Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihana mies

Vierailija
01.09.2018 |

Tehdäänpä ketju ihanien miesten ylistämiseksi. Tarkoitan tässä vaikkapa sitä tuntematonta arjen sankaria enkä mitään hiljattain löydettyä uutta poikaystävää, joka vaikuttaa unelmien poikamieheltä.

Kerro suunnilleen missä tapasit ihanan miehen ja mitä tapahtui.

Minä voin aloittaa: polkupyöräni ketjut lähtivät pois paikoiltaan ja yksi keski-iän vanhemmalla puolella oleva rouhea mies tuli kysymättä auttamaan minua eikä huolinut mitään muuta kuin muutaman paperinenäliinan vaivan palkaksi. Olisin mielelläni maksanut hänelle kahvin ja pullan torikahvilassa.

Mies toivotti minulle vielä hyvää jatkoa ja minä toivotin tietenkin takaisin samoin hymyillen kuin Hangon keksi.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita ihania miehiä?

Vierailija
2/3 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva tarina, pilalle mennyt otsikointi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin on pariin otteeseen miehet auttaneet laittamalla pyörän ketjut paikoilleen, eri kerroilla tietysti. :) Nuorempana suhtauduin miesten avunantoon aina epäilevästi, olin varuillani koska luulin sen johtavan iskuyritykseen, ja koska olin muutenkin varuillani tuntemattomien seurassa. Myöhemmin olen itselleni sitä harmitellut, ja päättänyt muutenkin suhtautua avoimemmin elämään ja muihin ihmisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme