Martinan uusi mies järjesti tappelun pikaruokapaikassa
Kertoo Seiska. Martinalla on kyllä hyvä miesmaku.
Kommentit (216)
Martinasta on kyllä viime aikoina huomannut että on ihastunut. Meikkaa ja hymyilee enemmän. On ilosemman ja rennomman olonen.
staffan kirjoitti:
Martina on kaunis ja fiksu ja monipuolisesti lahjakas. Ei ihme että miehiä riittää. Varmaankin noin urheilullisen ja halutun naisen tosi vaikee valita ottaako sentterin vai diilerin. Silloin kun tapasin Martinan, ei ollut mahdollisuuksia kun en ollut kumpaakaan. Nyt olen treenannut ja yritän pyöriä samoissa paikoissa missä Martina käy mutta portsarit ei päästä sisään niin kännissä kun yleensä olen. Tosi vaikeeta mutta unelmien eteen täytyy nähdä vaivaa.
Tällä palstalla tuskin kukaan yhtä haluttava nainen edes kirjoittaa mutta jos on edes lähelle samantyyppinen niin vois laittaa viestiä. En ole komea ja rikas mies kuten Stefan on mutta olen kyllä suht tyhmä.
Jos tämä on huumoria, hyvä! Nauroin kommentille.
Jos tämä on totta, yritä vielä, Martina on kuin luotu sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rasmuksen instaa katsomalla on helppo selvittää kuka toi riitapukari on, hiuksista tunnistaa.
Ville rintala?
Sekö tyyppi, joka oli jonkun treenijutun valmentajana, ei vapailla markkinoilla, mutta hetken huvia voi olettaa saavan tuolta äiti-ihmiseltä huh huh.
Instan perusteella twf:llä pt:nä Turussa. Huvittavaa, että fasessa on jonkunlainen jäjestyksenvalvojien rekrytoija..
Onnea uudesta rakkaudesta!
facen mukaan kihloissa
no onneksi esko hoitaa myös pikkusiskoa,kun äippä ja iskä ei ehdi urheilultaan
Siis onko nämä jotain elämänkoululaisia jotka tekee mitä tahansa päästäkseen Seiskalehteen?
Vierailija kirjoitti:
Henkilölle, joka retosteli titteleillään ja omaisuudellaan - wt - voi olla myös sisäinen olotila. Jos näin on, siihen eivät tutkinnot ja arvoasunnon neliöt auta.
Ei hän retostellut, mielestäni hän ilmoitti olevansa tuollainen piilo-wt median siivellä, olematta päällepäin mitenkään wt.
Vierailija kirjoitti:
Onko pottunokka löytänyt jo uuden. Seiskan juttujen mukaan naiset on aina muutenkin kaunottaria ja miehet komistuksia. Tekeekö sama ikipissis siellä aina nämä jutut?
Oletteko huomanneet että sama toimittaja käyttänyt vuosikymmenet samaa ärsyttävää sanaa: KUVANKAUNIS monista vähemmän kuvankauniista ihmisistä?
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän Stefu ole tehnyt melkosen paljon Victorian eteen. Eskokin häntä tästä julkisesti kiitteli. Että siitä ei häntä kyllä voi moittia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän Stefu ole tehnyt melkosen paljon Victorian eteen. Eskokin häntä tästä julkisesti kiitteli. Että siitä ei häntä kyllä voi moittia.
Maksanut tälle poniratsastustunteja jne?
Jos tuohon juttuun on uskominen niin Mara yrittää taas pokata varatusta miehestä itselleen elättäjää. Mikä tätä naista vaivaa?
Vierailija kirjoitti:
Lihaksikas komistus :D Näytti kuvassa aika rimpulalta sompulta.
Minustakin näytti tappelukuvassa somalilta. :D
Ai Mara ei ole "oikea rikollinen"? Mikä on "oikea" rikollinen? Joukkomurhaaja? Kyllä rattijuoppo-pahoinpitelijä-lähestymiskieltoinen ei ole "tavis". Vai onko jossain yhteisöissä tällainen touhu normaalia eikä yhtään rikollista? Ovatko nämä kaikki "nuoruuden hairahduksia" kuten ulosotot yms.?
staffan kirjoitti:
Martina on kaunis ja fiksu ja monipuolisesti lahjakas. Ei ihme että miehiä riittää. Varmaankin noin urheilullisen ja halutun naisen tosi vaikee valita ottaako sentterin vai diilerin. Silloin kun tapasin Martinan, ei ollut mahdollisuuksia kun en ollut kumpaakaan. Nyt olen treenannut ja yritän pyöriä samoissa paikoissa missä Martina käy mutta portsarit ei päästä sisään niin kännissä kun yleensä olen. Tosi vaikeeta mutta unelmien eteen täytyy nähdä vaivaa.
Tällä palstalla tuskin kukaan yhtä haluttava nainen edes kirjoittaa mutta jos on edes lähelle samantyyppinen niin vois laittaa viestiä. En ole komea ja rikas mies kuten Stefan on mutta olen kyllä suht tyhmä.
Yhtä hyvää settiä kuin mitä ne vanhemmat herrasmiehet kirjoitti 15 vuotta sitten hemaisevista Tukiaisten siskoista tälle(?) palstalle.
Sara sieppi on kävelevä katastrofi.
Älkää hyvät ihmiset kutsuko sitä enää mihinkään tilaisuuteen voi morjens..
Vierailija kirjoitti:
Sara sieppi on kävelevä katastrofi.
Älkää hyvät ihmiset kutsuko sitä enää mihinkään tilaisuuteen voi morjens..
Oho väärä thread. NO SAMALLA TASOLLA SOUDETAAN LOL
Toivottavasti eroavat lopullisesti, kuka ihme tuollaista eukkoa haluaa katsella. S kelpaa ainoastaan silloin kun maksumiehelle on tarvetta.
Mahtaakohan nyt olla tuo täällä spekuloitu. Hiukset paljon pidemmät sivulta, seiskan kuvissa olevalla ei ole tatuointeja käsissä (ainakaan noin paljoa) ja lisäksi ei ole jääkiekkoilija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuosta moralisoinnin ja ”hämmästelyn” sekä suoranaisen haukkumisen määrästä saa vain sen kuvan, että kirjoittajat kuvittelisivat olevansa kovinkin hyviä ja kunnollisia ihmisiä itse.
Tulee mieleen sellaiset muita paheksuvat ”kiltit tytöt”, vaikka oikeastihan kukaan empaattinen ja rakkaudellinen ihminen EI puhu kenestäkään noin kuin te Martinasta.
No ihan kaikkea ei minusta ole syytä tai tarve hyväksyä vaikka olisi kuinka empaattinen ja rakkaudellinen ja väkivalta ja rikostuomiot kuuluvat siihen kategoriaan. Olen itse sitä kokenut ja tekijää on melkein vaan silitelty ja hyysätty, joten anteeksi jos ei empatiani enää moisille riitä...joku raja nyt sentään taas...
Eli miksi nämä ketjut eivät sitten keskity hänen rikostuomioidensa paheksumiseen?
Kummallista kun täytyy haukkua ulkonäköä, ikää yms. ja ilkkua parisuhdeongelmille, toivoa toiselle pahaa rakkauselämässä jne., vaikka olisi ”oikeitakin” asioita joita paheksua ja hämmästellä.Kumma kyllä, julkisuudessa olevia rikollisia ei yleensä myllytetä tähän tyyliin kuin Martinaa.
Villi veikkaus, joku muu hänessä ärsyttää ja käytätte tuota rattijuopomustuomiota ja väkivallan käyttöä vain oikeutuksena pahantahtoisuudellenne....Tää on niin totta. Eihän mara mikään oikea rikollinen ole, vaikka nää niin väittää, oikeuttaakseen paskan jauhamisen.
Aivan. Martina on mukavin ja kiltein ihminen, jolle aina sattuu ja tapahtuu kaikkea hassua. Syyttäjäkin on tätä mieltä ja rikosrekisteri on CV:n parasta antia.
Skeptinen kirjoitti:
Mahtaakohan nyt olla tuo täällä spekuloitu. Hiukset paljon pidemmät sivulta, seiskan kuvissa olevalla ei ole tatuointeja käsissä (ainakaan noin paljoa) ja lisäksi ei ole jääkiekkoilija.
Ei se ole se.
Meillähän on! Martinan seuraaminen vaan nyt kuuluu siihen.