Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensitreffit alttarilla OFFICIAL 2018

Kommentit (8881)

Vierailija
3841/8881 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko olla, että Rosa ja Eetu kokeilivat hääyön sijaan vasta häämatkalla seksiä, eikä se miellyttänyt? Itsellä ainakin menee niin, että jos olen tutustumassa johonkin ja seksi on pettymys, sänkytavat huonot, muna pieni, henki haisee tms, niin jotenkin kaikki aiempi hyvä kumoutuu ja haluan vaan eroon tyypistä ja äkkiä. Kaikki fiilikset vaan menee ihan täysin. Jotenkin tuo tuollainen yhtäkkinen muutos heillä kielii jostakin tuollaisesta ”turn-off” seikasta, joka voi olla pienikin yksityiskohta, mutta joka on sattunut olemaan toiselle se vahva deal breaker.

Tämä voisi hyvin olla, mutta silti Rosa käyttäytyy lapsellisesti. Voisi sitä kohtelias olla toista kohtaan, vaikka ei sytyttäisikään.

Vierailija
3842/8881 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

...pöh kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko olla, että Rosa ja Eetu kokeilivat hääyön sijaan vasta häämatkalla seksiä, eikä se miellyttänyt? Itsellä ainakin menee niin, että jos olen tutustumassa johonkin ja seksi on pettymys, sänkytavat huonot, muna pieni, henki haisee tms, niin jotenkin kaikki aiempi hyvä kumoutuu ja haluan vaan eroon tyypistä ja äkkiä. Kaikki fiilikset vaan menee ihan täysin. Jotenkin tuo tuollainen yhtäkkinen muutos heillä kielii jostakin tuollaisesta ”turn-off” seikasta, joka voi olla pienikin yksityiskohta, mutta joka on sattunut olemaan toiselle se vahva deal breaker.

Tämä voisi hyvin olla, mutta silti Rosa käyttäytyy lapsellisesti. Voisi sitä kohtelias olla toista kohtaan, vaikka ei sytyttäisikään.

Kun Rosan käytöstä katselee, tunnen syvää myötähäpeeä ja kysyn toistamiseen mielessäni "miksi lähdit tuohon ohjelmaan" "miksi olet noin joustamaton, ehdoton ja lapsellinen" "miksi olet noin minäminäminä maailmananapa".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3843/8881 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rosa tuntuu rakastuneen johonkin mielikuvaan. Eetu ei sitten vastaakkaan sitä hänen mielikuvaansa joka on jo rakennettu univormusta lähtien valmiiksi. Tällaiseen pitäisi lähteä täysin avoinna oletuksista millainen toisen pitäisi olla. Et sä voi vielä heittää pyyhettä kehään negatiivisena, koska et sä edes tunne sitä ihmistä vieressäsi vielä. Se on ihan pintaa vasta.

Vierailija
3844/8881 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse ollut parisuhteessa ihmisen kanssa, joka ei ikinä ilmaissut omia mielipiteitään, oli aina mielinkielin, jätti kaikki päätökset minulle jne. Hän tarkoitti hyvää, mutta ai jumalauta miten rasittavaa sellainen parisuhteessa on. Vaikka olisi ollut mikä asia, niin hän vain toljotti ikään kuin odottaen mitä mieltä minä olen. Itselläni on hyvä itsehillintä, mutta joskus tämä vain meni yli voimien ja tuli vedettyä ihan karmeat kilarit. Hän vain laittoi päänsä alas ja odotti, milloin se menee ohi. Olisin niin kaivannut sitä, että kerrankin, edes kerrankin hän olisi huutanut takaisin ja sanonut mitä mieltä itse on. Mutta niin ei koskaan tapahtunut. 

Että vähän ehkä ymmärrän tuota Rosaa tässä.

Jep mulla sama juttu. Ex oli Eetun kaltainen kiltti mies, ja minä olin aivan liian suoraviivainen ja mutkia oikova hänelle. Kaikki piti pohjustaa aina ja kääriä pumpuliin, itse halusin nopeasti asiat selviksi, mies tarvitsi maanittelua ja odottamisaikaa, totuttelua jne. Oltiin aivan väärät toisillemme, hän tarvitsee itsensä kaltaisen kiltin naisen hyssyttelemään, minä suoraviivaisen ja varmaotteisen miehen.

