Selasin tänään treffisivustoja ja kauhistuin ikäisteni miesten ulkonäköä - näyttävät todella rapistuneilta.
Suurin osa miehistä näytti vähintään 10 vuotta ikäistään vanhemmalta. Johtuuko tämä siitä, että miehet valehtelevat treffipalstalla ikänsä paljon nuoremmaksi kuin oikeasti on nuoremman naisen toivossa vai pyöriikö näillä treffisivustoilla vain epäterveellistä elämää viettävät ylijäämäpalat, jotka eivät ole kelvanneet kenellekään. Elämäntavat näkyvät rupsahtaneesta olemuksesta. Kyseessä on 40-50 vuotiaat miehet.
Kommentit (172)
S24lla on lukematon määrä miehiä, usein varattuja, joilla lukee esittelyssä enintään ”ota yhteyttä jos kiinnostut”. Niin, mistä pitäisi ja voisi kiinnostua? Pelkän pituuden ja painon perusteellako?
Vähän voisi yrittää panostaa, ihan oikeasti. Toisaalta vuodesta toiseen siellä olevat profiilit...tunnustan, että on 100% turn off, jos profiili on aktiivinen jopa vuosia.
Minä kans selasin treffipalstan kuvia(ihan huvikseen vaimoni kanssa) .Oman Ikäluokan(48v) naiset hirveän näköisiä tankkereita ja muutenkin tosi rupsahtaneita.Mutta minulla on 32v kaunis vaimo. Ite olen kans hyvin säilynyt mies monet luuleekin että olen vaimoni kanssa saman ikäsiä.Minulla kyllä on ollut helppo elämä aina ollut varaa tehdä mitä halunnut. Kaksi pientä lasta nyt ja sanoin vaimolle palkkaan lastenhoitaja että hänkin pääsee helpommalla,eikä tarvitse valvoa öitä ja rupsahtaa.
Vierailija kirjoitti:
S24lla on lukematon määrä miehiä, usein varattuja, joilla lukee esittelyssä enintään ”ota yhteyttä jos kiinnostut”. Niin, mistä pitäisi ja voisi kiinnostua? Pelkän pituuden ja painon perusteellako?
Vähän voisi yrittää panostaa, ihan oikeasti. Toisaalta vuodesta toiseen siellä olevat profiilit...tunnustan, että on 100% turn off, jos profiili on aktiivinen jopa vuosia.
Monista ilmoituksista on tosiaan helposti pääteltävissä, että tyyppi on naimisissa tai varattu, vaikka sitä ei avoimesti kerrota. ap
Vierailija kirjoitti:
M kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole treffipalstoilla joten en tiedä minkälaista tarjonta siellä on, mutta jos näkisit esim. minut tai kaverini livenä niin et uskoisi ikäämme.
Minäkään en ole ennen käynyt treffipalstoilla ja olen nyt järkyttynyt siitä tarjonnasta, mitä siellä näkyi. ap
Kyllä naisetkin on aika hurjan näköisiä tinderissä jos vertaa 18-25v 30-40v ikäluokkia, kyllä se eletty elämä näkyy naamasta ja varmaan ne 30-40v hyvän näköiset ja runkoiset naiset ei mitään tindereitä tarvitse koska tarjontaa riittää muutenkin.
Joo, seuraa riittää jos olen baarissa. Seurustelusuhteet ovat olleetkin sitten itseäni nuorempien miesten kanssa, nykyinenkin, koska ilmeisesti normaali paino, pitkä tukka ja naisellisuus riittävät luulemaan nuoremmaksi kuin olen ja asiasta ei välitetä enää sitten, kun suhde on jo olemassa.
Tinderissä ei kannata olla 40+ -ikäisenä naisena, oli nätti tai ei. Miehet etsivät netistä seuraa hyvin epärealistisin kriteerein, ts. oman ikäiset rajaavat useimmiten minut pois. Jos uskoisin tinderiä, olisin varmaan ottanut jonkun 50+ juopon. Nettideittailu ei siis kaikille toimi, itselläni suurin ongelma oli se, että muuallakaan harvoin tapasin miehiä kun en käy paljon ulkona. Nykyinen mies tuli siellä kuitenkin sattuman kaupalla vastaan, kun kävin puolivuosittaisen kertani ulkona.
Tilanteeni taitaa olla aikalailla samanlainen kuin sinulla. Ainakin ensiaskeleet nettideittailuun tutustumisessa viittaavat siihen. Tosin en ole vielä itse omaa ilmoitusta laittanut minnekään. Periaatteesta en haluaisi kuvaani laittaa lainkaan nettiin kaikkien katsottavaksi. Tosin luulen, että jo takaapäin otettu kuva voisi poikia hyvin yhteydenottoja. Alan kuitenkin kallistumaan live-elämään suuntautumisen puolelle, jolloin on laskettava hyvän tuurin varaan, koska poikkean normiympyröistäni niin harvoin. ap
Vierailija kirjoitti:
Miksei kaikki miehet ole laittaneet tinderiin mitään esittelytekstiä? Tulkitsen asian niin, etteivät ole hakemassa suhdetta, vaan pelkkää seksiä. Olenko oikeassa? ap
Itsellä on useampikin rivi tekstiä. Tosin mitään hyötyä siitä ei ole ollut. Varmaan enemmänkin haittaa.
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei kaikki miehet ole laittaneet tinderiin mitään esittelytekstiä? Tulkitsen asian niin, etteivät ole hakemassa suhdetta, vaan pelkkää seksiä. Olenko oikeassa? ap
Itsellä on useampikin rivi tekstiä. Tosin mitään hyötyä siitä ei ole ollut. Varmaan enemmänkin haittaa.
.
Oletko antanut jonkun ulkopuolisen ruotia esittelytekstisi? Ulkopuolinen ehkä osaisi nähdä paremmin, jos siinä on jotain, mikä menee pahasti metsään ja karkottaa useimmat naiset. ap
Kyllähän 50v naiset suurin osa rupsahtaneita alkoholisoituneita valaita. Yäk yäk sempä takin minulla 33v. Thaivaimo kolmevuotta mennyt tosi mukavasti ei nalkuta ja pihtaa pimpsaa. Mutta ole kyllä mies joka ei ravaa kapakoissa kun koskaan en alkoholia ole edes maistanut ja vaimoni on samanlainen. Eikä vaimoni ollut mikään baarityttö Thaimassa. (Paljon baarityttöjä suomalaiset juoppo miehet hommaa Thaimaasta) . Hyvässä virassa hän oli Thaimaassa. Nyt yliopistossa lukee että saisi samaa ammattia suomessa sit tehdä. Kannattaa fiksuilla miehillä etsiä Thaimaasta kunnon nainen vaimoksi. Hyvä neuvo älkää menkö lähellekään baareja jos vaimoa olette etsimässä Thaimaasta sieltä saatte paljon huonomman vaimon kuin suomesta. Ainut pointti niissä etteivät ole rupsahtaneita läskejä se mitä suomalaisista baareista löytyy.
Juha.45 kirjoitti:
Kyllähän 50v naiset suurin osa rupsahtaneita alkoholisoituneita valaita. Yäk yäk sempä takin minulla 33v. Thaivaimo kolmevuotta mennyt tosi mukavasti ei nalkuta ja pihtaa pimpsaa. Mutta ole kyllä mies joka ei ravaa kapakoissa kun koskaan en alkoholia ole edes maistanut ja vaimoni on samanlainen. Eikä vaimoni ollut mikään baarityttö Thaimassa. (Paljon baarityttöjä suomalaiset juoppo miehet hommaa Thaimaasta) . Hyvässä virassa hän oli Thaimaassa. Nyt yliopistossa lukee että saisi samaa ammattia suomessa sit tehdä. Kannattaa fiksuilla miehillä etsiä Thaimaasta kunnon nainen vaimoksi. Hyvä neuvo älkää menkö lähellekään baareja jos vaimoa olette etsimässä Thaimaasta sieltä saatte paljon huonomman vaimon kuin suomesta. Ainut pointti niissä etteivät ole rupsahtaneita läskejä se mitä suomalaisista baareista löytyy.
Aika säälittävää tulla mainostamaan ostovaimoa.
Vierailija kirjoitti:
Niin no Tinder on alunperin seksin hakemiseen tarkoitettu sovellus. Se, että vanhempi väestö on alkanut käyttää sitä suhteiden hakuun eikä tiedä asian taustaa saattaa aiheuttaa väärinkäsityksiä.
Täytin itse hiljattain 35 ja havahduin siihen, millainen vedenjakaja tämä ikä näyttää olevan. Osa ikäisistäni, niin mieheistä kuin naisista, on täysin omaksunut keski-ikäisen identiteetin, pitävätkin itseään "kauhean vanhoina" ja ulkonäkö on kuin sedillä / tädeillä. Toinen puoli porukasta on vireää ajatuksiltaan ja olemukseltaan. Hieman järkytyin kun näin yhdenkin ala-asteella samalla luokalla olleen pojan, joka olikin muuttunut silmissäni itseäni 10 v vanhemmaksi :D Varmaan kunhan täytän 40, tästä jaosta tulee vielä entistä selkeämpi...
Aika monella 40-50 -vuotiaalla naisella tuntuu olevan kotona taikapeili. Luullaan että itse ollaan niin nuorekkaita ja seksikkäitä, jokainen vähintään ikäistään keskimäärin paremmin vuosia kestänyt. Tosiasiassa Tinder ja nettitreffit on täynnä viskisieppoja, korppikotkia ja itsensä rusinaksi näivettäneitä. Sitten kehdataan vielä kettuilla kaljamahasta ja kaljuuntumisesta, mutta unohdetaan miltä oikea peili näyttäisi...
Vierailija kirjoitti:
Kun löytäisi 40+ naisen, joka ei olisi lihava tai lyhyttukkainen niin kyllä olisi hienoa. Deittisivustot ovat täynnä jotain ihan pohjasakkaa. Tatuoituja ryppyisiä naisia. Aina joku teinifiltteri päällä. Rinnat työnnetty esiin.
Mihin hoikat, pitkähiuksiset tyylikkäät naiset ovat kadonneet??
Naimisiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP sen ikäiset miehet sentään ovat yleensä vielä normaalipainoisia. Yritäpä löytää nelikymppistä hoikkaa naista. Keski-ikäiset naiset ovat ihan tynnyrinmallisia. Ei näytä liikunta maistuvan niin kuin saman ikäisille miehille. Eivät ole kovin kiihottavan näköisiä :(
Päinvastoin. On tutkittu fakta, että Suomessa miehistä on suurempi osa ylipainoisia kuin naisista. Omassa tuttavapiirissä tämä pätee myös. ap
No ap minä olen nainen ja työssä naisvaltaisella alalla ja täytyy kyllä sanoa, että olen yhtä harvinainen kuin yksisarvinen, koska 41-vuotiaana olen samanpainoinen, kuin parikymppisenä. Aika michelinukkojen mallisia on kollegat. Varsinkin lasten jäljiltä jää moni pysyvästi lihavaksi.
Sinun suppea otoksesi ei kuitenkaan muuta kansallisia tilastoja mihinkään. Suomessa miehet ovat ylipainoisempia kuin naiset. ap
Mutta naiset läskimpia, eli korkeampi rasvaprosentti.
Yhtä järkevä mittari sukupuolten välille kuin bmi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla logiikalla kaikki naiset jotka eivät ole laittaneet esittelytekstiä ovat hakemassa pelkkää seksiä? Olenko oikeassa?
En tiedä mitä ovat hakemassa, mutta itse vedin vasemmalle kaikki naiset ilman tekstiä. Etsin silloin parisuhdetta.
Jos annetaan vaan luonnonvalinnan tapahtua niin parin sukupolven päästä ei ole kun kauniita ihmisiä jäljellä.
Tv ohjelmissa ja mediassa on vaan viimeisen päälle tällättyjä ihmisiä ja pärstän perusteella valittuja, niin sen jälkeen tavalliset ei näytä miltään.
Vierailija kirjoitti:
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.
Oletko antanut jonkun ulkopuolisen ruotia esittelytekstisi? Ulkopuolinen ehkä osaisi nähdä paremmin, jos siinä on jotain, mikä menee pahasti metsään ja karkottaa useimmat naiset. ap
Enpä ole, mutta syy on varmaan se että harrastukset yms mielenkiinnon kohteet karkoittaa suurimman osan heti. Varmaan jos ei kertoisi mitään niin saisi paremman mahdollisuuden.
En tiedä, ihmetyttää vain, että jos haluaa herättää jonkun kiinnostuksen, niin kannattaisi vähän kertoa itsestään tai mitä on hakemassa. ap