...

Vierailija
3873/8881 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, tai Miina on suloinen. Heikki taas.. no, ei mennä siihen.

Samaa mieltä, mutta jotenkin ne on yhdessä sulosia. Uskon että niiden liitto saattaa kestää pidempää kuin muiden :D 

Vierailija
3874/8881 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ehkä ei nyt kannata sentään liioitella, alkaa epäilyttää lähinnä joidenkin kirjoittelijoiden mielenterveys. Kai kohta on joku Free Eetu -kampanja pystyssä...

Mulla tulee kyllä mieleen, että mikä on se oikea syy tähän Rosan panetteluun? Iso osa vain sitä samaa hirviö, kakara ym ym.

Vaikuttaako Eetu niin täydelliseltä saaliilla että kaikki sinkut odottaa että onko kohta vapailla markkinoilla ? Vai kateus ? Kunnianhimoinen, urheilullinen, hyvä työ ja nätti. Seiska päivää jo kertoikin että hankkiikun ihan hyvin 😅

Ei se kyllä R niin kamala ole, vaikka huonosti käyttääntynyt noissa mitä ollaan nähty

Vierailija
3875/8881 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla tulee kyllä mieleen, että mikä on se oikea syy tähän Rosan panetteluun? Iso osa vain sitä samaa hirviö, kakara ym ym.

Vaikuttaako Eetu niin täydelliseltä saaliilla että kaikki sinkut odottaa että onko kohta vapailla markkinoilla ? Vai kateus ? Kunnianhimoinen, urheilullinen, hyvä työ ja nätti. Seiska päivää jo kertoikin että hankkiikun ihan hyvin 😅

Ei se kyllä R niin kamala ole, vaikka huonosti käyttääntynyt noissa mitä ollaan nähty

Ihmiset assosioivat Rosaan omat antipatiansa, siitä tässä on kyse. :) Netti on täynnä introverttejä ihmisiä, jotka eivät uskalla reaalimaailmassa näyttää tunteitaan ja fiiliksiään, vaan he patoavat sisälleen asiat ja "järkyttyvät" niistä ihmisistä, jotka osoittavat kaikki tunteensa suoraan.

Tässä on sama ilmiö kuin aamutorkuissa ihmisissä, jotka haukkuvat aamuvirkkuja ihmisiä rasittaviksi. :) Itseäni huvittaa tämä Rosan haukkuminen, ai että kun voi kirpaista, kun telkkarissa on kerrankin nainen joka käyttäytyy oman arvonsta tuntevasti.

Hämmentävää tosin on se, että Eetun luonteessa ei haluta nähdä mitään kehitettävää. 

Vierailija
3876/8881 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jotka osoittavat kaikki tunteensa suoraan

Usein tilanne taitaa kuitenkin olla se, että suoraan sanojat eivät kestä, jos heille itselleen sanoo suoraan. 

Ja jos kestävät, niin silloin parisuhteesta tulee vastavuoroista huutamista.

Jatkuva kielteinen suunsoitto taas koetaan lähes poikkeuksetta stressaavaksi.

En ymmärrä ihmisiä, jotka arvostavat suoraan sanomista. Esimerkiksi pomo, joka ei suhtaudu asioihin rakentavasti ja ihmisiin pehmeästi, aiheuttaa aivan hirveän stressin. Minä kyllä kestän kuulla kritiikkiä, kun se esitetään pehmentäen ja rakentavasti ratkaisuehdotuksia tarjoten, mutta sitä en kestä, jos pomo tulee huutamaan minulle säännöllisesti.

Olen myös sitä mieltä, että jos suoraan sanomisesta ei loukkaannu, niin silloin ei myöskään anna arvoa kumppanilleen. Jos kovat sanat eivät satuta, niin se tarkoittaa, ettei kovien sanojen puhujalla ole arvoa vaan että hänen purkauksiinsa voi suhtautua välinpitämättömästi.

Vierailija
3877/8881 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ihmettelen miten monen mielestä tollanen kiukuttelu on ok! 😮

Oman arvonsa tunteva ihminen on onnellinen eikä hän lyttää toista ihmistä.

Vierailija
3878/8881 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ihmettelen miten monen mielestä tollanen kiukuttelu on ok! 😮

Oman arvonsa tunteva ihminen on onnellinen eikä hän lyttää toista ihmistä.

No näinpä. Onnellinen ihminen, jolla on terve itsetunto, hän ei tunne mitään tarvetta purkaa stressiä muihin tai lytätä muita ihmisiä.

Vierailija
3879/8881 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomattomia nää parisuhdetarinat täällä! Mulle kun joku mies ärähtelis tai käskisi pitää turvan kiinni niin se olisi kyllä siinä!

Mihin on hävinnyt toisen kunnioitus, käytöstavat ja normaali oleminen. Jotkut vielä kehuskelevat miten ovat äkkipikaisia ja hankalia. Ehkä he sitten myös ymmärtävät Rosaa jos tollanen kiukuttelu on heistä normaalia.

Vierailija
3880/8881 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

...pöh kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko olla, että Rosa ja Eetu kokeilivat hääyön sijaan vasta häämatkalla seksiä, eikä se miellyttänyt? Itsellä ainakin menee niin, että jos olen tutustumassa johonkin ja seksi on pettymys, sänkytavat huonot, muna pieni, henki haisee tms, niin jotenkin kaikki aiempi hyvä kumoutuu ja haluan vaan eroon tyypistä ja äkkiä. Kaikki fiilikset vaan menee ihan täysin. Jotenkin tuo tuollainen yhtäkkinen muutos heillä kielii jostakin tuollaisesta ”turn-off” seikasta, joka voi olla pienikin yksityiskohta, mutta joka on sattunut olemaan toiselle se vahva deal breaker.

Tämä voisi hyvin olla, mutta silti Rosa käyttäytyy lapsellisesti. Voisi sitä kohtelias olla toista kohtaan, vaikka ei sytyttäisikään.

Vaikea käsittää, että miksei Rosa voinut vaan sanoa siinä ruokakohtauksessa heti että kiltti hei mulla on hirveä nälkä ja oon niin poikki että voidaanko vaan nopeasti laittaa jotain. Moni ihminen, todennäköisesti Eetukin, ei osaa vastata tiukasti kiukutteluun, koska on kasvatettu noudattamaan käytöstapoja ja käyttäytymään fiksusti ja puhumaan kauniisti joka tilanteessa. Ei se mielestäni ole merkki liiallisesta kiltteydestä vaan hyvistä käytöstavoista. Ja varsinkin tilanteessa, jossa ei vielä ole tunnettu kuin pari viikkoa.

Pakko suuresti ihmetellä näitä Rosan ja myös viimevuotisen kiukuttelijanaisen Aliisan touhuja, heidän asennetta ja käytöstapoja... Sellaiset naiset kai alitajuisesti kaipaavat henkisen nyrkin ja hellan väliin. Vaikkeivät ikinä sitä itse myöntäisi! Sitten jauhetaan jostain kemiasta puolustukseksi.

Ketju on lukittu.