Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää mies joka rupeaa huutamaan yöllä, jos pyydän apua

Vierailija
02.09.2018 |

Poika yskässä, joten pyysin isäänsä nousemaan ja niistämään pojan nenän ja antamaan juotavaa. Tästäkös hirveä huuto ja poika itkee ja vauva heräsi.
Sitten ihmettelee kun en pyydä häneltä apua mihinkään.

Kommentit (134)

Vierailija
121/134 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, nyt alat järjestelemään elämääsi uusiksi lasten kanssa. Mieshän käyttää henkistä väkivaltaa josta kärsivät myös lapset! Kyllä 3-vuotiaskin jo aistii kodin pelokkaan ilmapiirin. Huomaat voivasi paremmin kun

eroat tuosta kiukkupussista. 

Vierailija
122/134 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eroa suosittelen minäkin, mies on hullu ja ehkä vaarallinenkin. Ei kukaan normaali ihminen reagoi tuolla tavalla. Menköön vihanhallintakurssille jos haluaa jatkaa osana perhettä.

Mistä sinä tiedät, minkälainen idiootti ap on, että josko miehellä olikin oikeus jo täysin vitttuuntua häneen?

Kenelläkään ei ole oikeutta huutaa ja raivota toiselle vastaukseksi avunpyyntöön. Ei, vaikka se toinen oliskin idiootti.

Eli jos ei halua auttaa, pitäisi vain kuunnella sitä, kun se pyytäjä suuttuu ja alkaa itse nalkuttaa ja ehkä huutaa tai raivota? Parempi itse olla se, joka siinä suuttuu.

Jos ei halua auttaa, niin sitä paremmalla syyllä mokomasta mulkkuäijästä kannattaa erota, eihän sellaisella puolisolla ja isällä mitään. Ja sen ukon joka mieluummin raivoaa kuin auttaa ei kannata jatkossa hakeutua parisuhteisiin lainkaan.

Miksi hänen pitäisi auttaa? Eiköhän lapsi voi hädässä kävellä vaikka itse pyytämään apua. Mutta jos ei ala auttaa, vaimo alkaa sättiä ja nalkuttaa. Joten parepi suuttua itse ekana.

Olet sairas. Sinua ei varmaankaan ole hoidettu lapsena, mutta älä nyt herranjumala täällä sylje ympäriinsä tuota katkeruuttasi ja kaunaasi, kaltaisiasi ei todellakaan kaivata tähän maailmaan lisää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/134 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli mies huonoimmassa mahdollisessa tilanteessa,ei ihme jos ei naurata.

Meinaatko, että siinä on taas tahdoton vässykkämies pakotettu parisuhteeseen ja lapsia hankkimaan? Kannattaako joskus ajatella yläpäällä eikä aina alapäällä?

Nuori mies ei osaa ajatella kuin alapäällä ja sitten päätyy tuollaiseen.Liian ujot nysvääjät välttyvät tuolta.

Vierailija
124/134 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se nenän niistäminen yskää helpottaa? Tuskinpa olisi sillä sekunnilla ollut pakko lasta niistättää. Olisit itse voinut tissinlutkun jälleen niistää lapsen, kun kerran nenäliinojen sijainninkin tiesit.

Kyllä se helpottaa, kun räkä nitistetään nenästä pois eikä valu kurkkuun, juominen auttaa myös. Enkä tiennyt nenäliinoista. Sanoin että ota nyt jotain vaan ja niistä..

Miestä ärsyttää tuollainen besserwisser. Joka tuskin kuitenkaan jakaa perusteluitaan, kuten tässä nyt, silloin kun jotain pyytää.

Jos aikuiselle ihmiselle pitää keskellä yötä alkaa perustella, miksi sairasta, itkevää lasta pitää auttaa, niin jo on avun tarpeessa tuo aikuinenkin. Mielenterveysavun.

Vierailija
125/134 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eroa suosittelen minäkin, mies on hullu ja ehkä vaarallinenkin. Ei kukaan normaali ihminen reagoi tuolla tavalla. Menköön vihanhallintakurssille jos haluaa jatkaa osana perhettä.

Mistä sinä tiedät, minkälainen idiootti ap on, että josko miehellä olikin oikeus jo täysin vitttuuntua häneen?

Kenelläkään ei ole oikeutta huutaa ja raivota toiselle vastaukseksi avunpyyntöön. Ei, vaikka se toinen oliskin idiootti.

Eli jos ei halua auttaa, pitäisi vain kuunnella sitä, kun se pyytäjä suuttuu ja alkaa itse nalkuttaa ja ehkä huutaa tai raivota? Parempi itse olla se, joka siinä suuttuu.

Jos ei halua auttaa, niin sitä paremmalla syyllä mokomasta mulkkuäijästä kannattaa erota, eihän sellaisella puolisolla ja isällä mitään. Ja sen ukon joka mieluummin raivoaa kuin auttaa ei kannata jatkossa hakeutua parisuhteisiin lainkaan.

Miksi hänen pitäisi auttaa? Eiköhän lapsi voi hädässä kävellä vaikka itse pyytämään apua. Mutta jos ei ala auttaa, vaimo alkaa sättiä ja nalkuttaa. Joten parepi suuttua itse ekana.

Sinun on parempi olla hankkimatta perhettä lainkaan. Ei kukaan useamman lapsen äiti tarvitse tuollaista kiukuttelevaa aikuislasta riesakseen. Meillä näytettäisiin ovea tuollaisesta käytöksestä.

Mulla on kaksi lasta, enkä kohtele puolisoani tuollalailla kuin ap. Meillä aikuisila on molemmilla oikeus hoitaa lapsia parhaaksi katsomallaan tavalla, kukaan ei sanele toiselle, miten pitää hoitaa.

Pakkohan se on sanoa jos muuten jää hoitamatta!!! Tässä tapauksessa äiti imetti vauvaa joten jos isä on niin pahvi ettei itse tajua mennä isompaa lasta auttamaan niin mitä muuta voi tehdä kuin sanoa sille? Ja sitten tulos on tuollainen! Kaikenlaisia vanhempia sitä löytyy...

Eihän ole! Lapsen luo ehtii myöhemminkin, ei se siihen kuole. En ikinä velvoittaisi toista elämään sen tason mukaan, jolla MINÄ haluan, että lapsia hoidetaan. Tai sitten ei kannata niin huonoa isää lapsille hankkia, mun mies ainakin hoitaa ihan mielellään, mutta en oiskaan valinnut muunlaista. Mutta tiedän tuon tunteen, kun itsestä lapsella ei ole mitään hätää, ja toinen ei sitä ymmärrä, vaan lasta pitää hemmotella ja hössöttää.

No hyvä se on viisastella jälkikäteen. Ap nyt on mennyt hankkimaan lapsilleen huonon isän, ja nyt pitäisi miettiä miten siitä huonosta isästä päästään eroon.

No miksi sinä sellaista haluat miettiä, EIHÄN AP OLE SELLAISTA TOIVONUT??!!!!

Sietäisi toivoa jos lasten parasta ajattelee. Epävakaa ja agrressiivinen aikuinen lapsiperheessä, parempi pistää pihalle ennenkuin käy kimppuun.

Jos ei osaa kumppaniaaan lukea, että mistä tämä suuttuu, niin menisin itse johonkin terapiaan. Tai jos menisin valitsemaan puolison, johon en voisi luottaa.

Siis mitä vattua, eiköhän se kuitenkin ole se huutava hullu joka sitä terapiaa tarvitsee. Ja ei, kenenkään ei tarvitse miettiä jatkuvasti omassa kodissaan mistä se toinen nyt napsahtaa. Ihmeellistä perheväkivallan puolustuspuhetta. Jos se isä ap:n kertoman mukaan raivostuu lastenkin avunpyynnöistä, niin pitääkö ne lapsetkin sinusta viedä terapiaan? Terapeutti opettaa koko perheen kävelemään munakuorilla ettei iskä vaan kilahda, ja onnellinen perhe-elämä voi alkaa?

Sairasta.

Isä on perheen pää. Niin se vain menee kuules.

N35

Mene pois trollaamasta. Olet sairas yksilö, paikkasi ei ole täällä terveiden ihmisten joukossa. 

Vierailija
126/134 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko yhdessä exäni kanssa? Kaikki avunpyyöt johtivat kiivastumiseen, huutoon ja ovien paiskomiiseen.  Etenkin  yöllä! Kerran minulla oli ripuli ja huusin vessasta miehelle että voisiko mennä räkätautisen taaperomme luokse, mies tuli makkarista kuin myrskynmerkki  " TOINEN HUUTAA SIELLÄ JA TOINEN PÄRSKII TUOLLA V""u SAA"""NA !"  paiskoi ovia ja nosti pojansängystään  niin kovakouraisesti että tämä pelästyi. 

Älkää kysykö miksi tein tuollaisen hullun kanssa lapsen, erosimme kyllä kun tajusin ettei mies ollut tasapainossa ja lapsi kärsi tilanteesta. 

Voi ei, kuulostaa niin tutulta..

Tuo uskomaton huutokiroilu ja järjetön raivo.

Aivan samoja lauseita käyttää meilläkin mies.

Olenkin usein kärjistetysti istunut ripuloimassa vessassa vauva rinnalla ja koittanut saada toista rauhoittumaan vessan lattialle, koska en uskalla ja viitsi pyytää apua, kun ei siinä enää mikään lasta retuuttavaa miestä tarvita joka kiroaa ja huutaa.

En tiedä miksi jaksan. Kun koitan asiasta puhua, ei se auta mihinkään mitään.

Pikkuhiljaa kaikki on vaan siirtynyt minulle, kun en vaan jaksa suututtaa toista.. En millään pyynnöllä.

Ja tässä tulee ongelman ydin. Vääränlaiset ihmiset/pariskunnat tekevät lapsia kun heidän EI PITÄISI. Ei vaan tajuta miettiä asiaa etukäteen, että ollaanko kypsiä vai ei. 

Vai oliko vahinko kenties? 

Vierailija
127/134 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiemmin oli ketju jossa kysyttiin tapaan* mitä vauva-palsta on sinulle opettanut ihmisirä*. Tai noin suurinpiirtein.

Olen ihan taas ällistynyt/pöyristyt joidenkin tämän ketjun kommenteista.

Aloittajalle sanoisin, että ärsytys on lievä reaktio miehen käytöksestä.

Sinun on kaikesta huolimatt ajotenkin asiaan tartuttava, teitä ja perhettään ei pitemmän päälle auta olla hiljaa tai väistellä tilanteita missä mies hermostuu.

Vastahuutaminen asiasta ei auta, mutta asiallinen keskustelu.

Pelottavaa lapselle jos on kipeä ja saa vielä pelätä huutamista ja ravistelua.

Ymmärrän, että mieskin saattaa olla stressaantunut, mutta oikea hetki ei ole sitä purkaa, kun lapsi tarvitsee apua.

Vaikka kuinka lukisit miestä tai kävelisit munankuorilla se ei ole tervettä kenellekään. Parisuhteen ei kuulu olla sellaista.

Ja joskus, kaikesta huolimatta, mies saattaa räjähtää.

Myös itsellesi se on kuormittaavaa ja antaa lapsille väärän mallin.

Vaikeneminen ja väistely on vain tekohengitystä, etä kitkuttelette päivästä päivään jotenkin.

Anteeksi suorasanaisuuteni, mutta myös lapsille epävakaa ja huutava vanhempi, oli se kumpi tahansa, on erittäin pelottava ja stressaava.

Jos mies tuntee, että hänellä on *syytä* käytökseensä, niin se olisi jollain asiantuntijalta selvitettävä, myös teidän yhdessä keskusteltava ulkopuolisen kanssa.

Jos olisi jotain tehtävissä, että tilanne muuttuisi sellaiseksi, ettei raivoamista enää tarvita.

Samoin on jos molemmat raivoatte vuorotellen tai yhdessä.

Amen! Olen itse kasvannut tällaisessa munankuoriperheessä skitson isän takia.

Vielä keski-ikäisenäkin kannan traumoja asiasta ja yritän oppia mikä on normaalia ihmisten välistä kanssakäymistä ja mikä ei. Ystäviä minulla on vain muutama, koska en yksinkertaisesti uskalla lähestyä ihmisiä. Aika hyvin on jäänyt kalloon se, että ole hajuton, väritön, mauton ja ilman minkäänlaista omaa persoonaa, koska jos et ole, saat vain raivoa muilta.

Älkää jääkö kasvattamaan lapsianne kiukuttelevan ja lapsia syyllistävän puolison kanssa, joka kaipaisi itsekin vielä päiväkerho-ohjaajaa omaan elämäänsä opettamaan miten eletään normaaleiksi ihmisiksi.

Vierailija
128/134 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme, että miehesi suuttui, koska naisen ei kuulu koskaan pyytää mieheltä apua kuin korkeintaan seksuaalisten halujensa tyydyttämiseen ja lasten hoito on naisten eikä miesten työtä. Ne ovat sinun lapsesi ja sinä ne hoidat, koska ne ovat sinun mahasta tulleet.

Vierailija
129/134 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monta ylilautajonnea pesiytynyt tähän ketjuun. Kuten nimimerkki N35 ja Mies 37v. 

Kroonisesti uneton-ruikuttaja olisi voinut laittaa piuhat poikki niin ei tarvitse sysätä omien lastensa hoitovastuuta toiselle osapuolelle. Lapsia ja heidän äitiään kohtaan hyvin väärin. Että ihan turha naukua kun on itse päättänyt lisääntyä paskoilla geeneillä. Kroonisesti uneton ottaa nyt vain pään pois hanuristaan ja pärjää omien vaivojensa kanssa niin kuin aikuinen, joka on päättänyt hankkia lapsia. 

Ja aloittaja - miehelläsi on ongelmia. Älä altista lapsiasi väheksynnälle ja tunnekylmälle roolimallille. Joko mies alkaa hoidattamaan kipukohtiaan terapiassa tms. tai ryhdistäytyy muuten, muussa tapauksessa annat kenkää 

Vierailija
130/134 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et itse tehnyt sitä?

No kyllähän se sitten on tämän jälkeen sen itse aina tehnytkin, kun mies kerran noin reakoi, kun pyydettiin hoitamaan omaa lastaan. 

Ja voi olla, että äiti on ollut väsynyt hoidettuaan sairasta lasta ja vauvaa ja pyysi siksi miestäkin kerran nousemaan ja hoitamaan.

Mistä tiedät, montako kertaa se äiti oli jo noussut sen yön aikana niistämään ja hoitamaan?

Vierailija
131/134 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 37v kirjoitti:

Ei ihme, että miehesi suuttui, koska naisen ei kuulu koskaan pyytää mieheltä apua kuin korkeintaan seksuaalisten halujensa tyydyttämiseen ja lasten hoito on naisten eikä miesten työtä. Ne ovat sinun lapsesi ja sinä ne hoidat, koska ne ovat sinun mahasta tulleet.

Ja toisessa ketjussa tämäkin mies 37v vinkuu, että miksi miehillä ei ole oikeutta päättää abortista? No mietipä vähän. Lapsi siis on aina vain äidin, sinun mielestäsi? No miksi sen miehen pitäisi saada päättää abortoidaanko toisen ihmisen lapsi?. Kun ei se kerran sen miehen lapsi mitenkään ole.

Vierailija
132/134 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja oikein kaksi lasta olet hänen kanssa tehnyt. Onnea valitsemallasi tiellä.

Nää on niin "ihania" viestejä nää, missä syyllistetään äitiä/naista siitä, että aikuinen mies ei osaa käyttäytyä. Ei se mieskään ihan syytön sen lapsen syntymään ole. Miksi se mies ei ole ajatellut onko hänestä isäksi?

Sanotko nyt, että ehkä se mies ei tiennyt, miten raskasta isänä oleminen on?. 

Ja silti sen naisen olisi pitänyt etukäteen tietää millainen mies on isänä?

Vierailija
133/134 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 37v kirjoitti:

Jospa kertoisit nämäkin ajatukset jo heti ensitreffeillä, niin voin luvata ettei tarvitse tämänkään kaltaisilla perhe- ja parisuhdehuolilla päätä koskaan vaivata.

Vierailija
134/134 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet voi olla ja yleensä on niin noloja.  Kannattaa todella katsoa mihin sekaantuu. Klassikko olisi se sivistyneen äidin kasvattama tasapainoinen ja mieluimmin varakas sosiaalistunut koeteltu tyyppi. Ei tarvisi riidellä yöllä eikä päivällä mistään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme