Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tapahtuu jos jätän pari h&m tilausta noutamatta?

Vierailija
31.08.2018 |

tuleeko joku karenssi? En kyllä välitäkään enää tilata mitään. Hirveitä rytkyjä. Ei vaan jaksaisi hakea pakettejaja viedä taas takaisin, voinko tehdä jotain?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta tilaaminen (ja valittaminen)...!

Vierailija
2/13 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan uteliaisuudesta, jos jo ennen tilauksen vastaanottamista tiedät ettet pidä tuotteita, niin miksi alunperin tilasit ne?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisit tulevat hakemaan sut pidätysputkaan.

Vierailija
4/13 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan uteliaisuudesta, jos jo ennen tilauksen vastaanottamista tiedät ettet pidä tuotteita, niin miksi alunperin tilasit ne?

ajattelin että tykkäisin niistä mutta eihän ne olekaan mun tyylisiä...aiemmin saanut peruutettua h&m sivuilta, nyt laittavat paketit niin nopsaan ettei pysty. Noh, ehkä mä haen ja vien seuraavana päivånä takaisin..

ap

Vierailija
5/13 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et taida olla penaalin terävin kynä.

Vierailija
6/13 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jättänyt pari ekrtaa hakematta, ei tapahtunut mitään.

Vierailija
7/13 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et sieltä mitään enää aiokaan tilata niin ei syytä huoleen. Mikäli olet tilannut niin,että postikulut eivät ole olleet ilmaiset,niin postikulut sinun täytyy maksaa. Kyllä varmasti laittavat sinut tilauskieltoon,mutta se onkin aiheellista. Olen itse saanut vastauksen,että tilausta ei saa jättää noutamatta.Ei edes vaikka ilmoittaisin itse asiasta,että en sitä nouda. Toivottavasti joudut tilauskieltoon niin ongelmasi on sillä ratkaistu.Ei sitten vahingossa tilaa "hirveitä rytkyjä" ja ihmettele mitä nyt tapahtuu. Postikulut kai ovat ainoa asia mkä voi tulla maksettavaksi,mutta se pitää maksaa haki ne paketit tai ei. Siis jos postarit eivät olleet ilmaiset,kun teit tilauksesi.

Vierailija
8/13 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tttttt kirjoitti:

Jos et sieltä mitään enää aiokaan tilata niin ei syytä huoleen. Mikäli olet tilannut niin,että postikulut eivät ole olleet ilmaiset,niin postikulut sinun täytyy maksaa. Kyllä varmasti laittavat sinut tilauskieltoon,mutta se onkin aiheellista. Olen itse saanut vastauksen,että tilausta ei saa jättää noutamatta.Ei edes vaikka ilmoittaisin itse asiasta,että en sitä nouda. Toivottavasti joudut tilauskieltoon niin ongelmasi on sillä ratkaistu.Ei sitten vahingossa tilaa "hirveitä rytkyjä" ja ihmettele mitä nyt tapahtuu. Postikulut kai ovat ainoa asia mkä voi tulla maksettavaksi,mutta se pitää maksaa haki ne paketit tai ei. Siis jos postarit eivät olleet ilmaiset,kun teit tilauksesi.

Ei minun ole pitänyt maksaa postikulujakaan eikä ole tullut tilauskieltoa.

Vierailija
9/13 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ajattelin että tykkäisin niistä mutta eihän ne olekaan mun tyylisiä...aiemmin saanut peruutettua h&m sivuilta, nyt laittavat paketit niin nopsaan ettei pysty. Noh, ehkä mä haen ja vien seuraavana päivånä takaisin..

ap

Sitäkö ei kuvista nähnyt että eivät ole sinun tyylisiä vai tarvitsitko mietintäajan? Pitäisiköhän sinun pitää parin päivän mietintätauko aina ennen tilauksen tekemistä, ettet ostaisi jotain vaan koska on kivan näköistä ja on vähän tylsä hetki jne ja sitten tulisi katumapäälle? Parin päivän aikana katselisit niitä vaatteita netistä ja miettisit että onko toi nyt varmasti sitä mitä haluat ja tuleeko sitä oikeasti käytettyä. Ja sitten se laatu: jos tiedät että vaatteet ovat hirveitä rytkyjä jotka haluat vaan palauttaa, niin osta jostain muualta parempilaatuisia. Hirveiden rytkyjen tilaamisen ja valmistuksen väheneminen ja tavaroiden kuljettelun edes takaisin ihan turhaan vähentäminen olisi hirveän hyvä asia sekä ihmisille että maapallolle, todella monesta syystä. 

Vierailija
10/13 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et taida olla penaalin terävin kynä.

En muutenkaan ole mikään kynä.

ap

Vierailija
11/13 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tähänkin ketjuun on tullut useampi vastaus siitä että jättää tilaukset noutamatta? Siis onko keskimääränen äo tippunut vai mikä siinä on että tilataan kaiken maailman rytkyjä ja muovikrääsää ja sitten niitä kuljetetaan ympäri ämpäri eikä niitä lopulta edes haluta? Kiva juttu kun maailma hukkuu paskaan?

Vierailija
12/13 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tähänkin ketjuun on tullut useampi vastaus siitä että jättää tilaukset noutamatta? Siis onko keskimääränen äo tippunut vai mikä siinä on että tilataan kaiken maailman rytkyjä ja muovikrääsää ja sitten niitä kuljetetaan ympäri ämpäri eikä niitä lopulta edes haluta? Kiva juttu kun maailma hukkuu paskaan?

Olen jättänyt tilaukset pari kertaa hakematta. Toisella kertaa tilasin kaksi yhteensopivaa tuotetta joista toista en tarvinnut ilman toista, ja vasta lähetyksen jälkeen tuli viesti että toinen tuote ei olekaan saatavilla ja lähetimme vain tämän toisen. Toisella kertaa näinkin tuotteesta muualla kuin H&M:n sivuilla paremman kuvan ihmisen päällä ja huomasin ettei se varmasti sovi minulle. Kai valitat myös niille jotka palauttavat tilauksiaan, ihan sama asiahan se on?

Vierailija
13/13 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n viesteissä on niin paljon pielessä, ettei tiedä miten sen laittaisi sanoiksi. Siis joku todella tekee kaksikin tilausta tuotteista, jotka tietää hirveiksi rytkyiksi eikä aio edes hakea tilauksia. Hirveitä rytkyjä on tilattu aikaisemminkin, koska ap sanoo "taas". 

Verkko-ostaminen on kyllä tehty nykyään ihan liian helpoksi tyhmille ja tylsistyneille ihmisille. Sitä on niin kiva ajanvietteeksi selata sivuja ja kliksutella tuotteita ostokskoriin pikku jännityksen kokemiseksi ja sitten muutaman päivän tai viikon kuluttua vaan palauttaa tuotteet tai jättää paketit kokonaan hakematta kun se tylsä hetki meni jo eikä niitä tavaroita halua. Sitten seuraavassa hetkessä sama uudestaan.  

Tähän pitäisi oikeasti puuttua raskaalla kädellä ja sanktioilla. Joku katumisvero tms. Ihan naurettavaa että fossiiliset polttoaineet palaa ilmaan kun ei-haluttuja juttuja kuljetetaan maasta ja mantereelta toiselle ajattelemattomien ihmisten takia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi