Ensitreffit alttarilla OFFICIAL 2018
Kommentit (8881)
Rosa on kireä ku viulun kieli.
Heikki ei saanut Miinasta sellaista "klassisen viehkeää" naista, rauhallista, viileän tyylikästä jolla ei ole tatuointeja tai lävistyksiä. Hänelle tuli hauska ja humoristinen lämmin pippuri.
Vaikka heistä nyt kehkeytyisi pari, on ihan mahdollista, että Miina kyllästyy puolustelemaan positiivista luonnettaan ja omaa makuaan alati jatkuvalta Heikin ns. leikkimieliseltä (totta toinen puoli) -kritiikiltä pukeutumisvalinnoissaan ym. ja haluaa lopettaa suhteen.
Tai sitten Heikki joskun muutaman vuoden jälkeen rakastuu tulenpalavasti sensuaaliseen ja eteeriseen yliopisto-opiskelijaan, joka vastaa hänen klassisen naisihanteeseensa.
Ihmisellä tiedostamattaan tapana kuitenkin etsiä sitä suurta mielipuolista tunnetta, joka vie jalat alta. Harva siltä toiveelta välttyy. "Äkkiarvaamatta hän oli siinä. Hän, jota olin elämäni odottanut, jota en enää uskonut löytäväni. Minun oli nähtävä hänet uudelleen. Vaikka menettäisin puolisoni, minun on saatava hänet! Haluan elää!"
Silloin on yhdentekevää, onko hänellä väärän-värinen-takki. Kaikki toissijainen menettää merkityksensä.
Toi rosa on niin keskenkasvuinen kakara. Ajattelee että tilanne nyt vaan on mennyt mihin on mennyt, eikä näe, että itse on karkottanut eetun ja tunteet
Mitä ihmettä noille Rosalle ja Eetulle oikein tapahtui :O Rosa on tyytymättömän oloinen koko ajan ja Eetu vain synkkenee.
Kai he olettivat saavansa valmiin paketin tuota kautta, ja kun piti sitten kuitenkin alkaa tehdä töitä ja tutustua niin lässähti koko homma.
Mistä ihmeestä tuolle Rosalle niitä höyryjä tulee??
Mitä täällä taas kerrottiin, et Rosa oli hirviö ruoantekotilanteessa, ni eihän se ollut :O Musta ihan ok käyttäyty, eihän tuo ole kiukuttelua, lähes hymyn läpi sanoi et onhan tässä jo nälkä ja kiva jos sais pian syödä. Ei pitäis uskoa kaikkea mitä kirjoitetaan...
Ihan kuin Eetu olisi kokonaan ilmaa tuossa istunnossa Stolbowin kanssa.
Rosa selittää ja selittää, entä mitä Eetu haluaa?
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuota Rosaa vaivaa???
Myöhäinen uhmaikä näköjään.
Säälin tuota Eetua. Rosa ei ole ansainnut noin komeaa ja mukavaa miestä.
Miten voikaan tuo Elina Tanskasen pelkkä naama ärsyttää. Ihme lässyttäjä.
Vierailija kirjoitti:
Miten toi rosa lyllertää noin oudosti?
Typerä kommentti. Oletko ylpeä itsestäsi?
Rosa on ”älä koske mua” tyyppiä. Eli arvaa taas itse mikä mua veetuttaa.. Ei jatkoon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miina on minunkin suosikkini jo murtaessaan stereotypiaa akateemisesta feministinaisesta. Hän on suloinen, miestä kauniisti huomioiva akateeminen feministi.
T.Ä.M.Ä !!
onpas teillä ennakkoluulot! Me akateemiset feministinaiset nimenomaan osaamme huomioida miehiä sillä ymmärrämme kuinka karmeita odotuksia myös miehille asetetaan. Ja osaamme vaihdella sukupuolirooleja joustavasti. Mutta ei nyt lähdetä ajamaan tätä keskustelua tälle tielle.
Nyt ei puhutakaan siitä, minkälaisia akateemiset feministinaiset ovat vaan siitä minkälaisia stereotypioita heistä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En käsitä mikä Sinin ulkonäössä häiritsee minua, olen alusta asti jotenkin ärsyyntynyt hänen naamastaan. Outoa.
Et ole ainoa. Täällä sama tunne.
Jep sama. Joku tuolla mainitsi Bridget Jones-vibat. Kieltämättä en oo kyllä Renée Zellwegerinkään nassusta koskaan ollu erityisemmin viehättynyt.
Vihdoin saatiin kunnon asiantuntija ohjelmaan! Sellainen, jolla on oikeasti jotain annettavaa! Missä tuo tumma nainen on ollut kaiken tämän ajan?? Ja miksi?!
Toivottavasti Rosa oppii jotain jaksoja katsoessaan. Että onko ihan ok kohdella toista ihmistä noin.
MIKSI tuo Rosa on hakenut Ensitreffit alttarilla-formaattiin? Miksi?
Rosa tuntuu ärsyyntyvän yhä enemmän Eetusta. Ei tule toimimaan. Sinin ja Vesan näen sisaruksina. Ei ole mitään sex appealia heillä..