Ensitreffit alttarilla OFFICIAL 2018
Kommentit (8881)
Täällä on keskusteltu Heikin pukeutumisesta. Mielestäni se on aivan tavallista miehen pukeutumista. Farkutkin näyttävät siisteiltä, eivät miltään rikkirevityiltä. No, häissä oli vähän kikkana takki, mutta Heikki on isokokoinen ja voi olla vaikea löytää ihan istuvia puvuntakkeja.
Mutta se mikä minua ihmetyttää, on Heikin asunto. Täytyy olla varsinainen nihilisti että viihtyy moisessa kopissa. Ainakaan esteettistä silmää Heikillä ei ole, naisihmisenä en voi käsittää, että joku vielä 35-vuotiaana kestää moista asumisen tasoa. Kämppä sopisi paremmin 18-vuotiaalle, joka viihtyy baareissa ja käy kämpillä lähinnä vaihtamassa vaatteita. Miinallakin on kaunis asunto, ei ihme että Heikki on sinne hanakasti pesiytynyt 😂
Vierailija kirjoitti:
Se, että Rosa haluaa syödä nälkäisenä ruoan nopsaa ei ole väärin. Ei ole myöskään väärin, että Eetu haluaa kokata maistuvaa ruokaa. Miksei nää vaan kokkaa omia ruokia???!! Kyseessä taitaa olla yhteensoopimattomat ihmiset, koska eivät tajua toisiaan. Toinen ei tajua, että nälkäisenä se ruoka nopsaa ja toinen ei tajua että ruokaa voisi kokata välillä pidemmän kaavan mukaan.
Mutta en näkisi et tää on vain toisen vika. Kyseessä vaan erilaiset mieltymykset.
Jos nyt on niin, että Rosa syö elääkseen (siltä ainakin se puuro-mehukeitto-raejuusto ällötys näytti) ja Eetu taas on herkuttelija, niin kyllä siitä arjessa on haittaa. Itselläni on kaveri, joka aina harmitteli sitä, kun hän tykkäsi leipoa ja laittaa hyvää ruokaa, eikä mies osannut arvostaa asiaa yhtään. Tuumasi vain, että jos hän haluaa jotain makeaa, niin ostaa kaupasta munkin. Ja ruoaksi kelpasi puuro ja perunat. Erosivat sitten jossain vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Kamala toi Rosa. Siis ihan hirveä.
Eikö tällaiset kommentit voisi jo lopettaa? En itsekään kovin ihastunut siihen miten Rosa käyttäytyi noissa häidenjälkeisissä osissa mutta kannattaako sen vuoksi aloittaa somelynkkaus? Rohkeita ihmisiä kun ovat asettuneet katsojien arvosteltavaksi - mutta tässä sarjassa, toisin kuin jossain poikamiehissä tai BB:issä, eivät hae ammattijulkisuutta vaan ihan oikeasti vakavaa parisuhdetta. Lykkyä kaikille pareille ja myötätuntoista asennetta heitä kohtaan meille katsojille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että Rosa haluaa syödä nälkäisenä ruoan nopsaa ei ole väärin. Ei ole myöskään väärin, että Eetu haluaa kokata maistuvaa ruokaa. Miksei nää vaan kokkaa omia ruokia???!! Kyseessä taitaa olla yhteensoopimattomat ihmiset, koska eivät tajua toisiaan. Toinen ei tajua, että nälkäisenä se ruoka nopsaa ja toinen ei tajua että ruokaa voisi kokata välillä pidemmän kaavan mukaan.
Mutta en näkisi et tää on vain toisen vika. Kyseessä vaan erilaiset mieltymykset.
Jos nyt on niin, että Rosa syö elääkseen (siltä ainakin se puuro-mehukeitto-raejuusto ällötys näytti) ja Eetu taas on herkuttelija, niin kyllä siitä arjessa on haittaa. Itselläni on kaveri, joka aina harmitteli sitä, kun hän tykkäsi leipoa ja laittaa hyvää ruokaa, eikä mies osannut arvostaa asiaa yhtään. Tuumasi vain, että jos hän haluaa jotain makeaa, niin ostaa kaupasta munkin. Ja ruoaksi kelpasi puuro ja perunat. Erosivat sitten jossain vaiheessa.
Toihan on ihan kuin mä ja mun mies. Oltu yhdessä kohta 25 vuotta :)
Mietin samaa, että jos olet Rosan tuttu niin miksi ihmeessä laitat tällaisen tiedon tänne? Toivottavasti kantautuu Rosan korviin niin tietää, että lähipiirissä on joku joka ei sinne kuulu.
Vierailija kirjoitti:
Aika tylsää noiden elämä, jos kuvaajat ovat koko ajan paikalla ja silti kasaan saadaan vain muutama lause jostain ruoanvalmistuksesta ja pyykin ripustamisesta.
