Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Martinan uusi mies järjesti tappelun pikaruokapaikassa

Vierailija
01.09.2018 |

Kertoo Seiska. Martinalla on kyllä hyvä miesmaku.

Kommentit (216)

Vierailija
41/216 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martinakin on väkivaltainen ja tykkää heitellä järkkäreitä, eli oikein sopiva pari.

Vierailija
42/216 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Sofia nyt Stefun kanssa?

Ei. Se "styylaa" vapaaottelijoiden ja vammasten räppärien kanssa Vegasissa ja Lontoossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/216 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Martina ei ottaisi jotain normaalia, tasapainoista 4kymppistä miestä itselleen? Miksi pitää roikkua noissa nuoremmissa luusereissa ja ihmetellä kun juttu ei toimi?

Takaisin Eskon kanssa ois myös ihan jees. Molemmat perhekeskeisiä 🙏

Ehkä siksi ettei Martina ole normaali ja tasapainoinen? Pahoinpitelee, pettää, rattijuoppoilee, ulosottoilee jne.

Vierailija
44/216 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutikset WT-pariskunnalle

Vierailija
45/216 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikse niin mene, että jos nyt on jotain kohua niin kohta on taas niin ihanaa ja hienosti ja upeaa. Häävalmistelut jatkuu kiivaana ja aina vaan isompaa kämppää ja venettä. Uudempia autoja ja merkkikuteita, -laukkuja ja - kenkiä. Ja ainaiset fantasiat kuinka ne köyhät ja tavikset NIIN meitä kadehtii. Kyllä maailma romahtaisi, jos valheenpaljastustestissä kävisi ilmi, ettei kukaan kadehdikaan. Mistä se elämän tarkoitus sitten tulisi? Ai niin, sehän olisi vaan kateellinen ja kateellisten kehittämä se valheenpaljastustesti.

Vierailija
46/216 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä vaan mietin, et miks ihmeessä joku reilu parikymppinen jääkiekkoilija viettää aikaa kohta nelikymppisen kahden lapsen äidin kaa?

Täältä luin kuinka Mara oli festareilla roikkunut tässä kiekkoilijassa niin että Benjamin ressu oli saanut käyttää kaikki voimansa pitääkseen tämän kauempana. Silloin kävi mielessä että kuulostaa aika heiveröiseltä kaverilta jääkiekko kaukaloon. Noissa kuvissa kyllä näyttää että pitää Maraa kun kukkaa kämmenellä. Niin kun mä vähän arvasin alunalkaenkin..

Mieli muuttu kun Mara imuroi sitä bajamajassa? Se on vissiin aika hyvä siinä ja ihmehän se olis jos ei noilla harjottelumäärillä jo oliskin.

Vierailija
47/216 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olis vaan pitänyt kynsin ja hampain kiinni Stefusta. Niin ne muutkin lompakkoloiset tekee.

Mut jos Stefu ravisti sen irti?

Vierailija
48/216 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee vaan mieleen että onpas hyvä esimerkki lapsilleen näiden tempausten perusteella. Pettää ja tappelee. Missä Marttitiinan kengätkin ovat..

Vierailija
49/216 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä Martina-ketjut ovat taas kerran oiva osoitus siitä, miten ne ns. kiltit ja kunnolliset tytöt ovat pahimpia kiusaajia.

Aina ovat olleet ja näköjään ovat yhä edelleen aikuisina palstamammoinakin.

Hyhhyh.

Vierailija
50/216 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä Martina-ketjut ovat taas kerran oiva osoitus siitä, miten ne ns. kiltit ja kunnolliset tytöt ovat pahimpia kiusaajia.

Hyhhyh.

Mä en ole ollut kiltti ja kunnollinen. Toimin vielä parikymppisenä niinkuin Martina nykyään, mutta sitten aloin aikuistumaan. Martinan elämä on hyvä muistutus siitä, että en halua palata menneisyyteen.

Vierailija
51/216 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyhhyh.

Mistä sä tiedät kuka täällä on kiltti ja kuka ei? Oot urkkiva mod e? Ja ehkä on niin, että ihmiseen kohdistetaan takaisin sitä, mitä hän on itse ensin ympärilleen levittänyt? Niin minä ainakin teen, sillä musta jokaiselle kuuluu ansionsa mukaan. Miettiköön sitten omaakin käytöstään jos haluaa, että häntä kohdellaan hyvin! Ei ole reilua, että kaikenmaailman k-päitä pitäisi hyysätä ilman että itse joutuisivat juuri mistään vastuuseen tai samaa kokemaan. Mä olen ainakin saanut tuollaisesta ihan tarpeekseni ja täällä on samat säännöt kaikille!

Vierailija
52/216 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta moralisoinnin ja ”hämmästelyn” sekä suoranaisen haukkumisen määrästä saa vain sen kuvan, että kirjoittajat kuvittelisivat olevansa kovinkin hyviä ja kunnollisia ihmisiä itse.

Tulee mieleen sellaiset muita paheksuvat ”kiltit tytöt”, vaikka oikeastihan kukaan empaattinen ja rakkaudellinen ihminen EI puhu kenestäkään noin kuin te Martinasta.

Vierailija
53/216 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo väkivalta ongelmainen taparikollinen ja äiti-ihminen ei osaa elää rauhanomaista elämää. Sen ympärillä pitää aina olla räiskettä ja riehumista. Jos se ei itse ole "äidillisellä otteella" osallisena, niin joku seuralainen järjestää rähinäkohtauksen.

Tuon kuvan perusteella se hilluu paljain jaloin. Missä sen kengät on? Onko se taas niin kännissä, että tolkku on totaalisesti hävinnyt?

Vierailija
54/216 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota menoa on Ristolaisella kohta takana loistava tulevaisuus ja nhl-ura nopeesti taputeltu...

Vierailija
55/216 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta moralisoinnin ja ”hämmästelyn” sekä suoranaisen haukkumisen määrästä saa vain sen kuvan, että kirjoittajat kuvittelisivat olevansa kovinkin hyviä ja kunnollisia ihmisiä itse.

Tulee mieleen sellaiset muita paheksuvat ”kiltit tytöt”, vaikka oikeastihan kukaan empaattinen ja rakkaudellinen ihminen EI puhu kenestäkään noin kuin te Martinasta.

No ihan kaikkea ei minusta ole syytä tai tarve hyväksyä vaikka olisi kuinka empaattinen ja rakkaudellinen ja väkivalta ja rikostuomiot kuuluvat siihen kategoriaan. Olen itse sitä kokenut ja tekijää on melkein vaan silitelty ja hyysätty, joten anteeksi jos ei empatiani enää moisille riitä...joku raja nyt sentään taas...

Vierailija
56/216 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa jättää nämä Martina ketjut omaan arvoonsa ja lukematta jos itse suhtautuu häneen neutraalisti. Martina ärsyttää jotain ihmisiä niiiin paljon että antaa heidän purkaa itsensä tälläsiin ketjuihin useamman kerran viikossa mutta järkeä tänne on turha yrittää kirjotella. Martina tuskin kaipaa meidän puolusteluja häntä nämä ketjut ei varmasti liikauta pätkääkään.

Vierailija
57/216 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana jännä mies.

Naisia riittää.

Äidillinen neuvo k-miehelle: jätä Martinan tapaiset niille jännille. Et kestäisi sitä menoa täysissä hengen ja ruumiin voimissa montakaan minuuttia.

Vierailija
58/216 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

rähinäviinaa koneeseen kirjoitti:

Tuo väkivalta ongelmainen taparikollinen ja äiti-ihminen ei osaa elää rauhanomaista elämää. Sen ympärillä pitää aina olla räiskettä ja riehumista. Jos se ei itse ole "äidillisellä otteella" osallisena, niin joku seuralainen järjestää rähinäkohtauksen.

Tuon kuvan perusteella se hilluu paljain jaloin. Missä sen kengät on? Onko se taas niin kännissä, että tolkku on totaalisesti hävinnyt?

Älä nyt, pitää ymmärtää! Ehkä oli poken oma vika? Pakko olla, koska riitaan tarvitaan aina kaksi (ja muuta pa skaa) ja varmasti provosoi eikö? Siispä empaattiset jaxuhalit täältä Maran poppoolle ja sori, että tuossa aiemmin tuomitsin! Shame on me... :-(

Vierailija
59/216 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä kiltit tytöt ovat elämänsä aikana joutuneet Martinan kaltaisten uhreiksi ja seuranneet hänen väkivaltaista käyttäytymistään. Turhaan siellä puhut mistään empatiasta, koska et edes tiedä mitä se tarkoittaa.

Vierailija
60/216 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi Rasmuksella alkaa pian kausi ja jää sekoilijoiden kanssa hengailu minimiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme