Maria Veitola lyttäsi Sara Siepin suorassa lähetyksessä ja puhui itsensä ristiin feminismistä.
Haluan tuoda esille sen, että Maria Veitola itse puhui kuinka hänen mielestä on niin väärin että naisia seksualisoidaan kaikkien taholta ja että naisilla pitäisi olla samat oikeudet kuin miehellä. Sanoi että jos mies saa laittaa instaan nänninsä niin kyllä naisenkin pitäisi saada laittaa ilman että on pelkoa kuvan poistosta. Sanoi myös että omasta mielestään nainen saa esitellä itseään ihan niinkuin itse haluaa.
Mutta samaan hengenvetoon kuitenkin ristiriitaisesti tuomitsi Saran kuvat missä näyttää omaa ihoaan ja näyttää olevan sinut itsensä ja naiseutensa kanssa. Yhtäkkiä Maria Veitola seksualisoi itse Saran kuvia.
Ja hänen mielestä Sara saa noilla kuvilla jonkinlaista valtaa (seksuaalistako?) ja seuraajia ja on kovin ahdistunut mitä kuvaa antaa nuorille.
Voiko tämä läppä feministiksi itseään kutsuva puhua itseään pahemmin ristiin?
Hän myös oli täysin pettänyt Saran ennen haastattelua. Sara kertoi kuinka hän odotti tätä haastattelua missä pääsee kertomaan omasta työstään omin sanoin ja kysymykset olivatkin Veitolan kanssa ennaltakäyty läpi. Sara ei odottanut kiusaamista. Veitola oli ollut todella mukava ennen lähetystä, mutta lähetyksen alkaessa oli muuttanut kaikki kysymyksensä ja asenteensa Saraa kohtaan. (ei yhtään seksististä, missä on se feminismi ja naisten puolustaminen ja yhtäpitäminen)?
Maria oli virittänyt Saralle ansan ja kysellyt täysin olemattomia, kaula-aukoista , laukuista ja paljaista kuvista, mistä ei sovittu.
Kyllähän sen näkee kuinka Sara marssi lähetykseen innoissaan ja kehui Veitolaa, ja sitten Veitola tykittää ja Sara on ihan puulla päähän lyöty.
Sara avautuukin aiheesta blogissaan. Ja tässä juttu seiskaan:
https://www.seiska.fi/Uutiset/Sara-Sieppi-avautuu-blogissaan-EVS-haasta…
Kommentit (1904)
Haastattelu oli nolo kaikin tavoin enkä Veitolaa jaksa muutenkaan kuunnella.
Sitä ihmettelen kuitenkin, että eikö muka Sieppi tiedä, että Veitola on brändännyt itsestään tuollaiset vittuilevan "olen vain rehellinen ja piikittelen"-haastattelijan? Mitä muuta voi odottaa, että tyyli olisi jotenkin täysin eri?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin? Itsehän muikkeli kertoi kuinka miehet hänelle rahaa lähettelevät paypalin kautta. Satoja euroja kuulemma.
Toivottavasti palauttaa rahat takaisin eikä ota vastaan niitä. Jos ottaa, niin kertoo jo sekin aika paljon Sarasta itsestään.Ihmiset pitävät Saran sisällöstä somessa ja antavat rahaa. Sara ei todellakaan ole ainoa jolle lahjoitellaan rahaa. Menepä vaikka twitch.tv tai Youtube jonne tälläkin hetkellä sadat suomalaiset joka päivä tekevät livelähetyksiä. Yllättävän moni tienaa noilla mukavat taskurahat, osa jopa elättää itsensä. Kertalahjoitukset monesti suomalaisillekin kymppejä, toisinaan jopa satasia. Paypal-tilille nuo rahat yleensä on haluttu menevän.
Miksi Saran tai kenenkään muunkaan pitäisi palauttaa rahoja jos joku sitä rahaa haluaa antaa.Olen samaa mieltä, vaikka muutoin annan Saralle huutista tuosta kohutusta haastattelusta ja sen jäkipuinnista. Minullekin on lähetetty nimettömänä rahaa niin etten ole millään voinut palauttaa rahoja, koska en ole tiennyt lähettäjää. Mutta ei kukaan lähetä rahaa vain hyvää hyvyyttään, taustalla on aina jokin taka-ajatus. On lisäksi aika kieroa vallankäyttöä lähettää rahaa nimettömänä, koska niitä ei voi palauttaa. Tällä yritetään saada ihminen kiitollisuuden velkaan ja nöyräksi, jotta myöhemmin voi esittää sen todellisen tarjouksensa, mistä jonkun voi olla vaikea kieltäytyä, koska tuntee syyllisyyttä rahoista.
Minä en syyllistynyt, vaan kieltäydyin todellisesta pyynnöstä. Mutta onhan tuollainen hemmetin ahdistavaa ja röyhkeää. Ja kieroa, manipuloivaa.
Voihan tuollaiset epämääräiset rahat ohjata vaikka hyväntekeväisyyteen. Silloin ei jää mitään kiitollisuudenvelan tunteita. Selityksiä, selityksiä...
No huhhuh tätä kohua :D Kattelin sivusilmällä tuota EVS torstaina, en huomannut mitään outoa. Nyt tämän kohun jälkeen piti katsoa vielä Saran haastattelu uudestaan katsomosta, mun mielestä vastasi ihan hyvin kysymyksiinsä eikä mitenkään järkyttyneenä jäätynyt? Mariakin oli ihan tavallinen itsensä, kysyi kysymyksiä suoraan ja sen kummemmin pehmittelemättä, olematta kuitenkaan ilkeä mistä tyylistä itse katsojana pidän. Ehkä vähän huonosti jäsenteli (mistä itsekin sanoi) tuon paljastelevat kuvat instagramissa-pointin, mutta itse ainakin tajusin mitä tarkoitti. Ja ei mun mielestä Saralla ole tuon haastattelun takia mitään hävettävää, ihan hyvin veti. Toki ikävää jos kysytään ihan eri kysymyksiä mistä alunperin keskusteltu, sellainen ei musta ole reilua suorassa lähetyksessä mutta en nyt silti oikein ymmärrä tätä kohua. Noh, nostatti varmaan ainakin tuon jakson ja mahdollisesti koko kauden katsojalukuja huomattavasti :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#toughmorning klo 12.00 puolilta päivin?? 😅
Sarahan ei voi olla ironinen, koska Sara on tyhmä ja missi
Saa kai sitä omasta mielestään olla vaikka rooman keisari, mutta turha sitä sitten on itkeä kun kukaan muu ei näe asiaa samoin.
Miten Roope voi ola mukana ohjelmassa ,jossa kiusataan sen tyttöystävää!!!?
Tekijät vastuuseen!
Minä kyllä antaisin kiusaajan kuulla ja ehkä ottaisin isällisen otteen
Vierailija kirjoitti:
Miten Roope voi ola mukana ohjelmassa ,jossa kiusataan sen tyttöystävää!!!?
Tekijät vastuuseen!
Minä kyllä antaisin kiusaajan kuulla ja ehkä ottaisin isällisen otteen
Studioyleisö hyväksyy kiusaamisen..naureskeli vaan mukana
Kuvottavaa
Vierailija kirjoitti:
Sitä ihmettelen kuitenkin, että eikö muka Sieppi tiedä, että Veitola on brändännyt itsestään tuollaiset vittuilevan "olen vain rehellinen ja piikittelen"-haastattelijan? Mitä muuta voi odottaa, että tyyli olisi jotenkin täysin eri?
Sara varmaan prinsessamaiseen tapaan kuvitteli, että kyllä HÄN on niiiin ihQ että Maria pehmittää tyyliä Saran kohdalla. Tai sitten kuvitteli että osaa jotenkin näpäyttää takaisin eikä sitten osannutkaan. Mene ja tiedä...
Tällainen asia voi tuntua kauhealta silloin kun omassa elämässään ei ole kohdannut hirveästi pettymyksiä.
Tavallinen yrittäjäduunari Saara olisi saanut syytteet veropetoksesta jättämällä verot maksamatta ja päätynyt vankilaan.
Kauniina naisena Sara joutuu olemaan aina ensisijaisesti pelkkä ulkonäkönsä edustaja. Ihmisillä on olettamus, että elämän on helppoa ja kaiken saa sormea koukistamalla. Kaunis Sara on saavuttanut kaiken puhtaasti ulkonäöllään, mikään ei voi olla oman työn, ahkeruuden tai älykkyyden ansiota. Sarasta kiinnostutaan ulkonäkösi takia, ei sen kuka on. Tämän jälkeen pitäisi sitten syttyä jostain negaamisesta, joka keskittyy vahvistamaan noita kauniista naisista oletettuja stereotypioita, tai kiinnittää taas huomiota vain johonkin verovelkaan?
Veitolan tappio koko haastattelu. Sympatiapisteet Saralle.
IikkaKivi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Roope tullut nyt esiin puolustamaan tyttöystäväänsä, kun kiusaajana oli kollega?
Ei ole "nähnyt jaksoa". Niin, kukapa omaa puolisoaan (en tiedä ovatko mitä) katsoisi telkkarista. Neutraali pelkuri tämä pullamössöpoika.
Miksi h*tossa Roopen tuohon edes pitäisi sanoa juuta tai jaata? Tuohan oli kaikin puolin ihan normi evs-ohjelman haastattelu joten varmasti on viisainta olla kertomatta Saralle, että eihän tuossa ollut mitään ihmeellistä ennen kuin kirjoitit sen blogisepustuksesi ja pu*kotit Mariaa selkään. Jos siis Roope haluaa yhteiseloa edelleen jatkaa.
Vierailija kirjoitti:
Kauniina naisena Sara joutuu olemaan aina ensisijaisesti pelkkä ulkonäkönsä edustaja. Ihmisillä on olettamus, että elämän on helppoa ja kaiken saa sormea koukistamalla. Kaunis Sara on saavuttanut kaiken puhtaasti ulkonäöllään, mikään ei voi olla oman työn, ahkeruuden tai älykkyyden ansiota. Sarasta kiinnostutaan ulkonäkösi takia, ei sen kuka on. Tämän jälkeen pitäisi sitten syttyä jostain negaamisesta, joka keskittyy vahvistamaan noita kauniista naisista oletettuja stereotypioita, tai kiinnittää taas huomiota vain johonkin verovelkaan?
Ihmiset eivät näe Sarasta kuin kauniit kasvot ja vartalon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sara varmaan prinsessamaiseen tapaan kuvitteli, että kyllä HÄN on niiiin ihQ että Maria pehmittää tyyliä Saran kohdalla. Tai sitten kuvitteli että osaa jotenkin näpäyttää takaisin eikä sitten osannutkaan. Mene ja tiedä...
Tällainen asia voi tuntua kauhealta silloin kun omassa elämässään ei ole kohdannut hirveästi pettymyksiä.
Väärin. Nimenomaan elämässään paljon pettymyksiä kohdannut ihminen menee helposti rikki uudelleen, kun tulee lisää vastoinkäymisiä.
Olettepas pinnallisia. Ketään ei kiinnostanut kun Maria vittuili rumalle tuksulle vuosia sitten livelähetyksessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin. Nimenomaan elämässään paljon pettymyksiä kohdannut ihminen menee helposti rikki uudelleen, kun tulee lisää vastoinkäymisiä.
Voi olla. Tuo oli vain teoria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla. Tuo oli vain teoria.
Tuota mieltä mielenterveyden parissa työskentelevistä ammattilaisista moni on. Tuo oli psykiatrin mielipide.
Roopen olisi pitänyt tulla valkealla ratsulla pelastamaan prinsessa kesken lähetyksen ja ratsastaa auringonlaskuun :D
pretty outside kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset eivät näe Sarasta kuin kauniit kasvot ja vartalon
Parikymmentä vuotta sitten missit olivat myös fiksuja ja heillä piti olla muitakin avuja kuin ulkonäkö. Esim. Karpela, Tuomola ..
Joulupukki täällä hei vaan moi!
Joulu alkaa olla jo lähellä..joten lahjatoiveet kehiin!
Miten ois uusi kännykkä , LV- laukku, tekoripset, ruiskurusketus.
Jos et oo ollu kiltti , niin jätä verot maksamatta ja osta itse
HOUHOUHOU