Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä omia juttuja ja harrastuksia alle kouluikäisen lapsen äidillä voi olla?

Vierailija
02.09.2018 |

Jos ei voi koskaan idioottivarmasti luottaa siihen, että joku muu vahtii lasta kun olisi sen oman jutun aika?

En keksi muuta kuin laihduttamisen, koska kukaan ei voi pakottaa ruokaa kurkusta alas.

Kommentit (81)

Vierailija
81/81 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka kuntosalijäsenyys? Sinnehän voi mennä milloin vain.

Ei se kehitä jos ei pysty käymään säännöllisesti tietyn ohjelman mukaisesti.

Voi siellä käydä säännöllisesti ohjelmaa noudattaen, vaikka viikonpäivät ja kellonajat vaihtelisi. Ei sillä ole väliä käykö sunnuntaina aamulla vai tiistaina illalla, treenikassi vaan ovenpieleen ja sitten matkaan kun tilaisuus tulee.

Entä jos salillemeno ei yhtään kiinnosta ja ympäristönäkin ahdistaa?

Hanki penkki ja käsipainot kotiin.

Meillä on kuntoiluvölineitä kotona. Ja mies on kyllä lasten kanssa tunteja viikossa yleensä, mutta omien eikä minun aikataulujen mukaisesti. Minulla on siis mahdollisuus kuntoilla kotona, mutta ei omien suunnitelmieni ja aikataulujeni mukaisesti, vaan paljon epävarmemmin silloin kun se miehelle sopii. Ja olen usein töiden jälkeen niin väsynyt että ennemmin nukun kun kuntoilen jos mies sattuu oleman ulkona lasten kanssa. Ap

Painojen nostelussa on se kiva puoli, että sitä perinteisesti tehdään sarjoina. Eli ei varsinaisesti haittaa, jos tulee keskeytyksiä - toki aerobisen hyödyn saa paremmin, jos ei pidä liian pitkiä taukoja. Parikin esim. viidentoista sarjaa per lihasryhmä on aloittelijalle riittävästi. Kyykkyjä ja askelluksiakin voi tehdä ihan käsipainopohjalta. Sellaiset joihin saa itse lisättyä painolevyjä on parhaat. Penkin saa treenin jälkeen syrjään seinän viereen ja painot parkkiin sen alle. Onnistuu vaikka kerrostalokaksiossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän