Ensitreffit alttarilla OFFICIAL 2018
Kommentit (8881)
Vaau, mielipiteitä tosiaankin on erilaisia! Oon itse katsellut Vesaa nimenomaan silläsilmällä. Hän vaikuttaa todella mukavalta ja lempeältä, eikä todellakaan ulkonäössäkään ole mun silmään mitään moitittavaa.
Eetu on vain testannut jotakin Thunderin seksivinkkiä ekalla kerralla ja lopputulos on tämä. No ei vaiskaan, riivinrauta on riivinrauta jos luonne on sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Tuo Heikki oli harmillisen tosissaan sen mustasukkaisuutensa kanssa. Ääni ja olemus muuttui kireäksi. Ei hyvä.
Ihan vitsihän se oli. Älkää ottako kaikkea niin kirjaimellisesti.
Apua mä ihan liikutun noista miinasta ja heikistä :D
Eetu sanoo, että "yksinäinen olo" olisi lähin ilmaisu, kun hän miettii tuntemuksiaan. Hän toteaa myös, että homma on tuntunut välillä kylmältä. Rosa taas toteaa, että läheisyys on hankalaa, kun on kiukkuinen. Hän ei kuitenkaan osaa sanoa, miten kumppanin pitäisi reagoida.
Ehkä he tuosta suosta nousevat. mutta uskallan epäillä. Eetu on liiankin pehmeä ja kiltti, Rosa on hankala ja suoraan sanottuna tavattoman itsekäs. Tuntuu siltä, ettei hän edes halua muuttaa käytöstään, koska ei tunne siihen tarvetta.
Itse kammoksun ihmisiä, jotka käyttäytyvät huonosti ja perustelevat oikutteluaan sillä, että nyt vaan sattuvat olemaan luonteeltaan sellaisia...
Miina ja Miinan leipomukset. <3
Muffinssit Leninin viereen. :-D
Heikki on hulvaton, kun sille päälle sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Rosa valittaa, kun Eetu tekee huolella ruokaa..Uskomatonta. Olisi iloinen, kun on toinen jonka kanssa laittaa ruokaa.
Niin. Miksei voinut aloittaa itse salaatilla, kun kuitenkin vaan istui siinä valittamassa, jos oli ylivoimaista odottaa?
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen raitoja heikillä on päänahassa?
Taitaa olla arpia. Eli tehty joskus jokin operaatio. Aivoleikkaus?
Tämä on kiinnostava kausi. En jaksanut katsoa ekan jälkeen muita paria jaksoa pidemmälle.
Miinasta näkee, että hän nauttii, kun saa tehdä pieniä yllätyksiä ja ilahduttaa kumppania. Viehättävä piirre kumppanissa.
Hassustipäin Sini sisustanut tuon kämppänsä, sänky ikkunan vieressa meluisan kadun puolella ja alkovissa sängylle varatussa kolossa pöytä. Oon nähnyt nuo kämpät rakennusvaiheessa Sorsapuistossa ja nyt kun näen tuon sisustettuna niin olen onnellinen etten ottanut. Neliöitä tuossa on joku 32 ja näyttää kyllä ihan putkalta. Kallis vuokra, miten Sinillä on varaa. Mikäs hän olikaan ammatiltaan?
Mistä ihmeen rakkaudesta se "asiantuntija" höpisi näille? Näillähän on järjestetyt avioliitot, ei rakkausavioliitot.
Parien (ja katsojien) edellytetään leikkivän, että keisarilla on vaatteet. Ensin näytettiin Sini sanomassa, että rakkaudesta ei voi ainakaan vielä puhua, ja sitten hänet Vesan kanssa istutettiin sohvalle puhumaan siitä, miten he osoittavat toisilleen rakkautta. Mitä pelleilyä tämä on?
Aion yrittää tästedes olla enemmän oman elämäni Miina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ajatellut Miinan olevan kuvan perustella lainkaan kaunis, mutta nyt ohjelman pyörittyä hän on silmissäni todella vetävä ja erittäin kaunis. Sisäinen kauneus loistaa.
Se kuva ei ollut miinasta mikään paras kuva. Kyllä miinassa on aivan selvää ulkoista kauneutta, ei se ole pelkkää sisäisen kauneuden loistoa.
Samaa mieltä että kuva oli huono. Mutta voin myös kuvitella että jos Miinan näköinen nainen olisi naama norsunv*tulla ja tiuskaisi muille, häntä pidettäisiin ulkonäöltä epäviehättävänä. Minnan silmiin syttyy kuitenkin aivan ihana valo kun hän hymyilee (eli lähes koko ajan) ja hänestä säteilee kauneus. -kommentin kirjoittaja
Miina vaikuttaa mukavalta ja hyvältä tyypiltä. Tulee varmaan kaikenlaisten ihmisten kanssa hyvin toimeen.
Vierailija kirjoitti:
Aion yrittää tästedes olla enemmän oman elämäni Miina.
Hyvin sanottu! Miinan asenne on kyllä kohdillaan. Mainion mutkaton tyyppi.
Miinan leivosyllätys mietelappuineen oli kieltämättä tosi hieno ja henkilökohtainen liike. Olisi tehnyt vaikutuksen minuunkin.
Miina on minunkin suosikkini jo murtaessaan stereotypiaa akateemisesta feministinaisesta. Hän on suloinen, miestä kauniisti huomioiva akateeminen feministi.
Onko tämä kausi jotenkin tylsä vai olenko muuten kyllästynyt koko formaattiin, kun en millään meinaa jaksaa seurata näitä jaksoja :O