Sara Sieppi ei tiedä, kuinka maksetaan veroja!
Kommentit (379)
Vierailija kirjoitti:
Minusta on outoa, että näistä julkimoista on ihan normaalia, että verot menee ulosottoon. Niinkuin Sarakin sanoi, että ihmiset ei ymmärrä häneltä jääneen vaan verot maksamatta ja sehän on ihan normaalia.
Ei se oikeasti pitäisi olla normaalia!
Ymmärrän, että hän oli nuori kun alkoi tekemään keikkaa ja niinkuin itsekkin sanoi, että piti googlettaa miten pitää laskuttaa asiakasta. Mutta ihan varmasti ei voi olla niin tyhmä ettei tiedä, että ne verotkin pitää maksaa.Ne on vaan niin helppo jättää maksamatta, kun ennakkoverojen maksamisesta pitää itse huolehtia.
Itse olen toiminut yrittäjänä 7v ja mies 15v eikä meillä ole mennyt verot koskaan ulosottoon.
Vaikka tarkkoja tuloja ei etukäteen tiedäkkään niin arvoisia voi ja jos tulee jälkiveroja niin ne maksetaan sit pois tammikuussa eikä odoteta, että menee ulosottoon koska se on normaalia.
Kyllähän tuo normaalisti on yrittäjän painajainen, että verot on ulosotossa.
Sara on vaan hyvin yksinkertainen ja käyttää rahat laukkuihin ja matkusteluun ja sitten ei vaan ole enää rahaa maksaa niitä veroja.
"26-vuotiaalla Sara Siepillähttps://www.is.fi/haku/?query=sara+siepilla on perintävelkaa noin 17 000 euron edestä, selviää ulosottorekisteristä. Veloista kertoi ensin Iltalehtihttp://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201706082200194079_vd.shtml.
IS selvitti, mistä Siepin perintävelat koostuvat. Ulosottorekisteristä selviää, että kyseessä olevat velat koostuvat maksamattomista arvonlisäveroista, jäännösveroista ja pysäköintivirhemaksuista.
Miss Suomi 2011 kommentoi itse asiaa Iltalehdelle lyhytsanaisesti.
– Asia on hoidossa. Välillä sattuu pieniä kömmähdyksiä, mutta kaiken aina maksan ja niin myös tämän. Kyse oli omasta huolimattomuudesta, ei tässä sen kummempaa, Sieppi sanoo Iltalehdelle." Iltalehti 06/2018
EI SEN KUMMEMPAA ja 17 tonnin velat... Mikä hitsipilli näitä ihmisiä vaivaa?????????????
Ymmärrän, että Sara elää ulkonäöllään hyvin pitkälle, mutta mitä ihmettä hän oli mennyt tekemään huulilleen :( Jotenkin vähän surullinen tapaus, hänessä ei ole mitään herttaista tai sympaattista tai aitoa toisin kuin esim tuoreimmassa mississä Michaela Söderholmissa, joka on vimosen päälle tyylikäs, reipas ja FIKSU. Sara viljelee mukavia sieppihästäkkejä instassaan ja on olevinaan niin näppärä.
Vierailija kirjoitti:
Niin ihan varmaan tollanen seksikäs sänkykuva otetaan viidessä sekuntissa. Kyllä tuossa on useampi hetki poseerattu ja kuvia napsittu. Ja samanverran aikaa käytetty phoshoppiin. Ei ihan kirkastavat ja terävöittävät filtterit riitä.
Sara tykkää instan mukaan hyvästä ruuasta eikä mukiinkaan sylje. Kun alkaa lähestyä 30-kymppiä niin hoikkana ei ole enää niin helppo pysyä.
Mikä hel-vetti on 30-kymppi????
Sänkykuva ei todellakaan oo otettu viides sekassa aamulla koska kello yöpöydällä näyttää 12:11 😂
Vierailija kirjoitti:
En kyllä välttämättä olisi kertonut tästä miehestä, joka oli lahjoittanut tonnin hänelle. Mielestäni Ilta- Sanomissa puhuttiin aiemmin satasesta, eli tämä oli joku uusi tyyppi vai. Tuli vain katsojalle hieman se olo, kun jaksossa piti valottaa millä Sieppi elää niin sitten kerrotaan näistä satunnaislahjoittajista, että tosiaanko näillä hän rahoittaa osittain elämänsä.
Mitä helvettiä Sara mahtaa sille, että joku työntää hänelle rahaa, koska pitää häntä horona?! Hohhoijaa että on yksinkertaista porukkaa.
Sara on tehny blogiinsa postauksen kyseisestä haastattelusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä välttämättä olisi kertonut tästä miehestä, joka oli lahjoittanut tonnin hänelle. Mielestäni Ilta- Sanomissa puhuttiin aiemmin satasesta, eli tämä oli joku uusi tyyppi vai. Tuli vain katsojalle hieman se olo, kun jaksossa piti valottaa millä Sieppi elää niin sitten kerrotaan näistä satunnaislahjoittajista, että tosiaanko näillä hän rahoittaa osittain elämänsä.
Mitä helvettiä Sara mahtaa sille, että joku työntää hänelle rahaa, koska pitää häntä horona?! Hohhoijaa että on yksinkertaista porukkaa.
Mistä nämä tyypit tietää Saran paypal -tilin tiedot? Ohjelmassa Sara kertoi että hänen paypal -tililleen oli maksettu rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Sara on tehny blogiinsa postauksen kyseisestä haastattelusta.
Selittelyä.
Itse kiinnitin huomiota siihen, että Sara on jossain haastattelussa kertonut, että sometyö on kovaa työtä. Kuviin menee todella paljon aikaa.
Vetäisi ikäänkuin maton omien jalkojensa alta kun kertoi, että viidessä sekunnissa senkun räpsäsee kuvan ja lataa nettiin.
Minua ihmetyttää miten Saran silmät eivät näyttäneetkään ollenkaan näin sinisiltä tuossa tv-haastattelussa.. Silti hän sujuvasti ottaa kehuja instassaan vastaan upean värisistä silmistään
https://www.instagram.com/p/Bm7zV-4l2Ga/?hl=fi&taken-by=sarasieppi
Vierailija kirjoitti:
Minua ihmetyttää miten Saran silmät eivät näyttäneetkään ollenkaan näin sinisiltä tuossa tv-haastattelussa.. Silti hän sujuvasti ottaa kehuja instassaan vastaan upean värisistä silmistään
https://www.instagram.com/p/Bm7zV-4l2Ga/?hl=fi&taken-by=sarasieppi
Maybe she's born with it, maybe it's photoshop
Miksi ihmeessä hän suostui menemään haastatteluun. Luulisi hänen ymmärtäneen, ettei siitä voi seurata mitään hyvää, sillä hän ei ole lööpeissä ollut ikinä positiivisessa valossa.
Ihan sievä on edelleen, joskin tumma tukka sopii hänelle paljon paremmin. Toisaalta ymmärrän, ettei hän jaksanut enää ikuista värjäysrumbaa. Meikkaa edelleen ihan liikaa. Ja erikoinen ratkaisu pukeutua leopardipaitaan, se kun on melkoisen wt-kuosia.
Sara voi olla kiltti ihminen joo, mutta eittämättä simppeli tapaus. Ei mm. älynnyt, että Veitola viittasi täysin häneen kun puhui paljastelusta ig:ssä ja nuorten tyttöjen saamasta huonosta mallista. Ja vuosien saatossa muutenkin tullut esille, että ei ole penaalin terävin kynä. Blogikikin on yhtä tyhjän kanssa, ei sisällä yhtään mitään asiaa.
Saran pitäisi oikeasti nyt vain lopettaa tuo tyhjänpäiväinen julkisuudessa JA somessa roikkuminen. Hankkia oikeasti ammatti, eikä väkisin juontaa milloin mitäkin kissanristiäisohjelmia, sillä hän ei ole luontainen esiintyjä.
Ja miten helkkarissa hän voi oikeasti ihmetellä, miksei hänestä pidetä? Jo instagram-käyttäytyminen on todella ärsyttävää, muka näppärine kuvateksteineen ja älyttömän paljastavien kaula-aukkoineen.
Sara lähti tällaisilla silmillä tv-haastatteluun ja kesken kaiken ne muuttuivat ihan erilaisiksi! WTF
https://www.instagram.com/p/BnIlKOJF-qc/?hl=fi&taken-by=sarasieppi
Puolustaakohan Ropsukka kohta Saraa twittertilillään, vai onko liikaa kahden tulevan välissä
Sara on todellakin tuohtunut. Blogikirjoituksessaan sanoo vittuilevasti Veitolaa Bossladyksi. Saahan nähdä kommentoiko Veitola tätä ollenkaan. Tuo maailmaa syleilevä kaikkia rakastava feministiladymme, joka kyllä mielellään nöyryyttelee heikompilahjaisia televiisiossa. Kai muistatte esim. Tuksujen vierailun Marian ohjelmassa. Kyllä silloin lyötiin lyötyä olan takaa
Roope Salminen
@RoopeSalminen
13 t13 tuntia sitten
Lisää
aion seurata seuraavan tunnin ajan #EVSlive häsää silmä kovana. kollegat, vetäkää hyvin niiku aina! katsojat, ikävöikää mua! vieraat, olkaa omia ihania itsejänne! ❤️
---
tämän jälkeen ei ole twiitannut mitään. eikö herrasmies puolustaisi rakastaan?
Minusta on kyllä ironista, että tyyppi postailee kuvia luksuselämästä, kun samaan aikaan on velat ulosotossa. Se antaa väärää kuvaa nuorille missien ja muiden julkisuuteen pyrkivien elämästä. Eivät nämä oikeasti tienaa kummoisia summia. Sitten nuoret luulevat, että riisumalla ja pyrkimällä julkisuuteen voi rikastua ja vain matkustella. Eivät nämä missukat tienaa tavallista palkansaajaa enemmän, jopa vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Sara lähti tällaisilla silmillä tv-haastatteluun ja kesken kaiken ne muuttuivat ihan erilaisiksi! WTF
https://www.instagram.com/p/BnIlKOJF-qc/?hl=fi&taken-by=sarasieppi
Toi kuva on hyvä esimerkki kuinka paljon hän muokkaa kuviaan. Hiusväri ei yhtään sopinut hänelle livenä, silmien väri eri jne oli riitta väisäsen näköinen livenä, tuossa kuvassa onkin tosi nätti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veitola panee nyt aika halvalla...
Joo no ihan syystäkin.
Mä ihan hätkähdin Siepin ulkoista habitusta. Mitä ihmettä sille on tapahtunut?!
Saman huomasin. Seuraan Saraa instassa ja blogissa ja huomaa että kuvat on todella käsiteltyjä. Saran naama oli turvonnut ja näytti ihan oudolta. Hiukset liika vaaleat vielä korostaa pöhötystä.
Saralla on mainokset instassa, häneltä kysellään hintatietoja (joku tarjosi satasta, jos minulta kysytään, niin 20 euroa on sopiva hinta), ja Sara ihmettelee ja hämmästelee! Nopsaan nyt joku opettamaan tätä järjenjättiläistä yritystoiminnan saloihin.
Hohhoijaa! Julkisuuten keinolla millä hyvänsä!
Minusta on outoa, että näistä julkimoista on ihan normaalia, että verot menee ulosottoon. Niinkuin Sarakin sanoi, että ihmiset ei ymmärrä häneltä jääneen vaan verot maksamatta ja sehän on ihan normaalia.
Ei se oikeasti pitäisi olla normaalia!
Ymmärrän, että hän oli nuori kun alkoi tekemään keikkaa ja niinkuin itsekkin sanoi, että piti googlettaa miten pitää laskuttaa asiakasta. Mutta ihan varmasti ei voi olla niin tyhmä ettei tiedä, että ne verotkin pitää maksaa.
Ne on vaan niin helppo jättää maksamatta, kun ennakkoverojen maksamisesta pitää itse huolehtia.
Itse olen toiminut yrittäjänä 7v ja mies 15v eikä meillä ole mennyt verot koskaan ulosottoon.
Vaikka tarkkoja tuloja ei etukäteen tiedäkkään niin arvoisia voi ja jos tulee jälkiveroja niin ne maksetaan sit pois tammikuussa eikä odoteta, että menee ulosottoon koska se on normaalia.