Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla OFFICIAL 2018

Kommentit (8881)

Vierailija
3181/8881 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vesa ja ed sheeran. <3 Vaikea kuvitella, että Rosa tekisi Eetulle mitään vastaavaa.

Tuo oli oikeasti todellista heittäytymistä. En usko että progemies Vesa vapaaehtoisesti Sheerania kuuntelisi, mutta mitäpä sitä ei tekisi kumppaninsa eteen. Hyvä Vesa!

Vierailija
3182/8881 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä loistava ajatus tuo biisi mutta piti itse skipata tuo kohta. Pisteet kuitenkin 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3183/8881 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo nähnyt että Rosa ois tehnyt mitään kivaa Eetua kohtaan? Tai edes sanonut mitään kivaa?

Vierailija
3184/8881 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonniin, cmoren jakson lopussa paljastuu seuraavan jakson kurkistuksessa että Rosalla ei ole mitään tunteita Eetua kohtaan jota Eetu harmitteli että tuntuuhan se pahalta kun toinen ei tunne mitään.

Vierailija
3185/8881 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

SPOILER:

7. Jaksossa Eetu ja Rosa ilmeisesti ovat jo aivan valmiita pistämään pillit pussiin

Vierailija
3186/8881 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Eetu raukkaa.

Vierailija
3187/8881 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääk mä en kestä Miinaa ja Heikkiä! 

Noi Miinan tekemät muffinit ja Heikin ihana vilpitön reaktio :') Heikki on töksäyttelijä, mutta puhuu myös niin kauniisti Miinasta. Ja minusta kertoo paljon, että sanoo tulevansa kotiin, kun menee Miinan luo.

Toisen arvostaminen ja arvon antaminen kannattelee parisuhteessa. Näytetyn perusteella Heikki kiittää aina kun Miina on tehnyt ruokaa tms. 'ihanaa kun olet tehnyt'. Meilläkin mieheni kanssa kiitetään aina myös ihan pikku jutuista, vaikka tiskarin tyhjentämisestä. Se luo positiivista tunnelmaa ja vahvistaa viestiä "kiitos että jaat arjen ja elämän kanssani". 

En tajua miten Rosa käyttäytyy noin huonosti. Tiuskii ja valittaa. Ei selkeästi edes yritä tehdä hyvää vaikutusta Eetuun. Toki tässäkin leikkauksella luodaan eheää tarinaa näistä pareista ja Rosasta varmaan jätetty kivoja asioita näyttämättä, mutta en kyllä itse kehtaisi tiuskia kenellekään jonka olen juuri tavannut. 

Vierailija
3188/8881 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tuo Miinan ystävä vaikutti äkkiseltään siltä, että se vähän kauhistui ja loukkaantui Miinan puolesta. Miina sitten yritti pehmentää, ettei hän siitä nykyisestä ole loukkaantunut, mutta ymmärtää kyllä, että tällainen kommentointi voi olla kontrolloivaa ja se ei olisi hyväksyttävää. Siis se ystävä ei vaikuttanut yhtä rennolta persoonalta kuin Miina.

Miinan ja Heikin huumorista tein myös äsken yhden huomion. Kuinka monen huumoriin täällä palstalla olisi uponnut se, kun Heikki kommentoi Leninistä Miinan muffinssirunon innoittamana? Miina näytti purskahtavan aidosti nauruun.

Vierailija
3189/8881 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuleeko tuo Rosa, että tuollainen hyvä liitto tulee itsestään? Tipahtaa taivaasta syliin? Kannattaisiko nähdä vähän vaivaa.

Vierailija
3190/8881 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eetu-parka vaikuttaa juuri siltä, ettei tiedä, mitä on tehnyt väärin. En usko, että se on kuitenkaan yhtään hänen vikansa vaan Rosa on jotenkin vaikean tuntuinen ihminen.

Vierailija
3191/8881 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rosalle rauhallinen päivätyö

Vierailija
3192/8881 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Legoland! <3 Kyllä nyt veti Heikki pisteet kotiin! Ihanalle naiselle ihana mies. Oon niin happy tästä näiden kahden jutusta.

Vierailija
3193/8881 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana tuo "romanttinen matka Legolandiaan". Moni olisi varmaan, että hyi kamala ja siitä huomaakin miten hyvin ovat oppineet jo tuntemaan toisensa.

Vierailija
3194/8881 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo Heikin läpät vaatteista ja "mustasukkaisuus" muistuttavat ex-miehestäni. Hän sillä tavalla vihjailemalla halusi, että olisin nainut muita miehiä. Kuulemma ajatus kiihoitti. Heikki saattaa siis olla cuckold, eli aisankannattaja.

Vierailija
3195/8881 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis anteeks, mutta repesin seur. jakson teaserille: "Siis mulle on tärkeetä huolehtia kropasta" tmv. Haha, sama kuin minä sanoisin tuon. :D Ihan ensimmäisenä ei tule Sinistä mieleen fitness-tyyppi. 

Mistä lähtien omasta kropasta ja kunnosta huolen pitäminen on tarkoittanut fitnessiä? Ihan peruskunnossakin voi haluta itseään kuntosalilla pitää.

Vierailija
3196/8881 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En käsitä mikä Sinin ulkonäössä häiritsee minua, olen alusta asti jotenkin ärsyyntynyt hänen naamastaan. Outoa.

Et ole ainoa. Täällä sama tunne.

Jep sama. Joku tuolla mainitsi Bridget Jones-vibat. Kieltämättä en oo kyllä Renée Zellwegerinkään nassusta koskaan ollu erityisemmin viehättynyt.

Mun mielestä sillä on liikaa volyymia noissa ripsissä, silmät on aika pienet joten luonnollisemmat ripset istuis paremmin.

Vierailija
3197/8881 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten toi rosa lyllertää noin oudosti?

Samaa ihmettelin. Jotenkin polvet yhdessä vaikean näköisesti askeltaa. Ja ymmärsin että hän kuitenkin harrastaa aktiivisesti jotain urheilua..?

Onhan niitä synnynnäisiä ominaisuuksia,pihtipolvet yms. En ihan ymmärrä miten Rosan kävelytyyli liittyy itse sarjaan tai aiheeseen? Voisi miettiä vähän,että Rosakin on vain ihminen joka saattaa lukea/nähdä kommentteja..

Vierailija
3198/8881 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miinan ja Heikin huumorista tein myös äsken yhden huomion. Kuinka monen huumoriin täällä palstalla olisi uponnut se, kun Heikki kommentoi Leninistä Miinan muffinssirunon innoittamana? Miina näytti purskahtavan aidosti nauruun.

Sehän oli hyvä se mausoleumläppä. :D

Mut noin muuten mä oon aika kypsä Heikkiin ja Miinaan. Heikki on osottautunut paljon nöösimmäksi kuin aluksi luulin. Miina taas on... no, tollanen hihittävä häslä. Ei kiinnosta oikein parin kumpikaan osapuoli. 

Vierailija
3199/8881 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis anteeks, mutta repesin seur. jakson teaserille: "Siis mulle on tärkeetä huolehtia kropasta" tmv. Haha, sama kuin minä sanoisin tuon. :D Ihan ensimmäisenä ei tule Sinistä mieleen fitness-tyyppi. 

Vartalonmalleja on erilaisia. Lähtökohdatkin ovat erilaiset. Hyvinkin urheilullinen ihminen voi olla jopa tukevan näköinen - ei kaikki urheilua harrastavat ole edes erityisen hoikkia. Mistä tiedät vaikka Sini olisi vasta aloittanut urheiluharrastuksen ja ottanut urheilun nyt elämäänsä?

Vierailija
3200/8881 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, ehkä tilanne ei ole ihan niin toivoton miltä se näyttää, koska Rosan ja kaverinsa juttutuokiosta välittyi käsitys, että Rosan pikasyömiset mättäminen edellä ja nälkäkiukut olivat kaverin naureskelusta päätellen jo tuttua kauraa. Eivät siis vain Eetuun kohdistuvaa ilkeyttä. Ja puhuessaan loppupuolella yksin kameralle piti vielä tunteiden kehittymistä toivottavana ja ensi jakson ennakkopätkän perusteella jotain kehitystä voi olla luvassa. Toivottavasti tässä nähdään sitä henkilökohtaista kasvua.

Ketju on lukittu.