Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luulin jo olevani sinut pojan homouden kanssa, mutta näköjään en

Vierailija
31.08.2018 |

Poika 17v, kertoi homoudestaan jo melkein vuosi sitten ja ajattelin silloin, että ei se mitään, rakastan poikaa sellaisena kuin hän jne. Nyt on löytynyt ensimmäinen poikaystävä ja poika lähti tämän luokse yökylään. Olen hirveä ihminen, en voi sille mitään että puistattaa ajatella poikaani toisen pojan/miehen kanssa nyt, kun se poikaystävä on todella olemassa ja olen tavannutkin hänet. Pitääkö lyödä pää seinään, vai millä saan itseni järkiini?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko miettinyt miten käy lapsenlapsien? Suvun geenit kun ei enää jatku.

Vierailija
22/44 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut homot hankkivat lapsen lesbon kanssa. Ei muuta kuin nesteet muumimukiin ja pipetillä sisään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ap:n tarkalleen ottaen pitäisi asiasta pohtia? Ja kuinka ap:n pohtiminen vaikuttaa siihen tuleeko lapsenlapsia vai ei?

Vierailija
24/44 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on avoimet ja hyvät välit poikasi kanssa. Älä mieti seksiä. Korkeintaan puhu, että olet huolissasi suojaamattomasta seksistä. Ole aina poikasi tukena, tuli mitä tuli. Auta, jos tulee ongelmia. Kaikki haluavat seksiä, muodossa jos toisessa. Iloitse, että poikasi kasvaa aikuiseksi, johon kuuluu onnellinen yhteiselo kumppanin kanssa.

Olemme itsekin olleet nuoria joskus. Muistatko, miten seksi vei, ja taksi toi...

Vierailija
25/44 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaaha, täältä sensuroitiin pois hiv:n riskit. Ei muuta kuin silmät ja korvat vaan kiinni.

Ei "suurempi Hiv riski" heteroksi muuta. Itse varmaan eläisin rakastaen, mutta tietenkin mahdollisimman turvallisesti ja hyväksyn riskit siinä sivussa ja ehkä elän pahimmillaan lyhyemmän elämän. Silti parempi lyhyt onnellinen elämä kuin rakkaudeton pitkä. En siis ole homomies mutta ihan pohdintana tätä mietin jos olisin sellaiseksi syntynyt.

Vierailija
26/44 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko juuri sinä miettinyt asiaa näin päin.

Elämä on muutakin kuin lapsien tekoa. Kannattaa myös sinne omaan tajuntaan iskostaa seuraavanlainen ajatus. Sinun tai kenenkään muun jälkeläiset eivät ole mitään toiveautomaatteja joiden pitäisi täyttää sinun tai heidän toiveet. Jälkeläisesi eivät ole sinun tai kenenkään jatkeita.

Vierailija
27/44 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole miettinyt. Ehkä tytär hankkii biologisia lapsia, ehkä ei. Ei se minun asiani enää ole, kun olen omat lapseni jo tehnyt. No tietysti, nyt kun mietin, haluaisin lapsenlapsia, mutta en tietenkään voi vaatia niitä.

ap

Vierailija
28/44 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on avoimet ja hyvät välit poikasi kanssa. Älä mieti seksiä. Korkeintaan puhu, että olet huolissasi suojaamattomasta seksistä. Ole aina poikasi tukena, tuli mitä tuli. Auta, jos tulee ongelmia. Kaikki haluavat seksiä, muodossa jos toisessa. Iloitse, että poikasi kasvaa aikuiseksi, johon kuuluu onnellinen yhteiselo kumppanin kanssa.

Olemme itsekin olleet nuoria joskus. Muistatko, miten seksi vei, ja taksi toi...

Yritän ajatella näin.

ap

Vierailija
29/44 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on myös oikeus olla surullinen poikasi valinnan takia.

Vierailija
30/44 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläpä ajattele kenenkään seksielämää. Ihminen on muutakin.

Vierailija
31/44 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valinnan? Valitsitko sä olla hetero? En mäkään.

Mä olen aina puhunut lapsilleni neutraalisti tyyliin "sitten joskus kun tuotte tyttö- tai poikaystäviä kylään". Olenko mä ainoa jolle asia on oikeasti ihan sama? Toki sikäli toivon lasteni olevan heteroita koska tämä maailma ei vielä ole tasa-arvoinen. Mutta henkilökohtaisella tasolla, ihan sama. Pääasia että ovat sinut itsensä kanssa.

Vierailija
32/44 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitäs sitten jos alapeukutatte? Ei ole oikeutta olla surullinen? Niinkö?

Vierailija
33/44 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit surea poikasi valintaa mutta hyväksyä asian täysin käytännön tasolla. Niin minä tekisin. Ja olen ihan uskonnoton ihminen, ei ole mitään raamatullista taustalla tässä.

Vierailija
34/44 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen aina puhunut lapsilleni neutraalisti tyyliin "sitten joskus kun tuotte tyttö- tai poikaystäviä kylään". Olenko mä ainoa jolle asia on oikeasti ihan sama? Toki sikäli toivon lasteni olevan heteroita koska tämä maailma ei vielä ole tasa-arvoinen. Mutta henkilökohtaisella tasolla, ihan sama. Pääasia että ovat sinut itsensä kanssa.

Todella rasistinen maailma vielä on ja pahimpina uskovaiset.

Vierailija
35/44 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella rasistinen maailma vielä on ja pahimpina uskovaiset.

Olen kommentin kirjoittaja enkä ole minkään sortin uskovainen.

Vierailija
36/44 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai voisiko tässä kuitenkin olla kyse jostain ikäkriisistä tai tyhjän pesän syndroomasta, kun nuorempikin lapsista on aikuistumassa? Se olisi ehkä helpompi hyväksyä. No kohta alan katsella Sohvaperunoita ja yritän unohtaa nämä ajatukset.

ap

Vierailija
37/44 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai ne välttämättä siellä edes paneskele

Vierailija
38/44 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai voisiko tässä kuitenkin olla kyse jostain ikäkriisistä tai tyhjän pesän syndroomasta, kun nuorempikin lapsista on aikuistumassa? Se olisi ehkä helpompi hyväksyä. No kohta alan katsella Sohvaperunoita ja yritän unohtaa nämä ajatukset.

ap

Olet epävarma miten suhtautua ylipäänsä homouteen, siitä on kyse. Ehkä asia selkeytyy ajan kanssa jos pohdiskelet sitä enemmän.

Vierailija
39/44 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs ap:lle kuuluu sitten järkytyksen?

Vierailija
40/44 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista valistaa poikaa kondomien käytöstä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi