Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla OFFICIAL 2018

Kommentit (8881)

Vierailija
3201/8881 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihdoin saatiin kunnon asiantuntija ohjelmaan! Sellainen, jolla on oikeasti jotain annettavaa! Missä tuo tumma nainen on ollut kaiken tämän ajan?? Ja miksi?!

Marianna Stolbow vaikuttaa älykkäältä ja taitavalta. Sen sijaan vähemmän uskottavan Tony Dunderfeltin voisi jo poistaa ohjelmasta. Olkoon tämä viimeinen kausi hänellä.

Vierailija
3202/8881 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi Eetu raukkaa.

Eetu vaikuttaa niin kultaiselta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3203/8881 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ens viikon jaksossa näytetään Heikin varpaankynnet. Vinkkinä: ette halua nähä samaa ku minä.

Vierailija
3204/8881 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SPOILER:

7. Jaksossa Eetu ja Rosa ilmeisesti ovat jo aivan valmiita pistämään pillit pussiin

No eihän tuosta mitään tule, että mitä pikemmin, sen parempi.

Vierailija
3205/8881 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä tuo Miinan ystävä vaikutti äkkiseltään siltä, että se vähän kauhistui ja loukkaantui Miinan puolesta. Miina sitten yritti pehmentää, ettei hän siitä nykyisestä ole loukkaantunut, mutta ymmärtää kyllä, että tällainen kommentointi voi olla kontrolloivaa ja se ei olisi hyväksyttävää. Siis se ystävä ei vaikuttanut yhtä rennolta persoonalta kuin Miina.

Miinan ja Heikin huumorista tein myös äsken yhden huomion. Kuinka monen huumoriin täällä palstalla olisi uponnut se, kun Heikki kommentoi Leninistä Miinan muffinssirunon innoittamana? Miina näytti purskahtavan aidosti nauruun.

No ketä yllättää et joku ystävämuija vetää aina överireaktiot, kun yrittää puolustaa ystäväänsä? Minä en ainakaan odota enkä oleta ystäviltäni mitään sellaista, vaan otan mielelläni vastaan myös toisenlaista, vaihtoehtoista näkökulmaa. Mut osa kavereista on just näitä "oumaigaadtsiissuuss ssiis miten se kehtaaaa apuaaeikä!!!!" Välillä on kestämistä.

Vierailija
3206/8881 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis anteeks, mutta repesin seur. jakson teaserille: "Siis mulle on tärkeetä huolehtia kropasta" tmv. Haha, sama kuin minä sanoisin tuon. :D Ihan ensimmäisenä ei tule Sinistä mieleen fitness-tyyppi. 

Mistä lähtien omasta kropasta ja kunnosta huolen pitäminen on tarkoittanut fitnessiä? Ihan peruskunnossakin voi haluta itseään kuntosalilla pitää.

Tämä. Fitnessbuumi on sekoittanut ihmisten päät, ei terveellisesti elävä ja liikkuva,kropasta huolehtiva ihminen tarkoita mitään 24/7 salilla asuvaa ja proteiinijuomilla elävää fitnesstyyppiä.

Vierailija
3207/8881 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis anteeks, mutta repesin seur. jakson teaserille: "Siis mulle on tärkeetä huolehtia kropasta" tmv. Haha, sama kuin minä sanoisin tuon. :D Ihan ensimmäisenä ei tule Sinistä mieleen fitness-tyyppi. 

Mistä lähtien omasta kropasta ja kunnosta huolen pitäminen on tarkoittanut fitnessiä? Ihan peruskunnossakin voi haluta itseään kuntosalilla pitää.

Siitä lähtien, kun asian ilmaisee noin. "Tykkään käydä salilla" on ihan jees ilmaisu, mutta jos kroppa on tärkeä ja on varsinainen saliopettaja, ei päästä itseään plösöksi. Pitää katsoa uudestaan, mikä oli sanatarkka ilmaisu, mutta todellakin kornia. Ei tulisi mieleenkään hölistä kropasta, ja olen uskoakseni suhteessa pienikokoisempi kuin Sini. 

Vierailija
3208/8881 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vartalonmalleja on erilaisia. Lähtökohdatkin ovat erilaiset. Hyvinkin urheilullinen ihminen voi olla jopa tukevan näköinen - ei kaikki urheilua harrastavat ole edes erityisen hoikkia. Mistä tiedät vaikka Sini olisi vasta aloittanut urheiluharrastuksen ja ottanut urheilun nyt elämäänsä?

Tiedän Sinin ja hän on harrastanut kuntosalia useamman vuoden...on lihonut parin vuoden sisään reippaasti.

Vierailija
3209/8881 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rosa on kyllä tän sarjan koko historian vastenmielisin tyyppi

No kyllä Mikko vetää kumminkin pidemmän korren.

Kukahan oli Mikko...?

Vierailija
3210/8881 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä tuo Miinan ystävä vaikutti äkkiseltään siltä, että se vähän kauhistui ja loukkaantui Miinan puolesta. Miina sitten yritti pehmentää, ettei hän siitä nykyisestä ole loukkaantunut, mutta ymmärtää kyllä, että tällainen kommentointi voi olla kontrolloivaa ja se ei olisi hyväksyttävää. Siis se ystävä ei vaikuttanut yhtä rennolta persoonalta kuin Miina.

Miinan ja Heikin huumorista tein myös äsken yhden huomion. Kuinka monen huumoriin täällä palstalla olisi uponnut se, kun Heikki kommentoi Leninistä Miinan muffinssirunon innoittamana? Miina näytti purskahtavan aidosti nauruun.

Mulle tuli samat mietteet tuosta kaverikeskustelusta. Hupaisaa kun ensin katsoin että onpa ujo ja kiltin oloinen tyttö, ja sitten tuli tuommoinen feministipöyristyminen lähes kiilusilmäisyyteen asti aika puskista.

Mikä leninjuttu? En saanut muminoista selvää.

Vierailija
3211/8881 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vartalonmalleja on erilaisia. Lähtökohdatkin ovat erilaiset. Hyvinkin urheilullinen ihminen voi olla jopa tukevan näköinen - ei kaikki urheilua harrastavat ole edes erityisen hoikkia. Mistä tiedät vaikka Sini olisi vasta aloittanut urheiluharrastuksen ja ottanut urheilun nyt elämäänsä?

Eikös se sanonut, että "mulle on aina ollut tärkeätä" tmv.? No mut, pitää katsoa uudestaan. 

Vierailija
3212/8881 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo Heikin läpät vaatteista ja "mustasukkaisuus" muistuttavat ex-miehestäni. Hän sillä tavalla vihjailemalla halusi, että olisin nainut muita miehiä. Kuulemma ajatus kiihoitti. Heikki saattaa siis olla cuckold, eli aisankannattaja.

Itselle tuli jotenkin myös tämä mieleen, uskomatonta.

Vierailija
3213/8881 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin ”annettu ymmärtää”? Edelleenkö jotkut luulee, että oikeasti Rosa on herttainen mutta ilkeä tuotanto on tehnyt hänestä kiukuttelijan?!

Miksi kaikki muut on sitten normaaleja ja tasapainoisia? Rosasta ei voi näyttää muuta kuin kiukuttelua kun hän ei ole mitään muuta tehnyt kuin kiukutellut. En ymmärrä miten joidenkin mielestä tollanen käytös on hyväksyttävää?

Missä kohtaa olet törmännyt kommenttiin, jossa hyväksytään Rosan käytös? Ei se tarkoita hyväksymistä, jos yrittää ajatella asiaa toiselta kantilta.

Ja kyllä, kaikkihan on totta mitä ohjelmassa näytetään. Tuleehan se telkkarista!

Vierailija
3214/8881 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerronpa teille tositarinan.

Heikki on mies, joka ei fyysisellä ja sosiaalisella habituksellaan ja puhetyylillään vetoa kaikkiin.

Hänhän edustaa kansalaista, joka ei ole muodissa. Hän ei ole lipevä, hän mutisee, hän on ryhditön, hänestä ei välity dynaamisuus ja hän kertoo, mitä ajattelee.

Hän on kaikkea sitä, jota kansainvälisen firman lipeväksi koulutettu kauppaneuvottelija ei ole.

Siksi hän ärsyttää, koska nykykansa on tottunut hajuttomuuteen, värittömyyteen ja harmittomaan sujuvuuteen.

Heikin persoonaan liittyvä rouheus ja erilaisuus ei keskivertokansaa nappaa.

No, eivätkä muutkaan miehet vaikuta muodikkailta, jos tarkoitat sillä lipevää ja puheliasta. Suorapuheisia ovat muutkin - heidän ajatuksensa vaan ovat erilaisia kuin Heikillä. 

Mitä tulee siihen, että Heikki ei vetoa kaikkiin, niin sellaista miestä tai naista ei ole vielä keksittykään, joka kaikkiin vetoaisi. Yksi oli kyllä aika lähellä, mutta silti ...

Vierailija
3215/8881 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo Rosa ilkeä ja lapsellinen. Mutta.. miksi aikuinen mies kuuntelee tuollaista kärttyilyä? Voisi Eetu vähän pistää vastaan eikä vaan ihmetellä ja hymistellä. Kiltteys on hyvä piirre, liika kiltteys ei.

Vierailija
3216/8881 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihdoin saatiin kunnon asiantuntija ohjelmaan! Sellainen, jolla on oikeasti jotain annettavaa! Missä tuo tumma nainen on ollut kaiken tämän ajan?? Ja miksi?!

Marianna Stolbow vaikuttaa älykkäältä ja taitavalta. Sen sijaan vähemmän uskottavan Tony Dunderfeltin voisi jo poistaa ohjelmasta. Olkoon tämä viimeinen kausi hänellä.

Eipä tuo Elinan anti ole yhtään parempaa. Onneks se Maarit älys lähteä itse. Tuollaisia Mariannoja voisi ottaa lisää!

Vierailija
3217/8881 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä lähtien, kun asian ilmaisee noin. "Tykkään käydä salilla" on ihan jees ilmaisu, mutta jos kroppa on tärkeä ja on varsinainen saliopettaja, ei päästä itseään plösöksi. Pitää katsoa uudestaan, mikä oli sanatarkka ilmaisu, mutta todellakin kornia. Ei tulisi mieleenkään hölistä kropasta, ja olen uskoakseni suhteessa pienikokoisempi kuin Sini. 

No kyllä minä JOPA ylipainoisenakin mainitsin että haluan pitää kropasta parempaa huolta, siksi siellä kuntosalilla kävin(käyn). Ei todellakaan tarkoita automaattisesti että pitää itseään tikissä olevana. 

Vierailija
3218/8881 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin Eetu, olisin lähtenyt jo kävelemään.

Ihanan lämpimän oloiset välit Eetun perheessä ja muutenkin ihanan oloinen mies.

Vierailija
3219/8881 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten toi rosa lyllertää noin oudosti?

Samaa ihmettelin. Jotenkin polvet yhdessä vaikean näköisesti askeltaa. Ja ymmärsin että hän kuitenkin harrastaa aktiivisesti jotain urheilua..?

Hänellähän voi olla vaikka jokin synnynnäinen lonkkavika..

Vierailija
3220/8881 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ketä yllättää et joku ystävämuija vetää aina överireaktiot, kun yrittää puolustaa ystäväänsä? Minä en ainakaan odota enkä oleta ystäviltäni mitään sellaista, vaan otan mielelläni vastaan myös toisenlaista, vaihtoehtoista näkökulmaa. Mut osa kavereista on just näitä "oumaigaadtsiissuuss ssiis miten se kehtaaaa apuaaeikä!!!!" Välillä on kestämistä.

No mut se kaverihan puhu silkkaa asiaa, kun ei ollu vaaleanpunaiset kakkulat silmillä. 

Ketju on lukittu.