Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Diili tv-ohjelma

Vierailija
01.09.2018 |

Paikka, johon on koottu pahimmat nilviäiset.

Kommentit (446)

Vierailija
141/446 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

HullueukkoSonja kirjoitti:

Sonja huijas taas minkä ehti. Normaalia Sonjan päivätyössä ja kaikessa. Miksei saanut potkuja persuuksiin?

Valheella on lyhyet jäljet...

Vierailija
142/446 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sonjan palvelut kierrän kyllä jatkossa kauaa. Taitaa enemmän olla tämä ohjelma haitaksi rouvan bisneksille kun laittaa kauniin luonteensa peliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/446 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala toi sonja!!

Vierailija
144/446 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommi toimi kyllä härskisti, mutta pyysi sentään rehdisti anteeksi. Toisin kuin Kratoksen leidit.

Vierailija
145/446 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamala toi sonja!!

Onko oikeasti tuollaisia tyyppejä olemassa???

Vierailija
146/446 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sonja järkytti taas. Muut kehuivat Kallen ammattitaitoa ja osaamista, Sonja sanoo että nyt joukkueessa on p*nis. Mitä ihmettä? :o

Vierailija
147/446 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne ensin johtoryhmässä viisastelee, että pitää keskittyä myymiseen, ja sitten kun se Tommi myy vähän agressiivisemmin, niin ollaan itkemässä, että et  sinä voi tulla asiakkaan ja myyjän väliin. Boohoohoo. Eikös se koko idea ollut myydä, kunhan tapahtuu sääntöjen rajoissa.

Vierailija
148/446 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hjallis on Suomen tuleva presidentti.

Vierailija
149/446 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla ollut kummoisia hakijoita, kun mukaan on päässyt noin surkea joukko. Paperilla ehkä voi saada paremman kuvan? Theo oli sovinistinen, ihan pelle termeillään ja hämmästyttävän surkea projektipäällikkö - ihan kujalla. Melissa täysin hiiri ja Viivi on tyyliin joku liikunnanohjaaja, jolla ei ilmeisesti oo sen syvempää bisnesälyä kuin hankkia palloja, ihmetellä teippiä ja syytellä muita. Kalle ei olis mun mielestä ansainnut tippua ja Joelkin on mun mielestä ihan jees.

Vierailija
150/446 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

V'ttu toi Sonja on vmäinen ä**ä! Naureskelee ja pyörittelee silmiään kun joku on kokenut olevansa syrjäytetty. En kyllä ihmettele, vaikuttaa niin kylmältä eukolta.

Sonjalle miehet ovat "peniksiä" ja miespuoliset asiakkaat "jätkiä". Eikö Hjallis ole huomannut Sonjan karkeata tapaa nimitellä ihmisiä. Huh huh. Savottajätkän puhetyyli ei mun mielestä ole tätä päivää ja tuo tyyli ei sovi asiakaspalveluun. Ei jatkoon !

Vierailija
151/446 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi olla ollut kummoisia hakijoita, kun mukaan on päässyt noin surkea joukko. Paperilla ehkä voi saada paremman kuvan? Theo oli sovinistinen, ihan pelle termeillään ja hämmästyttävän surkea projektipäällikkö - ihan kujalla. Melissa täysin hiiri ja Viivi on tyyliin joku liikunnanohjaaja, jolla ei ilmeisesti oo sen syvempää bisnesälyä kuin hankkia palloja, ihmetellä teippiä ja syytellä muita. Kalle ei olis mun mielestä ansainnut tippua ja Joelkin on mun mielestä ihan jees.

No kyllä mun mielstä Kalle putosi ihan aiheesta. Valitti koko ajan siitä kuinka vaikeaa naisten kanssa on työskennellä ”kun naisten kanssa pitää aina varoa ettei niiden tunteita satuta”. Samanlainen sovinistivalittaja kuin se Theo, syytti putoamisestaan naisten joukkueeseen joutumista. Hänessä itsessään ei tietenkään ole mitään vikaa.

Vierailija
152/446 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

V'ttu toi Sonja on vmäinen ä**ä! Naureskelee ja pyörittelee silmiään kun joku on kokenut olevansa syrjäytetty. En kyllä ihmettele, vaikuttaa niin kylmältä eukolta.

Sonjalle miehet ovat "peniksiä" ja miespuoliset asiakkaat "jätkiä". Eikö Hjallis ole huomannut Sonjan karkeata tapaa nimitellä ihmisiä. Huh huh. Savottajätkän puhetyyli ei mun mielestä ole tätä päivää ja tuo tyyli ei sovi asiakaspalveluun. Ei jatkoon !

Ehkä Sonja yrittää tällä maksimoida ruutuaikansa ja viedä pois huomion omasta osaamattomuudestaan, kuitenkaan olevan ymmärtämättä sitä että, kannattaa olla hiljaa jos ei ole mitään fiksua sanottavaa.

Vaikea kuvitella ketään joka tulisi nauttimaan hänen kanssa työskentelystään, vaikuttaa aikalailla pyrkyriltä ohjelman perusteella.

Vierailija
153/446 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä huikea tilaisuus onkaan tällä kertaa tarjolla voittajalle? Miten Sipoon ja Hangon projekteille kävi?

Vierailija
154/446 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin olin vähän äimänä, et Kalle tippui. Luulen, et sillä olis ollut paljonkin annettavaa! Kallella oli välillä hyvinkin analyyttisia kommentteja, toki välillä hieman se itsevarmuus meni vähän överiksi. Mut kuitenkin. Ja luultavasti hän on oikeassa siinä, että noiden tappioputki tulee jatkumaan.

Vierailija
155/446 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä mun mielstä Kalle putosi ihan aiheesta. Valitti koko ajan siitä kuinka vaikeaa naisten kanssa on työskennellä ”kun naisten kanssa pitää aina varoa ettei niiden tunteita satuta”. Samanlainen sovinistivalittaja kuin se Theo, syytti putoamisestaan naisten joukkueeseen joutumista. Hänessä itsessään ei tietenkään ole mitään vikaa.

Sä ylitulkitset nyt ihan täysin. Tuo naisten ja miesten erilaisesta toimintatavasta kommentoiminen ei liittynyt mitenkään siihen putoamistilanteen kommentointiin. Ei siinä kyllä todellakaan väittänyt, et sukupuoli olisi ratkaiseva tekijä, vaan se, et kun tuli uutena porukkaan. Mikä on ihan järkeenkäypää. Minä en ymmärrä miksi jotkut vääristelee toisen sanomisia tuolla tavalla kuin sinä nyt teet? Mitä saat siitä?

Vierailija
156/446 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekassa tehtävässä Kalle kehuskeli kuinka ei lyö kaikkia kortteja heti pöytään. Ehkä niitä olisi kannattanut lyödä esim. Tommin tapaan, niin ei olisi tie katkennut lyhyeen. Pelaaminen koitui omaan nilkkaan. Mitä tuo edes antoi ohjelmalle?

Vierailija
157/446 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella ihmettelen, jos tuota katsotaan sormien läpi. Miettikää, jos joku miehistä olis sanonut et kun saatiin nainen porukkaan, ni nyt tuli pillu. Siis mitä helv.?? Miten tuo kehtaa??

Vierailija
158/446 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekassa tehtävässä Kalle kehuskeli kuinka ei lyö kaikkia kortteja heti pöytään. Ehkä niitä olisi kannattanut lyödä esim. Tommin tapaan, niin ei olisi tie katkennut lyhyeen. Pelaaminen koitui omaan nilkkaan. Mitä tuo edes antoi ohjelmalle?

Itseriittoisia kommentteja.

Vierailija
159/446 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoinen #metoo-raivo olisi revennyt, jos joku mies olisi sanonut, että "Sonja on tuonut meidän joukkueeseen emättimen". Ainakin ohjelmasta olisi tullut lähtö välittömästi.

Vierailija
160/446 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No musta Kalle oli oikeassa, noi naiset tippuu yksi kerrallaan pois. Virhe vaan että sanoi sen ääneen.

Naisena haluaisin olla tuossa miesten tiimissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä