Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten yh-äitiin suhtaudutaan sinkkumarkkinoilla?

Vierailija
03.05.2006 |

Kokemuksia?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tässä voisi jo pikkuhiljaa uskaltaa tutustua johonkuhun. Hauskaa kesää myös sulle!

ap

Vierailija
22/27 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain kovin ikävää on sattunut tai tulee pian tapahtumaan. Silloin muistat nämä sanat. Koita kestää!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä parhaita isiksi ovat ne, jotka osaavat kohdata lapsen lapsena.

Vierailija
24/27 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta NAISET ne juuri niitä suun louskuttajia ovat joilla on asenteita yh-äitejä kohtaan :)

Vierailija
25/27 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja KAIKKI he valittelevat (iät 25-32 välillä) että kun ravintolassa/ netissä ym. tutustuu kivalta vaikuttavaan mieheen, niin heti kun kuulevat että on lapsi (a) suorastaan juoksevat karkuun! Ja miehet ovat olleet iältään 24-36 välillä, ja asuneet pääkaupunkiseudulla.

Esim. paras kaverini on Yh-sinkku, ja hän kaipaisi todella rinnalleen rakastavaa kivaa miestä. Toivoisin kaikesta sydämestäni hänelle ihanaa miestä, kun kaikki edelliset on olleet sellaisia pas***oja, että!

Vierailija
26/27 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sellainen romanttinen höpsö, että kun se oikea, hyvä mies kohalle sattuu, ni ei haittaa vaik ois kymmenen tenavaa siinä pyörimässä. :)

kesä tulee.. :))

Vierailija
27/27 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo 20/23/28 on sama känttyrä, joka jokaisessa yh-asiaa koskevassa ketjussa käy mölisemässä näkemyksiään. Mulla on sellainen käsitys asioista, että sillä on jotakin syytä - kuviteltua tai todellista - uskoa jonkun yh-äidin tai yh-äitien suurena rintamana uhkaavan omaa olemassaoloaan. Muutenhan tuota ei voi selittää. Mutta heisulivei, eräiden mielestä loppuunkulahtanut ja vainoharhaisuuden leimaama parisuhdekin on parempi kuin avioero, joten onnea vaan sinnekin onnelaan!