Nyt olen suhteessa, jossa mies ei hyväksy keulimistani joka on usein tahatonta. Parkkipaikalla mielellään alan neuvomaan oikeaa parkkiruutua ja mies sanoo aina napakasti, että hiljaa, minä ajan. Sitten mua alkaa naurattaa, että anteeks, en tajunnut. Pomottelu tulee mulle niin luontevasti, että hävettää ihan. Olen huomaavainen ja antelias ja kiltti, mutta äkkipikainen ja teen asiat ajattelematta. En tarkoita pahaa, mutta introverteillä menee hermot muhun.

Rosa on selvästi väärän miehen kanssa kimpassa, Rosa tarvitsee miehen, joka sanoo sille että turpa kiinni, ja sanoo sen rakkaudella. <3 Tämä viesti saa alapeukkuja, koska ihmisillä on sellainen käsitys, että kaltaiseni naiset ovat lapsellisia ja keskenkasvuisia. Mutta mäkin olen 37v ja käynyt kognitiivisessa psykoterapiassa ja hankkinut ymmärrystä, eikä mussa ole mitään vikaa ihmisenä. Olen vaan temperamenttisempi ja mun kumppanin täytyy olla ekstrovertimpi mitä ex, nyt onneksi on ihana mies, joka ei halua muuttaa tätä perusominaisuutta minussa. Hän vaan uskaltaa itsekin olla oma itsensä eikä anna mun keulia yhtään.

Kuka haluaa olla sellaisen kanssa jolle joutuu koko ajan sanomaan että turpa kii?

Vierailija
3845/8881 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse ollut parisuhteessa ihmisen kanssa, joka ei ikinä ilmaissut omia mielipiteitään, oli aina mielinkielin, jätti kaikki päätökset minulle jne. Hän tarkoitti hyvää, mutta ai jumalauta miten rasittavaa sellainen parisuhteessa on. Vaikka olisi ollut mikä asia, niin hän vain toljotti ikään kuin odottaen mitä mieltä minä olen. Itselläni on hyvä itsehillintä, mutta joskus tämä vain meni yli voimien ja tuli vedettyä ihan karmeat kilarit. Hän vain laittoi päänsä alas ja odotti, milloin se menee ohi. Olisin niin kaivannut sitä, että kerrankin, edes kerrankin hän olisi huutanut takaisin ja sanonut mitä mieltä itse on. Mutta niin ei koskaan tapahtunut. 

Jep mulla sama juttu. Ex oli Eetun kaltainen kiltti mies, ja minä olin aivan liian suoraviivainen ja mutkia oikova hänelle. Kaikki piti pohjustaa aina ja kääriä pumpuliin, itse halusin nopeasti asiat selviksi, mies tarvitsi maanittelua ja odottamisaikaa, totuttelua jne. Oltiin aivan väärät toisillemme, hän tarvitsee itsensä kaltaisen kiltin naisen hyssyttelemään, minä suoraviivaisen ja varmaotteisen miehen.

Nyt olen suhteessa, jossa mies ei hyväksy keulimistani joka on usein tahatonta. Parkkipaikalla mielellään alan neuvomaan oikeaa parkkiruutua ja mies sanoo aina napakasti, että hiljaa, minä ajan. Sitten mua alkaa naurattaa, että anteeks, en tajunnut. Pomottelu tulee mulle niin luontevasti, että hävettää ihan. Olen huomaavainen ja antelias ja kiltti, mutta äkkipikainen ja teen asiat ajattelematta. En tarkoita pahaa, mutta introverteillä menee hermot muhun.

Rosa on selvästi väärän miehen kanssa kimpassa, Rosa tarvitsee miehen, joka sanoo sille että turpa kiinni, ja sanoo sen rakkaudella. <3 Tämä viesti saa alapeukkuja, koska ihmisillä on sellainen käsitys, että kaltaiseni naiset ovat lapsellisia ja keskenkasvuisia. Mutta mäkin olen 37v ja käynyt kognitiivisessa psykoterapiassa ja hankkinut ymmärrystä, eikä mussa ole mitään vikaa ihmisenä. Olen vaan temperamenttisempi ja mun kumppanin täytyy olla ekstrovertimpi mitä ex, nyt onneksi on ihana mies, joka ei halua muuttaa tätä perusominaisuutta minussa. Hän vaan uskaltaa itsekin olla oma itsensä eikä anna mun keulia yhtään.

Hyvä, että teillä menee hyvin, mutta ai että mua yleisesti ottaen ärsyttää ihmiset, jotka temperamentilla jotenkin oikeuttavat päällepäsmäröintiä tai muutoin huonoa käytöstä. Pomotteleva ja kaiken tietävä aikuinen kuulostaa sietämättömältä.

Introverttius ei muuten tarkoita sitä, ettäkö henkilö olisi automaattisesti erityisen herkkä tai ei kykenisi suoraviivaiseen itseilmaisuun tai kommunikoimaan varmasti omia tarpeitaan. Ekstroverttius/introverttius liittyy lähinnä vain sosiaalisista tilanteista voimaantumiseen/kuormittumiseen.

Vierailija
3846/8881 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinin ja Vesan juttu kestää ehkä vuoden pari. Vähän kuin Kimmolla ja sen naisella. Katsojat näkivät, ettei aitoa yhteyttä ole ja olikin yllätys, että päättivät silti kokeilla. No eihän se pitkään kestänyt, vaikka nainen koontijaksossa kliseitä heittelikin ilmoille.

Kimmo on kivan näköinen mies, etsiköön nyt itsellen oikeasti jonkun kivan ja kauniin rinnallensa, ja toivottavasti Kimmo saa niitä lapsiakin kun niistä haaveili. Jos olisin nuorempi, lähettäisin Kimmolle kosiokirjeen : )

Vierailija
3847/8881 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnistan Rosa-tyypin. Myös kaverina tuollaiset tyypit ovat tylsiä, kylmiä, innottomia, tosikkomaisia, epäempaattisia. Mielikuvituksettomia. Ja ei mitään panostusta estetiikkaan/tunnelman luomiseen esim. ruokailuhetkessä. Ei hymyä, ruuasta nauttimista (eikä edes serviettejä). Ei jatkoon. Kotiin kasvamaan.

Yhteinen ruokailutilanne oli hyytävä, Rosa pureskeli ruokaa nopeaan tahtiin, näytti todella siltä ettei ruoka maistunut Rosan suussa miltään, tai ei ainakaan miellyttänyt, hymytön  ilme koko ajan, puhe nopean töksähtelevää ja sävytöntä. Katseli vain ulos ikkunasta paitsi vilkaistessa lautastaan ja ohimennen mulkaisten Eetua. Karseaa katsella, toivottavasti Eetu on vapaa, tai löytänyt jo uuden ihanan hempeän tytön rinnalleen.

Vierailija
3848/8881 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrät varmasti, että kiukuttelukäytös on lapsellista ja keskenkasvuista, ja äkkipikainen käytös on aika keskenkasvuista myös kuten sekin, että tekee asiat ajattelematta. Se ei tarkoita sitä, että se ihminen olisi välttämättä lapsellinen, mutta hän käyttäytyy lapsellisesti.

Et varmasti itsekään halua joutua äkkipikaisuuden ja kiukuttelun kohteeksi toistuvasti jonkun taholta. Miksi sallit itsellesi sellaista itsellesi, mitä et halua muilta sinua itseäsi kohtaan?

Vierailija
3849/8881 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisi reilusti kerrottu, että Heikki on (esimerkiksi) vanhoillislestadiolainen, muuttaisiko se suhtautumistanne Heikin puheisiin? Heikki on kehottanut Miinaa olemaan kunnolla ja pitämään aviomies mielessä. Heikki on kritisoinut tatuointeja. Heikki on kritisoinut  "liian pientä" yläosaa, joka ei peitä tarpeeksi rintoja. Heikki on kritisoinut paljain säärin esiintymistä ja sukkahousujen pois jättämistä lämpimänä kesäpäivänä. Heikki on sanonut vaimoaan lähiömuijaksi. Heikki on kysellyt, onko vaimolla tapana saunoa muiden miesten kanssa. Heikki on ilmaissut vastenmielisyytensä vaimon kielilävistystä kohtaan. Heikki on sanonut, että hän ei kysy lupaa seksiin.

Miltä nuo kuulostavat uskovaisen miehen sanomana? Jos otetaan huomioon puhujan uskonnollinen tausta, onko selitys silti edelleen sarkasmi, huumori ja älykkyys?

Heikki on uskovainen mies. Hän opiskelee teologiaa, vihkii ja saarnaa. Ei ilmeisesti evankelis-luterilaisessa kirkossa vaan jossain muussa. Missä?

Heikki opiskelee teologiaa Helsingin yliopistossa ja on opinnoissaan maisteri-vaiheessa. Suorittaa työelämäjaksoa ev. lut. seurakunnassa, ja tähän jaksoon kuuluvat esim. vihkiminen, saarnat, hautaansiunaaminen, kastaminen jne. Tämä kauppatieteiden tohtorin väitöskirjan teon ohessa. Ei ole Heikki mikään "tiukkapipo" tai "hardcore" uskovainen. Minusta hän vaikuttaa hyvinkin rennolta ja huuorintajuiselta, ja on erittäin älykäs. Ihailen ja kunnioitan Heikkiä paljon!

Vierailija
3850/8881 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rosa nimenomaan toivoi itselleen vahvaluonteista puolisoa. Asiantuntijat vihjasivat valinnallaan, ettei tyttö tiedä itse, mitä tarvitsee. Pieleen meni. Itsellenikään ei sovi jees-mies kovin hyvin, vaikkei mua nyt tarvitse "kuriin panna". Toivon kuitenkin, että molemmat pystyvät edes ilmaisemaan mielipiteensä. Yksin päättäminen kaikesta ja perässä vetäminen tuntuu pidemmän päälle raskaalta.

Vierailija
3851/8881 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnistan Rosa-tyypin. Myös kaverina tuollaiset tyypit ovat tylsiä, kylmiä, innottomia, tosikkomaisia, epäempaattisia. Mielikuvituksettomia. Ja ei mitään panostusta estetiikkaan/tunnelman luomiseen esim. ruokailuhetkessä. Ei hymyä, ruuasta nauttimista (eikä edes serviettejä). Ei jatkoon. Kotiin kasvamaan.

Yhteinen ruokailutilanne oli hyytävä, Rosa pureskeli ruokaa nopeaan tahtiin, näytti todella siltä ettei ruoka maistunut Rosan suussa miltään, tai ei ainakaan miellyttänyt, hymytön  ilme koko ajan, puhe nopean töksähtelevää ja sävytöntä. Katseli vain ulos ikkunasta paitsi vilkaistessa lautastaan ja ohimennen mulkaisten Eetua. Karseaa katsella, toivottavasti Eetu on vapaa, tai löytänyt jo uuden ihanan hempeän tytön rinnalleen.

Ihana, MT-ongelmainen NARSISTI. OIKEA UNELMAVAIMO.

Heh heh, pikku vitsillä päivään.

Vierailija
3852/8881 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä olette kovia tuomitsemaan Eetun ja Rosa. Eetu ei ole aikaisemmin joutunut tuolla tavalla käyttyvän naisen kanssa tekemisiin. Siksi fiksuna kaverina ei tee mitään mikä pahentaisi tilannetta. Olen varma että Eetu osaa tarvittaessa ottaa koveman asenteen. Mutta vajaat kaksi viikkoa kimpassa ei sen pohjalta voi sanoa paljon mitään. Ilmeisesti palstalla kirjoittavat osaa. Tässäkö syy miksi joka toinen avioliitto päätyy eroon. Roosalla mopo keulii mutta pitää antaa aikaa sille että oppii että nyt ollaan naimisissa. Ei noi asiat kerta rykäsyllä kaaliin mene. On tottunut elämään yksinään ja päättämään omista asioista ja menemisistä. Elänyt aktiivista elämää,perhe,kaverit ja liikunta.Nyt pitää saada Eetu sopiin kuvioon. Molemmat joustaa.Ei Rosa ole kertaakaan sanonut ettei "kestä" Eetua ja Eetu sanoi että Rosa on hänelle tärkeä. Jos ei vuoden päästä ala palikat osumaan kohdalleen niin sitten voi erota. Nyt tutustutaan ja keskustellaan sekä leikitään kotia. Näin näen asian.

Vierailija
3853/8881 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka haluaa olla sellaisen kanssa jolle joutuu koko ajan sanomaan että turpa kii?

Ei kai nyt koko ajan. Ja eiköhän tuo "turpa kiinni" ollut heitto, tuskin noilla sanoilla tarvii sanoa, mut idea kuitenkin on toi ettei hyssyttele.

Minä olen kanssa turhan kärsimätön vaikka superkiltti muuten olenkin, ja minusta on tosi hyvä (vaikkakin just sillä sekuntilla ärsyttävää) että mies ei anna mun kävellä päältään vaan sanoo suoraan, et toi ei nyt ole kiva, rauhotu. 

Suhteissa on satoja tasoja, jos vaikka 99 menee hyvin, ni ehkä jopa sen turpa kiinni-osaston kestää, tai jos ei niin toleranssi on turhan heikko. Jos rakastaa niin kestää pieniä virheitäkin. Jos sä et kestäis just tuota, ni sitten jotain muuta. Täydellisiä ei olla kukaan!

Vierailija
3854/8881 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisi reilusti kerrottu, että Heikki on (esimerkiksi) vanhoillislestadiolainen, muuttaisiko se suhtautumistanne Heikin puheisiin? Heikki on kehottanut Miinaa olemaan kunnolla ja pitämään aviomies mielessä. Heikki on kritisoinut tatuointeja. Heikki on kritisoinut  "liian pientä" yläosaa, joka ei peitä tarpeeksi rintoja. Heikki on kritisoinut paljain säärin esiintymistä ja sukkahousujen pois jättämistä lämpimänä kesäpäivänä. Heikki on sanonut vaimoaan lähiömuijaksi. Heikki on kysellyt, onko vaimolla tapana saunoa muiden miesten kanssa. Heikki on ilmaissut vastenmielisyytensä vaimon kielilävistystä kohtaan. Heikki on sanonut, että hän ei kysy lupaa seksiin.

Miltä nuo kuulostavat uskovaisen miehen sanomana? Jos otetaan huomioon puhujan uskonnollinen tausta, onko selitys silti edelleen sarkasmi, huumori ja älykkyys?

Heikki on uskovainen mies. Hän opiskelee teologiaa, vihkii ja saarnaa. Ei ilmeisesti evankelis-luterilaisessa kirkossa vaan jossain muussa. Missä?

Heikki opiskelee teologiaa Helsingin yliopistossa ja on opinnoissaan maisteri-vaiheessa. Suorittaa työelämäjaksoa ev. lut. seurakunnassa, ja tähän jaksoon kuuluvat esim. vihkiminen, saarnat, hautaansiunaaminen, kastaminen jne. Tämä kauppatieteiden tohtorin väitöskirjan teon ohessa. Ei ole Heikki mikään "tiukkapipo" tai "hardcore" uskovainen. Minusta hän vaikuttaa hyvinkin rennolta ja huuorintajuiselta, ja on erittäin älykäs. Ihailen ja kunnioitan Heikkiä paljon!

Onhan Päivi R:kin hardcore-osastoa, silti rento ja huumorintajuinen ja älykäs myös, vaikka moni ei haluakaan näitä asioita myöntää :) Voi olla tiukkoja mielipiteitä, ja sitten kuitenkin muuten rento.

Vierailija
3855/8881 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]Ei minunkaan mielestä R mikään paha ihminen ole. Mutta luulisin, että yötöissä sairaalassa tai ensiavussa tai missä se nyt on, niin tulee ihan työvuorossa paljonkin hetkiä, että on nälkä ja väsy. Ja silti siellä töissä varmaan kovasta nälästä ja väsymyksestä huolimatta pystyy olemaan ihan kohtelias potilaille ja työkavereille. Miksei sitä sitten muka pystyisi olemaan myös kotona viiden viikon projektin ajan ne muutamat tunnit, kun tv-kuvaajat on siinä läsnä?[/quote]

Ei sellaista kukaan jaksa. Töissä ollaan töissä, vapaa-ajalla ollaan ihan eri tavalla ja täytyykin olla, jotta jaksaa. Mieti nyt, jos missään ei saisi päästää negatiivisia tunteita ulos. Päässä varmaan lopulta napsahtaisi. Rosalla on sosiaalisesti ja henkisesti vaativa työ. Ehkä tämä kokeilu ei ollut hänelle tässä kohtaa vain kovin hyvä idea.

Vierailija
3856/8881 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minunkaan mielestä R mikään paha ihminen ole. Mutta luulisin, että yötöissä sairaalassa tai ensiavussa tai missä se nyt on, niin tulee ihan työvuorossa paljonkin hetkiä, että on nälkä ja väsy. Ja silti siellä töissä varmaan kovasta nälästä ja väsymyksestä huolimatta pystyy olemaan ihan kohtelias potilaille ja työkavereille. Miksei sitä sitten muka pystyisi olemaan myös kotona viiden viikon projektin ajan ne muutamat tunnit, kun tv-kuvaajat on siinä läsnä?

Ei sellaista kukaan jaksa. Töissä ollaan töissä, vapaa-ajalla ollaan ihan eri tavalla ja täytyykin olla, jotta jaksaa. Mieti nyt, jos missään ei saisi päästää negatiivisia tunteita ulos. Päässä varmaan lopulta napsahtaisi. Rosalla on sosiaalisesti ja henkisesti vaativa työ. Ehkä tämä kokeilu ei ollut hänelle tässä kohtaa vain kovin hyvä idea.

Mutta kyse on vain viidestä viikosta! Ei kellään päässä napsahda viiden viikon jutun takia! Työstressi kannattaa purkaa vaikkapa lenkillä tai yksin kuumassa suihkussa.

Vierailija
3857/8881 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mutta kyse on vain viidestä viikosta! Ei kellään päässä napsahda viiden viikon jutun takia! Työstressi kannattaa purkaa vaikkapa lenkillä tai yksin kuumassa suihkussa.[/quote]

Kellään ei olisi työstressiä, jos se olisi aina noin helpooa ja yksinkertaista.

Vierailija
3858/8881 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiukuttelu alkoi hääpäivän jälkeisenä aamuna ja jatkui häämatkalla, ja sitä on poistanut !!! Kyllä on äksy akka !

Vierailija
3859/8881 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kyse on vain viidestä viikosta! Ei kellään päässä napsahda viiden viikon jutun takia! Työstressi kannattaa purkaa vaikkapa lenkillä tai yksin kuumassa suihkussa.

Kellään ei olisi työstressiä, jos se olisi aina noin helpooa ja yksinkertaista.

No joo väänsin mutkat suoriksi, mutta Eetu ja Rosa on toisilleen uusia ihmisiä, jotka ovat tavanneet vasta viikko tai pari viikkoa sitten. Kuka purkaa työstressiä ihmiseen, jonka on aivan vasta tavannut?

Vierailija
3860/8881 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiukuttelu alkoi hääpäivän jälkeisenä aamuna ja jatkui häämatkalla, ja sitä on poistanut !!! Kyllä on äksy akka !

Ja jos joku noista kovin pettyy hänelle valitusta puolisosta, niin sen kiukun ja pettymyksenpurkausten oikea osoite on kyllä ne asiantuntijat eikä se tuore puoliso, joka on täysin syytön siihen, että juuri hänet on sinulle valittu.

Ketju on lukittu.