Martinan uusi mies järjesti tappelun pikaruokapaikassa
Kertoo Seiska. Martinalla on kyllä hyvä miesmaku.
Kommentit (216)
Joku käymään nyt Ristolaisen instagrammia läpi ja sieltä sitä ketä hän seuraa. Eiköhän sieltä löydy kun ei kyllä tuo täällä mainittu sovi profiiliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun lehtimakuasi sen sijaan ei juuri voi kehua... Onko wt:mpää sehteä kuin Seiska?
En ole sama henkilö mutta haluan kommentoida tähän että itse ainain olen niin kaukana wt:sta kuin olla vaan voi. Minä olen porvari, aatelinen, kaksi yliopistotutkintoa kahdesta eri maasta sekä minulla on yhteiskunnallisesti tärkeä työ, arvoasunto antiikki- sekä designerhuonekaluineen, kerään taidetta, ja tilaan & luen Seiskaa koska silloin saa hetkeksi aivot sopivasti narikkaan. Pyörryitkö kauhusta jo?
Eli olet normi av-palstalainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun lehtimakuasi sen sijaan ei juuri voi kehua... Onko wt:mpää sehteä kuin Seiska?
En ole sama henkilö mutta haluan kommentoida tähän että itse ainain olen niin kaukana wt:sta kuin olla vaan voi. Minä olen porvari, aatelinen, kaksi yliopistotutkintoa kahdesta eri maasta sekä minulla on yhteiskunnallisesti tärkeä työ, arvoasunto antiikki- sekä designerhuonekaluineen, kerään taidetta, ja tilaan & luen Seiskaa koska silloin saa hetkeksi aivot sopivasti narikkaan. Pyörryitkö kauhusta jo?
Eli olet normi av-palstalainen.
Sijaitseekohan hänenkin arvoasunto Tähtitorninmäellä;) Kirjostus tyylistä luulin ensin että se on se samamies jota portsarit ei päästä baareihin kun se on liian kännissä. Ehkä onkin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kämppikset tekevät mitä lystäävät, ja ovat aina välillä toistensa fb-kavereita. Vähän ihmettelen tuon äiti-ihmisen touhuja, instassa vouhottaa ruuan terveellisyyttä, ja perhettä. Nytkin seiskan kuvassa hesellä, ja paljain jaloin ravintolasta tulleena , yhtäläisyyksiä hese kaverin kanssa voi löytyä pillereistä, hormooneista.
Saara Aalto hehkutti vihersmootheja mutta kuvattiin Lontoossa mäkkärillä.
No voi kauhistus! Omien sanojensa mukaan Martina käyttää tuskin lainkaan alkoholia eikä viihdy baareissa... ja hupsista heijaa, lehdistä voi lukea loput.
On se Mara! Kattokaa niitä jalan tatuointeja. Samat väkerrykset.
Vierailija kirjoitti:
Kertoo Seiska. Martinalla on kyllä hyvä miesmaku.
Siinä on kyllä vakka kantensa valinnut. 😒
Vierailija kirjoitti:
https://www.seiska.fi/Uutiset/Martina-Aitolehti-vietti-iltaa-laheisesti…
Tuossa linkki.
Ihan eri näköiset vaatteet noilla tappelupukareilla kuin tolla Martinaa halailevalla miehellä. Onkohan Seiska taas tehnyt kärpäsestä härkäsen eikä kyseinen tyyppi oo ollu edes osallisena kyseisessä tappelussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.seiska.fi/Uutiset/Martina-Aitolehti-vietti-iltaa-laheisesti…
Tuossa linkki.
Ihan eri näköiset vaatteet noilla tappelupukareilla kuin tolla Martinaa halailevalla miehellä. Onkohan Seiska taas tehnyt kärpäsestä härkäsen eikä kyseinen tyyppi oo ollu edes osallisena kyseisessä tappelussa.
Se johtuu tästä:
"NHL-kiekkoilija Rasmus Ristolainen viihtyi Martinan seurassa ja seurasi sivusta kiekkoilijaystävänsä joutumista rajuun tappeluun."
"Martinan seurueeseen kuuluivat NHL:n tähtipuolustaja Rasmus Ristolainen, 23, ja tämän lihaksikas kaveri, niin ikään jääkiekkoa pelaava komistus, jonka kanssa Martina käveli pitkän matkan käsi kädessä, kun kolmikko suuntasi läheiseen pikaruokalaan syömään."
Tappelun aloittaa se, joka lyö takaisin...
Puolustan Seiskaa. Seiska on hyvä, Seiska on hyvä, Seiska on hyvä jne.
Mä ihmettelen mikä Martinaa vaivaa. Siskonsa tapettiin huumepiireissä. Aitolehti itse on väkivaltainen ja parisuhteet ei kestä. Onko lapsuudessa ollut jotain vialla?
Seiska: "No nyt on selitykset! Martina Aitolehti kohukuvista vieraan miehen kanssa: ”En kulkenut käsi kädessä!” – Martinan seuralainen: ”Kävelimme käsi kädessä!” "
...........
"Oletteko Stefun kanssa yhdessä vielä?
– Ollaan yhdessä. Välillä riidellään tosi rajusti, mutta yhdessä ollaan."
https://www.seiska.fi/Uutiset/No-nyt-on-selitykset-Martina-Aitolehti-ko…
Vierailija kirjoitti:
Mä ihmettelen mikä Martinaa vaivaa. Siskonsa tapettiin huumepiireissä. Aitolehti itse on väkivaltainen ja parisuhteet ei kestä. Onko lapsuudessa ollut jotain vialla?
Varmaan aika vaihtelevaa ja vapaata. En kuitenkaan syyttäisi Martinan äitiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kämppikset tekevät mitä lystäävät, ja ovat aina välillä toistensa fb-kavereita. Vähän ihmettelen tuon äiti-ihmisen touhuja, instassa vouhottaa ruuan terveellisyyttä, ja perhettä. Nytkin seiskan kuvassa hesellä, ja paljain jaloin ravintolasta tulleena , yhtäläisyyksiä hese kaverin kanssa voi löytyä pillereistä, hormooneista.
Liittyy aiheeseen miten? Mä hehkutan aamusmoothieita ja juon perjantaisin viiniä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
wt ei tarkoita samaa kuin köyhä ja kouluttamaton. Enemmänkin on kyse moraalin rappiosta ja ns. henkisestä köyhyydestä. Tarpeesta laittaa aivot narikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
wt ei tarkoita samaa kuin köyhä ja kouluttamaton. Enemmänkin on kyse moraalin rappiosta ja ns. henkisestä köyhyydestä. Tarpeesta laittaa aivot narikkaan.
Kuten wikipediakin termiä määrittää: "white trash" – and the modern term "trailer trash" – emphasizes the person's moral failings."
Siinä ei aateli paljon auta.
Stefan ei ole enää nuori ja komea. Suhde on varmaan jo väljähtynyt, eikä Stefanin ilmeinen kontrollointi ja huono kohtelu Martinaa kohtaan suhdetta ainakaan paranna. Komeiden nuorten miesten kanssa kemiat varmaan pelaa paremmin kuin elähtäneen setämiehen, joten ymmärrän Martinaa tässä suhteessa.
En ihan ymmärrä noita. Martina pyörii jonkun lihaksikkaan öykkärin kanssa, Stefan bailaa muiden naisten seurassa ja julistaa eroa. Sitten kuitenkin Stefan kirjoittelee facessa perheestään - viitaten Martinaan ja ovat taas toistensa facefrendejä sekä instakavereita.
Uskomattomia pentuja molemmat. Stefan rakentaa Isabellalle maneesia ja antaa tyttärelleen (ja Victorialle) kaiken, tuntuu että koittavat paikata huonoa ilmapiiriä lahjoilla, elämyksillä yms.