Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten yh-äitiin suhtaudutaan sinkkumarkkinoilla?

Vierailija
03.05.2006 |

Kokemuksia?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tässä voisi jo pikkuhiljaa uskaltaa tutustua johonkuhun. Hauskaa kesää myös sulle!

ap

Vierailija
22/27 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain kovin ikävää on sattunut tai tulee pian tapahtumaan. Silloin muistat nämä sanat. Koita kestää!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä parhaita isiksi ovat ne, jotka osaavat kohdata lapsen lapsena.

Vierailija
24/27 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta NAISET ne juuri niitä suun louskuttajia ovat joilla on asenteita yh-äitejä kohtaan :)

Vierailija
25/27 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja KAIKKI he valittelevat (iät 25-32 välillä) että kun ravintolassa/ netissä ym. tutustuu kivalta vaikuttavaan mieheen, niin heti kun kuulevat että on lapsi (a) suorastaan juoksevat karkuun! Ja miehet ovat olleet iältään 24-36 välillä, ja asuneet pääkaupunkiseudulla.

Esim. paras kaverini on Yh-sinkku, ja hän kaipaisi todella rinnalleen rakastavaa kivaa miestä. Toivoisin kaikesta sydämestäni hänelle ihanaa miestä, kun kaikki edelliset on olleet sellaisia pas***oja, että!

Vierailija
26/27 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sellainen romanttinen höpsö, että kun se oikea, hyvä mies kohalle sattuu, ni ei haittaa vaik ois kymmenen tenavaa siinä pyörimässä. :)

kesä tulee.. :))

Vierailija
27/27 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo 20/23/28 on sama känttyrä, joka jokaisessa yh-asiaa koskevassa ketjussa käy mölisemässä näkemyksiään. Mulla on sellainen käsitys asioista, että sillä on jotakin syytä - kuviteltua tai todellista - uskoa jonkun yh-äidin tai yh-äitien suurena rintamana uhkaavan omaa olemassaoloaan. Muutenhan tuota ei voi selittää. Mutta heisulivei, eräiden mielestä loppuunkulahtanut ja vainoharhaisuuden leimaama parisuhdekin on parempi kuin avioero, joten onnea vaan sinnekin onnelaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme