Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos ahdistaa tai masentaa, mistä tietää onko vika olosuhteissa, joita voisi muuttaa vai omassa pääkopassa?

Vierailija
31.08.2018 |

Niin, otsikossa kysymys.. Mietin itse pitäisikö tässä tehdä jotain radikaaleja muutoksia omaan elämään, vai olenkohan tyytymätön sittenkin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse ainakin huomasin että kaikki pee aa äs koo aa elämässäni johtui vain siitä että oli ollut perc rei kien ympäröimänä.

Tämä on helppo testata.

Otat etäisyyttä ihmiseen ja ihmisiin, ja jos kukaan ei enää pashanna suuhusi, niin he ovat olleet perc reikiä.

Vierailija
2/4 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tehnyt elämässäni vaikka sun millaisia radikaaleja päätöksiä päästäkseni ulos masennuksesta ja ahdistuksesta ja todennut, että ne seuraavat, mitä ikinä teenkin. Olen muuttanut toiselle paikkakunnalle, aloittanut toiset opinnot, muuttanut ulkomaille, vaihtanut kumppania, ottanut lemmikkieläimiä, ihan mitä tahansa, mutta masennus seuraa. Lääkityksestäkin huolimatta.

Muutos auttaa lyhyellä tähtäimellä, mutta todellisuutta vaan ei voi olosuhteitakaan sörkkimällä AINA muuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se ahdistuneisuus sinällään on pelkkä aivokemiallinen purkaus. Suhtaudu siihen sellaisena ja anna mennä ohi. Yksinkertaiset jutut kuten raitis ilma, liikunta, käsityöt (myös seksuaaliset) tai kivan musiikin kuunteleminen helpottaa.

Jatkossa mietit, mitkä tilanteet sen laukaisevat. Jos ne ovat ns. normaalia elämää, opettelet vain antamaan tunteen mennä ohi etkä vello siinä. Jos ne aiheutuvat jonkun läheisen ihmisen käytöksestä, mieti, miten asian voisi korjata vai voiko mitenkään.

Ihan Terveyskeskuksen mielenterveyshoitajankin kanssa voi näistä jutella, eikä maksa välttämättä mitään. On myös kriisipuhelimia ja laki24-puhelin, jos tarvitset juridista neuvontaa eron tai työsuhdeongelman tms. ratkomiseen.

Vierailija
4/4 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen tehnyt elämässäni vaikka sun millaisia radikaaleja päätöksiä päästäkseni ulos masennuksesta ja ahdistuksesta ja todennut, että ne seuraavat, mitä ikinä teenkin. Olen muuttanut toiselle paikkakunnalle, aloittanut toiset opinnot, muuttanut ulkomaille, vaihtanut kumppania, ottanut lemmikkieläimiä, ihan mitä tahansa, mutta masennus seuraa. Lääkityksestäkin huolimatta.

Muutos auttaa lyhyellä tähtäimellä, mutta todellisuutta vaan ei voi olosuhteitakaan sörkkimällä AINA muuttaa.

Sepä siinä just onkin, kun itseään ei pääse pakoon, vaikka tekisi mitä