Miten yh-äitiin suhtaudutaan sinkkumarkkinoilla?
Kommentit (27)
jotain kovin ikävää on sattunut tai tulee pian tapahtumaan. Silloin muistat nämä sanat. Koita kestää!!
yleensä parhaita isiksi ovat ne, jotka osaavat kohdata lapsen lapsena.
mutta NAISET ne juuri niitä suun louskuttajia ovat joilla on asenteita yh-äitejä kohtaan :)
ja KAIKKI he valittelevat (iät 25-32 välillä) että kun ravintolassa/ netissä ym. tutustuu kivalta vaikuttavaan mieheen, niin heti kun kuulevat että on lapsi (a) suorastaan juoksevat karkuun! Ja miehet ovat olleet iältään 24-36 välillä, ja asuneet pääkaupunkiseudulla.
Esim. paras kaverini on Yh-sinkku, ja hän kaipaisi todella rinnalleen rakastavaa kivaa miestä. Toivoisin kaikesta sydämestäni hänelle ihanaa miestä, kun kaikki edelliset on olleet sellaisia pas***oja, että!
Minä olen sellainen romanttinen höpsö, että kun se oikea, hyvä mies kohalle sattuu, ni ei haittaa vaik ois kymmenen tenavaa siinä pyörimässä. :)
kesä tulee.. :))
Tuo 20/23/28 on sama känttyrä, joka jokaisessa yh-asiaa koskevassa ketjussa käy mölisemässä näkemyksiään. Mulla on sellainen käsitys asioista, että sillä on jotakin syytä - kuviteltua tai todellista - uskoa jonkun yh-äidin tai yh-äitien suurena rintamana uhkaavan omaa olemassaoloaan. Muutenhan tuota ei voi selittää. Mutta heisulivei, eräiden mielestä loppuunkulahtanut ja vainoharhaisuuden leimaama parisuhdekin on parempi kuin avioero, joten onnea vaan sinnekin onnelaan!
Ehkä tässä voisi jo pikkuhiljaa uskaltaa tutustua johonkuhun. Hauskaa kesää myös sulle!
ap