Muita, jotka eivät ole käyneet iäisyyksiin uimahallissa?
Eivätkä palstan uimahallikertomukset tee asiasta yhtään houkuttelevampaa.
Kommentit (18)
Minä käyn jatkuvasti uimahalli-rakennuksessa jumpassa. Altaassa olen ollut joskus 6 vuotta sitten.
Siitä on yli 20 vuotta. Uiminen olisi kyllä hyvä liikuntamuoto mutta lähin uimahallin on 50 km päässä, turhan kallista siis.
Minä kävin viimeksi joskus ehkä viisi vuotta sitten syömässä munkkipossun kahvilassa. Alkoi tehdä taas tuota kokemusta mieli. Uimahallien kahviloiden tuoksu on mukava.
En käy uimahallissa.
Odotan kesää, jolloin voi uida meressä ja järvessä alasti.
Uimahallissa en ole käynyt sitten peruskoulun pakotettujen uintituntien, eli 20 vuoteen., uimahalli on viimeinen paikka mihin menisin harrastamaan liikuntaa. Kylpylöissä olen kyllä käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Minä käyn jatkuvasti uimahalli-rakennuksessa jumpassa. Altaassa olen ollut joskus 6 vuotta sitten.
Minä käyn jatkuvasti uimahalli-rakennuksessa
If you know what I mean
Uimahallin salilla ja saunassa tulee lähinnä käytyä. Altaat on liian kylmiä, että siellä viihtyisi.
Inhottaa liikaa kun sieltä voi saada jonkun jalkasilsan ja muutenkin 🤮 Lisäksi koen uimisen tosi tylsänä liikuntana.
Olin 80-luvulla uinninvalvojana. Sen koommin en ole mennyt altaaseen.
1992 olen käynyt normaalissa uimahallissa ja silloinkin joku kapiainen armeijassa pakotti uimaan muistaakseni 100m. Kylpylöissä käyn useasti vuodessa, mutta en niissä ratauimahalleissa.
a) niiden vesi on kylmää
b) sielläkin kohtaa "rata raivoa" jos ui väärällä puolella rataa tai liian hiljaa
c) en enää kehtaa sukeltaa syvään päähän puhaltemaan kuplia yli uivien typyjen mahaan ja haaroväliin
Vierailija kirjoitti:
Tämän takia olette läskejä.
Yritä nyt edes, sulla on ote löystynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun muna on löysä nykyään
Sydänkohtaus siis tulossa
Vuoden 1979 lopussa tai 1980 alussa, koulusta pakotettuna.
Kloorattu vesi teki ihoni ja silmäni aivan kaameiksi.
Sen jälkeen olen uinut vain luonnonvesissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun muna on löysä nykyään
Sydänkohtaus siis tulossa
😂
Uimahallin altaassa olen ollut 10 vuotta sitten. Uimahallin saunassa ja suihkussa kävin n. 6kk sitten eikä todellakaan tehnyt mieli mennä enää uudelleen.
Lasketaanko kylpylä?