Sara Sieppi ei tiedä, kuinka maksetaan veroja!
Kommentit (379)
Maria kysyi heti aluksi tyyliin mitä (muuta kuin laukut yms) ihmisten pitäisi susta tietää, olisi voinut vastata että olen kiltti tai että kuvat ei kerro kaikkea vaan minullakin on tukka likainen joskus tai pidän lukemisesta yms, Sara itse vastasi nopeasti/haastavasti "mitä sä haluat tietää, kysy mitä haluat tietää". Mietin että kuuliko hän kyssärin väärin vai ei ymmärtänyt mut siinä oli just avaus siihen että ois voitu käsitellä muutaki ku laukkuja, siis Sara ois voinut itse tuoda esiin mitä haluaa eikä mitä yleisö haluaa.
Veitolan käsitys haastattelusta:
"Sinulla on Guccin laukku, sinulla on Vuittonin laukku, sinulla on Saint Laurentin laukku ja sinulla on hieno koti, sinulla on 100 000 seuraajaa instassa. Kerro."
Vierailija kirjoitti:
Maria kysyi heti aluksi tyyliin mitä (muuta kuin laukut yms) ihmisten pitäisi susta tietää, olisi voinut vastata että olen kiltti tai että kuvat ei kerro kaikkea vaan minullakin on tukka likainen joskus tai pidän lukemisesta yms, Sara itse vastasi nopeasti/haastavasti "mitä sä haluat tietää, kysy mitä haluat tietää". Mietin että kuuliko hän kyssärin väärin vai ei ymmärtänyt mut siinä oli just avaus siihen että ois voitu käsitellä muutaki ku laukkuja, siis Sara ois voinut itse tuoda esiin mitä haluaa eikä mitä yleisö haluaa.
Kysymyksen asettelu on tuossa tilanteessa täysin asiaton. Liian laaja kysymys heti alkuun esitettynä ilman mitään kontekstia. Ja tuossahan kysyjä esittää sen oletuksen, että vastaaja on tyrkky ja haluaa kaikkien tuntevat hänet. Haastateltava nolataan jo heti alkuun. Minä en ainakaan katsojana edes ymmärtänyt, mistä tuossa haastattelussa oli tarkoitus puhua. Yleensä haastattelija johdattelee yleisönkin aiheeseen jotenkin, mutta tässä heitti pallon pelkästään Siepille tyyliin "et ole minusta millään tavalla kiinnostava, mutta kerro nyt, kun kerran itseäsi tulit tänne tyrkyttämään".
Vierailija kirjoitti:
Onkohan näillä ollut jokin diili. Sieppi mainosta instassaan Veitolan äänikirjaa ja vastineeksi pääsee ohjelmaan haastattekuun.
niin, pilkattavaksi. reiluu hei.
Jaksamatta lukea kaikkia kommentteja, itse Iltalehden luettuani miettimään, että ehkä Siepillä ei ole mitään sanottavaa. Oli tehnyt käsikirjoituksen, mistä puhuu ja varmaan opetellut ulkoa. Sit kun kysytäänkin muuta, niin tietoa ei ole
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moniko teistä osaa maksaa ALVit eli tietää, mistä summasta ne maksetaan, jos on laskuttanut asiakasta 500e.
Toi nyt ei oo mitään rakettitiedettä. Jokainen 6-vuotiaskin voi sen minuutissa googlata.
Ja silti vuosia yrittäjinä olleet laskee itse kaiken päin honkia. Outo juttu.
Yst. Kirjampitäjä
Vierailija kirjoitti:
Jaksamatta lukea kaikkia kommentteja, itse Iltalehden luettuani miettimään, että ehkä Siepillä ei ole mitään sanottavaa. Oli tehnyt käsikirjoituksen, mistä puhuu ja varmaan opetellut ulkoa. Sit kun kysytäänkin muuta, niin tietoa ei ole
Katsoitko ohjelmaa? Ei ollut kyllä kyse siitä, että kysytään jotain muuta, vaan se, että ei oikein kysytä mitään, vaan luetellaan laukkumerkkejä ja sitten vain kysytään, mistä sitten haluat puhua.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se Sieppi valmistunut muutama vuosi sitten olikohan joku maskeerajan paperit kourassa, muistanko väärin?
Joo käynyt Maker Academyn meikkaaja-maskeeraajakoulutuksen. Ei pääsyvaatimuksia, hinta 3 870 €. Suutarilla ei ole vaatteita.
