Kulmien laminointi
Osaako kukaan kertoa, pitääkö kulmien laminointiin mennä meikittä?
Ja onko kenelläkään kokemusta hyaloriinihappopistoksista? Suositteletko?
Kommentit (12)
Laminoidut kulmat on kyllä niin nolon rumat että...
En tiedä mikä on ruminta, niggahuulet, megaräpsyttimet vai laminoidut kulmat. Ovat niin saatanan rumia ratkaisuja kaikki. 😂 Sit itketään kun ei miestä löydy kun näytetään niin pelottavalta ettei kukaan uskalla lähestyä!
Joo, nyvi ne kulmakarvat veks ja maalaa vauhtiraidat tilalle. Se on tosi sexyä. Sen kakun voi kruunata ankka huulilla, ja itsekeskeisellä ja sillä naukuvalla puhe tavalla. Se on parasta esiteltävää naismarkkinoilla. Ja muista, tee se itseäsi varten, ei miesten takia. Sen takia koska mä voin ja olen voimaantunut. Kiitos ja kumarrus.
Kyllä se jotta niin että laminointi on vanhan puuveneen surma. Kevät ahavalla tervaus on parempi. Muista turvottaa rannassa pari päivää kun lasket veteen. Elä lähe heti päästelemään. Minä tein kerran sen virheen.
Vierailija kirjoitti:
Mondeon spoilerin kulmat korjasin laminoimalla
hyvä tuli
Volvo priima kunnossa, ei tarvii kulmia laminoida.
Vierailija kirjoitti:
Peltityöt tehdään hitsaamalla
Onneksi ei vielä tarvi hitsaamaan ruveta.
Vierailija kirjoitti:
Laminoidut kulmat on kyllä niin nolon rumat että...
En tiedä mikä on ruminta, niggahuulet, megaräpsyttimet vai laminoidut kulmat. Ovat niin saatanan rumia ratkaisuja kaikki. 😂 Sit itketään kun ei miestä löydy kun näytetään niin pelottavalta ettei kukaan uskalla lähestyä!
Ripset ja huulet on hyvä pitää luomuna, enkä itsekään tykkää luonnottomasta ulkonäöstä. Mut kulmat toisi särmikkyyttä eikä olisi ihan blanko kalpea ilmestys ja helpottaisi aamuja. T. Avopuoliso ja kahden lapsen äiti
Vierailija kirjoitti:
Joo, nyvi ne kulmakarvat veks ja maalaa vauhtiraidat tilalle. Se on tosi sexyä. Sen kakun voi kruunata ankka huulilla, ja itsekeskeisellä ja sillä naukuvalla puhe tavalla. Se on parasta esiteltävää naismarkkinoilla. Ja muista, tee se itseäsi varten, ei miesten takia. Sen takia koska mä voin ja olen voimaantunut. Kiitos ja kumarrus.
No hyi! Aika stereotyyppisiä mielikuvia. Vähempi parempi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se jotta niin että laminointi on vanhan puuveneen surma. Kevät ahavalla tervaus on parempi. Muista turvottaa rannassa pari päivää kun lasket veteen. Elä lähe heti päästelemään. Minä tein kerran sen virheen.
Veneen huollot on hallussa!
Mondeon spoilerin kulmat korjasin laminoimalla
hyvä tuli