Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
clomifen
03.05.2006 |
APUA! Mulla on nyt eka kertaa clomit käytössä ja ne pitäis ottaa kierron 3-7 päivinä, mutta...
Eka kierto päivä on ensimmäinen vuoto päivä, tiputtelua ei lasketa, tämän tiedän kyllä.
Eilen otin viimeisen terolutin, silloin jo tiputteli vähän läpi.
Tänäänkään vuoto ei ole runsasta, mutta vähän enemmän kuin tiputtelua.
Oisko jo kierron eka päivä?
Onko vaarallista jos clomit ottaa väärinä kierron päivinä?
Kiitos jo etukäteen jos jollain olisi asiasta tietoa!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa