Ensitreffit alttarilla OFFICIAL 2018
Kommentit (8881)
Sinistä ja Vesassa on potentiaalia, oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on Rosaa puolusteltu viime aikoina eikä saisi kuulemma arvostella, mutta en näe kyllä tässäkään jaksossa mitään ystävällisyyttä tai yrittämistä? Aina vaan samaa kiukuttelua ja nyrpistelyä. Tylsä juttu Eetulle!
oliko Eetu laittanut Rosan tulon varoitukseksi/muistutukseksi jääkaappimagneetin "ikä ei takaa kypsyyttä"...
Sini ja Vesa näyttivät niin kauniilta nyt tuossa Marianne Stolbowan kanssa. Heillä kyllä synkkaa.
Rosan on nyt skarpattava ja tajuttava, että hänen käytöksensä ei ole aikuismaista.
Vierailija kirjoitti:
Miina on ihana. :)
Sen mies ei ole.
Joskus aiemmin palstalla oli paljon kommentteja tyyliin että Sini on ehkä liian yksinkertainen Vesalle, mutta hyvin fiksusti ja analyyttisesti Sini pohti asioita tuolla Stolbovan luona käydessään, pisteet nousivat verrattuna hääjäaksoon, jossa luonne peittyi vielä naureskelun alle,.
Rosa on sähäkkä, haluaa kaiken menevän nopeasti ja tehokkaasti ja sillä selvä. Eetu on enemmän elämästä nautiskelevaa tyyppiä. Vaikuttaa siltä, että Rosa pitää omaa tapaansa huomattavasti parempana ja oikeana, kuten yleensäki nämä päämäärätietoiset pitävät. Jos ei Rosa ala ymmärtämään Eetun hyviä puolia, tuo menee niin perseelleen ku olla voi. Eetu jo nimittäin osaa tulla vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miina on minunkin suosikkini jo murtaessaan stereotypiaa akateemisesta feministinaisesta. Hän on suloinen, miestä kauniisti huomioiva akateeminen feministi.
T.Ä.M.Ä !!
onpas teillä ennakkoluulot! Me akateemiset feministinaiset nimenomaan osaamme huomioida miehiä sillä ymmärrämme kuinka karmeita odotuksia myös miehille asetetaan. Ja osaamme vaihdella sukupuolirooleja joustavasti. Mutta ei nyt lähdetä ajamaan tätä keskustelua tälle tielle.
Hauska
Onkohan Rosalla nuha tai allergiaa, kun on nenä niin punainen?
Katson hieman teidän perässä tätä. Miksei Rosa voinut syödä jo salaattia kun oli kova nälkä?? Onko pakko odottaa, että mieskin istuu pöydässä vaikka nälkä jo kiukuttaa. Rasittavaa!
Nälkä katsoa toisiansa. Ihana pari!
Miten toi rosa lyllertää noin oudosti?
Vierailija kirjoitti:
Sini ja Vesa näyttivät niin kauniilta nyt tuossa Marianne Stolbowan kanssa. Heillä kyllä synkkaa.
Höpsis. Ovat kuin kavereita
En kestä tuota Miinan miestä, jotenkin niin nukuttava nösväke.
Rosa vaikuttaa ärsyttävältä kiukuttelijalta nyt.
Vierailija kirjoitti:
En käsitä mikä Sinin ulkonäössä häiritsee minua, olen alusta asti jotenkin ärsyyntynyt hänen naamastaan. Outoa.
Et ole ainoa. Täällä sama tunne.
Sinillä ja Vesalla on naimanaamat? Samanlaiset sikkarasilmät. Söötit :)
No maksaa vuokran palkastaan. Itselläkin on pienet tulot, mutta olen valmis maksamaan kalliimpaa vuokraa saadakseni asua hyvällä asuinalueella ja katson, että minulla on siihen oikeus, koska maksan sen itse ilman tukia. Mitä se kellekään kuuluu?