Ihmettelee Miksei hänestä pidetä? Vastaus ilmiselvä, ihmiset eivät yleensä pidä valehtelusta. Sara valehtelee jatkuvasti. Sähkökuva otettu mukaan viiden sekunnin itselaukaisu La. Aiemmin kertoi että hänelle lähetettiin Satanen, ollut se oli muuttunut tonniksi. Väittää ettei ole ottanut huulitäytteitä tai silareita. Kiertelee kysymystä Millä rahoittaa elämänsä, vaikka vastaus lienee ilmiselvä. Eiköhän lykkää vastaanota hänelle lähetetyt rahat ja Suorita joitakin palveluksia niitä vastaan. Miksi Muuten olis väistellyt kysymystä, kun kerrankin olisi ollut tilaisuus selvittää asiat. Ja sitten alkaa tekopirteä elämänohjeet joita hän jakaa blogissaan. Vastenmielinen valehtelija teeskentelijä ja feikki koko nainen. Messi ajoistaan kohta kymmenen vuotta ja silti -ilman omaa ansiota - saatu missititteli ainoa meriitti nsä.
^ kantsis oikolukea tekstit ennenkuin laittaa tuollaista tulemaan. Kamalaa luettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoitko ohjelmaa? Ei ollut kyllä kyse siitä, että kysytään jotain muuta, vaan se, että ei oikein kysytä mitään, vaan luetellaan laukkumerkkejä ja sitten vain kysytään, mistä sitten haluat puhua.
Jos on intellektuelli, niin osaa kyllä puhua asioista ilman etukäteen miettimistä.
Kun nyt blogissaan taas kerran nolaa itsensä ja sanoo Veitolan asettaneensa hänelle ansan, niin nyt sitten vaan odotellaan Salmisen kiroilevaa puolustuspuhetta avokistaan :D
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelee Miksei hänestä pidetä? Vastaus ilmiselvä, ihmiset eivät yleensä pidä valehtelusta. Sara valehtelee jatkuvasti. Sähkökuva otettu mukaan viiden sekunnin itselaukaisu La. Aiemmin kertoi että hänelle lähetettiin Satanen, ollut se oli muuttunut tonniksi. Väittää ettei ole ottanut huulitäytteitä tai silareita. Kiertelee kysymystä Millä rahoittaa elämänsä, vaikka vastaus lienee ilmiselvä. Eiköhän lykkää vastaanota hänelle lähetetyt rahat ja Suorita joitakin palveluksia niitä vastaan. Miksi Muuten olis väistellyt kysymystä, kun kerrankin olisi ollut tilaisuus selvittää asiat. Ja sitten alkaa tekopirteä elämänohjeet joita hän jakaa blogissaan. Vastenmielinen valehtelija teeskentelijä ja feikki koko nainen. Messi ajoistaan kohta kymmenen vuotta ja silti -ilman omaa ansiota - saatu missititteli ainoa meriitti nsä.
Miten niin ilman omaa ansiota saatu missititteli? Ihmettelen näitä kommentteja, joissa valitetaan, kun missi "ilman omia ansioita" menestyy juuri siinä, mihin missititteli on täsmälleen oikea meriitti, eli kuvilla huomion keräämisessä ja pilipalijuontajana. Mitä ihmettä missin sitten pitäisi tehdä, jos nämä ovat hänelle vääriä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on intellektuelli, niin osaa kyllä puhua asioista ilman etukäteen miettimistä.
Ai, no minä en sitten ole tällainen intellektuelli. Esim treffeillä ja työhaastatteluissa pahimpia ovat juuri tuollaiset "no, kerro nyt jotain itsestäsi"-kysymykset.
Aika hyökkäävä oli Maria, mutta nolotti myös Saran puolesta, koska jäi niin altavastaajaksi. Jos ei ole nokkela ja sujuvasanainen tai varma itsestään, niin pitäisi ainakin kotiläksyt tehdä ja miettiä etukäteen mitä todennäköisiin kysymyksiin vastaa. Tai sitten olla vain rehellinen mattinykänen -tyyliin.
Nyt hän joutui puolustusasemiin ottamaan hittiä vastaan haastattelijalta ja se ei näyttänyt hyvältä, näkyi hänen naamastaankin miten hän olisi ollut mieluiten jossain muualla. Se näytti kiusalliselta. Ehkä julkisuudentarve on kuitenkin niin kova, että pysyäkseen pinnalla hänen on pakko lähteä tähänkin.
Kannattaa kyllä miettiä kannattaako haastatteluihin lähteä, olisihan tuon voinut arvata.
Valittaako Sara Sieppi sitä, että Maria Veitola kysyi häneltä erittäin aiheellisesti teräviä kysymyksiä?? Tsiisus!
Sieppihän itse elää ansassa, somettaa barbikuvia itsestään ja samalla säälii, että nuoret tytöt ottavat mallia.
Siepin vastaus tähän kaikkeen oli, ettei hänen nuorudessaan voinut ottaa mallia instasta.
PS. On kyllä aika keinotekoisen näköinen. MIksi tällaisia kuvia? Sopisiko pariksi Kenille?
https://www.instagram.com/p/BnIlKOJF-qc/?utm_source=ig_embed
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Verratkaa Siepin kuvia ennen lähetystä muokattu:
https://www.instagram.com/p/BnIlKOJF-qc/?taken-by=sarasieppi
Ja totuus:
https://www.google.fi/search?q=sara+sieppi+evs&rlz=1C1GCEA_enFI795FI795…:
Ihan järkyttävä totuus Saran kuvamanipulaatioista...
Järkyttävä totuus ihmisten tyhmyydestä. Oikeastiko ajattelet, että Siepin olisi pitänyt pimeässä studiossa näyttää täsmälleen samalta, kuin tuossa äärimmäisen valkeassa ja valoisassa huoneessa. Ja puhuessaan hänen suunsa ja kasvonsa ovat samassa asennossa? Näytätkö sinä täsmälleen samanlaiselta vuoden jokainen hetki kuin jossain yksittäisessä edestäpäin otetussa poseeratussa hymykuvassa?
Niin no hämärä tai ei, niin Saran kasvot on oikeasti paljon paksummat ja nykyään turvonneet, instassa tekee hyvin radikaalia kuvanmuokkausta. Samoin suurentaa rintoja instaan ja pienentää peppua. Saran näkee kyllä livenäkin usein ja se ei oo noin silonen ja kapea kun insta antaa ymmärtää..EIhän se lehden mallikuviinkaan enää pääse, ei edes Iltasanomien =) Tervetuloa Kallion kaduille, näet ihan livenä =) Ja Hesestä tulee usein =D
Oivoi kirjoitti:
Miksi ihmeessä hän suostui menemään haastatteluun. Luulisi hänen ymmärtäneen, ettei siitä voi seurata mitään hyvää, sillä hän ei ole lööpeissä ollut ikinä positiivisessa valossa.
Ihan sievä on edelleen, joskin tumma tukka sopii hänelle paljon paremmin. Toisaalta ymmärrän, ettei hän jaksanut enää ikuista värjäysrumbaa. Meikkaa edelleen ihan liikaa. Ja erikoinen ratkaisu pukeutua leopardipaitaan, se kun on melkoisen wt-kuosia.
Sara voi olla kiltti ihminen joo, mutta eittämättä simppeli tapaus. Ei mm. älynnyt, että Veitola viittasi täysin häneen kun puhui paljastelusta ig:ssä ja nuorten tyttöjen saamasta huonosta mallista. Ja vuosien saatossa muutenkin tullut esille, että ei ole penaalin terävin kynä. Blogikikin on yhtä tyhjän kanssa, ei sisällä yhtään mitään asiaa.
Saran pitäisi oikeasti nyt vain lopettaa tuo tyhjänpäiväinen julkisuudessa JA somessa roikkuminen. Hankkia oikeasti ammatti, eikä väkisin juontaa milloin mitäkin kissanristiäisohjelmia, sillä hän ei ole luontainen esiintyjä.
Ja miten helkkarissa hän voi oikeasti ihmetellä, miksei hänestä pidetä? Jo instagram-käyttäytyminen on todella ärsyttävää, muka näppärine kuvateksteineen ja älyttömän paljastavien kaula-aukkoineen.
Sara on kuin tuksu. Julkisuutta pitää saada vaikka mitään rahkeita (eikä edes syytä) ole julkisuudessa olemiseen. Sitten sitä roikutaan kynsin hampain kiinni tässä unelmassa "olla julkkis" ja kun sitten sinnikkyydellä päästään haastateltavaksi niin jo alkaa itku ja kiukuttelu kuinka haastattelu oli taas pelkkää vääristelyä ja antoi ihan väärän kuvan. Näillä kumpaisellakin on melkoisen erilainen käsitys itsestään ja sillä ei valitettavasti ole juuri mitään tekemistä todellisuuden kanssa. Kyllä se on ihan oikea kuva mikä ihmisestä saadaan jos/kun se toistuu haastattelusta toiseen. Vai meinaako nämä kaksi, että joku sellainen julkkis josta oikeasti tykätään ja joka haastattelussakin on aina kaikin puolin edukseen onkin todellisuudessa ainoastaan ilkeä ja tyhmä?
Tuksukin varmasti on ollut aikoinaan oikeinkin kiva tyttö, mutta justiinsa tuo pielessä oleva minäkuva on saanut aikaan ihmisen joka on täynnä katkeruutta, vihaa ja kaunaa muita ihmisiä kohtaan. Alkoholia unohtamatta, mutta mihinkähän sitä lääkkeeksi on tarvittukaan?
Voi Saraa kun joutui pilkattavaksi televisioon. Eihän tuota voi haastatteluksi kutsua.
tulispa Veitolalle joskus joku haastateltava, joka suoraan kysyisi, että Maria, miksi sinun pitää aina piikitellä haastateltaviasi? Ihan suoraan ja "lämpimästi" kysyisi. Varmaan Veitola siihen vastaisi että, "piikitellä, piikittelenkö minä, hmmm...mutta voisitko vastata kysymykseen..."