Siinäkö ne parien mehevimmät jutut kiteytyvät?
Tää sarja ei ole BB tai Temptation Islands, vaan ohjelma, joka kuvaa parisuhdetta ja sen arkisia asioita, joista helposti tulee kiistaa ja joita sitten osataan ratkoa tai sitten ei. Joustetaanko ja pyritäänkö löytämään yhteisymmärrys, vai jämähdetäänkö jankkaamaan omaa näkemystään vastaan tulematta. Siksi ohjelmassa pyritään näyttämään näitä arkipäivän kohtauksia, ei bileitä ja kännisekoiluja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisia ihmisiä täällä kommentoi?
Eli GALLUP: Kerro viisi asiaa itsestäsi =)
Olen aviovaimo, äiti, keski-ikäinen, uskovainen ja opettaja :)
Eikö tällaiset gallupit sun muut asian vierestä menevät viestit voisi mennä omaan ketjuunsa?
Toisaalta olen huomannut, että av:lla ketjusta riippuu, minkälaista väkeä siellä on. Sama asia saa yläpeukkuja tai alapeukkuja riippuen siitä, millaisesta ketjusta on kyse, esim. tasoteoriaketju tai teini kysyy neuvoa -ketju.
Gallupketju ei kerro enskariväestä
Eri
heikki kirjoitti:
Rosa ja Eetu on rasittavin pari tällä kaudella. Ensin lässynlää meininkiä hääpäivänä ja sitten yhyy ahdistaa yhyyyhyy ja se Eetu on vaan ööö ööö mitä mä teen yhyy
Jännästi nähdään eri tavalla asiat. Mun mielestä Rosa ja Eetu ovat mielenkiintoisin pari seurata, koska sattuu ja tapahtuu. On mielenkiintoista seurata, pystyvätkö he löytämään haasteista huolimatta yhteisen sävelen. Toiseksi mielenkiintoisin pari on Miina ja Heikki lähinnä Heikin takia, joka on erittäin kiehtova särmikäs persoona. Olen jotenkin hypnotisoitunut Heikistä ja hänen persoonansa kerroksellisuudesta, josta paljastuu koko ajan erilaisia puolia.
Roosa äksyilee, ovat jo eron partaalla. Nyt Eetu jalat alle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä annan tässä Eetulle nyt neuvoja, miten yövuorossa työskentelevää naista pitää kohdella:
1. Anna olla rauhassa, älä esitä mitään vaatimuksia.
2. Käy kaupassa mieluusti itse. Kun vaimo tulee aamulla, kysy haluaako syödä jotakin herättyään
3. Kun vaimo herää, anna olla rauhassa. Herääminen kestää pari tuntia. Jos ärähtelee, älä provosoidu - menee oho.
4. Kun pääset puheyhteyteen, ole hillitty ja kysy töistä vain, jos vaimo ottaa asian itse puheeksi.
5. Pientä koskettelua saa olla, kevyttä hierontaa tms, mutta seksi säästetään yövuorojen päättymiseen saakka.
6. Vapaista ja suunnitelmista saa alkaa puhumaan vasta silloin, kun vaimolla on enää yksi yö edessä. Silloin kannattaa maalailla kuvaa kaikesta kivasta, niin fiilis paranee jo alustavasti.
Tiivistettynä ohjeesi on näin:
Kävele munankuorilla kotonasi. Haistele koko ajan vuorotyöpuolisosi mielialoja, ja sopeuta kaikki tekemisesi ja sanasi niiden mukaisesti.
+ Tukahduta kaikki omat tarpeesi.
Kuvitellaan, että olisit päässyt ohjelmaan mukaan. Olisit lapseton sinkku, mutta muuten elämäntilanteesi olisi nykyisenlainen esimerkiksi työn, opiskelu tai harrastusten osalta. Jos olet perheellinen, niin asuisit siinä asunnossa missä viimeksi sinkkuna asuit. Millaiseen elämään uusi puolisosi ja kuvausryhmä astuisi? Miten käyttäytyisit?
Mulla olisi lähes omin pikku kätösin remontoitu kaksio pikkukaupungissa eteläisessä Suomessa, toimistotyö, harrastuksena tanssi ja patikointi ilman suurempia aikatauluja. Minua moitittaisiin sottapytyksi, lihavaksi ja tylsäksi, myötäilisin liikaa eikä puheestani saisi selvää. Puolustajani tykkäisivät kodistani, boheemista rentoudestani ja siitä, että veisin ukkoa nuotioretkelle. En olisi kaunis näky aamuisin.
