Maria Veitola lyttäsi Sara Siepin suorassa lähetyksessä ja puhui itsensä ristiin feminismistä.
Haluan tuoda esille sen, että Maria Veitola itse puhui kuinka hänen mielestä on niin väärin että naisia seksualisoidaan kaikkien taholta ja että naisilla pitäisi olla samat oikeudet kuin miehellä. Sanoi että jos mies saa laittaa instaan nänninsä niin kyllä naisenkin pitäisi saada laittaa ilman että on pelkoa kuvan poistosta. Sanoi myös että omasta mielestään nainen saa esitellä itseään ihan niinkuin itse haluaa.
Mutta samaan hengenvetoon kuitenkin ristiriitaisesti tuomitsi Saran kuvat missä näyttää omaa ihoaan ja näyttää olevan sinut itsensä ja naiseutensa kanssa. Yhtäkkiä Maria Veitola seksualisoi itse Saran kuvia.
Ja hänen mielestä Sara saa noilla kuvilla jonkinlaista valtaa (seksuaalistako?) ja seuraajia ja on kovin ahdistunut mitä kuvaa antaa nuorille.
Voiko tämä läppä feministiksi itseään kutsuva puhua itseään pahemmin ristiin?
Hän myös oli täysin pettänyt Saran ennen haastattelua. Sara kertoi kuinka hän odotti tätä haastattelua missä pääsee kertomaan omasta työstään omin sanoin ja kysymykset olivatkin Veitolan kanssa ennaltakäyty läpi. Sara ei odottanut kiusaamista. Veitola oli ollut todella mukava ennen lähetystä, mutta lähetyksen alkaessa oli muuttanut kaikki kysymyksensä ja asenteensa Saraa kohtaan. (ei yhtään seksististä, missä on se feminismi ja naisten puolustaminen ja yhtäpitäminen)?
Maria oli virittänyt Saralle ansan ja kysellyt täysin olemattomia, kaula-aukoista , laukuista ja paljaista kuvista, mistä ei sovittu.
Kyllähän sen näkee kuinka Sara marssi lähetykseen innoissaan ja kehui Veitolaa, ja sitten Veitola tykittää ja Sara on ihan puulla päähän lyöty.
Sara avautuukin aiheesta blogissaan. Ja tässä juttu seiskaan:
https://www.seiska.fi/Uutiset/Sara-Sieppi-avautuu-blogissaan-EVS-haasta…
Kommentit (1904)
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä haastattelussa ollut näin ulkopuolisen silmin mitään ihmeellistä.
Pitää olla todella kieroutunut korvien väli jos tuosta saa kiusaamista?? Wtf?????
Tottakai puhuttiin laukuista, kun kyse oli uo-veloista. Kaikkia ihmetyttää miten voi omistaa yli 4000€ laukun ja olla uo-velkainen. Todellakin liittyvät toisiinsa!
Ig-kuvien vertailussa naurettiin lähinnä Veitolan hölmölle kuvalle, hieno itsetunto kun juontaja kestää noin hyvin että itselle nauretaan. Siinähän vaan kehuttiin Saran kuvaa.Miten ihmeessä tästä kaikesta saadaan niin negaa?
Kehuttiin? Jäikö sinulta huomaamatta Veitolan ahdistuminen Siepin kuvista ja kuvasta mitä antaa muille? Huom. Tämän sanoo feministi joka alussa totesi että naisella on oikeus paljastella itseään somessa ja missä vaan ja sitten muuttikin asenteensa ahdistuneeksi Siepin kuvista.
Ei voi kyllä sanoa että olisi naisilla vaikeaa kun koko maailman suurin ongelma on se ettei saa näyttää nännejä instagrammissa. Mikään muu asia maailmassa ei ole aiheuttanut näin paljon kiimaa ja intohimoa.
Veitola vinkuu, että häntä on kiusattu, mutta tekee sitä itse. Katsokaapa Tukiaisen haastattelu. Ilkeää ja kaksinaamaista. En ymmärrä miksi saa edelleen työskennellä TV:ssa. Feministi, hah.
Vierailija kirjoitti:
Onko Roope tullut nyt esiin puolustamaan tyttöystäväänsä, kun kiusaajana oli kollega?
Tämä on kyllä mielenkiintoista miten Roope tulee reagoimaan. Eilenhän hän ei ollut paikalla lähetyksessä. Joku voisi ajatella, että tiimin välit eivät ole ihan kunnossa, mutta tiedä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vanhat "feministit" ovat juuri tuollaisia katkeran kitkeriä hiivaviivoja varsinkin nuoria ja nättejä naisia kohtaan. Naisten tulisi pitää yhtä ikään katsomatta.
En ole koskaan ollut kiinnostunut seksistä, muodista tai mistään ulkoisesta. Silti minua on ahdisteltu. Mitä pitäisi ajatella?
Vierailija kirjoitti:
Veitola vinkuu, että häntä on kiusattu, mutta tekee sitä itse. Katsokaapa Tukiaisen haastattelu. Ilkeää ja kaksinaamaista. En ymmärrä miksi saa edelleen työskennellä TV:ssa. Feministi, hah.
Tai Pentti Linkolan tai Vesa Keskisen haastattelut joissa Maria vain kettuilee. Tässä on f-mismi viety huipulle.
Minä olen myös jo pitemmän aikaa ihmetellyt, miten ihmeessä on mahdollista, että Veitola saa edelleen työskennellä tv.ssä?
Verovaras Sieppi panostaa laukkuihin ei veronmaksuun
Sara ei osannut itse kertoa mitään ei mitään
Sanoisin, että jos tuota pitää kiusaamisena niin ei kyllä oikeasti ole joutunut vanhemman naisen kiusaamaksi. Aiemmin jo on käynyt ilmi, että Sieppi katsoo EVS:ää. Kyllähän hänen on täytynyt jo aiemmin nähdä, että Veitolan tyyli on tuollainen kärkäs ja provosoiva ja rääpivä kaikkia kohtaan. Eikö se juuri ole hänen tavaramerkkinsä?
Tässä kohtaa minulta ainoa miinus tulee siitä, että tuntui että Veitola puhui tosi paljon ja Sieppi vähän, koska ei niin saanut suunvuoroa kuin olisi pitänyt.
En ole ikinä ymmärtänyt Veitolan tyyliä tehdä haastatteluita. Muistan aikanaan, kun yritti ihan väkisin saada Antti Tuiskua ulos kaapista suorassa lähetyksessä.
Puhumattakaan Julia Tukiaisen kohtelusta.
Joku siinä Veitolassa on siitä saakka vaivannut. Vaikuttaa aika paskalta ihmiseltä.
Sara on kyllä kaikin puolin tosi huono haastateltava.
Vierailija kirjoitti:
Itse ei kestä pienintäkään kritiikkiä. Oli iso itku js haloo kun Saagim oli häntä arvostellut, vaikka itse on arvostellut monia paljon pahemmin.
Semmoista se kiusaajilla on. Sääliä ei anneta, mutta kun joku pistääkin samalla mitalla takaisin, alkaa uhriutuminen. Veitolahan on kunnostautunut tällä saralla jo aiemminkin.
Sara on huumorintajuton ja ei pysty nauramaan itselleen. Typerys oikein kukoistaa.
Vierailija kirjoitti:
Veitolahan on entinen koulukiusaaja. Sama jatkuu nyt valtakunnallisella tv-kanavalla.
Jos pitää paikkaansa niin meni kyllä maku tyypistä lopullisesti.
Miksi ihmeessä Saraa oikein täällä lytätään? Ei ole mikään synti tehdä kaunista ja harmitonta höttöä (silmäkarkkia) sosiaaliseen mediaan. Sara on hyväntahtoinen ihminen, toisin kuin Maria. Ihan turhaan häntä täällä nälvitään.
Pitkään julkisuudessa ollut eikä osaa esiintyä tai olla haastateltavana ollenkaan. Ei ole millään tavalla mielenkiintoinen tyyppi, kun ei osaa itsestään kertoa yhtään mitään eikä keskustella tai ottaa kantaa oikein mihinkään. Ihme piipittäjä, "ihmiset eivät oikein tykkää minusta nyyh ja kyynel".
Paljastelevia kuvia kyllä osaa ottaa ja siihen ne taidot sitten jääkin.
Jäin miettimään sitä, kuinkahan monta otosta oli ottanut ennen kuin itse kelpuutti kuvan, josta puhuttiin ja päätti laittaa sen someen?
1 otos, 20 otosta, 100 otosta?
Veitolan oma rankka aamu- kuva olisi voinut olla myös minun ja minun aamuni. En todellakaan pitkähiuksisena herää hiukset silkkisen sileinä kuin mitä ilmeisemmin Sara herää. Itse näytän tarhapöllöltä herätessäni 😂
Pakko sanoa, että Veitolan heitto oli loistava.
Veitolan tyyli on omansa ja osaa ottaa sellaisia asioita esiin, mitä moni varmasti itsekin on miettinyt ja se ei ole väärin.
Onnenpyörässä ei tarvitsekaan kuin näyttää nätiltä, ravata ees taas taulun edessä ja eikä tarvitse liiemmin älynlahjojakaan moinen homma. Haastatteluissa esiintyminen onkin jo hieman vaativampaa ja tarvitsee oikeasti älyäkin sekä keskustelutaitoa, eikä Sara osoittanut näistä kumpaakaan, valitettavasti.
Sara jäätyi ja on nyt nolona ettei ollut sanavalmis puhumaan työstään. Tietää myös kuinka Veitola ja hänen tyylinsä eivät monia ilahduta, joten saa nyt säälipisteitä kiusattuna haastateltavana... Ja klikkauksia niille sivuilleen.
Saralla ei leikannut ja mykistyi
Olisi aloittanut kertomalla itsestään jotain mielenkiintoista. Mitä vaikka jetro olisi sanonut tai Riittää Väisänen
No kun on sovittu ihan eri kysymyksistä ja tulet luottavaisin mielin haastatteluun. Sitten sut nolataan ja sua pilkataan melkein miljoonan katselijan edessä, onko ihme jos Sara jäätyi? Miten itse olisit tilanteessa reagoinut?