Ensitreffit alttarilla OFFICIAL 2018
Kommentit (8881)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen raitoja heikillä on päänahassa?
Taitaa olla arpia. Eli tehty joskus jokin operaatio. Aivoleikkaus?
Tai sit on vaan kolhinut päänsä kattoon :D
Rosan vastaus kaikkeen: ”mmm.”
Luulen et Heikin uskonnollinen tausta varmaan vaikuttaa noihin sen vanhakantaisiin kommentteihin. Miina osaa ottaa sen hienosti ja Heikillä aito tahto ymmärtää ja sopeutua kuitenkin. Näillä on hyvä asenne -pääsevät pitkälle!
Toi Rosa on niin jäykkä.. ja nolo kitisijä. Seli seli.. katso peiliin! Miehesi on tehnyt hyvää ruokaa, ja vaan kitisee..
No niin, sitten vaan kuuntelemaan 30 sekunnin ajaksi ja jatketaan riitelyä. Ihme neuvo.
Eetu ja Rosa on kuin sisarukset, ei hyvältä näytä.
Vierailija kirjoitti:
Miina on minunkin suosikkini jo murtaessaan stereotypiaa akateemisesta feministinaisesta. Hän on suloinen, miestä kauniisti huomioiva akateeminen feministi.
T.Ä.M.Ä !!
Vierailija kirjoitti:
Eetu ja Rosa on kuin sisarukset, ei hyvältä näytä.
Ei meillä kyl sisarukset väheksy toisiaan.
En käsitä mikä Sinin ulkonäössä häiritsee minua, olen alusta asti jotenkin ärsyyntynyt hänen naamastaan. Outoa.
Harmi ettei Marianna ole ollut aikaisemmin mukana, todella miellyttävän ja asiantuntevan oloinen ihminen.
Peittääkö Sini vähän herkkyyttään tuollaiseen hösellykseen ja kaiken nauramiseen?
Täällä on Rosaa puolusteltu viime aikoina eikä saisi kuulemma arvostella, mutta en näe kyllä tässäkään jaksossa mitään ystävällisyyttä tai yrittämistä? Aina vaan samaa kiukuttelua ja nyrpistelyä. Tylsä juttu Eetulle!
Vesa on suloinen hipsuttelija. Ihanasti ohimennen ja vähän huomaamatta koskettaa Siniä.
Vierailija kirjoitti:
No niin, sitten vaan kuuntelemaan 30 sekunnin ajaksi ja jatketaan riitelyä. Ihme neuvo.
Luulen että tuo tarkoitti ihan siinä arjessa, että oikeasti keskitytään välillä kuuntelemaan mitä toisella on mielen päällä ja sanottavaa, ja ollaan läsnä siinä eikä samalla esim. räpelletä puhelinta.
Voi vitsi se Eetun kokkaama ruoka näytti hyvältä! Olisin ikionnellinen, jos mulle mies tekisi tuollaista!
Vierailija kirjoitti:
Mistä ihmeen rakkaudesta se "asiantuntija" höpisi näille? Näillähän on järjestetyt avioliitot, ei rakkausavioliitot.
Parien (ja katsojien) edellytetään leikkivän, että keisarilla on vaatteet. Ensin näytettiin Sini sanomassa, että rakkaudesta ei voi ainakaan vielä puhua, ja sitten hänet Vesan kanssa istutettiin sohvalle puhumaan siitä, miten he osoittavat toisilleen rakkautta. Mitä pelleilyä tämä on?
Höh, tokihan asioita voi harjoitella tulevaisuutta varten. Tilanteesta näki, että he viihtyvät keskenään ja on hyvät mahdollisuudet siihen, että pitäminen kehkeytyy tosi rakkaudeksikin. Siihen keskustelun oli tarkoitus antaa eväitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miina on minunkin suosikkini jo murtaessaan stereotypiaa akateemisesta feministinaisesta. Hän on suloinen, miestä kauniisti huomioiva akateeminen feministi.
T.Ä.M.Ä !!
onpas teillä ennakkoluulot! Me akateemiset feministinaiset nimenomaan osaamme huomioida miehiä sillä ymmärrämme kuinka karmeita odotuksia myös miehille asetetaan. Ja osaamme vaihdella sukupuolirooleja joustavasti. Mutta ei nyt lähdetä ajamaan tätä keskustelua tälle tielle.
Vierailija kirjoitti:
En käsitä mikä Sinin ulkonäössä häiritsee minua, olen alusta asti jotenkin ärsyyntynyt hänen naamastaan. Outoa.
Olisko se Bridget Jones mielleyhtymä?
Miina & Manu :D Tajusin vasta nyt!