Aika kesyjä nämä Suomen jaksot. Tuo Rosan kiukuttelu nyt on ihan maailmanluokan erikoisuus, mutta muuten aika tavallista. Noissa ulkomaisissa näkee aika mielenkiintoisia tapauksia, kun lähes kaikki vetää röökiä ja yhdessä sarjassa jätkä vaan reissaa kavereitten kanssa ja toinen arvostelee naisen kenkiä ja pukeutumista ja lisäksi väittää, että tekee ruokaa väärin. Naiset vaan roikkuis näissä äijissä ja tuo jälkimmäinen sai vielä pitää muijansa, eli jatkoivat parina. Muija vaan kehuu ukkoaan siinä päätösjaksossa.
Vierailija kirjoitti:
Aika kesyjä nämä Suomen jaksot. Tuo Rosan kiukuttelu nyt on ihan maailmanluokan erikoisuus, mutta muuten aika tavallista. Noissa ulkomaisissa näkee aika mielenkiintoisia tapauksia, kun lähes kaikki vetää röökiä ja yhdessä sarjassa jätkä vaan reissaa kavereitten kanssa ja toinen arvostelee naisen kenkiä ja pukeutumista ja lisäksi väittää, että tekee ruokaa väärin. Naiset vaan roikkuis näissä äijissä ja tuo jälkimmäinen sai vielä pitää muijansa, eli jatkoivat parina. Muija vaan kehuu ukkoaan siinä päätösjaksossa.
Niin ja näitä versioita kyllä riittää. Suomi-version etuna on juuri se, että mukana on oikeita ihmisiä. Sellaisenaan uniikki nykyrealityn seassa. Toki siinäkin ollaan veitsen terällä; persoonien ja parien pitää silti olla kiinnostavia. Formaatti kannattelee vain ekat jaksot.
En ajatellut Miinan olevan kuvan perustella lainkaan kaunis, mutta nyt ohjelman pyörittyä hän on silmissäni todella vetävä ja erittäin kaunis. Sisäinen kauneus loistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Olen itse hyvä laittamaan ruokaa ja leipomaan. Lempipuuhaani on pitkän kaavan mukaan kokkaileminen viikonloppuisin. Onnekseni olen löytänyt miehen, joka tykkää ja osaa kokkailla kanssani. Parisuhteen hoitoa parhaimmillaan.
Vierailija kirjoitti:
En ajatellut Miinan olevan kuvan perustella lainkaan kaunis, mutta nyt ohjelman pyörittyä hän on silmissäni todella vetävä ja erittäin kaunis. Sisäinen kauneus loistaa.
Se kuva ei ollut miinasta mikään paras kuva. Kyllä miinassa on aivan selvää ulkoista kauneutta, ei se ole pelkkää sisäisen kauneuden loistoa.
Tänä iltana ennustan pettymystä monelle katsojalle . Ilta-Sanomat otsikoi että Rosa polttaa päreensä. Mitään draamaa ei minusta ole luvassa, osan nähneenä .
Mutta saadaanpa katsojaluvut noustaan, harmi vain kun muutaman kustannuksella. Heikki ja Rosa ! Vuorotellen... rosaa kyllä kärjistetään lööpeissä kovemmin .
Mieletäni kunkin parin vahvuudet ja huolenaiheet on:
Miina ja Heikki
+ Kiinnostava pari ottaen huomioon persoonallisuuden erot
+ Hyvä huumorintaju, arvotkin varmasti natsaa monella tavalla
+ Aikuismaisen oloisia, tuskin tulee riitaa täysin turhasta
- Kommunikaatiotyyli vähän erilainen, saa nähdä haittaako suhdetta
- Kyllästyykö jompi kumpi toiseen johtuen korkeista standardeista?
- Pystyvätkö keskustelemaan asiallisesti uskonnosta?
Rosa ja Eetu
+ Intohimoa ei ainakaan puutu liiaksi, se on hyvä
+ Suloisia yhdessä silloin kun heillä menee paremmin
+ Pari herättää keskustelua ja saa miettimään omaa elämää
- Tunnemyrsky on tähän asti ollut kummallekin raskas
- Onko suhde tasa-arvoinen vai pompottaako Rosa Eetua liikaa?
- Löytyykö intohimon lisäksi läheisyyttä ja kykyä sitoutua?
Sini ja Vesa
+ Kiltin ja tasapainoisen oloisia ihmisiä
+ Ei turhaa draamaa tähän mennessä, etenevät rauhassa
+ Söpöjä yhdessä, Vesan hipsuttelu sulatti sydämeni
- Tulee kaverillinen vaikutelma, onko heillä tarpeeksi yhteistä?
- Kummallakin taitaa olla omia pinttyneitä tapoja toimia
- Riitelytapa voi osoittautua ongelmalliseksi, en tosin tiedä