Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maria Veitola lyttäsi Sara Siepin suorassa lähetyksessä ja puhui itsensä ristiin feminismistä.

Vierailija
31.08.2018 |

Haluan tuoda esille sen, että Maria Veitola itse puhui kuinka hänen mielestä on niin väärin että naisia seksualisoidaan kaikkien taholta ja että naisilla pitäisi olla samat oikeudet kuin miehellä. Sanoi että jos mies saa laittaa instaan nänninsä niin kyllä naisenkin pitäisi saada laittaa ilman että on pelkoa kuvan poistosta. Sanoi myös että omasta mielestään nainen saa esitellä itseään ihan niinkuin itse haluaa.

Mutta samaan hengenvetoon kuitenkin ristiriitaisesti tuomitsi Saran kuvat missä näyttää omaa ihoaan ja näyttää olevan sinut itsensä ja naiseutensa kanssa. Yhtäkkiä Maria Veitola seksualisoi itse Saran kuvia.
Ja hänen mielestä Sara saa noilla kuvilla jonkinlaista valtaa (seksuaalistako?) ja seuraajia ja on kovin ahdistunut mitä kuvaa antaa nuorille.

Voiko tämä läppä feministiksi itseään kutsuva puhua itseään pahemmin ristiin?

Hän myös oli täysin pettänyt Saran ennen haastattelua. Sara kertoi kuinka hän odotti tätä haastattelua missä pääsee kertomaan omasta työstään omin sanoin ja kysymykset olivatkin Veitolan kanssa ennaltakäyty läpi. Sara ei odottanut kiusaamista. Veitola oli ollut todella mukava ennen lähetystä, mutta lähetyksen alkaessa oli muuttanut kaikki kysymyksensä ja asenteensa Saraa kohtaan. (ei yhtään seksististä, missä on se feminismi ja naisten puolustaminen ja yhtäpitäminen)?

Maria oli virittänyt Saralle ansan ja kysellyt täysin olemattomia, kaula-aukoista , laukuista ja paljaista kuvista, mistä ei sovittu.

Kyllähän sen näkee kuinka Sara marssi lähetykseen innoissaan ja kehui Veitolaa, ja sitten Veitola tykittää ja Sara on ihan puulla päähän lyöty.

Sara avautuukin aiheesta blogissaan. Ja tässä juttu seiskaan:

https://www.seiska.fi/Uutiset/Sara-Sieppi-avautuu-blogissaan-EVS-haasta…

Kommentit (1904)

Vierailija
21/1904 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ihan perusfeminismiä siis. Jos kyseessä olisi musliminainen tai muunsukupuolinen niin olisi pelkää puhetta voimaantumisesta ollut tiedossa. On ne pähkähulluja kaikki.

Vierailija
22/1904 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta en ymmärrä näitä kehopositiivisia vinkujia, jotka ensin tuuttaa sormet täyteen pyllyä ja tissiä ja sitten itkee, jos joku uskaltaa kysyä syytä tähän. Kun faktaan on, että niillä haetaan klikkauksia. Ei niitä kukaan sinne laittaisi, jos ei hakisi huomiota. Eikä siinä mitään pahaa ole, mutta miksi ei voi sanoa miten asia on? Miksi pitää lässyttää, että laitan pyllykuvan vain itselleni enkä voi mitään jos muut sitä katsoo. Jos laittaisit pyllykuvan itsellesi, niin et sä jakais sitä someen. Jos pyllyilet, niin pyllyile ylpeydellä.

Eihän kukaan tuollaista edes väittänyt haastattelussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/1904 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsikirjoitettua draamaa.

Vierailija
24/1904 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin Maria kertoo kuinka naisilla on oikeus esitellä itseään missä vaan ja somessa ja seuraavassa lauseessa onkin huolissaan näistä kuvista ja nuorista jotka saavat ''väärän, eli seksualisoidun'' mallin ja kuvan. :DD Pikkusen ristiin.

Vierailija
25/1904 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todell pascamainen temppu prrkiä nolaamaan vieraansa suorassa talk show-lähetyksessä.

Eipä tainnut olla ensi kerta kun miettii miten vettuili Johanna Tukiaiselle todella törkeästi.

Tuollaisella tyylillä maalaa itsensä nurkkaan - kuka enää suostuu vieraaksi. 

Vierailija
26/1904 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks on ok feminismin nimessä esim. vetää paidat pois jossain mielenosoituksessa tai vastaavassa, mun käsittääkseni se on olevinaan joku yleinen feministinen kannanotto...?

Vierailija
27/1904 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja katsokaapa vihreiden puheenjohtajan nyksän eli I F: n istatili, hmmm. Hän jopa esittelyssä mainitsee olevansa feministi, mutta näemmä myös hyvinkin huomionhakauinen. Eli jos itsensä paljastelun tekee coolisti sellaisella "hais pask" vihervasemmisto hipsteriasenteella, sitkö se on ihan ok?

Vierailija
28/1904 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veitolan top 5 saavutukset toimittajana?

Ei tule yhtään mieleen.

Vierailija
29/1904 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veitola teki työtään,siepillä lyö tyhjää niin kun aina,ei siitä mitään irti saa,se nähtiin jo aikanaan bb.ssä.

Vierailija
30/1904 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja katsokaapa vihreiden puheenjohtajan nyksän eli I F: n istatili, hmmm. Hän jopa esittelyssä mainitsee olevansa feministi, mutta näemmä myös hyvinkin huomionhakauinen. Eli jos itsensä paljastelun tekee coolisti sellaisella "hais pask" vihervasemmisto hipsteriasenteella, sitkö se on ihan ok?

Tämä juuri. Yhtäkkiä kaunis nainen (joka ei ole avoin feministi) saa huomiota, ei saisikaan laittaa kys.kuvia, vaikka itse Veitola kuitenkin myönsi, että naisilla on oikeus.......? 

Veitola on itse yksi pahin naisten seksualisoija eikä edes tajua sitä.

Vierailija
31/1904 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja feministinhän pitäisi ajatella niin, että nuortenkaan ei pitäisi olla seksualisoimassa kys.kuvia, joten kukaan ei voisi saada ''väärää'' kuvaa koska aikuinen itseään esittelevä nainenhan ei ole Veitolan mukaan alunperin edes tehnyt mitään väärää ja kyseistä käsitystähän vastaan feministit taistelevat. Nyt Veitola itse ruokkii tätä seksualisointia tuomitsemalla Saran kuvat.

Vierailija
32/1904 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan selvää veetuilua oli ja Veitola itse halusi olla äänessä enemmän kuin antoi haastateltavan olla.

Nauttii ihmisen nolaamisesta ja hyvin ikävästä

veetuilusta. Mitä teki Tähdet tähdet ohjelmassa joka jaksossa Erikalle? Olisi ansainnut potkut tuomaristosta heti ekan jakson jälkeen viime kaudella.

Vierailija
33/1904 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja feministinhän pitäisi ajatella niin, että nuortenkaan ei pitäisi olla seksualisoimassa kys.kuvia, joten kukaan ei voisi saada ''väärää'' kuvaa koska aikuinen itseään esittelevä nainenhan ei ole Veitolan mukaan alunperin edes tehnyt mitään väärää ja kyseistä käsitystähän vastaan feministit taistelevat. Nyt Veitola itse ruokkii tätä seksualisointia tuomitsemalla Saran kuvat.

Myönnän, tässä on selvää epäloogisuutta. Toisaalta ne tissit ja perse tyrkyllä -kuvat nimenomaan esineellistää naista ja antaa yleisesti sellaisen kuvan, että nainen on vain tissit, pi*lu ja perse. Milloin nostettais vaihteeksi esiin jotain naisten älykkyydestä ja oikeista saavutuksista? Mutta ei, kun tälläkin palstalla keuhkotaan jostain Jenni Haukion ja Tarja Halosen ulkonäöstä ja stailista, miehet saa näyttää ihan miltä tahansa perseestä revityltä tahansa. Vastustan sitä, että naisessa ainoa arvokas asia on vain (kaunis) ulkonäkö. Täällä sitä kauhistellaan Veitolaa ja sama (?) porukka irvailee Jenniä, Tarjaa, Saara Aaltoa ja muita julkisuuden naisia PELKÄN ULKONÄÖN TAKIA.

Vierailija
34/1904 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ei kestä pienintäkään kritiikkiä. Oli iso itku js haloo kun Saagim oli häntä arvostellut, vaikka itse on arvostellut monia paljon pahemmin.

Vierailija
35/1904 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saaraa jännitti kun naama oli turvoksissa botoxista

Vierailija
36/1904 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se Veitolan mikä ole että Sieppi meni puihin ja mokasi itse haastattelun. Itkikö koulussakin että ope kysyi koulussa eri kysymyksen kuin harjoituksessa?

Vierailija
37/1904 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä kyllä havainnut mitään veetuilua tai kiusaamista.

Vierailija
39/1904 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan selvää veetuilua oli ja Veitola itse halusi olla äänessä enemmän kuin antoi haastateltavan olla.

Nauttii ihmisen nolaamisesta ja hyvin ikävästä

veetuilusta. Mitä teki Tähdet tähdet ohjelmassa joka jaksossa Erikalle? Olisi ansainnut potkut tuomaristosta heti ekan jakson jälkeen viime kaudella.

No jonkunhan sitä keskustelua on pidettävä yllä suorassa lähetyksessä. Eipä tuolla Saralla tainnut mitään sanottavaakaan olla. Olis heti alussa alkanut kertomaan itsestään, kun Maria sitä kysyi.

Vierailija
40/1904 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieppi meni puihin ja syyttää siitä nyt Veitolaa. Hän ei osannut odottaa tiukkoja kysymyksiä, vaan sellaista ihanan hempeää tunnelmaa, jossa häntä silitellään myötäkarvaan ja täydennellään lauseita yms. Ei vaan selviytynyt tilanteesta eikä osannut pelastaa nahkaansa...

Nyt sitte Veitola on itse hirvitti, kun haastateltava on omista asioistaan aivan kuutamolla.

Sieppi ei tosiaan ole mikään penaalin terävin kynä.

Ketju on lukittu.