Maria Veitola lyttäsi Sara Siepin suorassa lähetyksessä ja puhui itsensä ristiin feminismistä.
Haluan tuoda esille sen, että Maria Veitola itse puhui kuinka hänen mielestä on niin väärin että naisia seksualisoidaan kaikkien taholta ja että naisilla pitäisi olla samat oikeudet kuin miehellä. Sanoi että jos mies saa laittaa instaan nänninsä niin kyllä naisenkin pitäisi saada laittaa ilman että on pelkoa kuvan poistosta. Sanoi myös että omasta mielestään nainen saa esitellä itseään ihan niinkuin itse haluaa.
Mutta samaan hengenvetoon kuitenkin ristiriitaisesti tuomitsi Saran kuvat missä näyttää omaa ihoaan ja näyttää olevan sinut itsensä ja naiseutensa kanssa. Yhtäkkiä Maria Veitola seksualisoi itse Saran kuvia.
Ja hänen mielestä Sara saa noilla kuvilla jonkinlaista valtaa (seksuaalistako?) ja seuraajia ja on kovin ahdistunut mitä kuvaa antaa nuorille.
Voiko tämä läppä feministiksi itseään kutsuva puhua itseään pahemmin ristiin?
Hän myös oli täysin pettänyt Saran ennen haastattelua. Sara kertoi kuinka hän odotti tätä haastattelua missä pääsee kertomaan omasta työstään omin sanoin ja kysymykset olivatkin Veitolan kanssa ennaltakäyty läpi. Sara ei odottanut kiusaamista. Veitola oli ollut todella mukava ennen lähetystä, mutta lähetyksen alkaessa oli muuttanut kaikki kysymyksensä ja asenteensa Saraa kohtaan. (ei yhtään seksististä, missä on se feminismi ja naisten puolustaminen ja yhtäpitäminen)?
Maria oli virittänyt Saralle ansan ja kysellyt täysin olemattomia, kaula-aukoista , laukuista ja paljaista kuvista, mistä ei sovittu.
Kyllähän sen näkee kuinka Sara marssi lähetykseen innoissaan ja kehui Veitolaa, ja sitten Veitola tykittää ja Sara on ihan puulla päähän lyöty.
Sara avautuukin aiheesta blogissaan. Ja tässä juttu seiskaan:
https://www.seiska.fi/Uutiset/Sara-Sieppi-avautuu-blogissaan-EVS-haasta…
Kommentit (1904)
Vierailija kirjoitti:
Olettepas pinnallisia. Ketään ei kiinnostanut kun Maria vittuili rumalle tuksulle vuosia sitten livelähetyksessä.
Se oli ala-arvoisinta, mitä olen koskaan nähnyt televisiossa. Lyödä lyötyä. Tuksu oli todella sairas, eikä häntä olisi pitänyt kenenkään haastatella, kaikkein viimeiseksi Veitolan. Häntä ei muu kiinnosta kuin oma napa eli katsojaluvut.
Verottajakin vielä kiusaa Sara-parkaa, kun laittoi luottotietoihin merkinnän viedessään saatavat ulosottoon. Voi raukkaa.
ARP kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saapa nähdä, periikö K. Heikel manttelin.
Kirsi Heikel on yksi Ylen parhaimpia toimittajia (kuten myös: Maria Sannikka, Sanna Ukkola, Annika Damström, Jan Andersson, Tuomas Kerkkänen, Markus Liimatainen)!
Ja aamu-tv: Sanna Savikko, Teresa Meriläinen-Aho, Anna Lehmusvesi, Rosa Kettumäki (myös Perjantai), Juha Hietanen, Antti Sahlström, Mikko Haapanen ja Nicklas Wancke!
Uutiset: Heta-Leena Sierilä, Matti Rönkä, Tommy Fränti, Marjukka Havumäki, Piia Pasanen, Hanna Visala,
Jussi-Pekka Rantanen! Ja Perjantain Sean Ricks!
Ja silti monet pitävät Roope Salmisesta, Tuomas Enbuskesta ja Maria Veitolasta (maailman menoa)!
En yhtään ihmettele miksi Suomessa on koulukiusaamista (kiitos: EVS:ssän. Julkkikset ovat myös ihmisiä!
Enbuske Veitola Salminen ohjelma ei tule ikinä olemaan suosikkini. Aamu tv on huippu hyvä!
Onneksi on erilaisia ohjelmia tarjolla etkä sinä päätä yksivaltaisesti (tai kukaan muukaan), mitä ihmiset saavat katsoa. Ihan tiedoksi, että monet jotka katsovat EVS:ta, katsovat myös aamu-tv:tä. Eri aikaan erilaista ohjelmaa. Eri aiheita voi käsitellä eri tavoin. Monipuolista tarjontaa. Se on hyvä juttu eikä huono asia. Kiusaamis-argumentti on nolo yritys kaventaa sananvapautta.
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt Sara-verovaras mainostaa instastoorissaan jotain Paulan spa:ta, jossa aikoo hartiansa hieraisuttaa ja pikkasen skumppaa poreammeessa siemailla...
Ai miten niin sovittu juttu huoh
Paljinkohan joutuivat Saralle maksamaan mainostamisesta? Ja oliko alvit mukana?
Kuinka nuo naispuoliset ihmiset romahtelevat Roope Salmisen ympäristössä?
Nyt avovaimo Sara ja sitä ennen hänen äitinsä Minna Turunen.
Eikö Roopessa ole miestä puolustamaan naisiaan?[/quote]
Eikö näistä naisista ole puolustamaan itse itseään ilman Roopea?
En minäkään tarvi miestäni minua puolustamaan. Osaan kyllä itsekin avata suuni.[/quote]
Millä TV-kanavalla tai lehtihaastattelussa viimeksi naapuri-Pirjojen kälätyksen ohella avasit suusi JULKISESTI, koko kansalle? Ja kumpi heistä mainituista on tehnyt jotain merkittävän pahaa?
En Sara Sieppi fani, mutta ihmettelen Maria Veitolaa! Joskus Maria on todella mukava (Forsseleilla yökylässä) ja sitten taas niin ärsyttävä!
Ja sitten on vielä Tomi Metsäkedon tapaus (en ole varma vieläkään liittyykö Maria tapaukseen vai ei).
Miksi Sara Sieppi oli ylipäätänsäkään EVS:ssän vieras? Joku on ollut tohelo tuotantopäässä!
Puoli Seitemän on myös lempparini: Mikko Kekäläinen ja Susanna Laine!
Maria Nordinin kannattaisi olla aivan hiljaa. Oma ukkonsa on huumehörhö. Taitaa olla tämä Maria Nordinkin olla narkki itsekin.
En ymmärrä tätä kohua. Somestahan Maria Veitola puhui koko ajan ja pohjusti Saran itse antamaa somekuvaa, mistä hänet tunnetaan paremmin, eli luxusmatkoista ja kalliista laukuista.
Veitola sanoi aikoinaan Antti Tuiskulle suorassa lähetyksessä, että sitten kun ura alkaa vetelemään viimeisiä voi Tuisku tulla kaapista ulos. Eipä Tuisku osannut sanoa asiaan mitään oli lähinnä hölmistynyt. Vaikka jonkun seksuaalinen suuntautuminen vaikuttaisi olevan täysin selvää on naurettavaa esittää oletuksia päin naamaan. Etenkin jos varmuudella tiedät ettei vieraasi halua aiheesta puhua.
Huvitti noi Jannan ja Chavakin kommentit, pelkkä ❤. Hieman jälkeen jääneitä "aikuisia naisia".
Vierailija kirjoitti:
En tajua tätä älämölöä. Katsoin juuri haastattelun, en havainnut mitään asiatonta. Sara vastasi hyvin kysymyksiin.
Ilmeisesti ei omasta mielestään.
Itse en tykkää Veitolasta ollenkaan, kaksnaanainen uhriutuja joka jaksaa itkeä valtakunnan mediassa kuinka Anu Saagim haukkui häntä rumaksi samaan aikaan kun itse vittuilee kaikille. Jos Veitola osaisi itse ottaa vittuilua vastaan niin silloin ok.
Siltikään en osaa nähdä tätä haastattelua ilkeilynä. Veitola on sanonut paljon pahempia juttuja, itseasiassa Veitolan haastatteluksi tuo oli melko lailla pumpulikäsittely. Jos Sara on itse niin hölmö ettei edes avopuolisonsa ohjelmasta tiedä sen vertaa että Veitolan tyyli olisi tuttu niin ei voi kyllä kun itseään syyttää. Sama kuin ilmoittautuisi roasting-tilaisuuteen ja itkisi kun siellä oltiin ilkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huutista niille, jotka puolustaa tuota paskaselkää! Vielä sinä yhtenä ainoana kertana, kun feministi teki oikein XD
>5 downvotea
Ovatko arvon leidit käyneet Dubaissa viimeaikoina :D
Oletko huumeissa? Mitä yrität sanoa?
Huutista! Minkä kiven alla olet elänyt, jos IG-mallien ja missien Dubain keikat ole tuttuja?
Lapsen tasolle jäänyt tämä Sara Sieppi.
Vierailija kirjoitti:
Veitola sanoi aikoinaan Antti Tuiskulle suorassa lähetyksessä, että sitten kun ura alkaa vetelemään viimeisiä voi Tuisku tulla kaapista ulos. Eipä Tuisku osannut sanoa asiaan mitään oli lähinnä hölmistynyt. Vaikka jonkun seksuaalinen suuntautuminen vaikuttaisi olevan täysin selvää on naurettavaa esittää oletuksia päin naamaan. Etenkin jos varmuudella tiedät ettei vieraasi halua aiheesta puhua.
Lisään vielä sen, että Veitola olisi hyvin voinut tiedustella mitä mieltä on näistä homoväitteistä ja onko niissä perää eikä heitellä suoraan kaapista ulostulemisia.
Ilmeeni kun entinen koira kantoi aina karvatura koira kantoi sänkyyn kesällä hiekkaa kun makoili ja pyöri tarhassa jotka karisi sitten illalla sisälle kun otettiin koirat sisään
Veitolan olisi kehua Saraa samalla tavalla kuin moni siellä somen syövereissä;
"uuuuh aaah" "panisin tissivakoon" "lääh puuh kuumaah" "😍" "😘" "olet niin kaunis" "kyllä tuota panisi oikein mielellään" "oisitpa minun" ja loppuun vielä ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Kyllähän tuota kerran tuuppaisi takaapäin.
maria on ruma katkera lehmä, kuka nyt sitä ottaisi vakavasti
Sama tuli mieleen ja heräsi kysymys; Kuka maksoi vai oliko ilmainen lysti? 🤔
"Pääset ilmaiseksi, jos mainostat meitä ig:ssä" ???